T-Tray problem kod Red Bulla ipak nije bio bitan za performanse bolida. Odmah su se anti Red Bull-ovci propeli na zadnje noge. To je samo sklop kojim se regulira protok zraka, njegovo usmjeravanje u tunele podnice, a regulirati se može samo kad se iz bolida povade neki dijelovi da bi ga se upotrijebilo. Čim se bolid sklopi do njega se više ne može doći.
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Ne spašava ga ni onaj njegov "zarazni" osmijeh.
Ne uopće sa svojim osmjehom zaradio je para više nego pojedini vozački koji još voze F1. A da ne spominjem da je bio duplo više plaćen od svojeg momčadskog kolege. Ista stvar i u mclarenu. a još ga možda vidimo i u Audiju.
Kakve to veze ima s mojim postom?
Koja šteta što je Hamas Osama Bin-Russel morao sjebati zadnji run.
Doduše možda je za utrku ovo puno bolje, nego da je Max bio ispred Landa.
Ovako postoji satisfakcija da ga prođe u utrci.

I ja sam na prvu pomislio - šteta... ali možda je ovako ipak bolje za utrku.
Također ne bi pustio kočnicu kod obrane od Norrisa da je tamo zid il šljunak. Norris dobio kaznu za napuštanje staze a da nije napustio stazu bio bi sudar.
Ovako se loptica prebacuje uvijek na suce, i mjerenje milimetara..
Sorry, al to meni nije kvalitetno utrkivanje.
Norris je premekan i prečist racer još za Maxa, na žalost.
Također ne bi pustio kočnicu kod obrane od Norrisa da je tamo zid il šljunak. Norris dobio kaznu za napuštanje staze a da nije napustio stazu bio bi sudar.
Ovako se loptica prebacuje uvijek na suce, i mjerenje milimetara..
Sorry, al to meni nije kvalitetno utrkivanje.
Norris je premekan i prečist racer još za Maxa, na žalost.
Slažem se, da je bilo obrnuto, Max bi se nekako proguzio, makar bilo čisto ili prljavo, a Norris bi ga čisto pustio.
Forza Ferrari!!!
A gle, prvi zavoj uvijek gledaju kroz prste, a za ovo +5s su si (i dalje nezreli) McL sami krivi... Norris je i sam kasnije komentirao i mogli su pustiti gas i onda Maxa idući krug riješiti i održati malo jaču neizvjesnost u preostalim utrkama. Ovako kad oba idu šire, a malo si iza, jbg, zna se što slijedi ako si nakon toga ispred. Da je Norris bio već ispred i oba ošla van granica staze, sve bi bilo ok. Meni mrsko kad se na taj način riješi napeti dvoboj, no nije da su izmislili sad to ili oštetili Norrisa, velim, McL si je sam kriv. Pusti ga i ostani mu u guzici.
Inače bilo je gušt za gledati, malo zamora prije pit stopova, no onda se sve opet otvorilo. Ferrari odličan race pace i totalno zasluženo 1/2. Mercedes, eh. Činilo se prije par utrka da su pronašli sweet spot.
A gle, prvi zavoj uvijek gledaju kroz prste, a za ovo +5s su si (i dalje nezreli) McL sami krivi... Norris je i sam kasnije komentirao i mogli su pustiti gas i onda Maxa idući krug riješiti i održati malo jaču neizvjesnost u preostalim utrkama. Ovako kad oba idu šire, a malo si iza, jbg, zna se što slijedi ako si nakon toga ispred. Da je Norris bio već ispred i oba ošla van granica staze, sve bi bilo ok. Meni mrsko kad se na taj način riješi napeti dvoboj, no nije da su izmislili sad to ili oštetili Norrisa, velim, McL si je sam kriv. Pusti ga i ostani mu u guzici.
Inače bilo je gušt za gledati, malo zamora prije pit stopova, no onda se sve opet otvorilo. Ferrari odličan race pace i totalno zasluženo 1/2. Mercedes, eh. Činilo se prije par utrka da su pronašli sweet spot.
Ne znam, drago mi je da je Button sad kasnije rekao kako mu to pravilo nema smisla, onda je i Max isto kriv što je prebrzo ušao u zavoj i na taj način izgurao Landa i treba dobiti 5 sec kao što je russel nad bottasom dobio. Jbg kak da bude ispred Maxa kad ovaj samo pusti kočnicu i lagano mu srednjaka stisne
Da je max ostao u granicama staze... sve ok. Ali realno mcl (ne Lando) su si sami pucali u nogu tvrdnjama da ne treba vratiti poziciju. Da su vratili max bi bio pod istragom za izguravanje van staze... amaterski su odigrali imho.
E sad to sto bi se desilo da Lando nije popustio i otisao van staze ,to je klasicni Max..po meni se to ne bih trebalo kvalificirat kao prekrsaj track limita..Lando je izbjegao kontakt,nije imao izbora!
Uglavnom Max je debelo zakoracio prema 3..pardon 4 naslovu!

E sad to sto bi se desilo da Lando nije popustio i otisao van staze ,to je klasicni Max..po meni se to ne bih trebalo kvalificirat kao prekrsaj track limita..Lando je izbjegao kontakt,nije imao izbora!
Uglavnom Max je debelo zakoracio prema 3..pardon 4 naslovu!
Ne, tek nakon tog incidenta je dobio 3. opomenu, još su mu i javili prek radija da pazi.
Uglavnom koliko sam ja shvatio pretjecanje Maxa van staze mu je bio strike 4..ako je poslije toga napravio nezz ko je gluplji on ili njegov pit wal

Budući da ima puno nejasnoća, evo vam za svaki sporni penalty objašenjenje sudaca
Lando je dobio isključivo kaznu za obilaženje i zadržavanje prednosti izvan track-limita, ne za sami track-limit strike.On ih je imao 5 ukupno, ali je 3. poništen radi incidenta s Maxom.B/W flag je dobio na 5. i to je bio kraj utrke.
Apsolutno ništa sporno nema oko penaltya Landu. Nitko drugi nije kriv osim McLaren klauna koji mu nisu rekli da vrati poziciju.
Max masterclass defense. Očitao moralnu bukvicu Landu, koji umjesto pretendenta za WDC sad ima LeClerca koji mu puše 22 boda za vratom.
Zaboravljate činjenicu da Max zna pravila možda bolje nego neki timovi skupa, pleše na rubu legalnosti i zato je višestruki prvak.
Zato Lando nije kapacitet. I nemojmo zaboravit ponovno kiks Landa na startu. Pole position na T1 u 4. mjesto mogu samo najbolji
Potpisujem sve.
Drugačija pravila kad se braniš i izguran si. Ovdje je Sainz mogao dobiti penalty za izguravanje sa staze (jučerašnji slučaj Russel-Bottas) da je Sainz izašao prvi iz tog slučaja.
Ovako je Max ostao na poziciji. I doslovno čuješ Alexa Jacuqesa kako govori da Sainz zna da ga ne može obići i zadržati poziciju na taj način.
Btw. krivo si formulirao pitanje. Nije Max prestigao Sainza nego je bilo obrnuto.
Drugačija pravila kad se braniš i izguran si. Ovdje je Sainz mogao dobiti penalty za izguravanje sa staze (jučerašnji slučaj Russel-Bottas) da je Sainz izašao prvi iz tog slučaja.
Ovako je Max ostao na poziciji. I doslovno čuješ Alexa Jacuqesa kako govori da Sainz zna da ga ne može obići i zadržati poziciju na taj način.
Btw. krivo si formulirao pitanje. Nije Max prestigao Sainza nego je bilo obrnuto.
Okej, a jel nije onda po tom principu u prvom zavoju, na startu utrke, Max izgurao Landa sa staze? Lando je branio poziciju, a Max ga je izgurao i prestigao.
Sainz vratio poziciju... inače bi bio kažnjen. Čisto ko suza.
Lando je dobio isključivo kaznu za obilaženje i zadržavanje prednosti izvan track-limita, ne za sami track-limit strike.
On ih je imao 5 ukupno, ali je 3. poništen radi incidenta s Maxom.B/W flag je dobio na 5. i to je bio kraj utrke.
Apsolutno ništa sporno nema oko penaltya Landu. Nitko drugi nije kriv osim McLaren klauna koji mu nisu rekli da vrati poziciju.
Max masterclass defense. Očitao moralnu bukvicu Landu, koji umjesto pretendenta za WDC sad ima LeClerca koji mu puše 22 boda za vratom.
Zaboravljate činjenicu da Max zna pravila možda bolje nego neki timovi skupa, pleše na rubu legalnosti i zato je višestruki prvak.
Zato Lando nije kapacitet. I nemojmo zaboravit ponovno kiks Landa na startu. Pole position na T1 u 4. mjesto mogu samo najbolji
DRS ugasen, znaci u tom trenutku su obojica na kocnici - a jos nismo dosli ni blizu zavoja.
Cisto kao dan da Lando ima prednost.
I ovaj retard pusti samo kocnicu, udje toliko duboko da ni sâm ne moze skrenut i mora izic izvan staze i onda kazes CiStO kAo DaN, kAzNa LaNdu
Drugačija pravila kad se braniš i izguran si. Ovdje je Sainz mogao dobiti penalty za izguravanje sa staze (jučerašnji slučaj Russel-Bottas) da je Sainz izašao prvi iz tog slučaja.
Ovako je Max ostao na poziciji. I doslovno čuješ Alexa Jacuqesa kako govori da Sainz zna da ga ne može obići i zadržati poziciju na taj način.
Btw. krivo si formulirao pitanje. Nije Max prestigao Sainza nego je bilo obrnuto.
Okej, a jel nije onda po tom principu u prvom zavoju, na startu utrke, Max izgurao Landa sa staze? Lando je branio poziciju, a Max ga je izgurao i prestigao.
Max je imao apex prvi u T1 zavoju.
Drugačija pravila kad se braniš i izguran si. Ovdje je Sainz mogao dobiti penalty za izguravanje sa staze (jučerašnji slučaj Russel-Bottas) da je Sainz izašao prvi iz tog slučaja.
Ovako je Max ostao na poziciji. I doslovno čuješ Alexa Jacuqesa kako govori da Sainz zna da ga ne može obići i zadržati poziciju na taj način.
Btw. krivo si formulirao pitanje. Nije Max prestigao Sainza nego je bilo obrnuto.
Okej, a jel nije onda po tom principu u prvom zavoju, na startu utrke, Max izgurao Landa sa staze? Lando je branio poziciju, a Max ga je izgurao i prestigao.
Max je imao apex prvi u T1 zavoju.
Ali nije ostao na stazi, dakle trebao je vratiti poziciju. Imao je apex jer je isto kao u slučaju obrane namjerno prekasno kočio
Drugačija pravila kad se braniš i izguran si. Ovdje je Sainz mogao dobiti penalty za izguravanje sa staze (jučerašnji slučaj Russel-Bottas) da je Sainz izašao prvi iz tog slučaja.
Ovako je Max ostao na poziciji. I doslovno čuješ Alexa Jacuqesa kako govori da Sainz zna da ga ne može obići i zadržati poziciju na taj način.
Btw. krivo si formulirao pitanje. Nije Max prestigao Sainza nego je bilo obrnuto.
Okej, a jel nije onda po tom principu u prvom zavoju, na startu utrke, Max izgurao Landa sa staze? Lando je branio poziciju, a Max ga je izgurao i prestigao.
Max je imao apex prvi u T1 zavoju.
Ha?
Jel i tu ima apex. Bitno se zaletit ko sivonja i prvi uhvatit apex a kasnije šta bude ko ga jebe
Drugačija pravila kad se braniš i izguran si. Ovdje je Sainz mogao dobiti penalty za izguravanje sa staze (jučerašnji slučaj Russel-Bottas) da je Sainz izašao prvi iz tog slučaja.
Ovako je Max ostao na poziciji. I doslovno čuješ Alexa Jacuqesa kako govori da Sainz zna da ga ne može obići i zadržati poziciju na taj način.
Btw. krivo si formulirao pitanje. Nije Max prestigao Sainza nego je bilo obrnuto.
Okej, a jel nije onda po tom principu u prvom zavoju, na startu utrke, Max izgurao Landa sa staze? Lando je branio poziciju, a Max ga je izgurao i prestigao.
Max je imao apex prvi u T1 zavoju.
Ali nije ostao na stazi, dakle trebao je vratiti poziciju. Imao je apex jer je isto kao u slučaju obrane namjerno prekasno kočio
Iskreno - taj slučaj sad kad gledam onboard mi je na 50:50.
Ne znam, ne želim biti slijepi fanboy. F1 TV mi ne da da napravim screenshot gdje se s Piastrijevog bolida lijepo vidi da je Max stvarno bio izvan.
Međutim on njega nije prošao izvan staze, prošao ga je unutar track limita ali je sam na kraju pleasao na rubu track-limita.
Zašto uopće nije to investigejtano, nije mi jasno iskreno.
Stvar je sljedeća: Max je bio ispred prije napada Landa. Sve jasno. Zatim Lando napada sa vanjske strane, što je najčešće osuđeno na propast, ali može svatko probati kako mu volja. U tome jednom momentu je Lando bio "ispred", ali ne u Apexu zavoja, nego u momentu kočenja. I dalje, sve jasno. Zatim se i Max onda naravno baca u kasno kočenje, kako bi zatvorio unutarnju stranu, što inače rade i svi ostalo, Lando i drugi u takvoj situaciji. Dakle, tu smo i dalje sve jasno?
Nakon toga je jasno vidljivo da je Max prvi "udario" apex zavoja, mada je izletio van staze a Lando je otišao 10m van staze i tako je obišao Maxa. E sad, ono što neke buni tu očito je da kako je Lando kažnjen a i Max je izletio? Iskreno, i meni je to malo glupo ali je zapravo jasno jer je Max bio ispred, a Lando ga je obišao van staze!! I to je to. Znači da ga Lando nije obišao, nitko ne bi bio kažnjen a ovako ga je Lando obišao van staze, što jasno se ne smije. Dakle ključno je da je Max bio prije zavoja i da je bio ispred u apexu zavoja i onda ti koji pretječeš ne možeš to legalno napraviti van staze, jel. E sad, kome i to sve nije jasno, jebiga onda .
A za prvi lap "incident" je isto sve vrlo jasno jer to je i Lewis radio i Rosbergu i Maxu i nije jedini i to se tolerira kao u prvom krugu. Tako da ono, nema se što komentirati osim FIA-u da se to mijenja, ako ne valja. Max s time nema veze.

Max ima štit prvaka. Isto je imao i Hamilton, isto je imao i Vettel, isto je imao i Schumacher. Kada si višestruki prvak, onda je teško dobiti kaznu. Ako je je dobije, onda je to ona kazna koja ne znači za poredak.