ooo da samo znas sto se moze, ako se ima imalo "mota" sa retorikom, znanjem manipulacije, umijecem pisanja kratkog i jasnog sadrzaja. ja sam tu tehniku toliko usavrsio,da uopce ne zovem ovu omladinu sto radi u SZK. nakon mog pisanog dopisa, uredno me zovu na mobitel. pretezno neki od sefova odjela. tako kod dva operatera.
naravno, bez drskosti, nepotrebnih rijeci. bitno je imati argumente, evidenciju i znati koga trazis, te cijelo vrijeme traziti odnos u kojem zahtjevas da ti se prida paznja i da se problem rijesi u razumnom roku jer ti nisi noubadi, ipak si sambadi u moru korisnika. to sto drugi korisnici sebe smatraju da su noubadi, to je njihov problem.
ako treba, upornoscu se moze doci i do clanova uprave bilo koje telekom tvrtke, predstaviti se i iznijeti negodovanje.
vjerovali ili ne, moze se. od tada, oni zovu vas. samo malo lucidnosti / vjestine komunikacije / psihologije.
prije 30 dana, jedan mobilni operater...kada je ustvrdio da sam JA u pravu oko sasvim banalne sitnice.. doijelio mi je na jednom prepaid racunu 200kn. ovim rijecima " eto gospodine, ovo je za vas u znak paznje". naravno, te ovlasti vam nema neka cura ili decko iz szk.