Što ako je servis uređaja neuspješan?

poruka: 13
|
čitano: 4.883
|
moderatori: XXX-Man, pirat, DrNasty, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
8 godina
neaktivan
offline
Što ako je servis uređaja neuspješan?

U kratko moj LG G4 se smrzao pa ugasio i više se nemože upaliti, ja sam gledao youtube dok se to dogodilo. Mobitel nije imao nikakvih fizičkih oštečenja čak je i sofrverski radio jako dobro(s usporedbom s drugim uređajima koje sam imao). Čak nije ni rootan. Dao sam ga na servis na tele 2 prodajnom mjestu i sve je uredu što se tiče mene i tele2.

 

Problem je u tome što ja nisam prva osoba kojoj se to dogodilo, i s pretragom na internetu sam saznao da veliki broj ljudi nije uspio popraviti LG G4 s tom greškom nego su korisnici dobili novi uređaj.

Nažalost u HR novi uređaj dobiš ako je mobitel pokvaren u roku od 8 dana a moj se pokvario s još malo pa jednom godinom korištenja(čak mi garancija istječe 22.9.2016).

 

Moje pitanje je:

koja su moja prava kao korisnik u slučaju da se mobitel nemože popraviti?

 
0 1 hvala 0
16 godina
online
Re: Što ako je servis uređaja neuspješan?
AirWolf231 kaže...

Nažalost u HR novi uređaj dobiš ako je mobitel pokvaren u roku od 8 dana a moj se pokvario s još malo pa jednom godinom korištenja(čak mi garancija istječe 22.9.2016).

Dok je u jamstvu moraju ga popraviti, dati isti takav ili vratiti pare.

8 godina
neaktivan
offline
Re: Što ako je servis uređaja neuspješan?

Nisam siguran dali ovo nešto znači no imam tarifu na pretplatu a uređaj je na otplaćivanje.

 

P.S. hvala na brzom odgovoru.

16 godina
online
Re: Što ako je servis uređaja neuspješan?
AirWolf231 kaže...

Nisam siguran dali ovo nešto znači no imam tarifu na pretplatu a uređaj je na otplaćivanje.

 

P.S. hvala na brzom odgovoru.

Bez obzira na način plaćanja, dok god je uređaj u jamstvu imaš prava kao i svaki drugi kupac uređaja.

Malo je za povrat kalkulacija problematičnija.

Nema na čemu.

16 godina
moderator
online
Re: Što ako je servis uređaja neuspješan?
AirWolf231 kaže...

Nažalost u HR novi uređaj dobiš ako je mobitel pokvaren u roku od 8 dana a moj se pokvario s još malo pa jednom godinom korištenja(čak mi garancija istječe 22.9.2016).

Mislim da si ti ti ovo krivo protumačio. Poanta je trebala biti da ako ti se pokvari u roku od 8 dana, onda ti uređaj ne servisiraju (eventualno servis može provjeriti da ga ti nisi nečim oštetio), nego ti daju novi umjesto tog pokvarenog. A kasnije ti uređaj šalju na servis i popravljaju ga, pa moraš čekati dok ga ne poprave.

8 godina
neaktivan
offline
Re: Što ako je servis uređaja neuspješan?

Ah dobro, to mi nije toliko važno. Najvažnije mi je da nemoram novi uređaj kupovati.

No kužim što misliš u 8 dana odma novi uređaj bez servisa(možda s provjerom da nisam ja oštetio mob) a poslje 8 dana prvo servis.

16 godina
moderator
online
Re: Što ako je servis uređaja neuspješan?
AirWolf231 kaže...

Ah dobro, to mi nije toliko važno. Najvažnije mi je da nemoram novi uređaj kupovati.

No kužim što misliš u 8 dana odma novi uređaj bez servisa(možda s provjerom da nisam ja oštetio mob) a poslje 8 dana prvo servis.

Kupiš uređaj, za pet dana više ne radi, odeš u dućan gdje si ga kupio, pitaš što je to, kak je moguće da uređaj kupljen pred nekoliko dana više ne radi, kažeš da hoćeš ispravan uređaj, oni ga pregledaju i daju ti ispravan (ako slučajno kažu da trebaš čekati servisiranje, onda počneš vikati i digneš paniku, prijetiš inspektoratom i tako to).

15 godina
offline
Re: Što ako je servis uređaja neuspješan?

-kad je nešto novo, ne smije biti neispravno tj tražiš odmah novo-zamijenu, bez popravka.. na to se odonosi (ovisi..) prvih par dana 3-8.. što spominje mbaksa. Nema veze s tvojim slučajem.

-dok traje jamstvo imaš popravak, ako je moguć ili zamjenu-novi (čak i novi račun+garancija) ili povrat novca. Ako se operater postavi kao vlasnik, tad im nisi ništa dužan, tj ako si nešto dobio, tad si vlasnik, ako si nešto kupio vlasnik si, ako je uređaj još njihov tad ti nisi vlansik i traži nazad novac i raskid ugovora-obaveze.

 

+ najsretniji si kad se ne može popraviti (a kvar je pod jamstvom,.. još koji dan). Možeš birati, jer vjerojanto nemaju isti pa ponude neki 'jači' novi račun+garancija.. ili novac.

+ za sve vrijeme na servisu, maltretiraš ih i tražiš troškove, zamjenski itd.. jer nema tog kvara koji se ne može popraviti u par dana ili reči crko, evo novi..

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put uto 6.9.2016 22:28 (ihush).
8 godina
neaktivan
offline
Što ako je servis uređaja neuspješan?

Interesira me dali bi se mogao uzeti drugi uređaj umjesto istog? To bi bilo super ako bi mogao dodati nešto novaca i nešto bolje imati, već sam tako imao iskustva s hlađenjem od PC-a u Linksu.

 

Naravno to ovisi o tome ako ne poprave moj uređaj.

 

 

 

 

Ahahhahah taman sam o pisao o tome dok si ti uredio post "ihush"

Poruka je uređivana zadnji put uto 6.9.2016 22:36 (AirWolf231).
 
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: Što ako je servis uređaja neuspješan?
AirWolf231 kaže... 

Naravno to ovisi o tome ako ne poprave moj uređaj.

 

 

 Ne mogu ga "ne popravit". Moj slučaj sa Tele2, bio je galaxy S5 u pitanju, home tipka koja radi probleme, vraćao sam ga tri puta dok nisu to riješili tako da su zadnji puta rekli: "zamijenjena je matična, ekran, ovo ono..." - zapravo su mi dali potpuno novi uređaj samo što to nisu valjda htjeli reći jer bi onda išla garancija ispočetka, a ovako se "nastavila" od tih godinu dana koliko mi je ostalo... Ugl, nakon toga više nije bilo problema, dakle jednostavno primjerak koji je od starta bio shit. Dok god imaš problem sa mobitelom a pod garancijom je - reklamiraj ga.

8 godina
neaktivan
offline
Re: Što ako je servis uređaja neuspješan?

Nije tako jednostavno, teška je softverska greška ili teška hardverska. Ovako nešto nikad nisam vidio, skroz je "mrtav". Ne pokreće se, nije tamni ekran koji niša radi nego doslovce je ekran zagašen, tipke ne reagiraju, ne puni se(pri kvaru je imao 40-60% baterije, i 1 sam ga uspio pokreniti no zagasio se usred bootanja, dakle baterija radi),  kad ga uključim u računalo nemogu ga očitati na pc-u kao da uopće nije uključen.

Do sad ni jedan uređaj  nisam dao na servis jer sam sve svoje mobitele sam doma popravljo... hardver i softver. Ovako  nešto nikad nisam vidio.(no nikad nisam imao pokvarenu matičnu na mobu pa nisam sigruran)

14 godina
neaktivan
offline
Re: Što ako je servis uređaja neuspješan?
AirWolf231 kaže...

Nije tako jednostavno, teška je softverska greška ili teška hardverska.

 Nebitno. To nije tvoj problem nego njihov. Mislim da si dobio sve odgovore u ovom topicu..

8 godina
neaktivan
offline
Re: Što ako je servis uređaja neuspješan?

Više manje da, tnx svima

1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice