Umrežavanje radi igranja

poruka: 32
|
čitano: 18.673
|
moderatori: pirat, XXX-Man, DrNasty, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
offline
Umrežavanje radi igranja

-ovisi o igri, infrastrukturi, broju igrača....

 

predpostavka 1. -za većinu se podrazumjeva da je jedan od igrača i server (nije dedicated).

primjer

a)

- server je najjači PC, po logici stvari  lakše će svima servirati... ima smisla.

ali, player na serveru ima ping 0, ... ima veliku prednost, dok njaslabiji ... (kako se kaže?) sooksa?

b) server je najslabiji PC, svi trpe ali je razlika manja-ravnopravnije...

...ali, ok za par igrača.. što ako je igra zahtjevna, što ako je više igrača itd... onda čitava igra 'štuca' = neigrivo.

 

idealno, dedicated. Obično nije zahtjevno kao igra (recimo konzola, bez VGA...) no to je jedan PC viška....

generalno, što više, to bolje... ali nije presudno.

Nakraju svaka igra ('ozbiljnija') ima i requremensts i server-config readmije... u kojima piše konkretno za svaku igru. Puno kvalitetnije nego ovo naše trabunjanje... {#}

 

 

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
 
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Umrežavanje radi igranja

Ovako ovo sta tebi treba je i vise nego dovoljno napraviti preko rutera (wlan) jednostavno spojis oba klijenta na ruter DHCP i to je vise manje to! XD... sam ce ih pronac sa tim da otvoris portove potrebne na igri ili dok igras ugasi oba firewall-a!

Ako mislis na neku bolju soluciju kupi si switch jeftini su za 200kn ga kupis! Ali pazi da ne kupis HUB! Hub i Switch su 2 potpuno razlicite stvari koje izgledaju jednako al hub je sranje jer je mutav i dolazi do "network collision" kada imas vise igraca!

pozz

"99% igra nije optimizirano da iskoriste više od dvije jezgre procesora... ( to ti je kao da imas 4 radnika koji tovare ugljen, a od njih 2 rade, a druga dvojca ih gledaju)" (mtopol)
Poruka je uređivana zadnji put čet 20.1.2011 15:17 (sale666).
 
0 0 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice