Na wd stranici pise da je disk jos pod garom do 12/7/2013 ...problem je u tome kaj nema računa? Kako reklamirati hdd bez racuna? prek serijskog broja ili kak?
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Na wd stranici pise da je disk jos pod garom do 12/7/2013 ...problem je u tome kaj nema računa? Kako reklamirati hdd bez racuna? prek serijskog broja ili kak?
To ti sve ovisi od firme do firme.
1. Dali firma gdje je kupljen vodi robu po SN-ovima? Ako da, RMA je moguć (ovisi o njihovoj dobroj volji).
2. Dali imaš statut jamstva od uvoznika? Ako da, bar se možeš njima direktno obratiti. Ako ne, nemaš sreće.
3. Možeš poslati direktno WD-u. Preporučena poštarina za recimo Nizozemsku (vjerojatno tamo imaju sjedište) je cca 35-40kn,
a shipping nazad od WD-a je besplatan.
To ti sve ovisi od firme do firme.
1. Dali firma gdje je kupljen vodi robu po SN-ovima? Ako da, RMA je moguć (ovisi o njihovoj dobroj volji).
2. Dali imaš statut jamstva od uvoznika? Ako da, bar se možeš njima direktno obratiti. Ako ne, nemaš sreće.
3. Možeš poslati direktno WD-u. Preporučena poštarina za recimo Nizozemsku (vjerojatno tamo imaju sjedište) je cca 35-40kn,
a shipping nazad od WD-a je besplatan.
Kupljen je u hg spotu, tako da ne ocekujem ama bas nista,
Nego, sta je postarina tako mala za tak nesto? pa mislio sam da je neisplativo slat...jel mi mozes objasnit kako to ide ako mozhda znas? ili uputiti me?
http://websupport.wdc.com/rdsfdc.asp?linktype=rmacreate&portaltype=wd&custtype=end&fs=&ss=&lang=en
Odeš ovdje, napraviš standardni zahtjev.
Savjetujem ti da napraviš profil u kojem ćeš registrirati sve svoje WD diskove.
Napraviš zahtjev, odabereš adresu koja ti je najbliža SA CENTRALOM.
Recimo Seagate ima i u Beču poslovnicu, ali centrala im je u Nizozemskoj.
Isprintaš si na papir adresu na koju šalješ, svoju adresu i broj RMA zahtjeva.
Odneseš to na poštu, tražiš obrazac za preporučenu poštu,
za međunarodni promet.
Dakle šalješ preporučeno PISMO, ne paket. Disk je prelagan da bi platio 150kn poštarine.
Mora biti otpakiran prije nego što ga možeš poslati u međunarodne vode, da pošta provjeri.
Ispuniš obrasce, daš im disk, i recimo tražiš dvije kuverte sa mjehurićima,
malu i veliku. U malu prvo disk, zalijepiti, pa nju u veliku.
Neka ti kurir to sve lijepo zalijepi, nalijepi adrese koje si isprintao,
a ti ispunio na obrascima, i pošalješ.
Ako pošalješ u ponedjeljak ujutro, najčešće je do petka na odredištu.
Sa potvrdom od HP-a (hr pošte) pratiš paket na internetu,
a na stranici WD-a pratiš dali im je stigla pošiljka.
I to je uglavnom to.
Pod WD ti spada i Hitachi (HGST) te Toshibini 3.5'' diskovi (radi ih HGST).
Vrijedi i za Seagate.
Pod Seagate ti spadaju Maxtori i Samsung diskovi.
EDIT: Izgleda da više u HR ne moraš slati WD-u u Nizozemsku, to vrijedi dakle i dalje samo za Seagate.
Kada odabereš RMA, dobiješ na kraju dva HR partnera, MSAN i ASBIS, jedan od njih bi trebao zaprimiti WD disk.
EDIT: Izgleda da više u HR ne moraš slati WD-u u Nizozemsku, to vrijedi dakle i dalje samo za Seagate.
Kada odabereš RMA, dobiješ na kraju dva HR partnera, MSAN i ASBIS, jedan od njih bi trebao zaprimiti WD disk.
Super si ovo opisao, hvala. Imam i ja sličan problem, samo se radi o wd 640gb Black. Kupljen u Linksu i mislim da su oni bili uvoznici. E sad ako reklamiram u Linksu oni će mi htjeti vratiti novac jer takav disk više nemaju a koštao je 480kn kada je kupljen (zlatna dobra vremena).
Ali ja ne želim novce nego disk jer danas za te novce ne mogu kupiti takav disk, a Links će mi naravno ponuditi upravo to: povrat novca ili nadoplata. E sad mogu li ja na kraju to poslati kod jednih od tih partnera da mi zamijene disk jer mene zanima (i treba) disk a ne povrat novca? hm..
Ne znam, to sve ovisi o Linksu.
Možeš ga registrirati na WD-ovom portalu i podnesti zahtjev prema partnerima (MSAN ili ASBIS).
Ali prvo se obrati Linksu.
Po meni, mogli bi ti ponuditi WD Blue 1TB kao zamjenu.
Ako hoćeš, pošalji mi SN u inbox, da vidim dali je možda uvoz od nekog drugog, ne Linksovog.
(ili provjeri na statutu jamstva, nalijepnica koja je bila na disku)
Ne znam, to sve ovisi o Linksu.
Možeš ga registrirati na WD-ovom portalu i podnesti zahtjev prema partnerima (MSAN ili ASBIS).
Ali prvo se obrati Linksu.
Po meni, mogli bi ti ponuditi WD Blue 1TB kao zamjenu.
Ako hoćeš, pošalji mi SN u inbox, da vidim dali je možda uvoz od nekog drugog, ne Linksovog.
(ili provjeri na statutu jamstva, nalijepnica koja je bila na disku)
Evo provjerio. Našao omot od njega. God uvoza i kupljen krajem 2009. Links je uvoznik. Tu piše garancija 24 mjeseca, a na računu 60 mjeseci?!
Podebljano. Nema šanse za ovo. Taj scenarij ne budem vidio. Taj disk sada košta 659 kn i tražit će me razliku od 480kn do 659kn. Znam ja što će biti! Ili će mi samo ponuditi povrat novca.
Nemoj tražiti povrat novca, traži zamjenu za WD 640GB black ili veći disk.
I to je to.
Nemoj tražiti povrat novca, traži zamjenu za WD 640GB black ili veći disk.
I to je to.
Ma znam , jasno mi je to.No, imao sam već takvo iskustvo s njima. Pošto više nemaju takav disk ponudit će mi zamjenu u protuvrijednosti 480kn, nadoplatu za neki drugi disk (jer sada su puno skuplji nego 2009) ili povrat novca. I opet ja nahebao jer bih sada opet trebao nadoplatiti za takav sličan disk jer su sada skuplji.
Ne moraš pristati na to.
Traži svoj disk natrag, i registriraj ga kod WD-a,
te pošalji u ASBIS ili MSAN.
Ili se prvo direktno njima obrati.
nažalost nismo u mogućnosti pristupiti računima koji su napravljeni prije 7 mjeseca 2011.Za prijepis tog računa morat ćete se javiti stečajnom upravitelju HGspot d.d. gospodinu Mitak Zdravku na zdravko.mitak@gmail.com
Pregledao sam račune nakon toga datuma i nema prodanog niti jednog.tako da je jedina opcija preko stečajnog upravitelja
Lijep pozdrav
-----------------
Eto dobio sam lagani odjeb kad sam zatrazio da mi ponovo izdaju račun za hdd...i kaj da sad ja radim? račun nemam i nemrem hdd reklamirat....pa mrtvi hg ŠROT
Tuži ih, kao i govna Vemil koji mijenjaju ime i odbijaju jamstvo -> Vemil -> Unusmedija -> Vemil (svake 2-3 godine).
https://www.hgshop.hr/content.aspx?id=5
Jednostavno ih pošalji u qurac i reci da te zaboli što oni nemaju račun, ti ga imaš i nabij im ga u chmar.
Drukaj ih toliko dok ti nešto ne daju. Lovu nećeš dobiti, ali nekakav disk sigurno hoćeš. A ako se i potrudiš
više, upikneš nekakav 1TB od HGST-a (WD) na 7200 r/pm.
Eh nemaš ni ti račun, sorry.
Ništa, nemaš računa, nemaš jamstva. Gotova priča. Moli MSAN i ASBIS za pomoć, nema druge.
Rikno mi je HDD za laptop WD Blue 1 TB, nemam nista od njega, i sad vrijedi li onih 5 godina garancije koje daje western digital iako nemam nista osim samog diska, a na sajtu pise da je garancija istekla. Na disku pise datum proizvodnje 23.12.2013