Kolega za razvoj web stranice/aplikacije

poruka: 13
|
čitano: 3.055
|
moderatori: Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
7 godina
neaktivan

Pozdrav! Trazim programera koji je voljan praviti web aplikaciju/stranicu o kvantnoj fizici. Sam programer netreba znati nista o kvantnoj fizici. Aplikacija/stanica bi trebala funkcionirati kao stranica koja objavljuje najnovije uspjehe u kvantoj fizici. Kako bi i ako stranica napredovala dodao bi se i forum. Stranica bi bila namijenjena ljudima koji raspolazu s znanjem engleskog jezika. Sva zarada ako bi je i bilo bi bila dijeljena fifty-fifty. Sam programer bi trebao biti spreman da zarade i ne bude, no vjerovatno ce je biti ako se projekt realizira u cjelosti. Programer bi trebao znati CSS, HTML, JS, nodeJS, SQL, osnove Pythona (nije obvezno), AngularJS(nije obvezno).

* PiVeNzI

Why?

0 0 hvala 0
7 godina
neaktivan

Itko?

Why?

0 0 hvala 0
12 godina
neaktivan

Rijetko tko će ti ulaziti u to, ukoliko novac za potrošeno vrijeme nije zagarantiran

No matter how much suffering you went through, you never wanted to let go of those memories.
Moj PC  
0 0 hvala 0
7 godina
neaktivan
Re: Kolega za razvoj web stranice/aplikacije

A znam... Ima li tko entuzijastican, netko voljan avanture?

Why?
Poruka je uređivana zadnji put pon 5.3.2018 15:58 (THErealPiVeNzI).
7 godina
neaktivan
THErealPiVeNzI kaže...