HHO generator zaključana tema

poruka: 621
|
čitano: 258.273
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
neaktivan
offline
Re: HHO generator
mbaksa kaže...

Naravno da su gatanja i spike..

To mene hebe već 5-6 godina. Tako dobro zvuči priča i baš bi rado da je istina, ali mi nekako razum nadvlada, pa nisam nikad radio taj generator. A x ljudi se kunu da funkcionira. Ima i teorija zavjere u priči, a znaš da se ja palim na to :P Nadao sam se samo da će Grdi to malo detaljnije obraditi i možda me narajcati da ipak to probam. Svjestan sam da su šanse male, ali radio sam i glupljih stvari u životu..

 

Inače, ne radi se samo o zakonu termodinamike, već se spomenutim generatorom ne može napraviti dovoljna količina plina za tako nešto. Pa je priča u početku bila, koliko ja to pratim, da se radi o orgonu, a sad vidim da danek spominje da se radi o razbijanju složenih molekularnih lanaca goriva. Riba raste, pardon, evoluira.. :o)

danek kaže...
kad upadne mala količina oxyhydrogena za zrakom kroz usis izgara 100 puta brže od goriva i tom reakcijom razbije gorivo na proste faktore-izgara i vodik i ugljik,..

Čekaj malo, imamo gorivo s više oktana upravo zato da se ne dođe do prebrzog izgaranja. Broj tipa 95 ili 98 u nazivu goriva govori o njenoj oktanskoj vrijednosti, tj. otpornosti goriva na zapaljenje. Bilo bi po tvojoj teoriji jednostavnije koristiti gorivo niže oktanske vrijednosti. Ili su i oktani dio zavjere?

 

13 godina
neaktivan
offline
HHO generator

oktani goriva nemaju veze sa time nego o trganju složenih molekularnih veza vodika i ugljika-rezultat je potuno izgaranje...hho nije gorivo

DRY CELL 16
 
0 0 hvala 0
17 godina
moderator
offline
Re: HHO generator
bed kaže...
mbaksa kaže...

Naravno da su gatanja i spike..

To mene hebe već 5-6 godina. Tako dobro zvuči priča i baš bi rado da je istina, ali mi nekako razum nadvlada, pa nisam nikad radio taj generator. A x ljudi se kunu da funkcionira. Ima i teorija zavjere u priči, a znaš da se ja palim na to :P

Hehe, sjećam se. Ali ovo je više od puke teorije zavjere, jer bi značilo kršenje zakona fizike. Ljudi se kunu čist iz toga što ili podsvjesno sami sebe uvjere da to radi ili ne žele ispasti bedaci koji su bacili novac na nešto što ne funkcionira. Ljudi ne vole biti nasanjkani, nedajbože da im onda pametnjakovići oko njih počnu govoriti "Jesam ti rekao da to ne funkcionira!".

 

bed kaže...
Nadao sam se samo da će Grdi to malo detaljnije obraditi i možda me narajcati da ipak to probam. Svjestan sam da su šanse male, ali radio sam i glupljih stvari u životu..

Neće, jer ni sam ne zna kako točno bi to trebalo raditi (kad bi radilo {#}).

 

bed kaže...
Inače, ne radi se samo o zakonu termodinamike, već se spomenutim generatorom ne može napraviti dovoljna količina plina za tako nešto. Pa je priča u početku bila, koliko ja to pratim, da se radi o orgonu, a sad vidim da danek spominje da se radi o razbijanju složenih molekularnih lanaca goriva. Riba raste, pardon, evoluira.. :o)

To je tipična pojava kod pseudoznanstvenih tvrdnji. Nitko zapravo ne zna kako funkcionira (a ni ne funkcionira, no nema veze za ovu poantu), stoga se sve dalje smišljaju sve razrađeniji, "uvjerljiviji" mehanizmi funkcioniranja ne bi li se na neki način to pokušalo opravdati. A ne može se, jer na kraju krajeva pada u znanstvenom utemeljenosti (jer bi kršilo zakone fizike) i pada na verifikaciji - kad god se pokuša provjeriti u kontroliranim uvjetima, odjednom nešto ne štima, otpustio se neki šaraf, a trenutno nema rezervni ili došlo do neke promjene u elektrolitu pa treba sve izvaditi i očistiti.

 

danek kaže...

oktani goriva nemaju veze sa time nego o trganju složenih molekularnih veza vodika i ugljika-rezultat je potuno izgaranje...hho nije gorivo

Još od tebe nismo čuli koliko točno je izgaranje goriva bez korištenja HHO-a, koliko s njim i kako si došao do tih brojki.

13 godina
neaktivan
offline
HHO generator

imaš i studije NASA-e o utjecaju oxyhydrogena na fosilna goriva u motorima...meni se iskreno već neda...netko je pisao o generatoru u golfuIV...napisao je da mu je tata imao generator u autu...kakav? flašicu sa spiralama?pločicama? neki od 6.7 elektroda? ili možda dry cell od nekih 16,20 ili 25 elektroda i upravljačku elektroniku?

-to je isto ko da netko kaže ja ne želim auto imao sam ga...trulog fičeka ili jugića i odustao od auta jer je neudoban,kvari se i previše troši i to priča nekome ko ima bemburu...znači ko prvo nema generaliziranja na osnovu par iskustava iz samogradnje ili ebaya ili nekog generatora premalog kapaciteta.

-napravio sam ih puno,jako puno i imam samo nekoliko ugradnji i ništa ne prodajem po sajmovima i njuškalima...čovjeku sam ponudio ima kamione da mu pomognem u samogradnji-moja ponuda još stoji-pošteno?

-u stvari ko hoće ima forum hho.dijagnostika.info  i nek se tam logira...imamo i čovjeka sa instituta Ruđer Bošković...

-što se tiče totalnog nestanka crnog dima i nemogućnost lošeg ekotesta ..kud je dim nestao nakon proizvodnje hho u dry cell strujom od svega 6A? zašto na hondi civic samo co2 i velika količina kisika u ispuhu?..to su samo neki primjeri...Punat-Zagorje 500km 20l dizela..dva puta išao...imam video,felicija 1.9d grabi 150kmh ko od šale prosjek potrošnje goriva 4l.

posjetite nas na tehnologiji.

DRY CELL 16
 
4 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: HHO generator
mbaksa kaže...

BTW ovaj citat sve objašnjava:

Here, however (for what it is worth) is the definitive verdict of thermodynamics: water is not a fuel. It never has been one, and it never will be one. Water does not burn. Water is already burnt — it is spent fuel. It is exhaust.

 

 

daj ti nama objasni kakve veze ovaj citat ima sa bilo čime? od kud si samo tog podplaćenog naturalista bilmeza iskopao..

Oxyhydrogen is a mixture of hydrogen (H2) and oxygen (O2) gases. This gaseous mixture is used for torches for the processing of refractory materials and was the first [1] gaseous mixture used for welding.

uostalom lako je biti jak na jeziku sa googlom u pozadini i superskeptik stavom...

pljuješ trud i rad ljudi na bazi gluposti koje si pročitao na prvom linku koji ti je google izbacio.

 

 

mbaksa kaže...

Tako da me nemoj ni slučajno stavljati u masu koja "pljuje sve i svakoga u startu", jer moje namjere nisu pljuvačke, nego su moje namjere što objektivnije spoznati stvarnost.

 

Prokletstvo ovog Interneta je što apsolutno svaki lajbek može pisati o bedastoćama i uvijek će se naći netko tko će povjerovati u te bedastoće.

 

Ako hoćeš objektivno spoznati stvarnost, daj si truda, napravi generator, probaj, testiraj.. ako ništa napravi mini generator i prži kukce sa brenerom sad po ljeti.. barem će ti biti jasno da to čudo actually gori.

Dok to ne napraviš dio si prokletstva interneta i bedastoća koje ljudi pričaju bez da su se ikada pravo informirali, a kamoli bože i probali.

 

mbaksa kaže...

Zar to znači da imaš brojke? Učinkovitost bez korištenja HHO je toliko i toliko, učinkovitost s korištenjem HHO je toliko i toliko i pomak u učinkovitosti je veći nego potrošiš struje iz alternatora (jer struja koju si dobio iz alternatora zapravo proizlazi iz fosilnog goriva - benzina/nafte)? Kako si to istestirao?

 

 

Vjerovao ili ne (pošto vidim da to nisi na googlu našao), alternator se vrti trošio ti struju ili ne.. vjerojatno se još držiš priča sa dnevnika da ti auto troši više pošto si upalio svjetla na autu lol.. znači za svu struju koju si potrošio na elektrolizu, nisi potrošio ništa više goriva nego što bi inače potrošio na istoj relaciji.. jasno?

 

tu se ne radi o peripetum mobileu.. svi se čim se spomene HHO odmah hvataju zakona termodinamike.

zašto? da bi odmah ljudima uveli "utemeljenu" sumnju da stvar ne radi, a zapravo se izostavlja jedan bitan čimbenik u čitavoj jednadžbi. koju energiju ulažeš u startu?

sve vrste energije se daju iskoristiti na ovaj ili onaj način. što ako je energija koju moraš uložiti actually free kao bubnut ću sunčeva, toplinska? znam da to prelazi van margina rasprave, ali mislim da se niti jedna teorija ne treba samo tako odbaciti na osnovu par tekstova na internetu. FFS tesla je navodno izumio auto koji vozi na struju uz pomoć samo 2 antene.. ljudi su uspjeli replicirati slične antene i dobiti napone kojima dobiti neonske lampe da titraju (znači nije još savršeno ali radi)..

 

ne želim spominjati naftni lobby i teorije zavjere, ali energije ima svuda oko nas i bez obzira na sve znanje svijeta mi ju i dalje ne koristimo..

 

i na kraju krajeva, ako ne misliš konstruktivno sudjelovati u temi, bolje je se kani, jer ljudi tu žele pokazati svoj trud, podjeliti iskustva i znanje a ti se u tu čitavu priču nikako ne uklapaš sa svojim načitanim skepticizmom..

 

danek nedaj se 

 

Its no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
13 godina
neaktivan
offline
HHO generator

ma super...nedam se ja i nemam se kome dati ili ne dati

činjenica je da octavia 1.6 troši na 2000 okretaja u vožnji 3.7-4.5l...strogo grad 6.5l...lanos od frenda riknuo mu plinski ecu pa je sad sa dry cell16 i radnom strujom 6A sa 11l plina pao na manje od 7.5l---traktor 70ks u radu troši 1.7 do max 2l nafte po satu...gore na ispuh fenira zrak...to su nepobitne činjenice,i kad se nudiš da besplatno čovjeku daš podatke da sruši kamionu potrošnju pa ako bude ok sve a nema razloga da nebude sredi i drugog-neće više potrošiti od 1000kn...ako hoće ući u igru...i eto skeptika-umjesto da šute ako nemaju što reći udri po free energy --ne razumijem kome smeta da čovjeku padne potrošnja? to su veliki iznosi kojima se lijepo može danas olakšati život,barem malo..a nitko nikoga ne želi prevariti-da i ne uspije da idem u krajnost,uvijek ću se javiti da ga preuzmem i ugradim u neki drugi radni stroj ili kud već...inače,brodu pada potrošnja,dima puno manje na ispuhu i brodski mehaničar aparaturom namješta paljenje...11 000ccm...treba imat muda i toga se uhvatiti

DRY CELL 16
 
3 0 hvala 0
13 godina
odjavljen
offline
HHO generator

baksa pa kaj su ti ljudi krivi da moraju slusat tvoje gluposti i zamarat se sa tobom ?

prelos imas utjecaj na ovu temu ,a reko bi i sam forum

 

fino napravi svoj generator i dokazi im da to ne funkcionira 

najlakse je ovak piskarat gluposti 

http://x264blog.org/
Poruka je uređivana zadnji put pon 4.6.2012 18:22 (Arnold Layne).
Moj PC  
3 4 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
Re: HHO generator
nine kaže...

Vjerovao ili ne (pošto vidim da to nisi na googlu našao), alternator se vrti trošio ti struju ili ne.. vjerojatno se još držiš priča sa dnevnika da ti auto troši više pošto si upalio svjetla na autu lol.. znači za svu struju koju si potrošio na elektrolizu, nisi potrošio ništa više goriva nego što bi inače potrošio na istoj relaciji.. jasno?

Vjerojavo ili ne, ti si se upravo diskreditirao za daljnju raspravu. Alternator ne utjeće na potrošnju zato što se vrti (ok, i zbog toga, ali to je znatno manji, gotovo zanemariv iznos), već zabog toga što stvara otpor. Otpor je proporcionalan struji koju alternator daje. U osnovi, opterećeni alternator je elektromotor koji se svojim momentom suprostavlja motoru od auta. Druga stvar je koliko to dodatno opterečenje utjeće na potrošnju goriva, s obzirom da se radi o relativno maloj snazi (+ gubitci u pretvorbi), ali je poanta da si sa HHO generatorom u startu u minusu upravo za taj neki mali iznos, a treba pokazati da dolaziš u plus.

 

Arnold Layne kaže...

baksa pa kaj su ti ljudi krivi da moraju slusat tvoje gluposti i zamarat se sa tobom ?

prelos imas utjecaj na ovu temu ,a reko bi i sam forum

Ako misliš da suprotno mišljenje nije dobrodošlo, pogotvo ako se radi i o mišljenju i činjenicama bez vrijeđanja i s traženjem znanstvenog uporišta, onda očito tebi nije mjesto na forumu, već možda na blogu (sa isključenim komentarima).

 

 

Arnold Layne kaže...

fino napravi svoj generator i dokazi im da to ne funkcionira

najlakse je ovak piskarat gluposti

Ja mogu pretvarati vodu u vino. Ako misliš da ne mogu, ti dokaži!

 

Teret dokazivanja je uvijek na onomu tko iznosi tezu. Ako ja kažem da mogu pretvarati vodu u vino, ja sam taj koji to treba dokazivati. Ako ti tvrdiš da HHO generator stvarno smanjuje potrošnju, ti trebaš to dokazivati.

Big wheel keep on turning, Proud Mary keep on burning, Trolling, trolling, trolling on the river.
15 godina
neaktivan
offline
HHO generator

ok sry išao sam od predpostavke da se 50W nasprem nekoliko desetaka kW koje daje motor može zanemariti.. oh silly me

Its no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
Moj PC  
1 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
HHO generator

Imam pitanje, koji se plin oslobađa spajanjem solne kiseline (HCl) i aluminijske (Al) folije ? Ja sam mislio da vodik, ali ni gori, ni leti.

Ustajte prezreni na svijetu !
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
moderator
offline
Re: HHO generator
danek kaže...

imaš i studije NASA-e o utjecaju oxyhydrogena na fosilna goriva u motorima...

Gdje i što točno kažu te studije? Jesi li ti čitao te studije ili se to širi tako putem pokvarenog telefona?

 

BTW da to slučajno nije ovaj dokument (našao sam link na njega na jednom pro-HHO sajtu): http://ntrs.nasa.gov/archive/nasa/casi.ntrs.nasa.gov/19770016170_1977016170.pdf

Malo prošvrljaj po njemu. Nisu koristili HHO dobiven elektrolizom (a kamoli još da je energija za elektrolizu dolazila od rada motora!) nego su gorivo obogaćivali vodikom dobivenim na dva druga načina. Također, na stranici 14 ti piše koliko vodika su koristili - 0,231 kilograma po satu! Da bi povećali brzinu zapaljenja smjese povećali su količinu vodika na 0,635 kilograma po satu! Kakve to veze ima s ovim vašim HHO generatorima?! Koliko grama ili miligrama ili nanograma po satu proizvedu vaši generatori? Jel vidiš kako ti šalabajzeri manipuliraju tobom? Dosta je reći da je NASA nešto radila s tim i sad to kao nosi neku težinu. Ne vjeruj svemu što pročitaš, nego provjeri što doista piše u izvornom dokumentu! Ne moraš vjerovati ni meni to što sam tu napisao - PROČITAJ NASIN DOKUMENT! Ja sam ti tu dao link da se sam uvjeriš što u dokumentu piše, a ne da ti pričam bajke kao što ti pričaju bajke ovi na pro-HHO sajtovima. {#}

 

danek kaže...
-napravio sam ih puno,jako puno i imam samo nekoliko ugradnji i ništa ne prodajem po sajmovima i njuškalima...čovjeku sam ponudio ima kamione da mu pomognem u samogradnji-moja ponuda još stoji-pošteno?

Bez brige, ne optužujem ja tebe za takve stvari. Samo sam napomenuo da oni koji to prodaju u osnovi varaju ljude kojima su to prodali.

 

Što se tiče lažnog marketinga - provjeri ovo: http://www.forbes.com/sites/matthewherper/2012/05/16/skechers-proves-we-need-clinical-trials-of-running-shoes/ - Sketchers je popušio 40 milijuna dolara jer je tvrdio, bez valjanih argumenata, da tenisice sa zaobljenim, debelim konveksnim đonom oblikuju guzu, listove i sl. Velike firme popuše na takvim tužbama, jer varaju ogroman broj ljudi takvim stvarima. Ove koji prodaju i instaliravaju HHO-e se nažalost ne isplati tužiti jer su premali. A isto tako bi spušili na sudu, jer ne mogu potkrijepiti svoje tvrdnje - mogu samo dokazati suprotno, da njihova "tehnologija" ne radi!

 

Inače, meni općenito se HHO profesionalci nimalo ne dopadaju. Znaš zbog čega? Ljudi su očajni, ljudi nemaju para i odlaze tim samozvanim stručnjacima koji im obećavaju brda i doline i onda ih za*ebu - uzmu im novac za instalaciju, a ovi nemaju ništa od toga - samo će se bojati hoće li ih ovi na tehničkome čudno gledati i pitati koji vrag im je to. To je iskorištavanje ljudske nevolje. Tebi, ako se ti sam igraš s tim, to je više ko hobi, zabavljaš se sa samogradnjom i sl. (iako mislim da bi svrsishodnije bilo da si recimo napravišcustom kućište za kompjuter, ali...) - ali oni koji to profesionalno rade čine nešto nemoralno i po ničem se ne razlikuju recimo od onih koji "razgovaraju s duhovima". {#}

 

danek kaže...
-što se tiče totalnog nestanka crnog dima i nemogućnost lošeg ekotesta ..kud je dim nestao nakon proizvodnje hho u dry cell strujom od svega 6A? zašto na hondi civic samo co2 i velika količina kisika u ispuhu?..to su samo neki primjeri...Punat-Zagorje 500km 20l dizela..dva puta išao...imam video,felicija 1.9d grabi 150kmh ko od šale prosjek potrošnje goriva 4l.

posjetite nas na tehnologiji.

danek kaže...

ma super...nedam se ja i nemam se kome dati ili ne dati

činjenica je da octavia 1.6 troši na 2000 okretaja u vožnji 3.7-4.5l...strogo grad 6.5l...lanos od frenda riknuo mu plinski ecu pa je sad sa dry cell16 i radnom strujom 6A sa 11l plina pao na manje od 7.5l---traktor 70ks u radu troši 1.7 do max 2l nafte po satu...

Puno si napisao na ovoj temi, a i dalje nisi objasnio na koji način HHO povećava iskoristivost goriva, niti si objasnio kako točno si došao do ovih podataka o potrošnji (čime mjeriš potrošnju? jesi odvozio istu dionicu u istim uvjetima s uključenim i isključenim generatorom?). Gdje su konkretne brojke za isti auto u istom stanju, za skoro isto vrijeme, potrošnja i konkretno sastav plinova s uključenim HHO generatorom i isključenim HHO generatorom? Tko je to testirao i kako? Koliko treba do stotke kad je uključen HHO generator, a kad je isključen - na istoj stazi, u istim uvjetima, od istog vozača koji ne zna je li uključen ili isključen HHO generator?

 

Znaš li što je znanstvena metoda? Znaš li kako se rade znanstvena ispitivanja? Znaš li zašto se znanstvena istraživanja rade tako kako se rade? Zato da se izbjegnu zamke poput confirmation biasa, zato da se izbjegnu slučajne pogreške, zato da se onemoguće prijevare i sl.

 

 

PS priče o zavjeri automobilske industrije su jednostavno besmislene. Zar nije proizvođačima automobila u interesu da im automobili manje troše? Zar se međusobno ne natječi čiji će auto manje trošiti? Pogotovo u današnje doba gdje se prvo gleda cijena automobila, zatim potrošnja, a tek onda sve ostalo? Bit će da ili SVI proizvođači automobila imaju stvarno glupe i nesposobne inženjere ili je riječ o zavjeri neviđenih razmjera. Ili je jednostavno riječ o nečemu što ne funkcionira. Niti u teoriji niti u praksi.

 

Poruka je uređivana zadnji put uto 5.6.2012 3:59 (mbaksa).
17 godina
moderator
offline
Re: HHO generator
MrBlc kaže...
nine kaže...

Vjerovao ili ne (pošto vidim da to nisi na googlu našao), alternator se vrti trošio ti struju ili ne.. vjerojatno se još držiš priča sa dnevnika da ti auto troši više pošto si upalio svjetla na autu lol.. znači za svu struju koju si potrošio na elektrolizu, nisi potrošio ništa više goriva nego što bi inače potrošio na istoj relaciji.. jasno?

Vjerojavo ili ne, ti si se upravo diskreditirao za daljnju raspravu. Alternator ne utjeće na potrošnju zato što se vrti (ok, i zbog toga, ali to je znatno manji, gotovo zanemariv iznos), već zabog toga što stvara otpor. Otpor je proporcionalan struji koju alternator daje. U osnovi, opterećeni alternator je elektromotor koji se svojim momentom suprostavlja motoru od auta. Druga stvar je koliko to dodatno opterečenje utjeće na potrošnju goriva, s obzirom da se radi o relativno maloj snazi (+ gubitci u pretvorbi), ali je poanta da si sa HHO generatorom u startu u minusu upravo za taj neki mali iznos, a treba pokazati da dolaziš u plus.

 

To je taj ključni dio koji bi HHO ekipa htjela zanemariti. Posebno ne shvaćajući da upravo ta "zanemariva" količina energije koja je izvučena iz alternatora i koja se iskoristi za elektrolizu vode je zapravo veća od količine energije koja se dobi sagorijevanjem HHO-a. I ta energija mora odnekud doći, a dolazi od benzina/nafte. I u konačnici je mala. Oni bi i ovce i novce - s jedne strane ta količina energije je zanemariva, s druge energija koju će dobiti reakcijom praskavca je i više nego dovoljna da poveća učinkovitost motora za 20-30% (nešto što uopće nigdje nije objašnjeno kako bi praskavac u motoru mogao značajno ili čak imalo povećati iskoristivost benzina/nafte)?! WTF!? To je ono - 1 i 1 nisu 2 već 11. LOL. Pardon, još gore - 1 i 1 su dva kad im paše da su 2, a 1 i 1 su 11 kad im paše da su 11. To je odraz intelektualnog nepoštenja.

 

Arnold Layne kaže...

baksa pa kaj su ti ljudi krivi da moraju slusat tvoje gluposti i zamarat se sa tobom ?

prelos imas utjecaj na ovu temu ,a reko bi i sam forum

 

fino napravi svoj generator i dokazi im da to ne funkcionira 

najlakse je ovak piskarat gluposti 

Što je sad ovo? Ad hominem napad? Možeš ti napadati moj način rasprave do prekosutra - to ništa ne govori o utemeljenosti tvrdnji zagovornika HHO-a. Razumiješ li ti to? JEDNO S DRUGIM NEMA NIKAKVE VEZE. To su osnove logike.

 

Također, ono što je MrBlc napomenuo - nije na meni da ja dokazujem da to ne funkcionira, nego je na HHO zagovornicima da dokažu da to funkcionira. U znanosti postoji nešto što se naziva "teret dokazivanja" (burden of proof ili burden of evidence) - teret dokazivanja je na onome tko iznosi tvrdnju, tim više što se radi o tvrdnjama koje nemaju nikakvog uporišta u znanosti (sjeti se Carla Sagana: Izvanredne tvrdnje zahtijevaju izvanredne dokaze!). Nazivanje ovoga što pišem "piskaranje gluposti" je upravo smiješno i rezultat je znanstvene ignorancije - postavljam posve legitimna pitanja i tražim dokaze za iznesene nevjerojatne/izvanredne tvrdnje. Ubuduće prije nego ponovno pokušaš nastupiti na takav način prouči što je i kako funkcionira znanost, dakle prouči znanstvenu metodu: http://en.wikipedia.org/wiki/Scientific_method.

 

Poruka je uređivana zadnji put uto 5.6.2012 0:09 (mbaksa).
13 godina
neaktivan
offline
HHO generator

Danek, kroz forume sam vidio da svako pravi plate različitih dimenzija 100x100; 80x120; 100x120; 120x140 itd.

Sa kojim ti imaš najbolje iskustvo, čini mi se da ti najviše preferiraš 100x100 s tim da praviš kombinacije od 16 i više plata.

Hvala.

 
0 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Re: HHO generator
Jary kaže...

Danek, kroz forume sam vidio da svako pravi plate različitih dimenzija 100x100; 80x120; 100x120; 120x140 itd.

Sa kojim ti imaš najbolje iskustvo, čini mi se da ti najviše preferiraš 100x100 s tim da praviš kombinacije od 16 i više plata.

Hvala.

da...od 16 elektroda na dalje...od 15-24 ćelija

 

veće nisu potrebne zbog napona oko 14V i potrebne snage generatora od 80 do 140W max...tako da te dimenzije odgovaraju najbolje radu generatora u svim uvjetima-ljeto,zima...zasićenost strujom po cm2 aktivne površine elektrode je ajmo reći idealna za inox a zimi malo friziranja sustava od nekih 5 mA po ćeliji garantira brzo dizanje sustava i nema straha od inertnosti ili bilo kakve druge nestabilnosti u radu a istovremeno nema bojazni isto tako i za razaranje elektroda prejakom strujom i jačom otopinom natrijeve lužine koja štiti sustav od smrzavanja i na temp. ispod -20c...slabija radna struja i sve klapa..

DRY CELL 16
Poruka je uređivana zadnji put uto 5.6.2012 12:36 (danek).
17 godina
moderator
offline
Re: HHO generator

Danek, nitko ne dvoji u tvoju umješnost proizvodnje mikroskopskih količina HHO-a. Međutim, još uvijek nisi odgovorio kako točno si utvrdio povećanje povećanje učinkovitosti motora dodavanjem iste smjesi. Kažeš koliko Octavija sad troši, s uključenim HHO generatorom, ali nisi napisao koliko na istoj dionici, u istim uvjetima vožnje i istim načinom vožnje troši kad generator isključiš. Također, ta Octavia ima digitalni mjerač potrošnje? Ako nema, kako si utvrdio "činjenice"? Kako je pad potrošnje utvrđen na drugim vozilima koje si spominjao, a od kojih bi se moglo pretpostaviti da nemaju digitalne mjerače potrošnje (Peugeot iz 95.), Clio?

 

Jesu li tvoja "mjerenja", i mjerenja tvojih prijatelja, poznanika - odokativna?

13 godina
neaktivan
offline
HHO generator

Danek, hvala na odgovoru.

Ovakve informacije su dragocijene i ako i ja budem imao kakvih novih pozitivnih iskustava podijelit ću ih sa vama.

Poruka je uređivana zadnji put uto 5.6.2012 14:53 (Jary).
 
0 0 hvala 0
15 godina
odjavljen
offline
Re: HHO generator
mbaksa kaže...

Danek, nitko ne dvoji u tvoju umješnost proizvodnje mikroskopskih količina HHO-a. Međutim, još uvijek nisi odgovorio kako točno si utvrdio povećanje povećanje učinkovitosti motora dodavanjem iste smjesi. Kažeš koliko Octavija sad troši, s uključenim HHO generatorom, ali nisi napisao koliko na istoj dionici, u istim uvjetima vožnje i istim načinom vožnje troši kad generator isključiš. Također, ta Octavia ima digitalni mjerač potrošnje? Ako nema, kako si utvrdio "činjenice"? Kako je pad potrošnje utvrđen na drugim vozilima koje si spominjao, a od kojih bi se moglo pretpostaviti da nemaju digitalne mjerače potrošnje (Peugeot iz 95.), Clio?

 

Jesu li tvoja "mjerenja", i mjerenja tvojih prijatelja, poznanika - odokativna?

 

Ne znaš kako se mjeri potrošnja?

 

Natankaš do vrha, potrošiš spremnik, i vidiš koliko kilometara si prešao, malo matematike, i voila.

 

Većina ljudi stalno prolazi iste rute. I razlika nije toliko mala da bi bila greška u mjerenju ili nešto slično.

Svi smo mi Mentalist.
17 godina
moderator
offline
Re: HHO generator
Jakovp kaže...
Ne znaš kako se mjeri potrošnja?

 

Natankaš do vrha, potrošiš spremnik, i vidiš koliko kilometara si prešao, malo matematike, i voila.

 

Većina ljudi stalno prolazi iste rute. I razlika nije toliko mala da bi bila greška u mjerenju ili nešto slično.

Ljudi su skloni confirmation biasu pa zbog toga, često i nesvjesno, utječu na rezultate "mjerenja". I da - greške mogu biti velike. Jako velike. Zbog toga i pitam kako točno je utvrdio potrošnju. Što se tiče matematike - dok ne vidim cijeli izračun, izražavat ću sumnju u matematičke sposobnosti, jer je očito da HHO zagovornici nisu svjesni reda veličine proizvodnje HHO-a i koliko malu energiju ta količina HHO-a sa sobom nosi. {#}

 

Drugim riječima, kad se auto stavi na valjke, vidi se da ne troši ništa manje. Kad se pogledaju plinovi, vidi se razlika u ispuhu (koje nema). Ali to se radi tako da se jednom provjeri s uključenim, jednom s isključenim generatorom i to u ISTIM uvjetima, pri čemu mjerenje ide jedno za drugim. Spojka je dao link na Datelineovo ispitivanje, gdje se pokazalo da u kontroliranim uvjetima testiranja NEMA razlike ni u potrošnji ni u plinovima (zapravo se pokazalo da je auto čak malčice više trošio kad je generator bio uključen). Nekontrolirani uvjeti me ne zanimaju, jer su u ovakvim slučajevima ravni izmišljanju brojki. {#}

 

Da te podsjetim, video je ovdje:

 

Imaš ovdje i cijeli kanal posvećen HHO-u:

https://www.youtube.com/user/HHOis4suckers?feature=watch

15 godina
odjavljen
offline
HHO generator

Da, jer inače također voziš auto u "kontroliranim" uvjetima, a ne na cesti. Da.

 

Tko kaže da su ti na videu napravili generator kako spada? Vidiš da to nije dječja igra, ima tu dosta matematike i testiranja dobivenih rezultata u praksi.

 

Evo, nakon što pročitaš cijelu ovu temu slobodno odgovori dalje:

 

http://www.e-vozila.com/forum/viewtopic.php?t=1198

 

I ovu:

 

http://e-vozila.com/forum/viewtopic.php?t=3575

Svi smo mi Mentalist.
 
0 2 hvala 0
17 godina
moderator
offline
Re: HHO generator
Jakovp kaže...

Da, jer inače također voziš auto u "kontroliranim" uvjetima, a ne na cesti. Da.

WTF!? Jesi ti svjestan što si sad rekao?

 

Ako tvrdiš da auto troši manje s uključenim HHO generatorom, onda će u istim uvjetima, kod iste brzine, kod istog ubrzanja, potrošiti manje benzina ili nafte nego kad je generator isključen. Je li tako?

15 godina
odjavljen
offline
HHO generator

Naravno da je tako, no samo cesta će dati dovoljno realne uvijete. HHO poboljšava krivulju iskoristivosti, no njen naksimum se ne može puno promijeniti (max oko 1 do 2%), a na cesti voziš auto na različitom broju okretaja, tj na različitim stupnjevima iskoristivosti.

 

Oni ga na traci mogu zavrtiti na točku gdje mu je max iskoristovost, i onda nema promjene.

Svi smo mi Mentalist.
 
0 1 hvala 0
17 godina
moderator
offline
Re: HHO generator
Jakovp kaže...

Naravno da je tako

Pa naravno da i je tako - to i JESU (manje-više) KONTROLIRANI UVJETI! Kontrolirani uvjeti znače da se u svakom trenutku znaju parametri i da se pazi da su parametri koji moraju biti isti u oba slučaja da budu isti. Što si ti mislio da su kontrolirani uvjeti? Valjci su idealni kontrolirani uvjeti jer je tamo sve doista pod kontrolom. Po cesti je situacija škakljiva jer uvjete mijenja promet, mijenja vjetar, mijenja vozač svojim načinom vožnje i još može biti hrpa drugih razlika koje mogu uvelike utjecati na krajnji rezultat. A najveća katastrofa je upravo to da oni još i u takvim uvjetima utvrđuju činjenice (?!) odokativno. Ili još gore, uzmu procijenjenu (čitaj: odokativnu) potrošnju od prije mjesec ili koliko već dana, kad su vozili sa starim svjećicama, starim uljem i filtrima i onda to uspoređuju s odokativnom potrošnjom nakon što su sredili auto, možda dodali i aditiv u gorivo "za podmazivanje" i sl. Mislim, helou! Testiranje se mora izvršiti jedno za drugim u istim uvjetima i to ne odokativno - u suprotnom NE VRIJEDI.

 

Jakovp kaže...

HHO poboljšava krivulju iskoristivosti, no njen naksimum se ne može puno promijeniti (max oko 1 do 2%)

Prema propisnim testiranjima ne da se njen "maksimum ne može puno promijeniti", nego se uopće ne mijenja.

 

Jakovp kaže...

HHO poboljšava krivulju iskoristivosti, no njen naksimum se ne može puno promijeniti (max oko 1 do 2%), a na cesti voziš auto na različitom broju okretaja, tj na različitim stupnjevima iskoristivosti.

Po kojoj logici iz 1-2% (za što zapravo nemaš nikakve relevantne i provjerljive dokaze) dolaziš do 20-30 ili koliko već posto? Kako točni si to utvrdio? Gdje su konkretne brojke?

 

Poruka je uređivana zadnji put uto 5.6.2012 16:01 (mbaksa).
15 godina
odjavljen
offline
Re: HHO generator

Dobio si dva linka sa puno konkretnih brojki, meni je to dovoljno konkretno, a nemaju svi doma uvjete za mjerenja kakva ti očekuješ. Ako voziš starijeg dizela napravi generator prema mnogim uputama koje su također na linkovima pa javi je li ti se šta promijenilo (valjda znaš koliko ti auto troši?). To je jedini način, a ne filozofija na forumu.

Svi smo mi Mentalist.
15 godina
odjavljen
offline
Re: HHO generator
mbaksa kaže...

Pa naravno da i je tako - to i JESU (manje-više) KONTROLIRANI UVJETI! Kontrolirani uvjeti znače da se u svakom trenutku znaju parametri i da se pazi da su parametri koji moraju biti isti u oba slučaja da budu isti. Što si ti mislio da su kontrolirani uvjeti? Valjci su idealni kontrolirani uvjeti jer je tamo sve doista pod kontrolom. Po cesti je situacija škakljiva jer uvjete mijenja promet, mijenja vjetar, mijenja vozač svojim načinom vožnje i još može biti hrpa drugih razlika koje mogu uvelike utjecati na krajnji rezultat. A najveća katastrofa je upravo to da oni još i u takvim uvjetima utvrđuju činjenice (?!) odokativno. Ili još gore, uzmu procijenjenu (čitaj: odokativnu) potrošnju od prije mjesec ili koliko već dana, kad su vozili sa starim svjećicama, starim uljem i filtrima i onda to uspoređuju s odokativnom potrošnjom nakon što su sredili auto, možda dodali i aditiv u gorivo "za podmazivanje" i sl. Mislim, helou! Testiranje se mora izvršiti jedno za drugim u istim uvjetima i to ne odokativno - u suprotnom NE VRIJEDI.

 


 

Istim svijećicama i oslatlim dijelovima, istim uljem, bez aditiva, na istoj ruti po istom vremenu. Pun tank, potrošen do kraja.

Svi smo mi Mentalist.
17 godina
moderator
offline
Re: HHO generator
Jakovp kaže...

Dobio si dva linka sa puno konkretnih brojki, meni je to dovoljno konkretno, a nemaju svi doma uvjete za mjerenja kakva ti očekuješ.

Dao si linkove na teme s hrpom postova. Daj linkove na konkretne postove s konkretnim brojkama dobivenih korektnim mjerenjima.

 

Jakovp kaže...

Ako voziš starijeg dizela napravi generator prema mnogim uputama koje su također na linkovima pa javi je li ti se šta promijenilo (valjda znaš koliko ti auto troši?). To je jedini način, a ne filozofija na forumu.

Nije to jedini način. To zapravo nije ni način za to. Jedini zaista korektni način je da daš auto na ispitivanje na valjak. Sve ostalo može ovisi o previše varijabli, barem ako nije izvedeno na korektan način. A dosad nitko na ovoj temi nije dao rezultate korektno obavljenih mjerenja.

 

Poruka je uređivana zadnji put uto 5.6.2012 16:11 (mbaksa).
17 godina
offline
Re: HHO generator

Površno pratim temu i moram reci cisto subjektivno da mi cijela tema liči na prikriveni marketing

 

Mbaksine izjave apsolutno točne. Profesor nam je uvijek govorio nema šacanja (odokativne metode) u inžinjerskom poslu.

 

Objektivno sto vi tvrdite o ustedi goriva mozete dokazati samo znanstveno istraživačkim metodama u nezavisnom laboratoriju sa certificiranom opremom, sve prije toga je pricam ti pricu.

 

 

 

 

 

 

 

17 godina
moderator
offline
HHO generator

Pričao sam vam o Jamesu Randiju - ovom tipu na mom avataru koji daje milijun dolara za dokazivanje IČEG paranormalnog, nadnaravnog i sl. Nisam znao da je zapravo i sam eksplicitno zatražio od zagovornika HHO-a da dokažu svoje tvrdnje kako bi im dao milijun dolara ako se pokaže da su istinite. Poslao je četrdeset pisama ljudima koji se bave HHO-om i NI JEDAN JEDINI nije prihvatio izazov. Ljudi ne prihvaćaju takve izazove jer će se na njima dokazati da njihove bajke ne funkcioniraju u stvarnosti i onda im propadne biznis.

 

Ekipa, vi koji vjerujete da vam auti s HHO-om troše manje (koliko? 10, 20, 30%?) - zašto ste uopće krenuli u to? Zato da uštedite na gorivu, zar ne? Da vam više novca ostane u džepu. Koji vam je onda problem dati koju stotinu ili tisuću kuna, ili koliko to već košta, ljudima koji će baždarenim instrumentima precizno izmjeriti potrošnju, snagu i plinove i, nakon što se potvrdi da vam auto zaista troši nekoliko desetaka postotaka goriva manje (mo'š si mislit {#}), prijaviti se na milijunski izazov i osvojiti sigurnih milijun dolara? Ne vrijedi li uložiti nešto malo kuna da biste nakon provjere vaših tvrdnji živjeli kao kraljevi?

 

 

Evo, ovdje se možete prijaviti: http://www.randi.org/site/index.php/1m-challenge/challenge-application.html

 

Zašto bi se morali opterećivati sa štednjom koje kune mjesečno, kad u džep bez previše muke možete spremiti milijun dolara?

 
5 0 hvala 1
16 godina
odjavljen
offline
HHO generator

Prokleti grijači stakala i ventilator (grijanje - klima) utječu na potrošnju jer opterećuju alternator. Mislim da taj vaš generator može samo povećati potrošnju a ne smanjiti.

 

Dajte brojke (ne iz čarape, molim lijepo) gdje se jasno vidi smanjenje potrošnje (zadani testni uvjeti - ista količina tereta u autu, ista količina goriva, novi/čisti filteri zraka i ulja, gorivo sa iste benzinske (INA miksa malo vode u svoje pa je iskoristivost manje nego na npr. Tifonu), ista razdaljina za prijeći, napumpane gume)

 

Ili ako je jednostavnije - 5l goriva u autu, isto opterećenje, čisti filteri. Ista ruta i vozi. Di stane, stane - sa generatorom i bez. Ako podaci pokažu bar 15% poboljšanje u korist HHO, ja plaćam iduće testiranje (gorivo i ostalo) i naručujem odmah 3 ta generatora.

 

Nemam nikakve predrasude, nikakvo predznanje o načinu rada a i kemija mi šteka ali zato se razumijem u brojke.

 

[edit] - i mjeriti vrijeme. Idealno bi bilo GPS zapis al eto, nećemo pretjerivati.

http://nighthawk-software.blogspot.com/
Poruka je uređivana zadnji put uto 5.6.2012 17:05 (Sum_of_all_fears).
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
moderator
offline
Re: HHO generator
Sum_of_all_fears kaže...

Prokleti grijači stakala i ventilator (grijanje - klima) utječu na potrošnju jer opterećuju alternator. Mislim da taj vaš generator može samo povećati potrošnju a ne smanjiti.

Zato je onaj muljator na Datelineovom testu i dotočio aditiv u gorivo, ko fol za podmazivanje, a zapravo da anulira porast potrošnje koja odlazi na pogonjenje HHO generatora.

16 godina
odjavljen
offline
HHO generator

Meh. Šarlatani.

http://nighthawk-software.blogspot.com/
Moj PC  
1 0 hvala 1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice