Prodaja oglasnog prostora savjet i iskustva

poruka: 2
|
čitano: 4.468
|
moderatori: XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
10 godina
neaktivan
offline
Prodaja oglasnog prostora savjet i iskustva

Imam svoju firmu i sa strane sam krenila raditi na portalu posvecenog djeci. Domena je refgistrirana na firmi jer je plan bio stvoriti dobar sadržaj i stranicu koja će u sebi imati poveznicu na moj webshop. Web shop za sada nije realiziran.

Međutim kako volim Marketing razmisljala sam, osim Adsensa kojii donosi losu zaradu, ponuditi oglasni prostor razlicitim pravnim osobama cija ciljana skupina jesu roditelji i djeca. Portal se dnevno azurira i originalan je sadrzaj sa vlastitim slikama i vlastitim tekstom. Stranica i ma oko 1500 - 2000 pageviewsa.

Pa ako netko ima iskustva vezanih za prodaju oglasnog prostora molila bih Vaša iskustva i znanje u vezi sljedećih pitanja.

 

1) Stranica je rađena u CMSu, pa me zanima kako pratiti kampanje oglasa. Da li ima neki program za to?

Razmisljala sam da bih mogla postaviti u Google Analitics pod Evente da se prati broj klikova na oglas. Ili buduci da mi je plan bio naplata CPM da mi to bude Izvjesce za kupca prostora?

Kako Vi to rjesavate? Kako znati da je oglas prikazan 1000 puta (djeluje mi ne efikasnogledati u analitics)

 

2) Buduci da sam pocetnik, da li je kupcima prostora primamljivije dnevno oglasavanje. Kolika je cijena za to? Npr. da stavim 500 kn mjesečno prikazivanje bannera? Da li je to neprofesionalno?

Vidim smisao s obzirom da bih mogla u kreiranju racuna staviti prodaja bannera od tog i tog datuma.

 

 

3) Da li mi treba spranca ugovora o zakupu oglasnog prostora? Pa da ga potpisujem s kupcem?

 

4) Sto kod Vas najbolje prolazi? Mjesecni, polugodisnji, CPM ili CPI oglasne cijene? Što kupci preferiraju?

 

To je za sada to. SVa iskustva vezana za prodaju oglasnog prostora ce mi dobro doci.

 

Hvala unaprijed :)

 

 
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Prodaja oglasnog prostora savjet i iskustva

instaliraj si neki ad server (open x ili neki drrugi besplatan - čak je i google doubleclick besplatan za te male količine prikaza).

međutim, postavljanje oglasa po raznim zonama, kombinacije oglasa i sl. tehnikalije znaju biti zeznute. bez toga nema suradnje s klijentima. unutar ad servinga imaš baš sve što ti treba kako bi oglas bi oprikazan, klijent dobio izvještaj, a ti novce. jedino što se moraš poigrati s tehnikalijama oko postavljanja raznih vrsta oglasa, postavljanja frequency cappinga, zabrane prikazivanja konkurentskih oglas au isto vrijeme, postavljanje tandem bannera i postavljanja takeover/floating bannera.

Moj PC  
0 0 hvala 1
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice