Elektronika - pitanja, odgovori, tutoriali
- poruka: 7.593
- |
- čitano: 1.852.814
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, XXX-Man, Lazarus Long, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Takva ti ne postoji.
Ne ide kroz nju 3A, nego par mA, ona je tu radi stabilizacije, vjerovatno reže spikeove ili nekaj.
Najvjerovatnije 500 mW, a možda je i slabija dosta, pročitaj datasheet od čipa.
Edit: gledam sad baš datasheet, taj lik je očito krivo stavio na shemi, ide Schottky dioda, 5A, 40V.
Jedino ako je on koristio čip koji ima u sebi diodu, ali to onda nije ovaj.
definitifno brza i s malim padom napona i reverse voltage bar koliko je ulaz/izlaz zavisno jeli buck ili boost konverter, dioda koja moze pustit ampera koliko vršno krug može dat na izlazu + još malo za sigurnost.. ta dioda je jako bitna i o njoj ovise performanse kompletnog konvertera.
može li slika s donje strane ako ima smd komponenti.
može li slika s donje strane ako ima smd komponenti.
Hvala budem probao , nema sa druge strane uopce SMD komponenti.
Na koji način se računa kondenzator na rezonatoru?
Imam ovu formulu - Cl = C1 * C2 / (C1 + C2) + Cstray(typ 5pF)
Load capacitence je 20pF, ako koristim 33pF(trebao bi 30pF ali nije standardna vrijednost)
33*33/(33+33)+5 = 20pF, dobijem 21.5pF, da li Cl smije bit veći od onog u datasheetu?
Na isti način sam računao i C-ove za resonator RTC-a.
Pa ako bi baš želio rezonantni krug, vrijednost bi morala biti skroz točna.
I kakav je to rezonantni krug, za kristalni oscilator ili?
Više mi izgleda kao neka prilagodba impendancije.
A budući da ne možeš nabaviti točnu vrijendost (jer se ne proizvodi), kupiš si lijepo podesivi kondić pa nariktavaš dok ne bude kak spada, premda opet trebaš onda i osciloskop itd.
Pa bih trebao neki relej, tranzistor, što li već, koji bi struju propuštao samo u jednom smjeru.
Dakle, kad upalim auto, automatski se uključe dnevna svjetla i struju dovedem do rog releja koji srtuju propusti do žarulje, ali ne smije ju pustiti prema žici od pozicije, jer onda auto shvati da je uključena pozicija i smanji osvjetljenost instrument ploče.
Isto tako kad upalim poziciju (kratko svjetlo), ugasi se dnevno svjetlo, pa relej mora pustiti struju samo prema žarulji, a ne prema žici od dnevnog svjetla, jer bi ono ostalo gorjeti ako dobije struju...
Nadam se da sam dovoljno jasno objasnio što trebam...
Ako se ne varam, netko je tu kupio TS80, kakvi su dojmovi sad nakon nekog vremena?
Svida mi se sto ide direktno u QC3 power bank
Ako se ne varam, netko je tu kupio TS80, kakvi su dojmovi sad nakon nekog vremena?
Ne znam jel je još tko kupio. Ja sam premalo lemio da bih izrekao neki ozbiljniji dojam, znači još mi je sve skoro pa prvi dojam.
A to je da je lemilica kao lemilica super - sviđa mi se veličina, oblik, metalno kućište, kvaliteta izrade. Ne sviđa mi se oblik debelog vrha (više bih volio da izgleda kao plosnati šarafciger) jer mi se čini da je zbog zaobljenosti teže ostvariti kontakt maksimalnom površinom (recimo ako bi htio zalemiti header na Arduino Nanou - nisam posve siguran da vrh može dosegnuti metal u rupici, ako i može, to treba biti vodoravniji kut lemilice od željenog), ali u konačnici to što sam trebao zalemiti, zalemio sam. Naručio sam si i šiljasti (konusni) vrh, za slučajeve kad bi mi ovaj bio predebeo, ali ga još nisam koristio.
Još jedna stvar - mislio sam da će kratki vrhovi biti velika prednost, da će njima biti lakše lemiti. Možda se nisam još priviknuo kad sam je jedva koristio, ali u ovom trenutku nekako bih radije da su vrhovi malo dulji.
Ne znam koliko ti je to iskustvo od koristi. Ako se opet počnem baviti elektronikom, pa ću morati lemiti, onda ću se valjda izvještiti s vrhovima koje imam, a i onda ću ti moći dati konkretni dojam.
Svida mi se sto ide direktno u QC3 power bank
Baš radi toga sam si kupio Xiaomi 2C.
To ja govorim cijelo vrijeme, jednostavno je druga klasa. Ja nisam htio potrošiti toliko pa sam kupio polovnu, još uvijek me služi.
Ako se ne varam, netko je tu kupio TS80, kakvi su dojmovi sad nakon nekog vremena?
Ne znam jel je još tko kupio. Ja sam premalo lemio da bih izrekao neki ozbiljniji dojam, znači još mi je sve skoro pa prvi dojam.
A to je da je lemilica kao lemilica super - sviđa mi se veličina, oblik, metalno kućište, kvaliteta izrade. Ne sviđa mi se oblik debelog vrha (više bih volio da izgleda kao plosnati šarafciger) jer mi se čini da je zbog zaobljenosti teže ostvariti kontakt maksimalnom površinom (recimo ako bi htio zalemiti header na Arduino Nanou - nisam posve siguran da vrh može dosegnuti metal u rupici, ako i može, to treba biti vodoravniji kut lemilice od željenog), ali u konačnici to što sam trebao zalemiti, zalemio sam. Naručio sam si i šiljasti (konusni) vrh, za slučajeve kad bi mi ovaj bio predebeo, ali ga još nisam koristio.
Još jedna stvar - mislio sam da će kratki vrhovi biti velika prednost, da će njima biti lakše lemiti. Možda se nisam još priviknuo kad sam je jedva koristio, ali u ovom trenutku nekako bih radije da su vrhovi malo dulji.
Ne znam koliko ti je to iskustvo od koristi. Ako se opet počnem baviti elektronikom, pa ću morati lemiti, onda ću se valjda izvještiti s vrhovima koje imam, a i onda ću ti moći dati konkretni dojam.
Svida mi se sto ide direktno u QC3 power bank
Baš radi toga sam si kupio Xiaomi 2C.
Ne znam kaj tolko kompliciram, naruceno
Jeah! Javiš dojam!
Pa ono koliko sam lemnio zadovoljan sam,odvojio jedan adapter od laptopa za napajanje i ...
Radi,u pravilu imam 4-5 lemilica,i u pravilu sam sa svima zadovoljan,jedino me ona iz lidla malo iznenadila glomaznošću,ali i ona radi neke "zahtjevnije" poslove :-)
My man, high five
Ja inače iskoristim bakrene sabirnice iz razvodnih ormara, izrežem na duljinu i pobrusim na jaču špicu, i kad gurneš u kontakte od baterije idu jako na knap, idealan spoj.
Puno bolje nego kad sam koristio obične stopice
ovo kod mene je od bakrenog lima složeno i na vrhu je povinut duplo da se ne može slucajno izvaditi tj izvuci
Probat cu kad stigne složiti i ovo sa ovog linka na USB-C https://hackaday.com/2019/09/22/the-miniware-ts100-as-a-usb-c-soldering-iron/
Izgleda da je dovoljno kupiti kabel https://www.aliexpress.com/item/32996464270.html
Probat cu kad stigne složiti i ovo sa ovog linka na USB-C https://hackaday.com/2019/09/22/the-miniware-ts100-as-a-usb-c-soldering-iron/
Pripazi na jednu stvar - USB-C nije nužno USB-C kojeg ti trebaš. To tu rješenje je za PD standard (pover delivery), isto kao i adapterski kabeli koje je Diablo86 predložio. Ako imaš USB-C PD strujni apadater ili powerbank, onda ti je jednostavnije naručiti adapterski kabel.
Ako nemaš, odnosno ako imaš QC (3.0) powerbank ili strujni adapter, onda preko tog tutorijala ili preko ovih adapterskih kabela nećeš dobiti željeni napon, tj. oni će ti biti beskorisni. Tutorijal doduše možeš prilagoditi tako da umjesto PD triggera uzmeš QC 3.0 trigger (nisam vidio gotove kabele - možda ih ima...).
Možda te stvari i znaš, no kako nisi spominjao PD i QC, osjetio sam se dužan za navedenu napomenu, a i možda drugi ne znaju za to.
I kod svega ovoga ne može čovjek, a da ne primijeti ponovnu bedastoću industrije - zašto su tu QC-ovi, PD-ovi, iPhone i Samsung fast chargeri? Nema je*enog smisla. Zar ćemo opet imati Beta vs VHS, Blu-ray vs HD-DVD? Nek se proizvođači lijepo svi odluče za jedan (po mogućnosti otvoreni) standard i nek prestanu sr*ati.
Bok ljudi, student sam with limited budget, što mislite o ovome osciloskopu
I dali stvarno mjeri do 30MHz?
Koristio bi ga za izradu pojalača i RF frekvencija do 27mhz.
I dali stvarno mjeri do 30MHz?
Koristio bi ga za izradu pojalača i RF frekvencija do 27mhz.
Brijem da je to jako upitno (čitaj: vjerojatno ne). Pogledaj recenziju jačeg, navodno 100-megahercnog modela pa vidi bi li ti i taj bio dovoljno dobar (ne da mi se ponovno gledati taj video, a zaboravio sam detalje - netko je u komentarima napisao da se taj deklarativno 100-megahercni model više ponaša kao 20-megahercni).
Nešto tu ne valja, otvorim specifikacije i piše ispod 60Mhz bandwith i 20M samples. Za 20Mhz treba biti barem 48M samples. Još ne pišu mnoge druge bitne stavke. Vrste trigera input imped... Samo sam na brzinu pogledao.
Za točna mjerenja treba ti bandwith oko 4puta veći od mjerene frekvencije.
Mislim da ćeš baciti novce.
Bolja opcija ti je probati na ebay de pratiti i kupiti starog analognog osciloskopa.
Već sam naručio 🙈 ništa testirat ću ga na faksu na generatoru i napravit review neki.
Znam da bi navodno mogao mjeriti frekv do 30mhz s time da amplituda pada -3db.
Poslužit će bar za pojačala ako ništa.
Zašto ti se ne sviđa 1054? Pitam jer gledam da upiknek polovnoga pa da ga otključam.
pogotovo kad ga otkljucas ne dobijes nista nego probleme, bar meni je tako bilo vraca sam nazad na original, a da ideš legalno kupovat sve dodatke onda možeš jednostavno kupit bolji u startu od konkurencije, prvo treba vidit za šta ti treba pa guglaj jutter bug ds1054z, iako ima softverski fix, neznam nemogu protiv cjelog interneta i masu ljudi kojima je odlican, ali meni jednostavno nije. ili dodaj još malo novaca i kupi nešto kvalitetnije ili uštedi i kupi polovno i prodaj kad te dovoljno iznervira.
previše šuma, misstrigeri, sucelje koje ide na zivce u svakom pogledu, spor, loši botuni svi, auto probe funkcija ne radi, 1x/10x switch na taman mjestu da ga pritisnes da ni nevidis, šum, itd.... neznam meni je bia horor za koristit, doduse u godinu i nesto sta je bia na stolu san se donekle navika al ne triba ti oprema koja dok razmisljas o necem drugom, random radi probleme pa radi toga zaboraviš di si sta i samo se iznerviraš. ko zna možda su od onda softverski rješili bar još neke probleme lol.
inace vjerovatno nema bolji za tu lovu i možda još malo. ali s razlogom je jeftin. kupi, mozda ti se i svidi.