Sainz je mogao i vise zavrsit na kraju da ga strategija nije sjebala!
Malo vozaci malo losa strategija i dobijes pasta sutu!!
Sainz je imao otvoren DRS...
Sainz je imao otvoren DRS...
Uspoređuješ kruške i jabuke. Perez je do subote jedva ulazio u top 10 na trenizima. Naravno da ga je Ferrari preskočio, ali da je Max bio u pitanju, Leclerc bi ga gonio na isti način. Bolidi su podjednaki i nema lakih prestizanja kao na početku sezone.
Svjedeno se vidjelo da nije lako prestizati, zašto Russell nije prestigao Pereza dok ovaj nije zaspao? I obrnuto, zašto Perez nije vratio poziciju, a ima brži bolid i DRS?
UZ to, također treba gledati da je MAX tad bio pun goriva, sainz na kraju je imao barem 70ak kg goriva manje.
Inače šteta za Čarlia, mogli smo gledati jako zanimljivih zadnjih 10ak krugova, da ga nije parkirao ispod zida.
Max je imao "track position", ali bi imao vjerovatno 5-10 krugova starije gume. Pitanje je dali bi ga Ferrari s max speedom mogao preći. Uz to, treba gledati način na koji su se ljudi preticali na ovoj stazi.
Nakon onog prvog pravca, jednostavno nisi smjeo ići defanzivno jer si uništiš izlaz na sljedeći. Iako sljedeći pravac nema DRS, jako je dug, pa je slipstream bio dosta jak.
Ćarli nakon utrke je bio totalno shrvan, ako on sljedeću trku ne pobjedi, psihički će ga dotući ovo. Natjecati se protiv nekog psihički jakog kao Max je brutalno teško, pogotovo kad ti je najveći neprijatelj vlastiti tim
Ferrari i dalje ima najbolji bolid, ali imam osječaj da će na kraju završiti treći. Mercedes se diže, Hamilton i Russel iskorištavaju svaku priliku, Perez nije dobar, ali opet skuplja bodove....
Uz sve to, RB dečki su na drugoj pogonskoj jedinici, Ferrarijevci su na četvrtoj. RB komotno može izabrati stazu na kojoj će uzeti novi motor, čisto zbog top speeda, opet će biti pri vrhu. Možda čak pri kraj sezone naprave što je Mercedes njima prošle, u brazilu. AKo i dalje budu imali bolji top speed od ostalih, mogao bi Max i do pobjede.
Fora mi je ova borba između Alpine i McLarena. Šteta samo što Rikki vozi kao totalni amater. Nisam očekivao da će ga Lando šamarati apsolutno svaku utrku, nakon promjene pravila. Stari lisac Alonso i dalje jaše, i imam osječaj da bi on vodio strategiju za ferrari bolje iz bolida, nego ovi s pitwall, i u isto vrijeme voziti Alpinu, i davati instrukcije Yukiu kako se treba vozit, uništavati Mclarenu gume...
Kmag odličan start, 7 mjesta za 3 kruga. Ali ona safaty car ga je ubio. Da je kojim slučajem izdržao na medium gumama do safeta, vjerovatno bi se borio s Alpinom i Mclarenom.
I za kraj, Mercedes i njhovo konstatno plakanje preko radia Dajte malo ohladite već jednom...
I da, ono što je Russel napravio Perezu se zove "playing chicken with WSC", jako poznata strategija ekipi koja igra f122 igru. U biti imaš deltu (vrijeme koje moraš voziti po mini sektorima), i ti u tom mini sektoru voziš kako hoćeš, samo imaš određeno vrijeme za koje ga moraš proći. Ne smiješ ga proći ni prebrzo, ni presporo. Ono što je Perez napravio, jest očekivao je da će WSC prestati oko zavoja broj 8, i onda je napravio taktiku da izađe brzo iz njega. Kočio prije zavoja da bi dobio deltu u minus, i da onda može sjesti na gas do kraja WSC-a. S obzirom da je Russela to kočenje Pereza usporilo više nego je trebalo, on je imao još više negativne "zalihe" delte. U trentku prije nego će doći do zavoja 8, WSC sistem se pokvario, i Perez, koji je bio ispred, već je bio udario par sec prije po gasu, što znači da je došao do granice delte, a Russel koji je vidio da ima problem s WSC-om, još je više usporio (to se vidi baš da je u jednom trenutku, Russel iza 5-6 duljina bolida, a u drugom trenutku odmah na repu). WSC sistem ima backup varijantu kojoj treba par sekundi da se pokrene, i tako je i bilo, do zavoja 13, backup se digao, i ugasio WSC.
Međutim u tom trenutku, Perez je bio na nuli s delta vremenom, dok je Russel bio u velikoj negativnoj delti, pa je mogao ubrzavati, dok je Perez samo mogao održavati brzinu. Gašenje WSC-a, Perez održava brzinu, Russel u naletu, i prolazi bez problema. Isto tako da je kojim slučajem WSC backup sustav zakasnio još jedan zavoj, Russel bi morao kočiti naglo da si smanji deltu, a Perez bi imao konstatnu brzinu i izašao bi daleko ispred njega. Russel riskirao kad će se pokrenuti backup sistem, i dobio. Isto tako mogao je izgubiti.
Da to nije napravio, vrlo vjerovatno nebi mogao preći Pereza na stazi. S druge strane, mislim da je Russel trebao dobiti kaznu za onu borbu par krugova prije, ali to je više subjektivno, jer više dragi Bog ne zna šta se kažnjava šta ne....
I za kraj, Mercedes i njhovo konstatno plakanje preko radia Dajte malo ohladite već jednom...
pa iz Mercedesa su mu rekli da nije u pravu i da se smiri xd uostalom Perez nije plakao ?
Nije to bilo real-time, bilo barem pola kruga ranije.
Jel itko razumije Russela dok priča se timom preko radija?
Inače dobro čujem sve vozače u bolidima kada nešto kažu preko radija (dok je live) ali Russela ne kužim k****
I za kraj, Mercedes i njhovo konstatno plakanje preko radia Dajte malo ohladite već jednom...
pa iz Mercedesa su mu rekli da nije u pravu i da se smiri xd uostalom Perez nije plakao ?
uz minimalnu razliku što je Perez s pravom plakao
Kao u svakom sportu velika je razlika izmedju odlicnog vozaca i prvaka. Leclerc je ovo prvo,a Max drugo. Hejteri ce reci Leclerc bolji...pa tu je staza da to pokaze...isto kao sta mnogi kazu Real uvijek osvaja LP na srecu...Neki imaju mentalitet pobjednika,a neki ne. Max je to pokazao lani. Nebo je njemu granica,a tek 24g.
Da nije bilo ovi silni poklona nebi bio prvi i nebi tako komentirao.
Bio bi prvi al sa manjom razlikom... a sa druge strane i Max je imo havarije pa ako bi i njegove poklone izbrisali eto ih više-manje na istom.
Max ima samo jednu utrku manje bez bodova.
S obzirom da je Francuska bila krasna okrugla 12. utrka, usporedio sam rezultate prvih 6 i drugih 6 utrka.
Charles ima -37% bodova manje (104 vs 66) u drugoj polovici. Sainzu ide bolje +22% (65 vs 79).
Fernando je najveći dobitnik. +725% (4 vs 33).
Bottas je među većim gubitnicima. -79% (38 vs 8).
Lewis je na velikih +76% (46 vs 81). George je vrlo konzistentan (74 vs 69) kao i Perez (85 vs 78).
Jel itko razumije Russela dok priča se timom preko radija?
Inače dobro čujem sve vozače u bolidima kada nešto kažu preko radija (dok je live) ali Russela ne kužim k****
U Francuskoj se općenito događaju čudni problemi s radiom, dosta loša kvaliteta prijema, pola toga ni Sainza nisam razumio.
A sta im je cilj? Da se malkice provozaju u najnovijem kabrioletu?? Zar prvenstvo nije svakoj ekipi cilj?????????
Daljnji razvoj ekipe i napredak, priprema za sljedeću godinu. Binoto je ovo više puta naglasio.
ps. meni je cilj danas na Linux Server staviti DHCP, DNS i Active Directory, ali nije to tako lako jer da je svi bi to radili. Samo polako, sve će doći na svoje.
Je naglasio je kad je vidio da su nesposobni. Cijelu 2020 i 2021 je govorio cilj je bolid 2022 i da osovjimo prvenstvo. Dobro odradili prve 3 utrke pa nestali s karte. Binoto najveci klaun sto moze bit.
Mislim da stvarno nije primjereno nekog tako vrijeđati. Zar moderatori sjede na ušima?
Kao dugogodišnji fan Ferrarija (25 godina skoro pa nepropuštenih trka) otpisao sam ovu sezonu već u Monacu. Ako me pitate kada ću znati da je Ferrari back.. Kada 1-2 postane učestala zbilja na kraju utrke.
Nema titule ferrariju dok ne dovedu Hamiltona
Hamilton je da ne kažem šta. PR majstor licemjerstva i idiotarija. Ono što Ferrariju treba je manje Talijana na bitnim mjestima.
Tuzno malo i prerano po meni ali eto on zna najbolje.
Aston je bila greska, ali Ferrari mu je ukrao najbolje godine...kao i Alonsu i sad Leclercu...
Razumijem da je obitelj u pitanju, no nije baš da je star.
AM je dosta ljudi popalio od top timova, rade ludosti na infrastrukturi, i ako se stari prestane miješati, mogli bi imati dobre godine ispred.
Kad Porsche dođe, valjda mogu promijeniti i suppliera i biti opasni (a da ne ostanu bez Mercedesove podrške u AM automobilima).
Tuzno malo i prerano po meni ali eto on zna najbolje.
Aston je bila greska, ali Ferrari mu je ukrao najbolje godine...kao i Alonsu i sad Leclercu...
A to ti je ono kad je svima čast voziti za Ferrari bilo da pobjeđuje ili gubi, al da se upiše u povijest da su vozili za Ferrari...
Barem netko mojeg godišta ide u penziju. Messi će još malo morati šljakati :-D
kad ono porsche ulazi? 2026? mogao bi se seb vratiti tad na par godina...
Nikada nisam bio veliki vettelov fan, pogotovo nakon multi 21, ali mi je žao što nije osvojio prvenstvo sa Ferrarijem. A AM-u mu manjka elana, ja sam iskreno mislio da će otići na kraju sezone. Bit će zanimljivo k'o će doći umjesto njega.
kad ono porsche ulazi? 2026? mogao bi se seb vratiti tad na par godina...
je da red bull će ga trebati 2026
Ove godine gume se ne podvijaju valjdan ni milimetar. Ova pirueta Williamsa na FP2 i slow motion pokazuju da su bočne stranice guma kao kamen.
Latifi P1. Haha.
Smiri doživljaje. Svi znaju da u pravim kvalifikacijama nemaju nikakve šanse.