Najljepši bolidi su bili 2004. godine. Pogledaj fotke, svaka ekipa je imala toliko različite bolide da bih ih znao prepoznati i da su svi obojani u bijelo.
A što se tiče boja automobila, obožavam livreje 90ih.
Da, uglavnom osim preružnog BMW-a.
Najljepši bolidi su bili 2004. godine. Pogledaj fotke, svaka ekipa je imala toliko različite bolide da bih ih znao prepoznati i da su svi obojani u bijelo.
A što se tiče boja automobila, obožavam livreje 90ih.
Da, uglavnom osim preružnog BMW-a.
Sezona za zaborav. Što se mene tiče RB nije osvojio naslov legalno. Sada svi znaju šta im je radit iduće sezone a to je varati kao ovi i imati će bolje rezultate uz 7mil kazne.
Zasto bi bila sezona za zaborav? Ustvari za Hamilton fanove jest sezona za zaborav. Nadam se jos takvih sezona za njega i njegove fanove.
Meni je bio pocetak sezone bas dobar. Imali smo kolko tolko sarenu borbu za prva tri mjesta. Dobro je bilo to sto nismo imali Luju na pocetku svake utkre sa 1.5 sec brzim bolidom po krugu od drugih koji je plakao cijelo vrijeme da ne valjaju gume i vozao najbolja vremena u svakom sljedecem krugu. To valjda samo odgovara Hamilton fanovima pa je sad svugdje plac po svim drustvenim mrezama i forumima.
....
I za kraj za sve Lujo fanove...
Max, Max super Max.
A kad je max tu istu 1,5 sec brzi od ostalihe je super za F1... De odrasti....
Logan Sargeant potpisao za Williams za 2023.
2023 F1 GRID
Red Bull: Max Verstappen, Sergio Perez
Ferrari: Charles Leclerc, Carlos Sainz
Mercedes: George Russell, Lewis Hamilton
Alpine: Esteban Ocon, Pierre Gasly
McLaren: Lando Norris, Oscar Piastri
Alfa Romeo: Valtteri Bottas, Zhou Guanyu
Aston Martin: Fernando Alonso, Lance Stroll
Haas: Kevin Magnussen, Nico Hulkenberg
AlphaTauri: Yuki Tsunoda, Nyck de Vries
Williams: Alex Albon, Logan Sargeant
šta kažu upućeniji, jel Merc odustaje od W13 koncepta bez sidepodsa
Kavko štivo zadnjih par stranica...
Ja mislim da Ferrari i Alpine ima dosta snage za konkurirati Hondi i ne bi trebali imati probleme to riješiti, no imaju dosta problema na drugim stvarima.
Bojim se kad svi podignu podnicu da će se pojaviti nove razlike. Ne vjerujem da je Mercedes riješio sve probleme (zadnja utrka je pokazala da ima još dosta), Ferrari neke stvari nije uopće riješio, McLaren je lutao.
Šasije se neće mijenjati. Valjda. Mogu se valjda očekivati neke promjene na ovjesu. Ne vjerujem da će netko ići na Mercedesov sidepod koncept, dakle ljudi će samo polirati RB sidepod. Iz nekog razloga očekujem promjene na nosu. AM koncept zadnjeg krila se neće moći razvijati, tako da i tamo ne očekujem nešto revolucionarno.
Sad će biti najgori period. Čekati 3 mjeseca do nekakvih prvih tehničkih novosti.
Binotto dao otkaz.
Nasljednik početkom iduće godine.
Ponudili Horneru "tonu" love, odbio je.
Ferrari je pronašao krivca u pouzdanosti motora. Izgleda da je problem u svjećicama.
The weak element was the spark plug with the pre-chamber combustion: this was in fact the latest evolution of the TJI combustion system that Mahle had made available to Ferrari in 2016 and which allowed the Maranello team to recover the power gap to the Honda and Mercedes engines. TJI is the acronym for Turbulent Jet Ignition.
Sad čitam i da Ross Brown ide u penziju.
Binotto dao otkaz.
Nasljednik početkom iduće godine.
Ponudili Horneru "tonu" love, odbio je.
Ferrari je pronašao krivca u pouzdanosti motora. Izgleda da je problem u svjećicama.
The weak element was the spark plug with the pre-chamber combustion: this was in fact the latest evolution of the TJI combustion system that Mahle had made available to Ferrari in 2016 and which allowed the Maranello team to recover the power gap to the Honda and Mercedes engines. TJI is the acronym for Turbulent Jet Ignition.
Sad čitam i da Ross Brown ide u penziju.
opet?
Ocon je za francuske medije komentirao da mu nije žao što Alonso ide u Aston Martin i da se veseli ravnopravnijem radnom odnosu s Pierreom Gaslyjem.
“Naravno, razočaralo me što su njegovi komentari upućeni novinarima, a ne unutar ekipe. Nismo imali bilo kakav razgovor u vezi toga, zadržat ću poštovanje koje imam za njega.”
“Dobro je što ide u Aston Martin i što ćemo moći raditi na naš način. Iskreno, 98 posto posla je bilo na mojim leđima, a dva posto na njegovim. Previše sam radio. Obavljao sam sav razvoj na simulatoru, radio sam sve marketinške puteve…”
Esteban Ocon
- GP1
Seidl u Sauber ali kao CEO! Valjda je to bilo i logično. Sauber se pretvori u Audi, Audi dio koncerna iz kojeg je i došao. Verojatno je Porsche još dalje. Još se čeka Team Principal.
Stella promoviran i mijenja Seidla.
Vasseur u Ferrari.
Capito je kaput u Williamsu. S njim odlazi i tehnički direktor i aero direktor.
Znači Williams i McLaren još nemaju Team principala. Interesantno.
Nikad zanimljiviji prijelazni rok na tom nivou.
Sretna Nova i nova godina svima.
James Vowles Team principal za Williams.
S obzirom da je livery drukčiji samo u nekim detaljima sponzora, ima li koristi od ovih season kick offa?
RB, Williams... bezveze.
Jel to Ford jeftino kupio Hondin know-how preko RB?
Znam da timove ne možeš natjerati da prikažu bolide s kojima će se pojaviti na treninzima, kao što je recimo Mercedes napravi opet onakvu promjenu prošle godine, ili da timovi prikažu samo 3d rendere ili ulože par sto "baksa" na novu foliju... Ne vidim poantu za fanove.
Ja bi uzeo da je dostupno u DE.
ja još čekam predsezonska testiranja
https://f1tv.formula1.com/
8€ mjesečno, ili 65€ godišnje ali obično bude i neki popust za godišnju pretplatu prije početka sezone.
Ja bi uzeo da je dostupno u DE.
Zar nije?
https://f1tv.formula1.com/
8€ mjesečno, ili 65€ godišnje ali obično bude i neki popust za godišnju pretplatu prije početka sezone.
Ja bi uzeo da je dostupno u DE.
Zar nije?
Nije dostupno za DE. Glupost na kvadrat.
8€ mjesečno, ili 65€ godišnje ali obično bude i neki popust za godišnju pretplatu prije početka sezone.
Ajd javite u temi ako naletite na neki popust.