Novo računalo - noob pitanja zaključana tema

poruka: 28
|
čitano: 9.336
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, Lazarus Long, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
10 godina
neaktivan
offline
Novo računalo - noob pitanja

pozdrav,

 

ovako, trebam si kupiti novo računalo, ali samo kučište, bez perifernih dijelova i windowsa. mene zanima kad kupim novo racunalo i spojim ga doma sa starim dijelovima, da li ce mi novo racunalo odmah prihvatiti te dijelove ili moram instalirati neke drivere (dakle za tipkovnicu, ekran, mis  i zvucnike)?

 

drugo, buduci da sam student mogu s jedne internetske stranice besplatno i legalno skinuti original windows kojeg cu sprziti na cd. da li je dovoljno ubaciti cd u novi komp i instalirati windows u GUI-u onako jednostavno kao sto je prikazano na youtubu (npr.

) ili tu ima malo vise zajebancije posto je novi komp i instaliram sve prvi put?

 
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Novo računalo - noob pitanja
Cartman93 kaže...

pozdrav,

 

ovako, trebam si kupiti novo računalo, ali samo kučište, bez perifernih dijelova i windowsa. mene zanima kad kupim novo racunalo i spojim ga doma sa starim dijelovima, da li ce mi novo racunalo odmah prihvatiti te dijelove ili moram instalirati neke drivere (dakle za tipkovnicu, ekran, mis  i zvucnike)?

 

drugo, buduci da sam student mogu s jedne internetske stranice besplatno i legalno skinuti original windows kojeg cu sprziti na cd. da li je dovoljno ubaciti cd u novi komp i instalirati windows u GUI-u onako jednostavno kao sto je prikazano na youtubu (npr.

) ili tu ima malo vise zajebancije posto je novi komp i instaliram sve prvi put?

Da, automatski se instaliraju driveri od win 7 pa na dalje.

Staviš cd unutra, bootaš i pratiš korake.

Informatičarski haiku: Jebo te, Ne radi, Opet | HTC Hero - iPhone 3GS - Nexus S - Nexus 7 - Htc 8S - iPhone 4 - Galaxy S2 - HTC Sensation - Lumia 625 i Nokia N8 - Dell Venue pro 8 i Xperia Z1 Compact
11 godina
neaktivan
offline