Kako mogućnosti procesora utječu na performanse?

poruka: 2
|
čitano: 1.126
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
neaktivan
offline
Kako mogućnosti procesora utječu na performanse?

Na stranicama iXBT Labsa, nalazi se serija članaka koja odgovara na pitanje iz naslova.

 

U prvom dijelu prikazan je utjecaj broja jezgri (sa pripadajućim cacheom) kod Phenoma II na performanse niza aplikacija i igara. Rezultati pokazuju da u većini slučajeva višenitnost zapravo znači dvonitnost (tj. treća i četvrta jezgra nisu iskorištene na pravi način). Prolaskom vremena i širenjem četvero-, šestero- i osmerojezgrenih procesora, situacija će se sigurno promijeniti.

 

Drugi dio pokazuje utjecaj ganged načina (povoljniji za jednonitne programe) i unganged načina rada (koji je povoljniji za višenitne programe) memorijskog kontrolera Phenoma II, te latencija i takta memorije na performanse. Rezultati pokazuju marginalno bolje performanse u unganged modu rada, kao i zanemarive razlike između modula sa različitim latencijama. Veći takt memorije dovodi do većih performansi, ovisno o tipu aplikacije.

 

Slijedeći dijelovi, koji su u pripremi, bavit će se Core i7 procesorom i njegovim mogućnostima.

 

 

Svakako je korisno pogledati i seriju članaka o odabiru procesora - objavljen je prvi dio (sa podnaslovom Teorija).

The laws of nature are constructed in such a way as to make the universe as interesting as possible. - Freeman Dyson, Imagined Worlds
 
4 0 hvala 3
16 godina
neaktivan
offline
Kako mogućnosti procesora utječu na performanse?

Objavljeni su treći i četvrti dio.

 

U trećem dijelu, tema je Intel i7, kod kojeg se koriste Turbo Boost i Hyper-Threading tehnologije. Turbo Boost donosi određeno povećanje performansi u svim slučajevima, dok Hyper-Threading može i smanjiti performanse (inženjering - SolidWorks; znanstveni proračuni - Mathematica, MATLAB; obrada slike - Photoshop, Photoimpact, PaintShop Pro, ACDSee). Sa druge strane, ukoliko se bavite poslom koji je visoko paraleliziran (3D renderiranje, obrada zvuka i videa (osim ProCodera i DivX-a, kojima performanse padaju), kompajliranje programa) Hyper-Threading je prednost. Za igrače - ako igrate World in Conflict, isključite HT.

 

Četvrti dio se isključivo bavi Hyper-Threadingom i pokazuje da daje do 30% veće performanse (ovisno o aplikaciji). Smanjenja performansi u ovom testu su manja, ali treba uzeti u obzir da se koristi jedna jezgra + HT, dok su se u trećem dijelu koristile sve četiri jezgre. iXBTovci postuliraju da razlog slabijih performansi kod korištenja 4 jezgre + HT leži u task scheduleru Windowsa Vista, a ne u HT tehnologiji. Trebalo bi testove iz trećeg dijela ponoviti na Windowsima 7, budući da će se (prema svemu sudeći) vrlo brzo proširiti, a 6 i 8 jezgreni procesori tek stižu.

The laws of nature are constructed in such a way as to make the universe as interesting as possible. - Freeman Dyson, Imagined Worlds
Poruka je uređivana zadnji put uto 3.11.2009 9:12 (hrx).
 
0 0 hvala 0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice