prije 4-5 mjeseci produžio sam ugovor sa optimom i odlučio u cijelu priču ubaciti i OptiTV. prije toga imao sam samo 10mb/s internet (koji nije ni u tom periodu šljakao kak spada).
žešći problemi su počeli prije tjedan i nešto. konstantno pucanje veze, zvanje szk svaki dan itd. ukratko internet bi roknuo i ne bi se vraćao dok oni ne pošalju signal sa centrale opet.
već sam se počeo laganini ufuravat u tu igru i tako sve do danas.
maloprije me buraz zove i veli kako je optima došla do riješenja. naime nisu u mogućnosti pristupit centrali pošto im t-com ne da. tako da su odlučili ukinuti nam ugovor za iptv jer smo maksimalno udaljeni od centrale za ikakvu pristojnu konekciju.
enivej, pokraj 10mb/s interneta mora ostati još i za iptv što je kojih 3-5mb/s gore. a kako to ne mogu isporučiti hoće da ga gase..
e sad... pošto je njima odgovaralo da nam uvale ugovornu obvezu na dvije godine kada se taj isti ugovor produživao (i dodavala nova usluga), mene zanima da li bi ja mogao na temelju njihove loše usluge prekinuti taj isti ugovor.
daklem sve... i internet i telefon i tevej i sve.. ne da mi se posla imat s njima
zbilja mi nema smisla patiti se više sa lošom konekcijom, pucanjem veze, smrzavanjem slike na TV-u itd.. radije ću uzeti internet od t-coma za kojeg znam da će isporučiti to što kaže (bar se nadam), nego se patitit sa ovom ekipicom.
i pošto je t-com sad spustio cijene, 10mb/s me ispadne 20 kn manje nego kod optime.