Gaming Laptopi izdvojena tema

poruka: 3.629
|
čitano: 1.260.335
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, Lazarus Long, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
5 godina
offline
Re: Gaming Laptopi
Perfekcionista kaže...

Drugovi treba mi savjet jer sam prilicno laik za ovo.

 

https://www.olx.ba/artikal/35612700/lenovo-legion-y540-gtx-1650-gaming-laptop/

 

https://www.olx.ba/artikal/37944328/laptop-lenovo-l340-15irh-i5-9300h-nvidia-gtx-1050-3gb/

 

https://www.olx.ba/artikal/38238279/laptop-asus-tuf-gaming-fx505dt-bq051-8gb-ssd-512-gb/

 

Koji je od ovih najbolji laptop za gaming? Po mom nekom razumijevanju ovaj treci ali da li je bas znacajno u prednosti u odnosu na laptope sa gtx 1050 grafickom??

 Od ova tri koja si naveo Legion ti je najbolji.

8 godina
offline
Re: Gaming Laptopi
Pozdrav,znači na ovu reklamaciju dobio sam odgovor.
Pa ja sam i miš kupio u linksu di je ispao usb. Ovo mi je 2 reklamacija za ovaj laptop. Ja sam tamo kupio i Lenovo Yoga i nemam problema sa usb-utorom.sva oprema mi je u stanju 10/10. Pa ovo je sprdnja
 
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Gaming Laptopi

Ovo je katastrofa. Za tu lovu novog i boljeg dobijes... Znaci, zaboravi na taj USB utor i uzmi neki hub i ustekaj u najbrzi utor koji imas i koristi to. Nemam bolji savjet, ali smijesni su, to stoji.

Kovačić
13 godina
offline
Re: Gaming Laptopi
gorantallica kaže...
Pozdrav,znači na ovu reklamaciju dobio sam odgovor.
Pa ja sam i miš kupio u linksu di je ispao usb. Ovo mi je 2 reklamacija za ovaj laptop. Ja sam tamo kupio i Lenovo Yoga i nemam problema sa usb-utorom.sva oprema mi je u stanju 10/10. Pa ovo je sprdnja

 Ja ne mogu vjerovati... Koja gamad. Links mi je uvijek bio jedan od favorit shopova za kupnju, nakod ovoga sigurno mi idu na crnu listu. 

BattleTag - Yovitssa-2302; PSN - Yovitssa; Steam - jovica0106
8 godina
offline
Re: Gaming Laptopi
Ne znam šta da vam kažem.znači ja sam bez texta
 
0 0 hvala 0
4 godine
offline
Re: Gaming Laptopi
Yovitssa kaže...