Djelovi iz protis-a

poruka: 8
|
čitano: 2.452
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, Lazarus Long, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
9 godina
neaktivan
offline
Djelovi iz protis-a

Pozdrav,

Slažem računala već godinama, prije nekih 6mj ili možda više prema godinu dana sam u protisu prvi put kupio išta. Hard koji sam tamo kupio je nedavno prestao raditi, bio je u prijateljevom pc-u koji koristi za posao i jedva da je korišten, na njega je samo snimio backup podatke. Ja sam imao problema sa coil whineom i čudnim ponašanjem više grafičkih te sam odlučio na preporuku treće osobe skoknuti do protisa i ostaviti im napajanje da provjere dali je možda do toga, pa je frend usput dao da odnesem hard, a kad već nemogu koristiti pc, ostavio sam i matičnu ploču. Ja neznam od kuda oni nabavljaju djelove, ali garancija kod njih kao da ne postoji. Znam da se garancija ne prizna ako su pinovi na socketu oštećeni, i neznam kako to nisam odma uočio, ali matična je praktički nova, stavio sam procesor u nju kao u svaki drugi od 50tak kompova koje sam do sad složio i sve je radilo bezprijekorno dok nisam počeo imati problema s grafičkim karticama. Za napajanje pak, koje je mogući uzrok mojih problema, nisam dobio ama baš nikakvu povratnu informaciju.
Nisam imao previše inskustva s protis-om, ali ako se mene pita oni valjda ili negdje kupuju na crno ili prodaju reparirane djelove ili nešto slično, nikada još nisam imao ovakve probleme, a pogotovo ne nebuloze da su pinovi na socketu savinuti, to stvarno treba biti idiot da se uspije napraviti, a od procesora se izvinuli sigurno nisu.
Ja neznam što da sada radim jer mi trenutno nije jedna od opcija doći tamo i mahat palicom kao što bi većina ljudi koji bi kupili matičnu sa savinutim pinovima, novu, i to ne primjetili i onda nakon hrpe problema da im se radi toga ne prizna garancija, pogotovo kada se radi o ploči od 1500kn???

http://prntscr.com/93da4a

Poruka je uređivana zadnji put pon 16.11.2015 13:55 (Marga).
 
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Djelovi iz protis-a

Ako je pin fizički oštećen onda se automatski gubi garancija. Nije to do protisa niti ijednog drugog prodavača, u svakome dućanu bi ti odbili garanciju, tako da oni s time nemaju veze.

 
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Djelovi iz protis-a

Meni je lik u ADM-u jednom rekao da postoji mogućnost traženja fotografije od proizvođaća jer navodno slikaju ploće kod izlaska iz "proizvodne" ploće...

 

Raspitaj se o tome

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
online
Re: Djelovi iz protis-a

dali su kod primanja MBO napravili pregled, konkretno svinuti punovi.. ako nisu, tad je njihova greška, njihov ceh.

btw, nemaš previše iskustva... pripazi na 'sitnice', pogotovo za skuplje komponente može biti problema s garancijom ako je bilo što 'sumnjivo' (odbijena garancija). To TI moraš znati/paziti.. jednako i oni kod zaprimanja na reklamaciju.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
13 godina
neaktivan
offline
Djelovi iz protis-a

 

Evo da ne otvaram novu temu; još jedno neugodno iskustvo glede protisa.

Naime, jučer sam kupio kod njih matičnu ploču. (1600kn, s1151)


Navečer dođem doma, reko idem sad lagano složit novu pilu i guštat.
Umetnem lagano procesor i cooler, poštekam napajanje i umetnem rame (samo jedan keks reko za test dosta) i mislim si idem probno upalit da vidim samo dal se diže, kad ono 0 bodova. Greške na led debugu ne pomažu ništa.

Probam još izmjenjat slotove rama, resetirat cmos , ali bezuspješno....ne pali ni do biosa.

Izvadim lagano proc, i vidim da su 2-3 pina savinuta. Poravnam lagano, umetnem lagano proc... opet ništa. Opet izvadim procesor, da bi vidio da su sad opet bendani pinovi, al neki skroz deseti, znači gdje gdje koji je savinut.
Gledam ko je sad tu lud; provjeravam procesor da nije možda savinut (isto glanc novi otvoren) pa da stvara različit pritisak, ali ništa, ravan ko daska. Cooler nije ni stavljan drugi put tako da pritiska niti nema.
O krivom postavljanju proca neću ni pričat, em što su trokutići na rubu proca/matične da se točno okrene, em su na procu i ležištu socketa dvije bradavice tako da se maltene nemre fulat ni da hoćeš. Proc sjeda sam u socket bez ikakve sile.

 

Čekam jutro, reko odnijet ću ploču. Normalno, gospoda u Protisu arogantna kao i uvijek tvrdi da sam ja kriv za mehaničko oštećenje (bez da uopće i posluša što imam za reć) i da to garancija ne pokriva.
Razumijem da garanciju za bendane pinove ne priznaju, ali nije mi jasno što bi se trebalo dogodit u ovakvoj situaciji; očigledno je da su pinovi defektni na ploči , ploča nije radila ni sekundu, kompjuter nije ni upaljen. Istina, moja greška je što nisam pinove provjerio pri kupnji, ali kontam kakva razlika bi bila kad očigledno nešto drugo ne štima s obzirom da pri svakom metanju proca on fino usjedne, al ostanu pinovi savinuti (random). inače, socket je 1151.

 

 
0 0 hvala 0
16 godina
online
Re: Djelovi iz protis-a
Doovx kaže...

 

..
Razumijem da garanciju za bendane pinove ne priznaju, ali nije mi jasno što bi se trebalo dogodit u ovakvoj situaciji; očigledno je da su pinovi defektni na ploči , ploča nije radila ni sekundu, kompjuter nije ni upaljen. Istina, moja greška je što nisam pinove provjerio pri kupnji, ali kontam kakva razlika bi bila kad očigledno nešto drugo ne štima s obzirom da pri svakom metanju proca on fino usjedne, al ostanu pinovi savinuti (random). inače, socket je 1151.

 

- to je problem 'svađanja' dokazivanja... jer istina, možeš tražiti otvaranje MBO prilikom kupnje, ali zato postoji tvornička ambalaža i 'vjera'.. da je sve OK, upraov zato, originalna ambalaža mora biti neoštećena i tad kupac ne mora provjeravati .. dok je 'dobra-pozitivna praksa' da se takva reklamacija UVAŽI, odnosno oni tad kažu kupcu da laže..

++ postoje kvarovi koji nisu fizički vidljivi, otvaranje i pregled je tad beskoristan, osim kompletnog slaganja i paljenja..

 

žali se, budi uporan. Istovremeno ti možeš njih jednko (bez dokaza) optužiti za uvaljivanje neispravne robe... (a neki trgovci to i rade, konkretan interes = čista zarada).

Najgori dio priče, fizičko oštećenje-pinovi i to što sam sklapaš, eliminiraju neku inpekciju koja bi bila na tvojoj strani, jer ovlašteni servis je onaj kome se vjeruje. Ako su pinovi svinuti, svinuti su.. sasvim drugo je dokazati tko ih je svinuo, tj na to se moraš fokusirati, ''nisam ja, bilo je tako''.

 

ili drugi način, vratiti robu (ne reklamacija).

 

+ zato, ponekad nije samo najjeftiniji trgovac dobar izbor, ponekad je pametnije imati svojeg trgovca, pa i platiti 5% više.. (a pogotovo za neke skuplje stvari, topmodele.. jer serviseri to obožavaju OCat ili firma šalje u BUG, ili zbog same cijene preprodaju neispravno i čekaju zamjenu od proizvođača.. i dalje prodaju nesipravno, .. =perpetuumobile).

obično takve probleme ima skuplja roba, jeftikaner MBO bi vjerojatno zamijenili bez natezanja..

 

btw, MBO je sumnjiva, ali može biti nešto drugo, npr napajanje, ram.. pa do banalnog jumpera kojeg treba maknuti prije prvog paljenja (clr_cmos). Provjeri sve više puta..

npr front USB, bilo koji kratki spoj/odstojnici MBO ... odspoji sve, radi na stolu.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put sri 16.12.2015 19:49 (ihush).
13 godina
neaktivan
offline
Re: Djelovi iz protis-a
ihush kaže...

- to je problem 'svađanja' dokazivanja... jer istina, možeš tražiti otvaranje MBO prilikom kupnje, ali zato postoji tvornička ambalaža i 'vjera'.. da je sve OK, upraov zato, originalna ambalaža mora biti neoštećena i tad kupac ne mora provjeravati .. dok je 'dobra-pozitivna praksa' da se takva reklamacija UVAŽI, odnosno oni tad kažu kupcu da laže..

++ postoje kvarovi koji nisu fizički vidljivi, otvaranje i pregled je tad beskoristan, osim kompletnog slaganja i paljenja..

 

žali se, budi uporan. Istovremeno ti možeš njih jednko (bez dokaza) optužiti za uvaljivanje neispravne robe... (a neki trgovci to i rade, konkretan interes = čista zarada).

Najgori dio priče, fizičko oštećenje-pinovi i to što sam sklapaš, eliminiraju neku inpekciju koja bi bila na tvojoj strani, jer ovlašteni servis je onaj kome se vjeruje. Ako su pinovi svinuti, svinuti su.. sasvim drugo je dokazati tko ih je svinuo, tj na to se moraš fokusirati, ''nisam ja, bilo je tako''.

 

ili drugi način, vratiti robu (ne reklamacija).

 

Pa da, to me najviše i jebe sad jer sam fino došao u dućan , a ne na plac/prek njuškala , pa da sve trebam provjeravat...al očito danas ne možeš nikome vjerovat.

 

-E sad, ne razumijem ovaj dio oko vraćanja robe, jel to moguće ukoliko je roba neispravna? (jer to je opet sad natezanje; on tvrdi da sam ja, ja tvrdim da su oni...)

 

-Što je najsmiješnije u cijeloj priči...cijene su svugdje tu negdje za tu ploču , ja sam se čisto bez kalkulacija išao kod njih jer su mi najbliži i odmah da sve riješim. (Zato i pišem sad ovdje tako da u buduće ko će kupovat razmisli dvaput kod koga će kupovat i uzme u obzir ono što si naveo gore)

 

16 godina
online
Re: Djelovi iz protis-a
Doovx kaže...
..

-E sad, ne razumijem ovaj dio oko vraćanja robe, jel to moguće ukoliko je roba neispravna? (jer to je opet sad natezanje; on tvrdi da sam ja, ja tvrdim da su oni...)

..

 - za povrat roba mora biti ispravna, ne reklamacija-garancija jer tad nije povrat (osim u slučaju kad oni nebi mogli otkloniti kvar ili zamijeniti, tad bi oni ponudili npr povrat).

... ali ako vratiš pinove.. nema posebnog razloga da na vizualnom pregledu to ne prođe. (tako si možda i ti dobio istu robu). Ako si već reklamirao tad to neće proći ili možda prođe.

+ ako i dokažu da je MBO neispravna, tad si barem siguran, jer može biti i nešto drugo MBO je samo najsumljivija. Tad guraš garanciju, svađaš se itd. :)

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice