Džaba naljepši zakoni na svijetu kada se ne provode. Ovi jure kao da su neki Hell Angels po pločniku.
Snađi se druže i ne daj da te zagaze.
Džaba naljepši zakoni na svijetu kada se ne provode. Ovi jure kao da su neki Hell Angels po pločniku.
Snađi se druže i ne daj da te zagaze.
A sto onda zakon kaze za one koji se mogu kretat vise od 25km/h, jel se oni ne smiju koristit, il za njih nista iz zakona ne vrijedi.
Džaba naljepši zakoni na svijetu kada se ne provode. Ovi jure kao da su neki Hell Angels po pločniku.
Snađi se druže i ne daj da te zagaze.
i, kao i većina biciklista, ne vjeruju u zvonca ili trubice ikakve. balkanska prometna seljačija - svatko od njih je sam na svijetu.
no, ako imaš nanopimpek kao ovaj tu dragone/drkone ispod, koji nema pametnijeg posla nego pratiti moje komentare i kliknuti na pd, onda je želja za isticanjem i dominacijom bez pokrića razumljiva.
i koja na ravnoj cesti ne mogu razviti brzinu veću od 25 km/h,
Sto s onima koji idu brze od toga?
ako biciklistička staza ili biciklistička traka ne postoji, vozači osobnih prijevoznih sredstava mogu se kretati površinama namijenjenim za kretanje pješaka te zonama smirenog prometa, pod uvjetom da se ne kreću brže od prosječne brzine čovječjeg hoda
Prosjecna brzina covjecjeg hoda je 5km/h, sretno s provodenjem tog zakona
i koja na ravnoj cesti ne mogu razviti brzinu veću od 25 km/h,
Sto s onima koji idu brze od toga?
ako biciklistička staza ili biciklistička traka ne postoji, vozači osobnih prijevoznih sredstava mogu se kretati površinama namijenjenim za kretanje pješaka te zonama smirenog prometa, pod uvjetom da se ne kreću brže od prosječne brzine čovječjeg hoda
Prosjecna brzina covjecjeg hoda je 5km/h, sretno s provodenjem tog zakona
Ako preteknes pjesaka, sva je prilika da si u prekrsaju
Ako nema ni pjesacke ni biciklisticke staze, moram gurati bicikl po cesti?
Ja tu nist ne kuzim.
EDIT: "Preko kolnika će vozači romobila, kao i oni bicikala, morati gurati svoja vozila, ako tamo ne postoji označena biciklistička staza."
Krivo shvaceno. Sve je v redu.
Ako nema ni pjesacke ni biciklisticke staze, moram gurati bicikl po cesti?
Ja tu nist ne kuzim.
EDIT: "Preko kolnika će vozači romobila, kao i oni bicikala, morati gurati svoja vozila, ako tamo ne postoji označena biciklistička staza."
Krivo shvaceno. Sve je v redu.
Uglavnom kak s biciklom tak i sa ovim sranjem.
Džaba naljepši zakoni na svijetu kada se ne provode. Ovi jure kao da su neki Hell Angels po pločniku.
Snađi se druže i ne daj da te zagaze.
Kad ce bit adekvatna infrastrujtura za bicikle i ovakva vozila onda mozes pricat o provođenju zakona.
Zakon spominje biciklisticke staze kao da ih ima na sve strane.
Hvala kurcu, jos kad bi se zakon provodio! Inace prosle godine jedan je klinac mojoj kcerki polomio sve prednje trajne zube kad se zabio u nju, nemoram reci da su mu roditelji teski krelci.
za one koji se krecu brze od 25 km/h treba ih se tretirati kao motocikle
-kaciga, svijetla: prednje + zadnje treptajuce crveno, zmigavci
-tehnicki min. 1x u 3 god
-registrac.oznaka i obav. osiguranje (godisnje)
-voziti samo uz desni rub kolnika
- max. dopustena brzina 45 km/h
Džaba naljepši zakoni na svijetu kada se ne provode. Ovi jure kao da su neki Hell Angels po pločniku.
Snađi se druže i ne daj da te zagaze.
Bolje ikakav red i zakon nego nikakav.
Ako zakon spriječi da ti klinci polome dvije noge manje, sebi ili drugome, već je koristan ...
Kad im tatica i mamica dobiju kuverticu s virmanskom uplatnicom na 1000 kn kazne za njihovog miljenika, brzo će taj el. romobil na Bug oglasnik.
Ovdje je ipak pametnija ekipa.
Eno, čitam na temi Hoćete li se cijepiti .... (da većina neće)
Nego, zaboravio sam napisati;
Zakonski bih riješio da svi stariji od 16 godina koji voze obično baciklo moraju odraditi bar 20 sati proučavanja prometnih znakova te polaganja ispita za iste.
Ne moraju biti isto složeni kao za vozače motornih vozila i sl.
Klinci do 16 godina ne bi smjeli voziti bicikl (posvuda) osim u određenim naseljima, gdje infrastruktura osigurava da nema vozača motornih vozila i pješaka.
ka sta sam pretpostavia, idiotski prijedlog zakona koji nema veze s realnoscu...
dakle, bicikle se u izostanku biciklisticke staze voze cestom uz desni rub - pa stoga i romobili bi trebali spadati u istu pricu
vozit romobil 5kmh medju pjesacima je glupost i to moze provalit samo netko tko nije vozia romobil. dakle, jos jedna stvar koja u praksi nema veze s mozgom. ono sto se slazem je da je voznja medju pjesacima opasna, pa stoga cesta.
ovo s dicom i 14 godina je notorna glupost! nije ni cudo sto im svi voze i skutere bez vozacke, a pogotovo ovo...
po obicaju, idiotskim prijedlogom zakona pokusava se potpuno unistit jedna kategorija vozila koja je ekoloski prihvatljiva i omogucava brz prijevoz od tocke do tocke.
ka sta sam pretpostavia, idiotski prijedlog zakona koji nema veze s realnoscu...
dakle, bicikle se u izostanku biciklisticke staze voze cestom uz desni rub - pa stoga i romobili bi trebali spadati u istu pricu
vozit romobil 5kmh medju pjesacima je glupost i to moze provalit samo netko tko nije vozia romobil. dakle, jos jedna stvar koja u praksi nema veze s mozgom. ono sto se slazem je da je voznja medju pjesacima opasna, pa stoga cesta.
ovo s dicom i 14 godina je notorna glupost! nije ni cudo sto im svi voze i skutere bez vozacke, a pogotovo ovo...
po obicaju, idiotskim prijedlogom zakona pokusava se potpuno unistit jedna kategorija vozila koja je ekoloski prihvatljiva i omogucava brz prijevoz od tocke do tocke.
Bit će bitan dio tog prijedloga da se i lokalnim jedinicama prepusti odlučivanje oko nekih pravila.
Nije isto pustit romobil na cestu u malom gradiću u sporednim ulicama gdje nitko ne vozi brže od 30-40, ili usred Zagreba.
S druge strane, čak i sporedne slaboprometne ceste uz rub često imaju loše napravljene slivnike, koji nisu neka sreća za naletit na njih s romobilom pa moraš vozit slalom po cesti što može biti opasno.
Treba im uvesti obavezne propise isto kao i biciklistima. Obavezno moraju imati uplaćeno osiguranje. Na kraju dana zaletavaju se s tim malim govan**ma 30-40 km/h. Mali kamenčić ispod tog kotača i hop. Na kraju dana tako nekog mi ni nebi bilo žao ali strada uvijek netko drugi..
Ako el romobil nema blatobrane ne mora imati ni svjetla za noćnju vožnju.
Kao monti bajki.
ka sta sam pretpostavia, idiotski prijedlog zakona koji nema veze s realnoscu...
dakle, bicikle se u izostanku biciklisticke staze voze cestom uz desni rub - pa stoga i romobili bi trebali spadati u istu pricu
vozit romobil 5kmh medju pjesacima je glupost i to moze provalit samo netko tko nije vozia romobil. dakle, jos jedna stvar koja u praksi nema veze s mozgom. ono sto se slazem je da je voznja medju pjesacima opasna, pa stoga cesta.
ovo s dicom i 14 godina je notorna glupost! nije ni cudo sto im svi voze i skutere bez vozacke, a pogotovo ovo...
po obicaju, idiotskim prijedlogom zakona pokusava se potpuno unistit jedna kategorija vozilakoja je ekoloski prihvatljiva i omogucava brz prijevoz od tocke do tocke.
Autima je maksimalno ogranicenje 120/130 ovo njesra ide 65km/h? jel tebi uopce pada na pamet sto klinac od 50 ili neko odrasi od 80-120kg moze nekome napraviti s tim da takav romobil ima cca 35kg? Baci si dvije vrece cementa s 5 kata pa mi javi, mozes i s prvog
ka sta sam pretpostavia, idiotski prijedlog zakona koji nema veze s realnoscu...
dakle, bicikle se u izostanku biciklisticke staze voze cestom uz desni rub - pa stoga i romobili bi trebali spadati u istu pricu
vozit romobil 5kmh medju pjesacima je glupost i to moze provalit samo netko tko nije vozia romobil. dakle, jos jedna stvar koja u praksi nema veze s mozgom. ono sto se slazem je da je voznja medju pjesacima opasna, pa stoga cesta.
ovo s dicom i 14 godina je notorna glupost! nije ni cudo sto im svi voze i skutere bez vozacke, a pogotovo ovo...
po obicaju, idiotskim prijedlogom zakona pokusava se potpuno unistit jedna kategorija vozilakoja je ekoloski prihvatljiva i omogucava brz prijevoz od tocke do tocke.
Autima je maksimalno ogranicenje 120/130 ovo njesra ide 65km/h? jel tebi uopce pada na pamet sto klinac od 50 ili neko odrasi od 80-120kg moze nekome napraviti s tim da takav romobil ima cca 35kg? Baci si dvije vrece cementa s 5 kata pa mi javi, mozes i s prvog
Jasno pise da je ogranicenje 25km/h, ovi kaj idu brze nisu legalni kao ni elektricni bicikli koji idu iznad 25km/h, ali taj koji se vozi 65km/h sigurno nejde po plocniku, nego se vozi na cesti, a tamo sa tom brzinom najvise ugrozava samog sebe.
Inace imamo svakakva ogranicenja za automobile... zakone, kamere, presretace i na kraju obicnu prometnu policiju pa jos uvijek pijanci voze i svaki dan netko umre na cesti bezveze. Mozes ti radit svasta, ali budale su budale.
Nikako da se ukine vožnja u rikverc sa sva 4 upaljena žmigavca ako netko ima rikverc-svjetlo na vozilu. Ta odredba postoji iz vremena kad većina vozila nije imala rikverc-svjetla, a nepaljenjem 4 žmigavca omogućuje se vozaču da ne samo da naznači rikverc-vožnju (bijelim svjetlom) nego i da naznači ide li ravno, lijevo ili desno [(ne)paljenjem odgovarajućeg žmigavca].
Također, dobro je da se kažnjava parkiranje na punionici. Nadam se da svi shvaćaju da je i vozilima na struju zabranjeno parkiranje na punionici, tj. da vozač mora ukloniti vozilo s rečenog mjesta odmah nakon što baterija dosegne 100%. Predlažem da se dok se svi ne naviknu u blizinu smjesti pauk koji bi to mogao brzo rješavati.
Nikako da se ukine vožnja u rikverc sa sva 4 upaljena žmigavca ako netko ima rikverc-svjetlo na vozilu. Ta odredba postoji iz vremena kad većina vozila nije imala rikverc-svjetla, a nepaljenjem 4 žmigavca omogućuje se vozaču da ne samo da naznači rikverc-vožnju (bijelim svjetlom) nego i da naznači ide li ravno, lijevo ili desno [(ne)paljenjem odgovarajućeg žmigavca].
Također, dobro je da se kažnjava parkiranje na punionici. Nadam se da svi shvaćaju da je i vozilima na struju zabranjeno parkiranje na punionici, tj. da vozač mora ukloniti vozilo s rečenog mjesta odmah nakon što baterija dosegne 100%. Predlažem da se dok se svi ne naviknu u blizinu smjesti pauk koji bi to mogao brzo rješavati.
Janne vidim problem. Voznja unazad je samo za kratko i ne mijenjas stranu i moras propustiti vozila iza sebe. Dakle nemas sto signalizirati kamo bi ti kad moras sve druge propustiti. Bijelo svjetlo nazad ne govori nista onom naprijed sto ti izvodis pa je dobro da i on zna da si ti u nekom manevru, isto kao kad ti netko dolazi s boka.
ka sta sam pretpostavia, idiotski prijedlog zakona koji nema veze s realnoscu...
dakle, bicikle se u izostanku biciklisticke staze voze cestom uz desni rub - pa stoga i romobili bi trebali spadati u istu pricu
vozit romobil 5kmh medju pjesacima je glupost i to moze provalit samo netko tko nije vozia romobil. dakle, jos jedna stvar koja u praksi nema veze s mozgom. ono sto se slazem je da je voznja medju pjesacima opasna, pa stoga cesta.
ovo s dicom i 14 godina je notorna glupost! nije ni cudo sto im svi voze i skutere bez vozacke, a pogotovo ovo...
po obicaju, idiotskim prijedlogom zakona pokusava se potpuno unistit jedna kategorija vozila koja je ekoloski prihvatljiva i omogucava brz prijevoz od tocke do tocke.
Ne kužim zašto mu dajete TD? Čovjek je rekao kako je.
Da neki stranac koji nije bio u HR čita Zakon, pomislio bi da smo uređena država, s puno b. staza.
Ovo je samo Zakon na papiru, teško da će ga netko provoditi.
Ne kužim zašto mu dajete TD? Čovjek je rekao kako je.
Da neki stranac koji nije bio u HR čita Zakon, pomislio bi da smo uređena država, s puno b. staza.
Ovo je samo Zakon na papiru, teško da će ga netko provoditi.
Provodit će ga tu i tamo policajci koji će te moći kazniti ako im baš naletiš jer si stalno u prekršaju, isto kao i većina biciklista.
No što je s el. romobilima koji postižu brzinu veću od 25 kilometara na sat? Naime, na ulicama možete naići na sve više el. romobila koji razvijaju brzinu i do 70 kilometara na sat. Prema pojašnjenju iz MUP-a, svi ti električni romobili, prođe li ovaj prijedlog, kao i oni sa sjedećim mjestom, morat će biti homologirani i registrirani da bi mogli sudjelovati u prometu na cestama. Ista je stvar i s električnim biciklima. Svi oni kojima je snaga veća od 0,25 kW i razvijaju brzinu veću od 25 km/h također će morati biti homologirani i registrirani.
https://www.jutarnji.hr/vijesti/hrvatska/regulira-se-voznja-elektricnih-romobila-neki-ce-morati-na-registraciju-evo-sto-se-sve-mijenja-15086710
Ja to gledam na ovaj način. čisto zdravorazumski. Zakon treba napisati i definirati da se zna neki red i pravila. U gradovima u kojima građani nemaju zadovoljavajuću infrastrukturu za voziti bicikle i romobile, a to su koliko ja znam svi gradovi RH, neće se dijeliti kazne za nepropisnu vožnju. Kad infrastruktura bude u stanju pratiti Zakon, onda će se kažnjavati onoga tko ga ne bude pratio, a nema nikakav argument zašto ga ne prati.
Vozim se biciklom u Zagrebu već 7 godina preko 300 dana godišnje i nikad nisam vidio policajca ili nekoga da bi me zaustavio, a nije baš da vozim samo po stazama i silazim s bicikla na pješačkom. I da me krene zaustavljat, zbrisao bi mu jer me neće sigurno kažnjavati za vožnju u neuređenom gradu. Kad se sredi infrastruktura, onda možemo temeljito provoditi Zakon.
No što je s el. romobilima koji postižu brzinu veću od 25 kilometara na sat? Naime, na ulicama možete naići na sve više el. romobila koji razvijaju brzinu i do 70 kilometara na sat. Prema pojašnjenju iz MUP-a, svi ti električni romobili, prođe li ovaj prijedlog, kao i oni sa sjedećim mjestom, morat će biti homologirani i registrirani da bi mogli sudjelovati u prometu na cestama. Ista je stvar i s električnim biciklima. Svi oni kojima je snaga veća od 0,25 kW i razvijaju brzinu veću od 25 km/h također će morati biti homologirani i registrirani.
https://www.jutarnji.hr/vijesti/hrvatska/regulira-se-voznja-elektricnih-romobila-neki-ce-morati-na-registraciju-evo-sto-se-sve-mijenja-15086710
Kliknem na link i odmah ova slika... Pa kaj je to za romobil?
Dok se u drugim državam potiče građane na biciklizam uređenjem same infrastrukture
u hrvatskoj rade upravo suprotno. Problem je generalno u svima od pješaka, biciklista pa
sve do onih u autu. ima budala u svakoj vrsti transporta, danas sam se zaputio biciklom na posao
kod avenue mall-a žena uredno hoda s koferom po biciklističkoj stazi prema meni i još nekolicini
biciklista i kuži da smo svi na crvenoj stazi koja je jel za bicikliste na kraju ja nju izbjegavam i mičem se
nije problem samo infrastrukture generalno već u budalama neovisno o "vrsti" prijevoznog sredstva.
Dok se u drugim državam potiče građane na biciklizam uređenjem same infrastrukture
u hrvatskoj rade upravo suprotno. Problem je generalno u svima od pješaka, biciklista pa
sve do onih u autu. ima budala u svakoj vrsti transporta, danas sam se zaputio biciklom na posao
kod avenue mall-a žena uredno hoda s koferom po biciklističkoj stazi prema meni i još nekolicini
biciklista i kuži da smo svi na crvenoj stazi koja je jel za bicikliste na kraju ja nju izbjegavam i mičem se
nije problem samo infrastrukture generalno već u budalama neovisno o "vrsti" prijevoznog sredstva.
žena s koferom je light verzija konja sa zapregom. ne pripada nigdje, imaj razumijevanja. 😀