Tužili smo Tele2 zaključana tema

poruka: 276
|
čitano: 75.270
|
moderatori: XXX-Man, pirat, DrNasty, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
7 godina
offline
Re: Tužili smo Tele2

Ihush , rekli smo da postoje državne institucije koje su mjerodavne za tumačenje zakonitosti nečijih postupaka.

Imamo korisnika koji je dva puta kontaktirao hakom i njihovo tumačenje vidiš na stranici 8 i 9 konkretne teme ( https://m.bug.hr/forum/topic/komentari-lanaka-bughr/a1-uvodi-dodatnu-naknadu-20-kuna-mjeseno-sv/269886?page=8 ) . Iz priloženoga vidimo da je promjena ugovorenih uvjeta u skladu sa zakonom te se ne smatra kršenjem ugovora.

A ti sad možeš novu Ilijadu napisati, ubaciti plahte teksta o zakonu o pravima potrošača, zakonu o obveznim odnosima, trumpu, cijepljenju....no to ništa neće promijeniti činjenicu da operater može mijenjati ugovorene uvjete i zakonski se to neće smatrati kršenjem ugovora jer si svojom potpisom na taj ugovor pristao na to da ga operater može izmijeniti.

Ako hakom tako kaže, valjda je to relevantnije od mišljenja forumskih individua poput mene i tebe.... 😉

10 godina
offline
Re: Tužili smo Tele2

Oni se s HAKOM-om dogovore, to ti je skoro prijateljski odnos. Da je TELE2 procijenio da se njima ne isplati popustiti u tom slučaju možeš mislit kako bi vi dobili taj spor. Čak i ako u njihovoj pravnoj službi rade tutleki, imaju oni i zaleđe, pa se u kranjoj nuždi i ako se radi o nečemu većem pozovu pravni konzultanti iz inozemstva koji će s tobom obrisat pod i onda te još dobro iscijediti.
A još kad tu uključiš naše sudove... jadna li ti majka.

Mislim da je OP odvjetnik doveo u zabludu, a nakon 6 mjeseci kad troškovi samo krenu rasti a ne događa se ništa čovjek je već emotivno uključen i teže je izaći iz svega. Ako ovaj thread i ostane živ toliko dugo bojim se da će optimizam nestati.

 

Netočno. Nemaju se oni što s HAKOM-om dogovarati ako su jasno prekršili zakon crno na bijelo. Doduše, mogu probati.

 

No bez obzira na eventualne pokušaje dogovora, HAKOM nema izbora neko presuditi u korist podnositelja prigovora ako je on nedvojbeno u pravu.

Inače svrhovitost postojanja HAKOM-a postaje upitna, a stolice uhljeba koji tamo rade preudobne su da bi tražili drugi posao.

 

Uostalom, osobno imam pozitivno iskustvo s HAKOM-om u vezi negativnog iskustva s Tele2, baš kao i neki frendovi tako da tu nemamo što raspravljati.

Poruka je uređivana zadnji put pon 30.11.2020 17:07 (Yo Momma).
8 godina
offline
Re: Tužili smo Tele2
No, zakonski i dalje su oni krivi samo za losu reklamu o "neogranicenom internetu", odnosno za nase lose razumjevanje, a kako netko.rece internet je neogranice, no brzina nije.

I nitko nije ukinuo neogranicen internet, samo su podjelili - karikirano, 10% od neogranicenog mozete trositi po maksimalnoj brzini, ostalih 90% po ogranicenoj.

Pa koliko potrosite.

Da.netko nebi mislio, ja sam ih odyebao davno ranije jer se nisam slagao da je 0.2mbps "surfanje na 4g", no na nacin da sam im platio sto sam morao, uz smjesak i poruku - yebite me kad me iduci put vidite.... ;)
Children Shouldnt Play with Dead Things
Moj PC  
1 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Tužili smo Tele2
Marko :D kaže...
MrBlc kaže...
Marko :D kaže...

8. stavka uvjeta korištenja Opcije uređaj govori da je pretplatnik u slučaju prijevremenog raskida ugovora dužan jednokratno platiti sve preostale neplaćene rate opcije uređaj.

11) Iznimno od točke 8. ovih Uvjeta korištenja, Pretplatnici koji iskoriste svoje pravo i raskinu
pretplatnički ugovor bez naknade sukladno članku 42. stavku 7. ili 42a. stavku 10.
Zakona o elektroničkim komunikacijama, mogu odabrati da preostale mjesečne naknade
nastave plaćati prema otplatnom planu. Ukoliko ne odaberu takav način plaćanja,
preostale mjesečne naknade trebaju platiti jednokratno.

Za ovo nisam znao, hvala.

ihush kaže...
crocro23 kaže...

Ukratko...

 

Kao i mnogi i ja sam bio žrtva ovog tele2 pokušaja da korisnicima s kojima imaju ugovor smanje brzinu. Kako vjerujem da mnogi imaju isti slučaj kao i ja odlučio sam napisati ovdje što sam napravio i izvjestit ću što će biti nakon odluke suda.

Nisam ovo napravio zbog novca nego zato što želim da se mene kao krajnjeg korisnika ispoštuje u potpunosti.

Kako sam uzeo ugovor s tele2 za pokucni internet uzeo sam uz njega i router te konzolu koja je tada bila u ponudi.

Ostalo mi je još par mjeseci do kraja i odlučio sam prekinuti ugovor. Oni su to uredno ponudili da naprave, ali da odjednom u zadnjoj rati platim do kraja preostali iznos routera i konzole.

Kako je moj ugovor s njima bio takav da ukoliko uzmem konzolu u ruter s obveznom ugovor na 2 godine znači i da ću imati neograničen internet, a oni su promjenili uvjete ugovora, time je ugovor nevazeci, a ja kao korisnik im ne želim platiti uređaj odjednom nego u ratama.

Ponudio sam da im platim router i konzolu u ratama kao što su i bile do sad u zadnjih 18 mjeseci, a ugovor da se prekine, a na to nisu pristali i time su prekršili više zakona pod kojima ih trenutno i tužim zajedno sa 6 kolega s posla. Svi su oni kao i ja žrtve tele2 i idemo u kolektivu na sud.

Odvjetnik je preuzeo slučaj i trenutno ne mogu ništa reći osim da je rekao kako će ovo biti smiješno i da ću njima nabit trošak jer gube odmah slučaj, a ja ću uredno u ratama platiti uređaje ili još i bolje, ne platiti ništa.

 

Eto, ja se nadam kroz mjesec-dva da će oni platiti sudu troškove, a meni otkazati sve kako sam i tražio. Sud nije skup, a garantirana je pobjeda.

 -imaš osnove, ako imaš i volje (naravno i odvjetnika..) guraj..

-drž se par stvari, oni su strana koja jednostrano mijenja postojeći ugovor-ugovornu-uvjete, odnosno ti kao strana možeš neškodljivo raskinuti, ali to ne želiš nego naprotiv da oni isporuče ugovoreno, po postojećem (starom) ugovoru dok novi vrijedi tek kad obje strane to pristanu-potpišu, tj jedini ugovor koji za sad imaš je postojeći-stari i po njemu operater mora isporučiti ugovoreno po odgovarajućim uvjetima što uključuje cijenu i brzinu kao osnovne stavke usluge. Za svaki prekid traži naknadu po hakomu 10kn-sat, postoji osnova i možeš dobiti (kao kvar-prekid, jedino što je uvjet 15 dana..).

-novi ugovor tj uvjete-tarifu-paket ti operater ne može isporučiti, tj za izdavanje računa mora postojati ugovor, koji da bi bio važeći moraš potpisati-pristati, time oni nemaju drugu mogućnost nego ti do isteka ugovorne isporučivati ugovoreno ili snositi trošak raskida jednako kao što bi korisnik plaćao penale. Probaj to gurati. + pravilo jednakosti obju strana, penali, ugovor=zakon i ono što je u ugovoru navedeno se mora isporučiti, odnosno operater nema pravo jednostranog raskida ugovora dok to pravo ima korisnik (neovisno o penalima).. ako može isporučiti, tad mora. Elegantno rješenje da ti daju ugovoreno do isteka, tad po isteku ugovorne ide važeći-tekući cjenik i uvjeti, kao i moguća nova ugovorna obveza s pogodnostima koju ćeš tad izabrati ili nećeš. Isto to su mogli-trebali napraviti a1+tcom kad su podizali +20kn .. no računaju da im je isplativije podići odmah i cjenkati se, nešto dati nego čekati istek pojedinom korisniku.. tj po obavijesti korisnik ima 30 dana za prigovor a to rade preko ljeta, kad većina korisnika ljetuje.. prođe i ništa od prava na raskid, koji btw ne daju oni nego zakon.. obrnuto, korisnik može inzisitrati na postojećem ugovoru koji se mora ispoštovati (što ti i radiš..).

 

Marko :D kaže...
crocro23 kaže...

Kako je moj ugovor s njima bio takav da ukoliko uzmem konzolu u ruter s obveznom ugovor na 2 godine znači i da ću imati neograničen internet, a oni su promjenili uvjete ugovora, time je ugovor nevazeci, a ja kao korisnik im ne želim platiti uređaj odjednom nego u ratama. 

Ponudio sam da im platim router i konzolu u ratama kao što su i bile do sad u zadnjih 18 mjeseci, a ugovor da se prekine, a na to nisu pristali i time su prekršili više zakona pod kojima ih trenutno i tužim zajedno sa 6 kolega s posla. Svi su oni kao i ja žrtve tele2 i idemo u kolektivu na sud.

Moj savjet ti je da sve stavke ugovora, opće uvjete poslovanja, te uvjete korištenja usluge/tarifa prođeš s odvjetnikom. Odnosno, svu dokumentaciju koju si potpisao s Tele2. Upravo se u toj dokumentaciji skrivaju načini na koji se operateri štite u slučaju tužbi.

 

Ovo su neke stvari na koje trebaš/si trebao obratiti pozornost;

 

1.) Tele2 nije ukinuo neograničen internet; samo su smanjili podatkovnu količinu s 1 TB na 200 GB. Internet je i dalje neograničen jer nakon potrošenih 200 GB u tekućem mjesecu, ti i dalje možeš surfati neograničeno, ali s ograničenom brzinom. I fora upravo leži u tome jer se pojam neograničen internet odnosi isključivo na dostupnu količinu podatkovnog prometa (koja je i dalje neograničena), a ne na internetsku brzinu. Neograničen internet, dakle, znači da ti Tele2 ne može naplatiti dodatno korištenje ili blokirati pristup internetu nakon prelaska 200 GB, ali to ne znači da uvijek imaš maksimalnu brzinu.

 

2.) ovako na brzinu što sam uspio pročitati;

15. stavka uvjeta korištenja Tele2 pretplatničkih tarifa Internet DESET GB PEDESET GB STO GB i BEZBROJ GB govori kako Tele2 zadržava pravo promijene navedenih uvjeta, ali uz obvezu da se korisnika pravovremeno obavijesti preko Tele2 web stranice ili na neki drugi primjereni način.

8. stavka uvjeta korištenja Opcije uređaj govori da je pretplatnik u slučaju prijevremenog raskida ugovora dužan jednokratno platiti sve preostale neplaćene rate opcije uređaj.

 

Stvarno mi se sada ne da čitati opće uvjete poslovanja jer ih ima dosta, ali ne sumnjam da još nešto tako piše u istima. 

 

 

Svakako javi rasplet događaja, iskreno me zanima. Sretno!

 -njihovi opći uvjeti su ništa, papir.. tj moraju biti u skaldu sa zakonom, dok zakon daje pravo, ne oni.. itd.

-uvjeti kao i cjenik se može mijenajti, no nigdje ni u jednom zakonu ne piše da se to odnosi na postojeći ugovor, tj oni mogu mijenjati cjenu, ali ne ugovornu obvezu dok je cijena-usluga u toj ugovornoj samo dio, koji se upravo zato ugovrara da se eliminira promjena tj lako odbacivo jer nema veze + kontradiktorno pravu. Da bi to 'prikrili' (uz pomoć hakoma) samo tako banalna pitanja su ponavljali.. tj da oni imaju pravo promjene cjene.. točno, no nemaju (jer nitko nema) pravo promjene postojećeg ugovora, tj cjena i cjenik su tekući, odnose se na korisnika bez ugovorne .. no to su prešutjeli, uz pomoć hakoma koji je to morao u interesu korisnika reći.. jer zato hakom posotji, ne za domjenke..

-jedina bitna razlika, mobilna mreža.. ne podlježe istim pravilima kao fixna (jer zakon kasni, možda se izjednači..) ... tj oni nemaju obvezu osigurati (prije 50%) 70% nominalne ugovorene brzine, tj ne mogu utjecati na trenutno opterećenje pojedinog odašiljača-korisnike.. kao fixna-žica i to ih opravdava, ali tad bi imao brzinu koja je moguća.. dok je ovo ograničenje mimo mogućnosti mreže tj nije ta osnova.

 

-to što imaju prvo promjene cjenika ili paketa.. da, no ovo je kao da flat promjeniš u neki broj, nedozvoljeno.

-tj kao da imaš neku tarifu 100(GB-nečeg) i novu tarifu 200gb, 300gb, ili 10gb.. tj to je druga tarifa-paket, druga usluga, ne druga cijena nego druga 'roba'.

tj postojeću falt tarifu su pretvorili u 200gb tarifu.. a to nije promjena cjenika nego promjena tarife-paketa koji je osnova ugovorne obveze-ugovora.. a to pravo nemaju. Odnosno, da želiš pormjenti npr 100gb u 200gb operater ti može dozvoliti ili odbiti .. jednako vrijedi obostrano, odbiješ do isteka i mora isporučivati dok su njihovi opći uvjeti samo hrpa namjerno natrpanog texta koja služi da korisnik ne može jednostavno pornaći ni jedan odgovor .. tj sve je složeno na način da ne postoji odgovor, dok posotji zakon.

 

-treba početi od tog da svaki korsinik mora dobiti ugovor-papir, kao i biti upoznat s općim uvjetima ako su relevantni, koji moraju biti takvi da kad nešto tražiš možeš pronaći no to je već problem npr kako i kojom procedurom možeš podnjeti neku žalbu.. postoji no tako izvedno da tražiš danima + tad moraš paziti na datum jer su neke stvari stare desetljeće neke od jeseni a pravila i zakoni se mijenjaju-usklađuju dok većinu moraš downloadati kao pdf da bi otvorio tj nije html koji bi pretraživanjem bio lakši-brži za pronaći .. ne slučajno, svi rade na istu shemu.

+ klasični prvi način odbijanja na neko korisničko traženje je 'piše vam u općim uvjetima..' a kad to kažu tad trebaju reći i gdje, tj dati upute kako doći, provjeriti.. i recimo utvrditi da agent ne govori istinu, tj suprotno općim uvjetima ili zakonu, što ne smije, no to mu piše na uputama radnog mjesta i time operater krši zakon jer daje lažne upute, zavaravajuće odgovore itd. dok sve sakrije beskonačnim plahtama ... kao i ovi textovi :))

 

 

Marko :D kaže...

Mene samo iskreno čudi da nitko nije tužio A1 zbog onog poskupljenja od 20 kn. 

 -ne, to je promjena cjenika.. stvar koju operater može kad želi (osim što mora mejsec unaprijed obavijesitit + hakom).. no izbjegli su pitanje postojećih ugovornih obveza.

-za +20 kn nemaš osnove tužbe, tj možeš osporiti iznos ili raskinuti (neštetno) što kao galantno daju (mada to pravo daje zakon, ne operater..) tj cilj im je upravo da korisnik raskine umjesto da tuži ili traži ispunjenje ugovora, odnosno kako se tko cjenkao nešto dobiješ pa prihvatiš. (ja npr free međunarodne pozive u istom iznosu..).

-ne možeš tužiti jer operater ima pravo promjeniti cjenik-cijenu.. no nema pravo promijeniti postojeći-važeći ugovor, ugovornu obvezu na 24mj koja je obostrana. Druga osnova, ne 20kn koji je samo moguć razlog tj problem je jednostrana izmjena ugovora koji se tim nepostojećim automatizmom smatra sklopljen ako se ne žališ u roku od 30 dana.. tj jedino operateri imaju takvo 'pravo' smatranja ugovora sklopljenim..

-treba inzistirati na papirnatom ugovoru + hakom traži da neovisno o telefonskom pristanku moraš potpisati papir-ugovor, tj tek od tad je važeći..

-a ugovor + ugovorna su osnova odnosa operater-korisnik tj ispostavljanja računa.. tj ako nemaju važeći ugovor nemaju temelj za račun, odnosno ako raskinu ugovor nemaju ništa odnosno tek ako si prihvatio (i potpisao) novi ugovor imaju osnovu za novi račun tj nastavak isporuke usluge po novim uvjetima.. i to bi morali dobiti svi korisnici papirnato jer to kaže zakon-hakom (par godina) no i dalje se ponašaju jednako, tj ne šalju 'papir' tj može se reći da su svi nakon takvog telefosnkog dogovora bez valjanog ugovora, jer hakom kaže da ga moraju imati i da je tek od tad ugovor važeći.

 

-ugovorna obveza, npr operater ima pravo pormjene cjenika, to je tekući cjenik (osnovni ugovor o pružanju usluge, po važećem cjeniku.. bez ugovorne, npr po isteku..). Ugovorna je dodatak, dodatni ugovor koji definira tarifu-paket-cijenu.. i to nema veze s tekućim-važećim cjenikom tj neka pogodnost za korisnika neovisno o cjeniku (jer bi bez tog bilo besmisleno) dok operater ima sigurnog korisnika koji neće sutra raskinuti uslugu, tj osiguran prihod i time daje neku pogodnost kao nižu cijenu. Time cijena po tekućem nema veze s ugovornom. Ono što se ugovori mora se ispoštovati, banalno da je japanka u kimonu (gejša) uvjet, tad to mora biti, ne brazilka u tangicama mada možeš pristati na izmjenu.. dok je cijena samo cijena a + 20kn nije nova cijena tj nije promjena cjenika-tarife nego nova stavka-dodatak, dodana ugovoru-računu.. .tj to ni po kojem kriteriju nije promjena cjenika, no nitko ih nije stisnuo pravno.. a hakom dijeli kravate i penkale dok organizira domjenke za operatere mada bi ih trebao kažnjavati..

Operater zadržava pravo promijene svojih uvjeta. Isto tako, operater ne mora ispoštovati ugovor do kraja, ali korisniku mora dati mogućnost raskida bez plaćanja penala. S druge strane, korisnik ugovor mora ispoštovati do kraja. Takav je zakon i tu operatere štiti država.

ivicask kaže...
Marko :D kaže...
crocro23 kaže...

Kako je moj ugovor s njima bio takav da ukoliko uzmem konzolu u ruter s obveznom ugovor na 2 godine znači i da ću imati neograničen internet, a oni su promjenili uvjete ugovora, time je ugovor nevazeci, a ja kao korisnik im ne želim platiti uređaj odjednom nego u ratama. 

Ponudio sam da im platim router i konzolu u ratama kao što su i bile do sad u zadnjih 18 mjeseci, a ugovor da se prekine, a na to nisu pristali i time su prekršili više zakona pod kojima ih trenutno i tužim zajedno sa 6 kolega s posla. Svi su oni kao i ja žrtve tele2 i idemo u kolektivu na sud.

Moj savjet ti je da sve stavke ugovora, opće uvjete poslovanja, te uvjete korištenja usluge/tarifa prođeš s odvjetnikom. Odnosno, svu dokumentaciju koju si potpisao s Tele2. Upravo se u toj dokumentaciji skrivaju načini na koji se operateri štite u slučaju tužbi.

 

Ovo su neke stvari na koje trebaš/si trebao obratiti pozornost;

 

1.) Tele2 nije ukinuo neograničen internet; samo su smanjili podatkovnu količinu s 1 TB na 200 GB. Internet je i dalje neograničen jer nakon potrošenih 200 GB u tekućem mjesecu, ti i dalje možeš surfati neograničeno, ali s ograničenom brzinom. I fora upravo leži u tome jer se pojam neograničen internet odnosi isključivo na dostupnu količinu podatkovnog prometa (koja je i dalje neograničena), a ne na internetsku brzinu. Neograničen internet, dakle, znači da ti Tele2 ne može naplatiti dodatno korištenje ili blokirati pristup internetu nakon prelaska 200 GB, ali to ne znači da uvijek imaš maksimalnu brzinu.

 

2.) ovako na brzinu što sam uspio pročitati;

15. stavka uvjeta korištenja Tele2 pretplatničkih tarifa Internet DESET GB PEDESET GB STO GB i BEZBROJ GB govori kako Tele2 zadržava pravo promijene navedenih uvjeta, ali uz obvezu da se korisnika pravovremeno obavijesti preko Tele2 web stranice ili na neki drugi primjereni način.

8. stavka uvjeta korištenja Opcije uređaj govori da je pretplatnik u slučaju prijevremenog raskida ugovora dužan jednokratno platiti sve preostale neplaćene rate opcije uređaj.

 

Stvarno mi se sada ne da čitati opće uvjete poslovanja jer ih ima dosta, ali ne sumnjam da još nešto tako piše u istima. 

 

 

Svakako javi rasplet događaja, iskreno me zanima. Sretno!

Da mi netko pokloni 2mbs internet neograničeni zauvijek rekao bi ne hvala.

 

Nemoj praviti budale od ljudi kao što i Tele2 sad radi, nismo ovce, niti je 200gb ikakv internet niti je 2mbit ikakva brzina i znaju oni jako dobro što su napravili i zašto ljudi odlaze.

Kolega, internet bez ograničenja prometa, ali s ograničenjem brzine je i dalje neograničen internet. Sviđalo se to tebi ili ne, ali tako je. 

 Kad lockdown završi otvaram pivnicu, neograničena besplatne piva za sve posjetitelje koji su korisnici TELE2 mreže, naravno uz predočenje računa prethodnog mjeseca.

 

E da, jedina caka, pipa puni krigle kap po kap...

 

:)

7 godina
offline
Re: Tužili smo Tele2

Samo kaj je "caka" u tome da smo na vrijeme upoznati sa svime time i potpisom/plaćanjem prvog računa smo pristali na to.

Evo izvadak iz mog ugovora sa HT , netreba ni potpis, sada je to plaćanje prvog računa, i ljepo piše na kaj se sve pozivaju ....
 
2 1 hvala 0
13 godina
offline
Re: Tužili smo Tele2
Yo Momma kaže...

Oni se s HAKOM-om dogovore, to ti je skoro prijateljski odnos. Da je TELE2 procijenio da se njima ne isplati popustiti u tom slučaju možeš mislit kako bi vi dobili taj spor. Čak i ako u njihovoj pravnoj službi rade tutleki, imaju oni i zaleđe, pa se u kranjoj nuždi i ako se radi o nečemu većem pozovu pravni konzultanti iz inozemstva koji će s tobom obrisat pod i onda te još dobro iscijediti.
A još kad tu uključiš naše sudove... jadna li ti majka.

Mislim da je OP odvjetnik doveo u zabludu, a nakon 6 mjeseci kad troškovi samo krenu rasti a ne događa se ništa čovjek je već emotivno uključen i teže je izaći iz svega. Ako ovaj thread i ostane živ toliko dugo bojim se da će optimizam nestati.

 

Netočno. Nemaju se oni što s HAKOM-om dogovarati ako su jasno prekršili zakon crno na bijelo. Doduše, mogu probati.

 

No bez obzira na eventualne pokušaje dogovora, HAKOM nema izbora neko presuditi u korist podnositelja prigovora ako je on nedvojbeno u pravu.

Inače svrhovitost postojanja HAKOM-a postaje upitna, a stolice uhljeba koji tamo rade preudobne su da bi tražili drugi posao.

 

Uostalom, osobno imam pozitivno iskustvo s HAKOM-om u vezi negativnog iskustva s Tele2, baš kao i neki frendovi tako da tu nemamo što raspravljati.

HAKOM je već kažnjavao i HT i A1 i Tele2. Nisu oni prijateljski nastrojeni prema operaterima, no to tako izgleda zbog lošeg zakona i uvjeta operatera. Zbog toga je češće rezultat HAKOM-ovog odbrusivanja korisnika, ali bilo je i slučaja gdje su korisnici bili u pravu, a operateri nisu.

Damir22 kaže...
No, zakonski i dalje su oni krivi samo za losu reklamu o "neogranicenom internetu", odnosno za nase lose razumjevanje, a kako netko.rece internet je neogranice, no brzina nije.

I nitko nije ukinuo neogranicen internet, samo su podjelili - karikirano, 10% od neogranicenog mozete trositi po maksimalnoj brzini, ostalih 90% po ogranicenoj.

Pa koliko potrosite.

Da.netko nebi mislio, ja sam ih odyebao davno ranije jer se nisam slagao da je 0.2mbps "surfanje na 4g", no na nacin da sam im platio sto sam morao, uz smjesak i poruku - yebite me kad me iduci put vidite.... ;)

Opet ne. Tele2 se čak nije ni lažno oglašavao jer je sve bilo jasno napisano i istaknuto na web stranici. Njihovo je bilo pravo da to negdje strpaju sitnim slovima u uvjete i zakopaju negdje na web stranicu, ali eto, nisu nego su sve stavili na vidljivo mjesto napisanio o velikim slovima. 

 

Možda izgleda kao da bunker i ja branimo Tele2, ali to nije istina. Mi se samo ravnamo po činjenicama; što zakon kaže, što uvjeti kažu i na koji je način sve predstavljeno. Vjerujem da bi svima ovdje bilo drago da kolega dobije presudu jer bi to obeshrabrilo ljude da se pravnim putem obračunavaju s operaterima.

ivicask kaže...
Marko :D kaže...
MrBlc kaže...
Marko :D kaže...

8. stavka uvjeta korištenja Opcije uređaj govori da je pretplatnik u slučaju prijevremenog raskida ugovora dužan jednokratno platiti sve preostale neplaćene rate opcije uređaj.

11) Iznimno od točke 8. ovih Uvjeta korištenja, Pretplatnici koji iskoriste svoje pravo i raskinu
pretplatnički ugovor bez naknade sukladno članku 42. stavku 7. ili 42a. stavku 10.
Zakona o elektroničkim komunikacijama, mogu odabrati da preostale mjesečne naknade
nastave plaćati prema otplatnom planu. Ukoliko ne odaberu takav način plaćanja,
preostale mjesečne naknade trebaju platiti jednokratno.

Za ovo nisam znao, hvala.

ihush kaže...
crocro23 kaže...

Ukratko...

 

Kao i mnogi i ja sam bio žrtva ovog tele2 pokušaja da korisnicima s kojima imaju ugovor smanje brzinu. Kako vjerujem da mnogi imaju isti slučaj kao i ja odlučio sam napisati ovdje što sam napravio i izvjestit ću što će biti nakon odluke suda.

Nisam ovo napravio zbog novca nego zato što želim da se mene kao krajnjeg korisnika ispoštuje u potpunosti.

Kako sam uzeo ugovor s tele2 za pokucni internet uzeo sam uz njega i router te konzolu koja je tada bila u ponudi.

Ostalo mi je još par mjeseci do kraja i odlučio sam prekinuti ugovor. Oni su to uredno ponudili da naprave, ali da odjednom u zadnjoj rati platim do kraja preostali iznos routera i konzole.

Kako je moj ugovor s njima bio takav da ukoliko uzmem konzolu u ruter s obveznom ugovor na 2 godine znači i da ću imati neograničen internet, a oni su promjenili uvjete ugovora, time je ugovor nevazeci, a ja kao korisnik im ne želim platiti uređaj odjednom nego u ratama.

Ponudio sam da im platim router i konzolu u ratama kao što su i bile do sad u zadnjih 18 mjeseci, a ugovor da se prekine, a na to nisu pristali i time su prekršili više zakona pod kojima ih trenutno i tužim zajedno sa 6 kolega s posla. Svi su oni kao i ja žrtve tele2 i idemo u kolektivu na sud.

Odvjetnik je preuzeo slučaj i trenutno ne mogu ništa reći osim da je rekao kako će ovo biti smiješno i da ću njima nabit trošak jer gube odmah slučaj, a ja ću uredno u ratama platiti uređaje ili još i bolje, ne platiti ništa.

 

Eto, ja se nadam kroz mjesec-dva da će oni platiti sudu troškove, a meni otkazati sve kako sam i tražio. Sud nije skup, a garantirana je pobjeda.

 -imaš osnove, ako imaš i volje (naravno i odvjetnika..) guraj..

-drž se par stvari, oni su strana koja jednostrano mijenja postojeći ugovor-ugovornu-uvjete, odnosno ti kao strana možeš neškodljivo raskinuti, ali to ne želiš nego naprotiv da oni isporuče ugovoreno, po postojećem (starom) ugovoru dok novi vrijedi tek kad obje strane to pristanu-potpišu, tj jedini ugovor koji za sad imaš je postojeći-stari i po njemu operater mora isporučiti ugovoreno po odgovarajućim uvjetima što uključuje cijenu i brzinu kao osnovne stavke usluge. Za svaki prekid traži naknadu po hakomu 10kn-sat, postoji osnova i možeš dobiti (kao kvar-prekid, jedino što je uvjet 15 dana..).

-novi ugovor tj uvjete-tarifu-paket ti operater ne može isporučiti, tj za izdavanje računa mora postojati ugovor, koji da bi bio važeći moraš potpisati-pristati, time oni nemaju drugu mogućnost nego ti do isteka ugovorne isporučivati ugovoreno ili snositi trošak raskida jednako kao što bi korisnik plaćao penale. Probaj to gurati. + pravilo jednakosti obju strana, penali, ugovor=zakon i ono što je u ugovoru navedeno se mora isporučiti, odnosno operater nema pravo jednostranog raskida ugovora dok to pravo ima korisnik (neovisno o penalima).. ako može isporučiti, tad mora. Elegantno rješenje da ti daju ugovoreno do isteka, tad po isteku ugovorne ide važeći-tekući cjenik i uvjeti, kao i moguća nova ugovorna obveza s pogodnostima koju ćeš tad izabrati ili nećeš. Isto to su mogli-trebali napraviti a1+tcom kad su podizali +20kn .. no računaju da im je isplativije podići odmah i cjenkati se, nešto dati nego čekati istek pojedinom korisniku.. tj po obavijesti korisnik ima 30 dana za prigovor a to rade preko ljeta, kad većina korisnika ljetuje.. prođe i ništa od prava na raskid, koji btw ne daju oni nego zakon.. obrnuto, korisnik može inzisitrati na postojećem ugovoru koji se mora ispoštovati (što ti i radiš..).

 

Marko :D kaže...
crocro23 kaže...

Kako je moj ugovor s njima bio takav da ukoliko uzmem konzolu u ruter s obveznom ugovor na 2 godine znači i da ću imati neograničen internet, a oni su promjenili uvjete ugovora, time je ugovor nevazeci, a ja kao korisnik im ne želim platiti uređaj odjednom nego u ratama. 

Ponudio sam da im platim router i konzolu u ratama kao što su i bile do sad u zadnjih 18 mjeseci, a ugovor da se prekine, a na to nisu pristali i time su prekršili više zakona pod kojima ih trenutno i tužim zajedno sa 6 kolega s posla. Svi su oni kao i ja žrtve tele2 i idemo u kolektivu na sud.

Moj savjet ti je da sve stavke ugovora, opće uvjete poslovanja, te uvjete korištenja usluge/tarifa prođeš s odvjetnikom. Odnosno, svu dokumentaciju koju si potpisao s Tele2. Upravo se u toj dokumentaciji skrivaju načini na koji se operateri štite u slučaju tužbi.

 

Ovo su neke stvari na koje trebaš/si trebao obratiti pozornost;

 

1.) Tele2 nije ukinuo neograničen internet; samo su smanjili podatkovnu količinu s 1 TB na 200 GB. Internet je i dalje neograničen jer nakon potrošenih 200 GB u tekućem mjesecu, ti i dalje možeš surfati neograničeno, ali s ograničenom brzinom. I fora upravo leži u tome jer se pojam neograničen internet odnosi isključivo na dostupnu količinu podatkovnog prometa (koja je i dalje neograničena), a ne na internetsku brzinu. Neograničen internet, dakle, znači da ti Tele2 ne može naplatiti dodatno korištenje ili blokirati pristup internetu nakon prelaska 200 GB, ali to ne znači da uvijek imaš maksimalnu brzinu.

 

2.) ovako na brzinu što sam uspio pročitati;

15. stavka uvjeta korištenja Tele2 pretplatničkih tarifa Internet DESET GB PEDESET GB STO GB i BEZBROJ GB govori kako Tele2 zadržava pravo promijene navedenih uvjeta, ali uz obvezu da se korisnika pravovremeno obavijesti preko Tele2 web stranice ili na neki drugi primjereni način.

8. stavka uvjeta korištenja Opcije uređaj govori da je pretplatnik u slučaju prijevremenog raskida ugovora dužan jednokratno platiti sve preostale neplaćene rate opcije uređaj.

 

Stvarno mi se sada ne da čitati opće uvjete poslovanja jer ih ima dosta, ali ne sumnjam da još nešto tako piše u istima. 

 

 

Svakako javi rasplet događaja, iskreno me zanima. Sretno!

 -njihovi opći uvjeti su ništa, papir.. tj moraju biti u skaldu sa zakonom, dok zakon daje pravo, ne oni.. itd.

-uvjeti kao i cjenik se može mijenajti, no nigdje ni u jednom zakonu ne piše da se to odnosi na postojeći ugovor, tj oni mogu mijenjati cjenu, ali ne ugovornu obvezu dok je cijena-usluga u toj ugovornoj samo dio, koji se upravo zato ugovrara da se eliminira promjena tj lako odbacivo jer nema veze + kontradiktorno pravu. Da bi to 'prikrili' (uz pomoć hakoma) samo tako banalna pitanja su ponavljali.. tj da oni imaju pravo promjene cjene.. točno, no nemaju (jer nitko nema) pravo promjene postojećeg ugovora, tj cjena i cjenik su tekući, odnose se na korisnika bez ugovorne .. no to su prešutjeli, uz pomoć hakoma koji je to morao u interesu korisnika reći.. jer zato hakom posotji, ne za domjenke..

-jedina bitna razlika, mobilna mreža.. ne podlježe istim pravilima kao fixna (jer zakon kasni, možda se izjednači..) ... tj oni nemaju obvezu osigurati (prije 50%) 70% nominalne ugovorene brzine, tj ne mogu utjecati na trenutno opterećenje pojedinog odašiljača-korisnike.. kao fixna-žica i to ih opravdava, ali tad bi imao brzinu koja je moguća.. dok je ovo ograničenje mimo mogućnosti mreže tj nije ta osnova.

 

-to što imaju prvo promjene cjenika ili paketa.. da, no ovo je kao da flat promjeniš u neki broj, nedozvoljeno.

-tj kao da imaš neku tarifu 100(GB-nečeg) i novu tarifu 200gb, 300gb, ili 10gb.. tj to je druga tarifa-paket, druga usluga, ne druga cijena nego druga 'roba'.

tj postojeću falt tarifu su pretvorili u 200gb tarifu.. a to nije promjena cjenika nego promjena tarife-paketa koji je osnova ugovorne obveze-ugovora.. a to pravo nemaju. Odnosno, da želiš pormjenti npr 100gb u 200gb operater ti može dozvoliti ili odbiti .. jednako vrijedi obostrano, odbiješ do isteka i mora isporučivati dok su njihovi opći uvjeti samo hrpa namjerno natrpanog texta koja služi da korisnik ne može jednostavno pornaći ni jedan odgovor .. tj sve je složeno na način da ne postoji odgovor, dok posotji zakon.

 

-treba početi od tog da svaki korsinik mora dobiti ugovor-papir, kao i biti upoznat s općim uvjetima ako su relevantni, koji moraju biti takvi da kad nešto tražiš možeš pronaći no to je već problem npr kako i kojom procedurom možeš podnjeti neku žalbu.. postoji no tako izvedno da tražiš danima + tad moraš paziti na datum jer su neke stvari stare desetljeće neke od jeseni a pravila i zakoni se mijenjaju-usklađuju dok većinu moraš downloadati kao pdf da bi otvorio tj nije html koji bi pretraživanjem bio lakši-brži za pronaći .. ne slučajno, svi rade na istu shemu.

+ klasični prvi način odbijanja na neko korisničko traženje je 'piše vam u općim uvjetima..' a kad to kažu tad trebaju reći i gdje, tj dati upute kako doći, provjeriti.. i recimo utvrditi da agent ne govori istinu, tj suprotno općim uvjetima ili zakonu, što ne smije, no to mu piše na uputama radnog mjesta i time operater krši zakon jer daje lažne upute, zavaravajuće odgovore itd. dok sve sakrije beskonačnim plahtama ... kao i ovi textovi :))

 

 

Marko :D kaže...

Mene samo iskreno čudi da nitko nije tužio A1 zbog onog poskupljenja od 20 kn. 

 -ne, to je promjena cjenika.. stvar koju operater može kad želi (osim što mora mejsec unaprijed obavijesitit + hakom).. no izbjegli su pitanje postojećih ugovornih obveza.

-za +20 kn nemaš osnove tužbe, tj možeš osporiti iznos ili raskinuti (neštetno) što kao galantno daju (mada to pravo daje zakon, ne operater..) tj cilj im je upravo da korisnik raskine umjesto da tuži ili traži ispunjenje ugovora, odnosno kako se tko cjenkao nešto dobiješ pa prihvatiš. (ja npr free međunarodne pozive u istom iznosu..).

-ne možeš tužiti jer operater ima pravo promjeniti cjenik-cijenu.. no nema pravo promijeniti postojeći-važeći ugovor, ugovornu obvezu na 24mj koja je obostrana. Druga osnova, ne 20kn koji je samo moguć razlog tj problem je jednostrana izmjena ugovora koji se tim nepostojećim automatizmom smatra sklopljen ako se ne žališ u roku od 30 dana.. tj jedino operateri imaju takvo 'pravo' smatranja ugovora sklopljenim..

-treba inzistirati na papirnatom ugovoru + hakom traži da neovisno o telefonskom pristanku moraš potpisati papir-ugovor, tj tek od tad je važeći..

-a ugovor + ugovorna su osnova odnosa operater-korisnik tj ispostavljanja računa.. tj ako nemaju važeći ugovor nemaju temelj za račun, odnosno ako raskinu ugovor nemaju ništa odnosno tek ako si prihvatio (i potpisao) novi ugovor imaju osnovu za novi račun tj nastavak isporuke usluge po novim uvjetima.. i to bi morali dobiti svi korisnici papirnato jer to kaže zakon-hakom (par godina) no i dalje se ponašaju jednako, tj ne šalju 'papir' tj može se reći da su svi nakon takvog telefosnkog dogovora bez valjanog ugovora, jer hakom kaže da ga moraju imati i da je tek od tad ugovor važeći.

 

-ugovorna obveza, npr operater ima pravo pormjene cjenika, to je tekući cjenik (osnovni ugovor o pružanju usluge, po važećem cjeniku.. bez ugovorne, npr po isteku..). Ugovorna je dodatak, dodatni ugovor koji definira tarifu-paket-cijenu.. i to nema veze s tekućim-važećim cjenikom tj neka pogodnost za korisnika neovisno o cjeniku (jer bi bez tog bilo besmisleno) dok operater ima sigurnog korisnika koji neće sutra raskinuti uslugu, tj osiguran prihod i time daje neku pogodnost kao nižu cijenu. Time cijena po tekućem nema veze s ugovornom. Ono što se ugovori mora se ispoštovati, banalno da je japanka u kimonu (gejša) uvjet, tad to mora biti, ne brazilka u tangicama mada možeš pristati na izmjenu.. dok je cijena samo cijena a + 20kn nije nova cijena tj nije promjena cjenika-tarife nego nova stavka-dodatak, dodana ugovoru-računu.. .tj to ni po kojem kriteriju nije promjena cjenika, no nitko ih nije stisnuo pravno.. a hakom dijeli kravate i penkale dok organizira domjenke za operatere mada bi ih trebao kažnjavati..

Operater zadržava pravo promijene svojih uvjeta. Isto tako, operater ne mora ispoštovati ugovor do kraja, ali korisniku mora dati mogućnost raskida bez plaćanja penala. S druge strane, korisnik ugovor mora ispoštovati do kraja. Takav je zakon i tu operatere štiti država.

ivicask kaže...
Marko :D kaže...
crocro23 kaže...

Kako je moj ugovor s njima bio takav da ukoliko uzmem konzolu u ruter s obveznom ugovor na 2 godine znači i da ću imati neograničen internet, a oni su promjenili uvjete ugovora, time je ugovor nevazeci, a ja kao korisnik im ne želim platiti uređaj odjednom nego u ratama. 

Ponudio sam da im platim router i konzolu u ratama kao što su i bile do sad u zadnjih 18 mjeseci, a ugovor da se prekine, a na to nisu pristali i time su prekršili više zakona pod kojima ih trenutno i tužim zajedno sa 6 kolega s posla. Svi su oni kao i ja žrtve tele2 i idemo u kolektivu na sud.

Moj savjet ti je da sve stavke ugovora, opće uvjete poslovanja, te uvjete korištenja usluge/tarifa prođeš s odvjetnikom. Odnosno, svu dokumentaciju koju si potpisao s Tele2. Upravo se u toj dokumentaciji skrivaju načini na koji se operateri štite u slučaju tužbi.

 

Ovo su neke stvari na koje trebaš/si trebao obratiti pozornost;

 

1.) Tele2 nije ukinuo neograničen internet; samo su smanjili podatkovnu količinu s 1 TB na 200 GB. Internet je i dalje neograničen jer nakon potrošenih 200 GB u tekućem mjesecu, ti i dalje možeš surfati neograničeno, ali s ograničenom brzinom. I fora upravo leži u tome jer se pojam neograničen internet odnosi isključivo na dostupnu količinu podatkovnog prometa (koja je i dalje neograničena), a ne na internetsku brzinu. Neograničen internet, dakle, znači da ti Tele2 ne može naplatiti dodatno korištenje ili blokirati pristup internetu nakon prelaska 200 GB, ali to ne znači da uvijek imaš maksimalnu brzinu.

 

2.) ovako na brzinu što sam uspio pročitati;

15. stavka uvjeta korištenja Tele2 pretplatničkih tarifa Internet DESET GB PEDESET GB STO GB i BEZBROJ GB govori kako Tele2 zadržava pravo promijene navedenih uvjeta, ali uz obvezu da se korisnika pravovremeno obavijesti preko Tele2 web stranice ili na neki drugi primjereni način.

8. stavka uvjeta korištenja Opcije uređaj govori da je pretplatnik u slučaju prijevremenog raskida ugovora dužan jednokratno platiti sve preostale neplaćene rate opcije uređaj.

 

Stvarno mi se sada ne da čitati opće uvjete poslovanja jer ih ima dosta, ali ne sumnjam da još nešto tako piše u istima. 

 

 

Svakako javi rasplet događaja, iskreno me zanima. Sretno!

Da mi netko pokloni 2mbs internet neograničeni zauvijek rekao bi ne hvala.

 

Nemoj praviti budale od ljudi kao što i Tele2 sad radi, nismo ovce, niti je 200gb ikakv internet niti je 2mbit ikakva brzina i znaju oni jako dobro što su napravili i zašto ljudi odlaze.

Kolega, internet bez ograničenja prometa, ali s ograničenjem brzine je i dalje neograničen internet. Sviđalo se to tebi ili ne, ali tako je. 

 Kad lockdown završi otvaram pivnicu, neograničena besplatne piva za sve posjetitelje koji su korisnici TELE2 mreže, naravno uz predočenje računa prethodnog mjeseca.

 

E da, jedina caka, pipa puni krigle kap po kap...

 

:)

Jedna krigla po punoj brzini, a sve ostale kap po kap. 😉

Poruka je uređivana zadnji put pon 30.11.2020 18:27 (Marko :D).
15 godina
offline
Re: Tužili smo Tele2
Marko :D kaže...
..

Gdje to piše da operater ne može mijenjati mijenjati već ugovoreno? Naravno da može mijenjati već ugovoreno, ali mora ponuditi mogućnost raskida ugovora.

 -u svakom zakonu, to je ugovor, smisao ugovora tj zakon. .. + imaš dodatak ali..

i ispravak, ne operater ne nudi niša, ne daje, nego to pravo ti tad daje zakon dok operater samo želi prikazati dobroćudnost nekim davanjem prava korisniku (koje mu zakonom pripada) tj pravo na raskid, zbog izmjene uvjeta.. no ostaje i pravo na inzistiranju izvršenja, ne raskid, nasuprot.

 

-dok bunker nešto doakzuje s +20kn ne znam kome, dok hakon radi po svome i bunkerovom kriteirju kavice-ručkići i jači su, dijeli kravate, zastupa interese operatera umjesto da je regulator, da kažnjava.

-bunker? što s +20kn, što dokazuješ ljepljenjem besmislenih sličica? sadržaj koji netko tipka kranje besmisleno kao i ovo naše tipkanje kao arguent.. da operater ima pravo promjene cjena-cjenika? -ima. To kaže zakon, hakom i ja.. tako da mi to ne moraš dokazivati, odnosno čitaj s razumijevanjem ili odskakući :))

-što je operater napravio? promijenio uvjete tj dodao nepostojeću stavku i u dogovoru (jer ne može biti neznanje.. ne znaš što je gore..) s hakomom tako tumačio, no da je s druge strane 'prodanovi' tad bi odgovor bio drugačiji.

-jedini 'službeni' odgovor hakoma je da operater ima pravo promjene cjenika.. to nitko ni ne spori. Sporni su važeći ugovori na rok, ugovorna koja nema veze s tekućim cjenikom koji se tad ni ne primjenjuje i time uupće nema veze s promjenom cijene, no to im je prošlo, jer kako kažeš jaki su, no to ne znači da je to zakonski čisto, nije, naprotiv.. to je jednostrano kršenje uvjeta ugovora, i samo zato su svi koji su tražili-dobili nešto, popust ili neku dodatnu uslugu ili raskid. (dok bi prava pravna država odnosno hakom rekao da do isteka postojeće ugovorne za svakog korisnika zasebno operater to ne može jednostrano mijenjati, kao što zakon kaže da operater ne može raskinuti uslugu, samo korisnik.. provjeri ako želiš).

 

-ponovo, bunker.. ako želiš pomoći, pomogni, kako se nešto MOŽE, uz postojeće zakone-pravila i ugovore, ne da se ne može, odnosno besmisleno je lijepiti sličice i tvrditi nešto što nije sporno tj to je samo loš pokušaj lažnog argumentiranja (Ako je x.. tad je y .. nije jer su odvojene stvari).

 

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
7 godina
offline
Re: Tužili smo Tele2

Ihush , pomažem ja, samo kaj ti to ne želiš vidjeti jer tvrdim da griješiš u svojim tvrdnjama.

Di ćeš bolje pomoći od toga da čovjek na konkretnim primjerima vidi kako je hakom potvrdio da operater može promijeniti ugovorne stavke i to se neće smatrati kršenjem/neispunjavanje ugovornih obveza. Njegovo je pravo da bude upoznat sa time, a onda sam odlučuje u kaj bu se upuštao, koliko je love spreman na to zdrobiti, na koliki period je spreman gombati se sa time itd itd...

Zakonski, ugovor je dogovor dviju strana. Ja razumijem da ti je sad vrlo nezgodno nakon godina tupljenja priznati da si krivo interpretirao zakon, no radi drugih ću ovo ponoviti:

Ugovor su dužne poštivati obje strane.

Ako u ugovoru striktno stoji da se nijedna stavka ili uvjet ugovora nesmije mijenjati narednih 2 godine makar meteor prepolovio planetu, onda će se nepridržavanje toga od bilo koje strane smatrati kršenjem/neispunjavanjem preuzetih obveza .

Ako su se strane sporazumjele i sklopile ugovor u kojem piše da strana A može promijeniti cijenu, uvjete poslovanja, uvjete korištenja usluge, i strana B je na to pristala, onda nema govora o kršenju ugovora jer su se strane ugovorom na to unaprijed dogovorile i pristale na to da strana A tijekom ugovornog razdoblja može vršiti dogovorene izmjene a strana B može raskinuti ugovor bez penalizacije ako joj ne odgovaraju novi uvjeti.
8 godina
offline
Re: Tužili smo Tele2
Marko :D kaže...
Damir22 kaže...
No, zakonski i dalje su oni krivi samo za losu reklamu o "neogranicenom internetu", odnosno za nase lose razumjevanje, a kako netko.rece internet je neogranice, no brzina nije.


Opet ne. Tele2 se čak nije ni lažno oglašavao jer je sve bilo jasno napisano i istaknuto na web stranici. Njihovo je bilo pravo da to negdje strpaju sitnim slovima u uvjete i zakopaju negdje na web stranicu, ali eto, nisu nego su sve stavili na vidljivo mjesto napisanio o velikim slovima. 

 

 

Nisam stavio "krivi" u navodnike, pa je dobilo drugaciji kontekst.

 

Ono sto sam htio reci je isto sto i ti (vi) tvrdite - ugovor nije sklopljen za "neograniceni internet po xy definiranoj brzini". 

 

Tele2 vam nece nakon tih potrosenih 100-200gb ukinuti internet, nisu to impulsi na telefonskoj kartici pa kad potrosis 200gb nema vise, internet ce i dalje biti potpuno funkcionalan, jedino sto ce oni smanjiti brzinu. Kako brzina nigdje nije ugovorom definirana, a za mobilnu ne postoji cak niti onaj matematicki minimum koji moraju isporuciti, dok god "imate" internet - tele2 se drzi svoje strane ugovora.

 

Isto je bilo na masovno zaljenje zbog brzine pokucnog, gdje je svaka zalba uredno bila obrazlozena jednostavnim - nismo utvrdili poteskoce, brzina ovisi o opterecenju mreze, zao nam je.

 

Vec se pisalo o tome, i zakljucak je taj, nista oni nisu prekrsili.

 

Nisu niti u ovom slucaju. Raskinuti ugovor mozes, imas na to pravo u svakom trenutku, no postupas po pravilima navedenim u tom istom ugovoru. Odnosno, raskinuti ga mozes jedino na nacin koji je naveden u ugovoru, ne na neki drugi, koji bi tebi bio povoljniji ili ti vise odgovara.

 

Svaka cast ukoliko odvjetnik zna (a sigurno zna) daleko vise od nas ovdje na forumu, no, misliti "lako cemo" - velike kompanije kao tele2, k tome jos i strane - sigurno su se osigurali na sve moguce i nemoguce nacine, i jako jako jako tesko je njima dokazati da su u krivu.

 

 

Children Shouldnt Play with Dead Things
6 godina
offline
Tužili smo Tele2

U ugovoru negdje stoji podatak o 1 terabajtu, odnosno 1000 GB prometa po najvećoj brzini koju je moguće ostvarit mobilnom mrežom. Nakon toga se promet spušta na brzinu od 1? 2? Mb/s. Ne znam ugovor, kasno je, sutra se radi iz popodnevne u jutarnju. Nisu baš istine da nisu morali dat raskid ugovora radi toga i toga. Baš suprotno. Sigurno stoji negdje podatak o 1000 GB.

GdjeSuBikovi kaže... Dabog da ti dica igrala na toj i5-ici umisto na ryzenu.
Moj PC  
0 0 hvala 0
8 godina
offline
Tužili smo Tele2

Mislim da da, no to je vrijedilo za onaj dio ugovora kojeg su oni promjenili, jer su imali "pravo" to promjeniti. 

 

Minimalne brzine nema nigdje navedeno u ugovoru.....

Children Shouldnt Play with Dead Things
Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Tužili smo Tele2
Damir22 kaže...

..

 

Minimalne brzine nema nigdje navedeno u ugovoru.....

 -minimalna tj zajamčena brzina se odnosi samo na fixnu-nacionalni operater, 4mbit, odnosno 70% nominalne (više) brzine u vršnom opterećenju (najgori uvjeti cca +18h..). To nema veze s mobilnim, ne odnosi se, jer je to mobilna mreža tj odašiljač na kojem u nekom trenutku može biti različit broj korisnika i opterećenje.

 

-problem je riječ flat + promjena postojećeg paketa koji postaje +200 .. tj kupoprodaja-vlasnici i izmjene.

-zakon i pravo su na strani korisnika, tj zato korisnik ima pravo neškodljivog raskida (a trebao bi i imati jednako pravo tražiti da se ugovoreno jednostavno ispoštuje, tj nije to nešto što operater ne može ispuniti, npr više nepostojeća usluga-roba-tvkanal.. i sl. pa da nema, tj to je samo tarifa-promet-brzina tj nešto što je i dalje moguće isporučiti poštujući postojeće ugovore..).

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
15 godina
odjavljen
offline
Re: Tužili smo Tele2

U ugovoru stoji da su uvjeti korištenja sastavni dio ugovora i da potpisom ugovora korisnik pristaje na njih, a to znači da se mijenjanjem istih mijenjanju ugovoreni uvjeti, a ako su oni nepovoljniji za korisnika, korisnik ima pravo na raskid bez penala.

 

Raskid bez penala ne utječe na ugovoreni plan otplate, što je već HAKOM isticao, a Tele2 ugradio u svoje uvjete.

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
11 godina
neaktivan
offline
Tužili smo Tele2

Koji kufer hakom radi? 

Nemozes doc i rec e super sad kad sam vas sve namamio na dobru ponudu sad cemo promjenit pravila.  Tu je hakom zakazao odnosno regulatorne sluzbe.  Jer to onda znaci da kad god ti potpises ugovor za bilo sto 2 strana ti moze rec a jbg sad mjenjamo pravila. 

Evo banalni primjer kupis preplatu na netflix i odjednom oni kazu a super imate preplatu ali mi smo od danas odlučili da nema vise komedija na netflixu ali da vas kompenziramo dat cemo vam 3 izbora (da izbor postoji).  Isto tako i tele2 dajemo 1tb pa onda 200gb a iza imas brzinu da je kornjaca brža od toga.  Ovo je krivac iskljucivo agencija za nadzor jer ona im je trebala opalit takvu globu da im ove pizdarije nebi padale na pamet. Danas tele 2 sutra vodovod pa komunalije sve onda moze se mjenjatnu hodu glavno je da one imaju tvoj potpis na komadu papira koji cim potpises ne znas cemu sluzi. 

Moj PC  
1 1 hvala 0
15 godina
odjavljen
offline
Tužili smo Tele2

Nije tu nitko zakazao. Tele2 ima pravo promijeniti uvjete, te je po zakonu dužan korisnicima omogućiti raskid bez penala (što je i napravio), te ih o tome obavijestiti (što je napravio, iako možda na dvojben način - zadnja stranica u podužem PDF-u). Ovaj konkretni slučaj, da traže jednokratno plaćanje, je protivan zakonu i njihovim uvjetima, te na to Hakom treba reagirati, ali tek u slučaju žalbe korisnika koju je operater odbio, o čemu nemamo podatak.

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
 
4 1 hvala 0
15 godina
offline
Tužili smo Tele2

.. + 'skrivanje' iza hakoma, tj pažljivo sročeno pitanje i odgovor.

-ima li pravo operater mijenjati cjene? -ima, tekući-važeći cjenik, uz obavijest korisniku mjesec dana prije primjene + nadležnima (hakom). To nije sporno.

-ima li operater pravo mijenjati ponudu? -ima, paketi, brzine, tv-kanali, nove usluge.. inače nikad ne bi ništa novog bilo.

ali bitno, to se odnosi na tekuće-važeće cjene+uvjete/ponudu, na korisnika koji zatraži uslugu ili korisnika bez ugovorne obveze, koji može ako želi raskinuti osnovni ugovor o pružanju usluge bez penala.

-to se ni u jednom dijelu, zakonu, pravu ili izjavi hakoma itd. ne odnosi na korisnike pod ugovornom obvezom, tj tad automatizmom-zakonom korisnik ima pravo neštetnog raskida ako želi dok je u suprotnom bez tog prava i plaća penale. To potvrđuje činjenica da korisnik ima pravo raskida, odnosno nakon natezanja-cjenkanja u slučaju +20kn dobije neki popust i sl pa zadrži uslugu tj pristane na novi ugovor, jer su novi uvjeti automatizam novi uogovor (anex) na kojeg korisnik mora pristati da bi bio važeći.

 

kao btw, kad se navede da plaćanjem računa korisnik pristaje.. ne, tj to tako želi tumačiti operater, no to ne kaže zakon, tj korisnik može platiti pa osporavati račun-iznos, tj plaćanje nije pristanak na ugovor tj ako korisnik ospori ugovor tad takvo tumačenje automatizmom ne postoji tj hakom i zakon pod prije par godina kažu da za svaki ugovor ili izmjenu operater mora s korisnikom sklopiti ugovor, prihvaća se i npr telefonski ali mora biti i papirnati, tj tek od datuma potpisivanja se smatra da postoji, do tad ako korisnik ospori, ne posotji, tj samo ako korisnik prihvaća (jer se tumači da većina želi + papirologija koja bi tad masovno dovela do problema ili prekida isporuke usluge, tj samo zato zakon dozvoljava takav telefonski pristanak operateru).

-tako da plaćanjem računa korisnik pristaje, ako ne osporava, jer postoji pravilo, palti pa se žali, jer postoje i ovrhe-kamate-troškovi.. i tad plaćanje računa nije pristanak na ugovor, tj zato zakon kaže da operater mora sklopiti papirnati ugovor s potpisom tj tek od tad je ugovor važeći.

 

-ugovor o pružanju usluge je osnova za odnos korisnik-operater, tj osnova za izdavanje računa za pruženu uslugu.

-temeljni-osnovni ugovor, dok je dodatni, ugovorna obveza, dodatak, no jednako ugovor, s ograničenim rokom na koji se ugovara, većinom 24mj (0-12-24 uobičajno).

-bez ugovorne, korisnik može kad želi raskinuti.. nema penala jer nema ugovorne-roka.

-s ugovornom, korisnik ako raskida plaća ugovorene penale. Ako je iz opravdanog razloga tad može bez penala, odnosno ako nema razlog i operater ako želi može dozvoliti raskid bez penala .. radi li to operater? -ne, tj ako postoji razlog/uvjet za penale operater ih naplaćuje odnosno može na molbu korisnika biti galnatan i oprostiti mu dug no koliko je takvih primjera?

-što je ugovor? pa u smislu zakona, to je zakon, odnos dvaju subjekata, koji mora biti u skladu sa zakonom i tad vrijedi, tj tad se primjenjuje svaka stavka jednako kao zakon.

-kad postoji ugovorna obveza ona je dvostrana, korisnik da će ugovoreno plaćati određeni ugovoreni period, dok operater da će ugovoreno isporučivati.

-ako korisnik ne želi plaća penale, dok operater nema izbor, tj ne može jednostrano raskinuti ugovor (zakon) .. a izmjena je izmjena i da bi bila važeća za ugovornu mora je prihvatiti druga strana-korisnik.

-što je tad problem? .. pa ako korisnik ne prihvati, tad je automatizmom raskid ugovora, tj ako netko krši uvjete ugovora on se raskida, dok kršitelj snosi štetnost-penale kako su ugovoreni. Tj operater u ugovor stavi samo penale koje plaća korisnik, dok ne postoje ugovoreni penali za operatera.. no postoje, hakom-zakon, u slučaju prekida isporuke npr kvara duže od 15 dana ide 10kn/sat u korist korisnika. Ako postoji ugovor/ugovorna i ako je važeći, tad do raskida operater mora isporučivati ili bi po tom zakonu ako prekine isporuku ugovorenog palćao penale korisniku do isteka ugovorne obveze tj identično penalima koje plaća korisnik osim cijene-izračuna koji je u ovom slučaju 10kn sat (240 dan).

-bez ugovora, važećeg, operater nema osnovu za ispostavljanje računa, jer važeći ugovor je temelj računa. Ako operater mijenja ugovoreno time automatizmom raskida postojeći ugovor tj do potpisa korisnika nema važeći novi ugovor kao osonovu za novi račun (uslugu, cjenik..)

 

.. no to preskaču, to ne pitaju, jer bi odgovor hakoma za njih bio negativan.

Može li operater mijenjati cijene? -može, može li mijenjati pakete-uslugu? -može ...

-  no to ne znači da može promijeniti posotjeće ugovore, tj do isteka ugovornih bi trebalo jednostavno vrijediti važeći-postojeći ugovor-uvjeti i problema nema.. jedino što operater to ne želi do tog isteka nego želi sad a tad po zakonu egaliteta, jedanko kao korisnik plaća penale, tj ne smije ispostaviti račun bez temelja-ugovora + prekid isporuke duži od 15 dana plaća penale, + nema pravo jednostranog raskida pružanja usluge (osim ako ima konkretan razlog za konkretnog korisnika npr neplaćanje) itd. i novi ugovor može biti važeći tek kad ga korisnik prihvati, tj ako ne ospori npr telefonski ili automatizam dok automatizam postoji samo zato da u slučaju promjene ne dođe do kompletnog raskida i raspada sustava jer tad bi svi ostali bez usluge i korisnika.. raspad, tj samo zato se to tolerira operateru kao posebnoj usluzi o odnosu na druge robe-usluge itd. (jer zakon obuhvaća sve, ne samo telekome i zakon je zato 'generički' dok se zato ugovorom + ogovornom detaljno uređuju odnosi korisnik-operater, prava i obveze i to je osnova-temelj svega, ne opći uvjeti ili pravo jedne strane nego postojeći ugovor-obveza.

 

-ali takovo pitanje se ne postavlja, tj zna se odgovor, jer je to zakon, ostaje samo tumačenje kao ličko rukovanje.. i ono što hakom radi tj organizira domjenke umjesto da je regulator i da kazni kršitelje uvjeta.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
 
1 2 hvala 0
7 godina
protjeran
offline
Tužili smo Tele2

Dok se to rijesi po sudovima, vec ces otplatiti sve u tih 24 mjeseci ugovora,

jer prestati placati ne smijes, dok ugovor nije raskinut, inace ces placati penale

i riskiras ovrhu.

 

A tek kad sud donese presudu, onda ih opet moras retroaktivno tuziti

za povrat sredstava od datuma tuzbe do presude, jer si placao uslugu koja nije bila po potpisanim ugovorom.

 

To ce se po HR sudstvu sve fino zakomplicirati, da bi ispalo najjednostavnije da sve odjenom platis i raskines ugovor,

imas svoj hardware, nisi s njima vise vezan i boli te uho. Isto tako si mogao kupiti konzolu na rate u trgovini - svejedno je kome placas kredit.

Steel for Humans, Silver for Monsters, Gold for the Witcher...
Moj PC  
6 1 hvala 0
7 godina
offline
Re: Tužili smo Tele2

Ihush , mani se tumačenja prava jer samo obmanjuješ forumaše, a netko bi mogao i imati dodatnu štetu ako te posluša.

Tvoja interpretacija zakona je posve pogrešna. U ZOO lijepo piše da se stavke ugovora primjenjuju onako kako su sročene.

https://www.zakon.hr/z/75/Zakon-o-obveznim-odnosima


Ako ja i Tele2 sklopimo ugovor u kojem će pisati da Tele2 može 10 puta dnevno mijenjati cijenu koju će mi naplaćivati, onda je taj ugovor posve zakonit jer smo i ja i Tele2 na to unaprijed dobrovoljno pristali i sklopili takav ugovor. Nisi ti taj koji će nadugačko laprdati o tome što je zakonodavac mislio nego su to tijela određena zakonom i nakraju sudovi. A mišljenje tijela koja propituju zakonitost ( ala hakom ) smo vidjeli , i opet ti nisi taj čije tumačenje bi bilo relevantnije od hakomovog. Zna se pravni redoslijed tumačenja : kupac/prodavatelj, hakom, sud....tebe nema u tom lancu niti si mjerodavan i samo možeš nanijeti dodatnu štetu tvojom laičkom donkihot interpretacijom...

11 godina
offline
Tužili smo Tele2

U konačnici nadam se da će nas autor obavijestiti o raspletu ove sage,naime ja se držim da je usluga bez ugovorne obveze samo prava usluga te čim se nešto promjeni na moju štetu automatski tražim drugu ponudu kao i u ovom slučaju kod Tele2.

Moj PC  
1 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Tužili smo Tele2
bunker kaže...

Ihush , to je samo nastavak mog stajališta da je dobro dati uvid sa svih strana tako da bi svi oni na koje se to odnosi bolje procijenili svoju poziciju i šanse.

Konkretno, autor iznosi u prvom tekstu da se nada nečemu već unutar par mjeseci, što pokazuje da je totalno neupućen u to kako stvari funkcioniraju. Ako je zaista on ili njegov opunomoćenik podnio tužbu , onda tek ide urudžbiranje, pa onda ide zahtjev tuženoj strani da dostavi odgovor na tužbu, pa onda ide zaduženje na suca, pa onda ide obavijest o prvom zakazanom ročištu....

Naravno da je odluka na stranci o tome da li će tužiti ili ne, no svakako je korektno da zna da bu ta parnica minimum par godina trajala na prvom stupnju a onda bar još godinu dve na drugostupanjskom... Ili ti je lakše da mu svi lažemo i tješmo ga da bu već idući mjesec dobio pravomoćnu presudu i pare ?... A tek put do realizacije odštete nakon kaj drugostupanjska presuda utvrdi tko je kriv... Ili da mu i to lažemo da je to odmah drugi dan nakon pravomoćne presude ?

Zar zaista smatraš da je dobro ući u bitku prije nego vidiš arsenal i mogućnosti druge strane, pa tek onda odlučiti kako najlakše i najbrže ostvariti svoja prava....

 Oprosti, ali ured koji se ovim bavio je već imao dosta slučajeva i oni su brzo riješeni, u mnogim sporovima i prije nego što misliš i to od strane pružatelja usluga tj. ne žele ni oni nabiti sebi sudskih troškova, ako odmah vide da mogu izgubit. Zato sam to rekao, a nije da sam 100% siguran da će se to riješiti kroz 2mj. Ipak ja od ovog trenutka ne pružam njima novac za uslugu koju ne dobivam pa očekujem da probaju ovrhama, a zatim slijedi veća tužba. Niti lipe im ne dajemo dok se spor ne riješi jer bi u tom slučaju plaćali nešto što nije po ugovoru koji je potpisan i za uslugu koja nije data u ovom slučaju i razlog glavnog spora.

12 godina
offline
Re: Tužili smo Tele2
MrBlc kaže...

U ugovoru stoji da su uvjeti korištenja sastavni dio ugovora i da potpisom ugovora korisnik pristaje na njih, a to znači da se mijenjanjem istih mijenjanju ugovoreni uvjeti, a ako su oni nepovoljniji za korisnika, korisnik ima pravo na raskid bez penala.

 

Raskid bez penala ne utječe na ugovoreni plan otplate, što je već HAKOM isticao, a Tele2 ugradio u svoje uvjete.

Tako je.

 

T-com - na dva broja mi je raskinuo ugovor bez penala, ali je ostalo plačanje mj rate za mob do kraja isteka.

 

15 godina
offline
Re: Tužili smo Tele2
bunker kaže...

..

Tvoja interpretacija zakona je posve pogrešna. U ZOO lijepo piše da se stavke ugovora primjenjuju onako kako su sročene.
..

 -kako ograničenom umu objasniti da dokazuješ istim činjenicama istu stvar, no tumačiš kako želiš, tj misliš da je operater taj koji tumači zakon.. ne to radi zakonodavac i institucija kao hakom. Tako je hakom rekao za papirnati ugovor koji se mora potpisati i tek tad je 'pravi' ugovor kao što je rekao i 10kn sat neisporuke itd.

-ugovorna obveza koju sklapaju korisnik i operater je ugovor. Tko što i kako tumači? Tko tumači kako želi ili u skladu sa zakonom? ja-ti, operater ili hakom? Ako postoji nedoumica, pitajmo zakonodavca o pravnom tumačenju pa sve do sabrora i ustavnog suda, ali ne tebe kao zaštitnika velikih-jakih ili operatera.. lik iz alanforda s jednakim tumačenjem zakona kako mu koji zarez paše ili ga preskočiš.

-ugovor je ugovor.. operater mora jednako poštivati ugovoreno do isteka, osim ukoliko je viša sila tj nije u mogućnosti isporučiti, no to ne znači da tad nema štetnosti za njega odnosno ako može isporučiti ugovoreno tad mora, jer to je smisao ugovora. Ne postoji ni jedan razlog da operater ne može isporučiti flat po postojećim ugovorima do isteka važenja tih ugovora i time nema argumenta da je nemoguće, za razliku da je to npr neki tv kanal koji više ne emitira kao npr hbo ili nešto iz više sile. Cijena i paketi brzine jednostavno nisu viša sila, odnosno mobilna mreža tu nema obvezu kao fixna i to im je jedini spas tj nisu obvezni isporučiti ugovorenu brzinu, ali ako je to tehnički nemoguće zbog npr broja-opterećenja korisnika na baznoj stanici, no to nije u ovom slučaju problem nego naprosto flat paket-tarifa se mijenja u nazovimo 200gb tarifu a to je samovolja operatera, jedne strane ugovora koja krši ugovoreno.

-elegantaj-jednostavan odgovor, nema problema ako operater do isteka postojećeg ugovora korisniku isporučuje ugovoreno po ugovorenim uvjetima. Kad istekne ugovorna, tad su oboje slobodni raditi što žele, korisnik i operater tj novi uvjeti, novi ugovor i važeća ponuda cjenik.. tj smisao postajanja ugovorne obveze je upravo ovakva situacija, ne samo na štetu korisnika nego jednako prema drugoj strani obveza, neovisno što netko može ugurati neku stavku, koja time postaje nevažeća, dovoljno je osporiti je i pozvati se na zakon. Svaka stavka ugovora da bi bila važeća mora biti u skladu sa zakonom, dok zakon u svakom odnosu predviđa da su obje strane jednako pravne, s jednakim obvezama i pravima, tj što god jedna strana ima pravo, ima i drguga, tj penali ili inzistiranje na izvršenju ugovorenog ako je moguće, ako nije moguće dogovor-naknada tj do dogovora kojim će korisnik pristati, biti zadovoljan što se npr prošle godine dešavalo s +20kn za fixnu, cjenkanje-natezanje do pristanka i to je to.. a pitaj se zašto? Da je to pravo operatera temeljem ugovora, tad bi operater to jednostavno proveo, naprotiv, nije i zato imamo stanje cjenkanja ko na placu gdje svaki korisnik ugovorne ima drugačije uvjete pakete-cijene kako se iscjenkao s agentom. Smijeh, država slučaj dok hakom organizira domjenke (i plaća) umjesto da kažnjava i regulira što mu je posao. No i to će jednog dana.. svkai dan korak prema uređenijoj državi pa kao za banke možda jendom vidimo neku novu temu i tad će ti biti jasnije, do tad glumi supehika.. tvoj izbor. Opet, ponovo.. pomažeš li? Ako želiš pomoći, tad reci (napiši) kako korisnik može ostvariti svoja prava, ne da su oni jači i da imaju ugovore-stavke.. odnosno, kvaka-22 istovremeno ignoriraš da operater kriši-raskida postojeći ugovor, a to ti je onako normalno.. 'novo normalno'? Bezvezarija..

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
15 godina
offline
Re: Tužili smo Tele2
funny games kaže...

U konačnici nadam se da će nas autor obavijestiti o raspletu ove sage,naime ja se držim da je usluga bez ugovorne obveze samo prava usluga te čim se nešto promjeni na moju štetu automatski tražim drugu ponudu kao i u ovom slučaju kod Tele2.

 -da, zato je doboro biti bez obveze.. 'sloboda'.

-no istovremeno i ne, tj ugovorna je dvostrana, štiti jednako i tebe + povoljnije (tarifa-cijena-paket.. nešto, ne ništa) dok je istovremeno važna operateru jer je siguran za broj korisnika-iznos mada da popust dobije rok-period. Tj kao svaki ugovor dvostrano, obvezan i koristan.

-u slučaju promjene od strane operatera, na štetu korisnika, zakon kaže, osim ako je nedvojbeno u koristi korisnika (npr ista cijena i veća brzina ili ponuda..) tad je dozvoljeno operateru sve ostalo korisnik automatizmom ima pravo neškodljivog raskida, tako da realno u uređenoj državi ne treba biti strah od ugovorne tj sadržaj citata .. a upravo to se dešava dok hakom šuti i organizira domjenke, djeli kravate-penkale umjesto kazne..

 

-svaki ugovor u kojem jedna strana nešto mijenja na štetu druge, automatizmom druga strana ima pravo na raskid ili naknadu-penale itd. to je univerzalno-podrazumijevano pravo, osnova zakona kao što je 2+2=4.. i ne treba dokazivati, osim kad naiđe superhik ili operater koji 'može sve' jer hakom (ne)radi ništa..

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
7 godina
offline
Re: Tužili smo Tele2

Crocro23 , nebih se upuštao u procjenu toga što te savjetuju, niti bih se upuštao u procjenu koliko su dosada slučajeva dobili protiv korporacija. Presude su javne pa slobodno nam ovdje daj link od neke njihove dosadašnje pobjede nad korporacijom.

Neznam jesi li čitao, član obitelji mi radi u međunarodnoj tvrtci koja se bavi naplatom potraživanja, pisanjem akata, sukreiranju zakona.... Zaista neznam da li sam donosiš odluke ili te tako netko pravno savjetuje, no postoji nešto što se zove nesporni dio računa. U ovoj jadnoj državici imaš oko 400 000 osoba koje su se zanosile mišlju da njima nemre nitko ništa a sada su pod ovrhama. Zaista nebih volio da postaneš pripadnik te skupine....

Tvoja odluka, tvoja lova, tvoja koža.... Moj susjed je od Croatia osiguranja dobio oprost duga jer je donio prosjeke primanja , potvrdu da je samohrani otac, i pozvao se na težak materijalni status. Nije ti palo napamet da uvjete poslovanja i ugovore za Tele2 su sastavljali isti lobiji koji su sudjelovali u kreiranju zakona, pa da bi možda ipak bilo mudrije da si se dogovorio sa njima...?? Ja nikad ne dižem tenziju, precizno objasnim moje stajalište i pitam da li možemo naći rješenje na obostrano zadovoljstvo. I uvjek dosad smo našli ( npr pri produljivanju ugovora sam uvjek iskamčio dobre cijene i još dobio poklone kojih nema u nikakvim službenim ponudama ). Pa nisu tamo roboti, zlotvori, isto su ljudi, očevi, majke nečije, i uz normalni odnos nema razloga da ti ne izađu u susret.

Tele2 želi zaradu, baš kao i tvoj odvjetnik, a u tvom slučaju će oboje zaraditi na tebi umjesto da je samo jedan zaradio na tebi...
11 godina
offline
Re: Tužili smo Tele2
ihush kaže...
funny games kaže...

U konačnici nadam se da će nas autor obavijestiti o raspletu ove sage,naime ja se držim da je usluga bez ugovorne obveze samo prava usluga te čim se nešto promjeni na moju štetu automatski tražim drugu ponudu kao i u ovom slučaju kod Tele2.

 -da, zato je doboro biti bez obveze.. 'sloboda'.

-no istovremeno i ne, tj ugovorna je dvostrana, štiti jednako i tebe + povoljnije (tarifa-cijena-paket.. nešto, ne ništa) dok je istovremeno važna operateru jer je siguran za broj korisnika-iznos mada da popust dobije rok-period. Tj kao svaki ugovor dvostrano, obvezan i koristan.

-u slučaju promjene od strane operatera, na štetu korisnika, zakon kaže, osim ako je nedvojbeno u koristi korisnika (npr ista cijena i veća brzina ili ponuda..) tad je dozvoljeno operateru sve ostalo korisnik automatizmom ima pravo neškodljivog raskida, tako da realno u uređenoj državi ne treba biti strah od ugovorne tj sadržaj citata .. a upravo to se dešava dok hakom šuti i organizira domjenke, djeli kravate-penkale umjesto kazne..

 

-svaki ugovor u kojem jedna strana nešto mijenja na štetu druge, automatizmom druga strana ima pravo na raskid ili naknadu-penale itd. to je univerzalno-podrazumijevano pravo, osnova zakona kao što je 2+2=4.. i ne treba dokazivati, osim kad naiđe superhik ili operater koji 'može sve' jer hakom (ne)radi ništa..

 Imao sam raskid ugovora bez penala sa T-mobilom na račun mobilnog interneta.Hakom me je otpilio ali ja sam inzistirao na prijavama kvarova te analitičkim bilješkama,slikama i videozapisima(dokazima) te na kraju tehničar koji mi je izlazio na teren,vidno iscrpljen nakon 3-mjesečne opsade potpisuje bezuvjetnu predaju tj nemogućnost pružanja usluge.Hakom me je pokušao obeshrabriti pričom o mobilnom internetu kao usluzi koja nema zajamčenu brzina,međutim pobjeda je moja.

15 godina
odjavljen
offline
Re: Tužili smo Tele2
bunker kaže...
Ako ja i Tele2 sklopimo ugovor u kojem će pisati da Tele2 može 10 puta dnevno mijenjati cijenu koju će mi naplaćivati, onda je taj ugovor posve zakonit jer smo i ja i Tele2 na to unaprijed dobrovoljno pristali i sklopili takav ugovor. 

Točno, ali zavaravajuće. Takva stavka je prema zakonu o zaštiti potrošača ništetna, što znači da je ugovor i dalje validan i zakonit, ali pred zakonom je ta stavka praktički nepostojeća. Tek ukoliko takav ugovor nije moguće održati bez ništetnih stavki, čitav ugovor postaje nevažeći.

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
15 godina
offline
Re: Tužili smo Tele2
bunker kaže...

Crocro23 , nebih se upuštao u procjenu toga što te savjetuju, niti bih se upuštao u procjenu koliko su dosada slučajeva dobili protiv korporacija. Presude su javne pa slobodno nam ovdje daj link od neke njihove dosadašnje pobjede nad korporacijom.

Neznam jesi li čitao, član obitelji mi radi u međunarodnoj tvrtci koja se bavi naplatom potraživanja, pisanjem akata, sukreiranju zakona.... Zaista neznam da li sam donosiš odluke ili te tako netko pravno savjetuje, no postoji nešto što se zove nesporni dio računa. U ovoj jadnoj državici imaš oko 400 000 osoba koje su se zanosile mišlju da njima nemre nitko ništa a sada su pod ovrhama. Zaista nebih volio da postaneš pripadnik te skupine....

Tvoja odluka, tvoja lova, tvoja koža.... Moj susjed je od Croatia osiguranja dobio oprost duga jer je donio prosjeke primanja , potvrdu da je samohrani otac, i pozvao se na težak materijalni status. Nije ti palo napamet da uvjete poslovanja i ugovore za Tele2 su sastavljali isti lobiji koji su sudjelovali u kreiranju zakona, pa da bi možda ipak bilo mudrije da si se dogovorio sa njima...?? Ja nikad ne dižem tenziju, precizno objasnim moje stajalište i pitam da li možemo naći rješenje na obostrano zadovoljstvo. I uvjek dosad smo našli ( npr pri produljivanju ugovora sam uvjek iskamčio dobre cijene i još dobio poklone kojih nema u nikakvim službenim ponudama ). Pa nisu tamo roboti, zlotvori, isto su ljudi, očevi, majke nečije, i uz normalni odnos nema razloga da ti ne izađu u susret.

Tele2 želi zaradu, baš kao i tvoj odvjetnik, a u tvom slučaju će oboje zaraditi na tebi umjesto da je samo jedan zaradio na tebi...

 -primjer s ovrhom.. i dalje ne vidiš promašaj? Upravo po ugovoru-zakonu ovršitelj naplati, dok se u slučaju raskida ugovora po tebi tumači jači su, lobi itd.? Stanje vs zakon? nije to pitanje.

-moj tata je šef, moj susjed je precjednik države, moj šogor je sudac ustavnog suda dok mi sestrična radi u saboru (kao čistaćica..) takvi argumenti su što? -smiješno, no i dalje to koristiš kao argument dok istovremeno govoriš o provođenju ugovora (ovršno) od strane operatera odnosno raskidu od istog operatera time da on to može i ima timove-lobiste.. pa što?

-pomoć u temi je savjetovati npr da ne ide tužbom, nego žalbom, nadležnima, po proceduri, samom operateru zatim nadležnima kao hakom-mingo i time nema npr troškove i rizik kao i brže nego samo čekanje ročišta. Jednako možeš savjetovati da se npr nesporni dio računa do okončanja plaća, kao dobar savjet, no to ne radiš nego govoriš samo kako oni mogu sve, da imaju stručnjake i da su jaki.. pri čemu igonoriraš zakon ili ugovor ovisno što u kojoj rečenici želiš, par-nepar, vrjedi-ne vrijedi ovisno o želji operatera, jer je jači i ima stričeke koji su nešto uz to što si ti s njima pa su jači.. to nije zakon, prava, nego zakon jačeg a koliko vidim nije ono što je osnova pitanja ili ugovora, pa ni tumačenja.

-čemu služi gornji citiran post? nije tema, tj suprotno, u tim primjerima se operater poziva na postojeći ugovor, dok post prije daš citat-link zakona no ne čitaš ga tj ne primjenjuješ osim kad operater to želi, tj kad ovršuje, dok isti zakon i ugovor ignoriraš kad operater raskida isti ugovor.. pravna (i osobna-karakterna) dvoličnost, već time zakonom jednakosti nezakonito. No opet ćeš reći da su oni jači-veći i imaju managere- ... da i? Banke? Todorić? Svi su bili veliki, pa opet dobiju kaznu kad pravna država proradi.. što ovisi o tome kad netko prodrma hakom a to će se desiti tek kad ljudi počnu tražiti svoja prava, zakon i poštivanje ugovora, obostrano.

 

-primjer gdje osoba piše molbu (i operater usvaja) je također ok, .. no pri tome pitanje, postoji li molba operatera prema korisniku da prihvati (ili odbije) oprost po ugovorenom? Ako operater usvoji molbu, može oprostiti dug korisniku, ako korisnik odbije molbu operatera za izmjenom posotjećeg ugovora, što može operater nego poštivati ugovor, kao što bi ovršenik bio ovršen, tj to hakom mora natjerati operatera na izvršenje i zato kritiziram hakom, jer to ne radi (a morao bi) dok koisnik nema ovršne-izvršne mehanizme prisile nad operaterom tj ovisi o vlasti-državi-institucijamama koje to moraju osigurati i zato postoje. Smsao postojanja hakoma je i to, smisao ugovora je upravo to. (pročitaj svoj citat zakona ako nije jasno ili ostaješ dvoličan..)

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put uto 1.12.2020 14:30 (ihush).
7 godina
offline
Re: Tužili smo Tele2

Ihush , davanje šireg uvida u neki problem i naznaka mogućih scenarija razvoja, su itekako dobra pomoć za onoga tko je spreman stati na loptu, sagledati sve aspekte, dvaput udahnuti i tek onda donijeti odluku.

Bez ljutnje, smatram da smo si dobri, ali ti zaista nerazumiješ pravni okvir u kojem se odvijaju postupci glede zaštite prava potrošača. Nevjerujem da si zločest, nego jednostavno ne znaš kako to u stvarnosti funkcionira , a voliš davati pravne savjete, vrlo si sklon pozivanju na prijavljivanje/moderiranje i onda u tom neznanju i pjetlovskom karakteru bubaš nebuloze koje zaista mogu dodatno oštetiti onoga tko te posluša.

Niz je primjera, ali nije ovo tema za retrospektivu tvoje pravne karijere, pa ću se osvrnuti na jedan od bisera: u više tema si spominjao kako kazne koje povremeno plate Google/Microsoft su pokazatelj da se i velikima može utjerati red, da ima nade za male korisnike/potrošače u bitkama sa korporacijama i sl.... I kad te čovjek tako sluša, možda zaista podlegne dojmu da može svako svoje pravo izganjati makar utrošio pola života i životnu ušteđevinu a nakraju se lako desi da nebude ostvario svoja prava. E ali da je taj naš čovjek znao da je nekakva presuda korporaciji odraz trenutnih natezanja velesila, posljedica trgovinskog rata, pritisak radi drugog cilja, i da ta kazna veze nema sa ciljem zaštite malih potrošača niti ima veze sa ciljem poboljšanja statusa potrošača, onda bi taj naš čovjek bio svjesniji realnosti da je vrlo mala mogućnost da bu i on dobio neki veliki spor sa nekom korporacijom.

Siguran sam da znaš za krčmarsku logiku kojom kažu da im je jeftinije platiti par kazni godišnje nego svih 365 dana poštivati sve pravne regule koje se odnose na njih. Znamo koliko je neka korporacija platila "kaznu", ali neznamo koliko je netko u toj korporaciji zaradio milijardi u periodu dok je kršio neki zakon. Plus kaj je dio tih zarađenih milijardi podijelio sa onime tko ga je godinama puštao i savjetovao kako da to radi prije nego se oba dogovore da sad izvedu neki igrokaz za javnost pa odcirkusiraju neki postupak/kaznu i napune tom pričom novinske stupce. I onda ti to pročitaš i igrokaz moderne aristokracije predstavljaš kao pobjedu malog čovjeka nad korporacijom.. Superhik im nemre parirati...

Da, svemir je surov i ne prašta, u sudaru dvije planete najebe manja/mekša, pravda i pravo nisu paralelni, zakone pišu lobiji i bankari a ne sirotinja, zakon se ne primjenjuje jednako na sve, velike ribe prođu kroz mrežu zakona a male se zapletu i krepaju....i sve su to realnosti našeg društva. Naravno da je to loše, i da kontinuirano treba činiti sve da to krene u boljem smjeru, ali dok je tako nema smisla zabijati glavu u pijesak i glumiti da je sve idilično. Itekako smatram da nekome može pomoći ako mu pomogneš da shvati realnost pa da se onda može kvalitetnije odlučiti za put kojim će pokušati ostvariti neko svoje pravo...
12 godina
offline
Tužili smo Tele2

Znam da si dobio miljun thumbs up-ova, ali ako imaš para za odvjetnika i sud, mogao si to otplatit i biti miran... nekužim čemu sudovi nakon što ti je ostalo "par mjeseci" do kraja... iz nekog vlastitog zadovoljstva valjda?
Više ćeš živaca i para potrošiti na odvjetnika i sud, te se ovo može otezati po sudu godinama, nego što ćeš i nakraju ako i uopće li dobiješ slučaj...  jer teoretski ono što želiš omogućiti će ti da otplatiš na rate i što onda...nekužim što si time postigao??
Zar nisi mogao to sve riješiti u roku 5 min u poslovnici i otići ča, ionako su gamad svi... (nemislim samo na tele2).

everyday i'm shuffling...
Moj PC  
6 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Tužili smo Tele2

-a tebi i dalje nije jasno u čemu promašuješ? .. kad govoriš o tome kao u stvarnosti nešto funkcionira ili krčmar kojem se isplati kršenje više nego poštivanje zakona.. (može i droga-prostitucija..) .. tj čak i to smatraš svojim argumentom temeljem zakona? .. i dalje ne vidiš u čemu griješiš? -tad je uzaludno :)

-drugo je klasičan primjer čupanja-konteksta, gdje uzmeš dio i prezentiraš kako želiš, neovisno o činjenicama.. pa pogledaj dalje ostatak texta ms-google, gdje kažem da to nema veze s korisnikom-tužbom nego to radi država-regulator kao eu (i to treba jednako hakom za telekom..). Kao i to da se taj text odnosi na kaznu googleu-porez tj irskoj.. i poveži to s ovrhom iz tovg prošlog posta pa pitanje.. što je tad zakon, nešto što vrijedi ili zakon jačeg kao u slučaju usa-uk vs eu? .. tu nije velesila s druge strane, ali su tvoji frendići, manageri-lobisti? Kul, no nemaš ni k od kriterija, dvoličnost + izvrtanje svega što ti dođe pod klik selektivno, mada i to loše-slabo-jadno .. i dalje ne vidiš gdje griješiš? Kriterij jači su, stavljaš iznad zakona, a govorimo o zakonu, ugovoru.. ne u realnosti, nego na forumu, gdje barem teoretski možemo biti 100% dosljedni zakonu koji mora jednako vrijediti za sve (ne osvisno snazi toljage, nego ugovora-zakona).

 

-kažeš realnost.. da, i? Pričamo li o realnosti? ne, neog o pravilima, zakonu, ugovoru odnosno kršenju ugovorenog. Jednako kao ovršno operater naplati tako mora i isporučiti ugovoreno po osnovi istog tog ugovora, odnosno bez tog je besmisleno pričati -tema, tj to što u stvarnosti postoji kriminalac koji nije presuđen ne znači da zakon ne vrijedi ili da ne posotji. itd.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice