Well done!
Oscar doslovno delivera ono što sam govorio od početka prošle sezone.
Dok ste svi vidjeli Landa kao spasitelja proiv Maxa. Odlične kvalifikacije!
Svaka čast na riskiranju s Mediumom

Well done!
Oscar doslovno delivera ono što sam govorio od početka prošle sezone.
Dok ste svi vidjeli Landa kao spasitelja proiv Maxa. Odlične kvalifikacije!
Svaka čast na riskiranju s Mediumom
Bogami... kad sam vidio četiri bolida ispred prije zadnjeg zavoja nisam očekivao da će Piastri bit prvi.
Ferrari...................
Od Barcelone bude to sve bilo drugačije.
Kako se Ferrari sramoti već 20 godina toga nigdje nema.
Samo mi zao LaClerca koji je prirodno brz ko Max ako ne i brzi.
Vettel,Kimi,Alonso bez problema do više titula mogli doci ali vozili su kante 95% vremena provedenog u ferrariu.
Odlična trka. RB je danas bio rocket ship za sve druge. McLaren je pogrešnom strategijom pokvario Piastriju trku nepotrebnim slanjem u box nakon čega je zapeo u prometu, nije lako za pretjecati. Nekome je smrklo, a nekome svanilo s VSC-om. Hamilton ili Norris po mom mišljenju vozači dana.
Haha a baš sam uživao 20ak krugova bez njih, pojačao zvuk...
Šteta zbog 2 Safeta, po meni potpuno nepotrebna, poremetili utrku i strategije, sve više cirkus a sve manje sport...
Amerikanizacija
Kako su bila nepotrebna?! Pizdarije! Pa ne možeš ostaviti bolide na onakvim mjestima.
Je li ovo najava nečega velikog? Je li sidepod winglet na RB21 konačno radi?
Vikend s FP1 nije krenuo baš naj dok nisu razumijeli balans, ali nakon toga i u kvalama je sve živjelo.
Max je u post-quali bio izrazito pozitivan i komentirao kako se duugo nije osjećao dobro u bolidu kao sada.
Što se i vidjelo. Jaaako dobar potez u T1 i commitment na startu. Sve je kliknulo. Piastri sjebao rano gume iza Maxa i zagubio momentum.
Lando pažljivo čekao i isplatilo se.
Sve u svemu jako dobra i zanimljiva utrka. Bas sam dugo razmisljao kako nismo imali nekakvu situaciju radi pouzdanosti/otkazivanja motora - kad danas - 2x
Ajmo u Kraljevinu!
Kako su bila nepotrebna?! Pizdarije! Pa ne možeš ostaviti bolide na onakvim mjestima.
Rijetko se slaźemo, ali oko ovoga se apsolutno slažem.
Vrhunsko vođenje utrke. Prvi VSC na mjestu, drugi Full SC također.
Bome bez greške rekao bih (ako izuzmemo malo kvalifikacije i Bearmana)
Kako su bila nepotrebna?! Pizdarije! Pa ne možeš ostaviti bolide na onakvim mjestima.
Pa ne "možeš" u današnje vrijeme kad pušu i na hladno nakon Bianchijeve tragedije, plus što je dobro za biznis malo "začiniti" utrku poništavanjem dobrog dijela utrkivanja do tog trenutka i restartati praktično utrku. Fuj. Za natjecanje u kojem se mjere milisekunde i troše milijarde, olako svaku teško stečenu prednost poništavaju u ime sigurnosti. A znaš da nije zapravo zbog sigurnosti, otkad su uveli mogućnost restarta utrke iz mjesta nakon crvene zastave, jer je start iz mjesta najopasniji dio, nego zbog showa spektakla i povremeno manipuliranja. Plus idiotsko propuštanje zaostalih za cijeli krug tijekom SC-a.
A prije su se ostavljali bolidi na onakvim mjestima, na usponu poslije Tose se skoro nikad ništa ne događa a travnata površina između ruba staze i ograde lijevo 5 metara široka, postavio bi se klin iza zadnjeg točka i gotovo.
I prošle ili pretprošle godine potpuno nepotreban prekid u S. Arabiji zbog Strolla...
Nisam siguran šta tačno želiš da kažeš. Ako negde dvojica ne mogu proći, jedan je dužan popustiti, a pravila regulišu ko je taj, te sankcionišu ukoliko se to ne desi. Meni je to ok, a za suštinski problem smatram dimenzije savremenih bolida, koje su takve da ima jako malo pravih mesta za preticanje gde dva mogu proći, i onda imamo situaciju da ili trebamo pustiti demolition derby, ili gotovo da nema trkanja. IMO, onako kako je Lando pretekao Oscara je kako dobro preticanje treba da izgleda (a i Maxovo na početku je ovog puta bilo veoma lepo).
Koliko sam primjetio, Yuki je dao Maxu 2 sekunde, sto je vise nego sto sam ocekivao.
Piastri u McLarenu je zvijer.
a sta je mgao napravit?" malo slucajno skrenut u njega?
sve sta je piastri prestigao jew izgledalo kao pustanje,s nikim se nije mucio,osim s landom ono,ono je bas lijepo da se utrkuju....
Apsolutno se ne slažem s tvojim mišljenjem i to je to. Idemo dalje.
Kada su već spomenute dimenzije bolida evo nekoliko sličica da se podsjetimo koje su ovo sada grdosije u usporedbi sa ne toliko drevnim bolidima.
Veličina i masa bolida su osnovni problemi današnje F1, a ne čini se da će se nešto ozbiljnije raditi na rješavanju toga u skorijoj budućnosti...
Trenutni bolidi su široki 2 metra i dugački do 5,6 metara!!!
To je duže i šire od Mercedes Maybacha čije su slike takođe dole!!!
Kada su već spomenute dimenzije bolida evo nekoliko sličica da se podsjetimo koje su ovo sada grdosije u usporedbi sa ne toliko drevnim bolidima.
Veličina i masa bolida su osnovni problemi današnje F1, a ne čini se da će se nešto ozbiljnije raditi na rješavanju toga u skorijoj budućnosti...
Trenutni bolidi su široki 2 metra i dugački do 5,6 metara!!!
To je duže i šire od Mercedes Maybacha čije su slike takođe dole!!!
Kak ne?
2026 je prvi put da se ide u smanjivanje dimenzija. Pozitivan trend nakon desetljeća povećavanja.
Ali da, slažem se da su ogromni kad ih vidiš uživo
Veći bolid - sigurniji bolid
Da ide se u smanjivanje dimenzija, ali marginalno.
Smanjiće im međuosovinski razmak za 20 cm, širinu za 10 cm i masu za 30 kg.
To je baš malo, vjerovatno se golim okom ne bi ni vidjela razlika kada bi sadašnji i budući bolidi bili jedan pored drugoga...
Da ide se u smanjivanje dimenzija, ali marginalno.
Smanjiće im međuosovinski razmak za 20 cm, širinu za 10 cm i masu za 30 kg.
To je baš malo, vjerovatno se golim okom ne bi ni vidjela razlika kada bi sadašnji i budući bolidi bili jedan pored drugoga...
Ne možeš reći da je smanjenje mase od 30 kg marginalno kada samo nekoliko kilograma drastično utječe na ostvareno vrijeme. Da se radi o bolidima od dvije tone, onda da, 30 kg je za tu masu zanemarivo, ali ovdje se računa svaki gram.
Veći bolid - sigurniji bolid
Pogledaj poređenje s Scumacherovim Ferrarijem - oni su već bili izrazito bezbedni. Te dimenzije, plus oreol i tehnološki napredak napravljen u poslednjih 20+ godina (valjda su za sve to vreme smislili i nešto drugo, osim veće = bolje), et voila. Savremena Formula 1 ima manje povreda od fudbala i to je (stvarno) super, ali napraviće sarcastaball od F1.
Pri tom, ponavljam, nisam za demolition derby, ne volim naguravanje i izguravanje protivnika sa staze (istinski nebezbedno, plus se praktično svodi na to ko je "bezobrazniji"), dakle ok mi je da se zna ko je u prednosti, ko ima pravo da bira putanju i da se, ako se dođe do situacije gde ne mogu obojica proći, zna ko mora popustiti, i to se znalo u F1 i pre 30 godina, ali onda hajde da omogućimo ljudima da se trkaju i da mogu obići protivnika i bez toga, a ne ovo gde smo došli da praktično nemamo više niti jednu stazu dovoljno široku da se vozači mogu lepo napadati i prolaziti.
Danas imamo paradoks da su timovi nikad izjednačeniji (pogledajte gapove u kvalifikacijama, ili to koliko ljudi završava trke u istom krugu kao pobednik danas i pre 30 godina), a da nema DRSa videli bismo 0,2 obilaženja po trci.
Ne možeš reći da je smanjenje mase od 30 kg marginalno kada samo nekoliko kilograma drastično utječe na ostvareno vrijeme. Da se radi o bolidima od dvije tone, onda da, 30 kg je za tu masu zanemarivo, ali ovdje se računa svaki gram.
Poenta koleginog komentara je u dužini i širini, jer je trenutna diskusija o tome da su bolidi postali preveliki da bi se mogli čisto obilaziti na stazi na većini mesta gde je to nekad bilo moguće.
Pa nismo došli do današnjih gigantskih proporcija unutar godinu dana ili jednog ciklusa regulacija.
Nećemo ni doći do manjih bolida unutar jednog generacijskog ciklusa.
Vi kao da živite u paralelnom svemiru. Polako...