Windows 10 - općenito izdvojena tema

poruka: 15.413
|
čitano: 3.911.897
|
moderatori: pirat, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: Windows 10 FAQ, Windows 10 - problemi
15 godina
Re: Windows 10 - općenito

Ne kužim jesi li već imao instalirane Win 10 na tom laptopu. Ako jesi onda napravi čistu instalaciju i sve će raditi OK. Winsi će biti uredno aktivirani.

Stručnjak za odmaganje...
9 godina
neaktivan
Grunf2009 kaže...

pozdrav svima,

odmah da skrenem pažnju da sam ja totalni laik , no borim se da u nedostatku vremena neke stvari polovim šta se tiće nekog znanja oko rada na Pc, pogotovo kad žicam susjeda da popravi ono šta mi ne radi kako treba (zanći gledajući pokušavam poloviti niti koliko mogu i imam nekog pred znanja koje nije baš veliko)

Htio bi iznjeti moje nedavno iskustvo sa MS!