Jeli probao netko nazvati njih pa dobiti kakvu informaciju? Glupo je da jave u zadnji cas, vjerovatno neki moraju odraditi i otkazni rok.
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Jedno jednostavno pitanje. Kako to da ljudi padaju na lječničkom a svi su uglavnom aktivni tj bave se sprotom. Znaci ti koji su dogurali do lječničkog imali su dobre rezultate na testu fizičkih sposobnosti. Druga činjenica je da su svi mladi ljuid od od 18 pa do 25 možda. Prema tome pola populacije bi trebalo bit bolesno. Ja sam kao student medicine na vježbama radio sve pretrage od vida pa do EKG i mjerenja opterečejna glukoze i sve je normalno zdrav sam 100% osim vida malo. A ne bavim se sportom cak imam 5-6 kila viška.
Kakve to veze ima jesi li sportaš ili nisi?
Ne znam kakve kriterije ima policija, ali kad sam ja išao za vojsku bilo je ovako (pretpostavljam da je slično, vjerojatno nešto blaže):
govorim samo o nekim fizičkim nedostacima: ukoliko si ikad u životu imao ikakav prijelom kosti, teške bolesti, operacije, slabi zubi, problemi s testisima, vid, problemi s kičmom, "loša" krv, itd itd = nesposoban za vojsku
primjera radi: sa mnom je na pregledu bio moj kolega, inače vrhunski košarkašs rezultatima: on je proglašen nesposobnim jer ima spuštena stopala, a ja koji nisam sportaš sam sposoban.
iznenadio bi se koliko je ljudi proglašeno "nesposobnim", a svaki slobodni trenutak trčkaraju, igraju stolni tenisi itd...
Jedno jednostavno pitanje. Kako to da ljudi padaju na lječničkom a svi su uglavnom aktivni tj bave se sprotom. Znaci ti koji su dogurali do lječničkog imali su dobre rezultate na testu fizičkih sposobnosti. Druga činjenica je da su svi mladi ljuid od od 18 pa do 25 možda. Prema tome pola populacije bi trebalo bit bolesno. Ja sam kao student medicine na vježbama radio sve pretrage od vida pa do EKG i mjerenja opterečejna glukoze i sve je normalno zdrav sam 100% osim vida malo. A ne bavim se sportom cak imam 5-6 kila viška.