ja na matematici stavim salabahter u pernicu ( profa je malo puno glupa ), fizika i slični predmeti koji zahtjevaju puno formula izmedu noga stavim, nekad na zid pored sebe, ili na stolicu ispred sebe ( no to jako rijetko ), na stol, kalkulator, na ruku a u osnovnoj sam imao profesoricu iz biologije koja bi uvjek rekla da spremim knjigu koju držim u krilu pa je ja ponovo izvadim pa tako 3-4 puta ako me otkrije. uglavnom su mi glupe fore ali naravno samo kod glupih profesora. za one pametnije i strože profesore koristim svoj mali sičušni mozak
Šalabahteri
- poruka: 420
- |
- čitano: 276.584
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
Kako kod kojeg profesora. Imamo profu iz latinskog, smijes imat pernicu na stolu, i samo unutra stavis šalabahter, nikad ne gleda. Al ako ga stavis bilo gdje drugdje, uhvatit ce te. Na povijesti je uvijek ekstremno tezak test, al zato lik lagano cita novine, i svi se dogovaramo. Naravno, opet pola raz dobije jedan. Kemija ili fizika na kalkulator pises formule, biologija lijepis na unutrasnju stranu majice salabahter, itd...
hahahahhhahaahha imaš gogića jelda?
lik je teški car, kupili smo mu sportske novosti, pa se udubio, i onda krenemo sa prepisivanjem.....
a, i nije tak težak test xD
evo ja danas pisao test iz kemije, i stvarno prepiso pol testa xD, a šta je još bolje profesorica uhvatila jednog lika s šalabahterom, al ono baš je vidila da je šalabahter, i rekla mu onak mirno "spremi to, dosta gledanja" LOL
još na kraju kaže "razumjem ja da si malo pogledaš" hahahahahah luda ženska
ja napišem hrpu teksta u font 3 i isprintam
ili u font 8 pa držim u dlanu, te moj najinovativniji pristup za povjest kodirao sam godine
broj sam zamjenio sa znakom ili slovom
5-S E-3 6-G... nešto kao 1337 jezik i nešto tako slično za čemu je koja godina. kad me profa pitala kj je to ja reko šifre za igru, bio sam kod frenda i nije imao papir pa sam na ruku zapisao
e ovo je predobra ideja, svaka čast :)