Optima telekom internet izdvojena tema

poruka: 3.235
|
čitano: 1.323.038
|
moderatori: Lazarus Long, pirat, XXX-Man, DrNasty, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
neaktivan
offline
Optima telekom internet

Ne mogu reci nista ruzno za Optimu. Funkcioniralo je. Zvala se SZK, neki puta se rijesi od 1. neki puta od 3. zavisi tko je s druge strane, ali to mi je razumljivo.

Nemaju svi isto znanje.

Kad sam najavio prelazak na BNet, jednom su me nazvali i pitali za razlog prelaska, te nudili neku svoju ponudu, ali to sve rade i ostali, tako da...

Battletag - Gobac#2782; Cypher: Ignorance is bliss.
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
protjeran
offline
Re: Optima telekom internet

Sad je i meni prestao net raditi. Zvao SZK, ništa nisu mogli napravit. Kao doći će tehničar pogledat u čemu je problem?!.

All truly great thoughts are conceived by walking.
16 godina
offline
Optima telekom internet

Korisnik sam Optime doslovno više od 10 godina (Rijeka / TV,internet 10/0.6, telefon) od prvog dana . Mogu reći da sam bio zadovoljan i bez primjedbe ali zadnjih 2 mjeseca slika na TV je katastrofalna. Tu i tamo se popravi, čista lutrija. Nekoliko puta mi se desilo da sam uz OptiTV morao gledati TV preko stare antene npr. 01.01. Evo zadnjih 15-20 dana puca internet. Najgore je to što mi treba za posao. Sjediš, radiš i BUM odjednom nema veze! I to je čista lutrija, zna se desiti nekoliko puta dnevno. Srećom brzo se sve normalizira. Nisam zvao SZK jer vjerujem da nema smisla pogotovo što mi ugovor traje još 2 mjeseca, a onda hasta la vista. Sreća da mi je drugi operater provukao optiku uz vrata. I još me kao starog korisnika ljuti jedna stvar, da nisu za 10 godina barem ponudili faking snimalicu od 10 kn kao zahvalu

 
0 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: Optima telekom internet
Ahahha moje dijete potrosi tih 100gb samo za crtice jer su crtici u hdu, tak da je to jadno, da je jedno 500gb onda bi bilo dobro, iako mislim da sta se brzina neta poveca, povecala bi se i potrosnja, jer imam netflix, a on cim veca brzina bolja rezolucija i ode 100gb za cas 😂😂
16 godina
neaktivan
offline
Re: Optima telekom internet
Nefil kaže...

...........

 

I još me kao starog korisnika ljuti jedna stvar, da nisu za 10 godina barem ponudili faking snimalicu od 10 kn kao zahvalu

 Sami smo si krivi, I ja 9 godina pa dobar korisnik platisa, s osmjehom dobar dan itd,,,,,,, Nema ni hvala nista...Pamet u glavu ko ti najvolje nudi i povoljno, uzmi i uzivaj. Ne brini ne bus dobio nekakav poklon za tih 10 godina

 

16 godina
neaktivan
offline
Optima telekom internet

Ne znam zasto ne zovete ZSK kad se pocnu dogadati sranja?

Pa otkud oni znaju da nesto ne stima, ako im ne prijavis?

Mozda je doslo do kvara na liniji i sad se patite, umjesto da se to sanira.

Battletag - Gobac#2782; Cypher: Ignorance is bliss.
Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Optima telekom internet
ibirkic kaže...

Evo da nisu samo negativne vijesti Bio na H1 sam max brzinom od 17 Mbit/s dl. Kupila ih optima, danas me prebacili i puf, odjednom imam max 60 Mbit/s. Ispada da sam 400 m od centrale, a na H1 sam bio kilometar i nešto. Sad, kojeg vraga su napravili, nemam pojma.

 I ja sam bio na H1 s brzinom od 10 Mb/s (max je bila 20 ali su meni isporučivali duplo manju iako sam 330m od centrale tj. RSS-a). Međutim meni nisu ništa dirali brzinu otkako ih je Optima kupio.

 

Jesi li ih ti tražio ili su sami ničim izazvani tebi povećali brzinu?

13 godina
offline
Optima telekom internet

Ništa nisam trebao napraviti. Rekli su mi da imam tu mogućnost, pretpostavljam da su me stavili na neki od ormarića koji su dosta bliže meni. Sad imam 60/10 i veza je odlična.

 
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Optima telekom internet

Meni du rekli da moram sklopiti novi ugovor s optimom ako hoću veću brzinu. 

Čekm istek ugovorne obveze...

 
0 0 hvala 0
7 godina
neaktivan
offline
Optima telekom internet

Pozdrav.

 

Imam problem sa internetom. Uzeli smo paket sa tv,tel,int na optimi.

Trenutna brzina mi je 4Mb za pc + 4 koja ode na TV znaci da mi je pusteno oko 9Mb .

HT mi je pustao 10Mb a H1 je pustao 12Mb isto sa TV, znaci na PC bi dolazilo oko 7Mb.

 

Spajanje je bilo prije 2 tjedna, tada je receno da ce se brzina povecati na maksimalno.

U petak sam zvao rekli su da je pusteno 12Mb, ali ja tu brzinu dobio nisam, u subotu ujutro su zvali rekli da je "zatrazeno" 19Mb. I naravno jos uvijek nista.

Danas sam zvao ponovo, rekli su da je maksimalna koju mogu imati 9,to je trenutna.

 

Nije mi jasno zasto muljaju toliko oko te brzine interneta i nikako da puste vecu.

 

Pogledo sam u ruter pod xDSL ako ista vrijedi dobio sam ovo pod Attainable Rate (Kbps): 19892/1133.

 

Jel mogu jos sta napraviti da povecaju vise tu brzinu? 

 

Hvala!

Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Optima telekom internet

Mozes se zalit, gnjavit, raskinut ugovor, pristat na ponudjeno. Sta ce na kraju bit nitko nezna. Mozda ako ih ugnjavis netko to popravi, mozda ti jave da "ne moze vise od toga".

 
0 0 hvala 0
7 godina
neaktivan
offline
Optima telekom internet

Pa raskinuti ne mogu jer eto brzina mi je u njihovom rangu. Jedino sta puca navecer ako igram nesto, ludilo, jos 2 pc i 4 moba...

 

Ako i budem dosadan njima il' nesto, odprilike, koju bi onda mogao dobit brzinu? http://prntscr.com/ibf475 !

 

I ako bi npr. mijenjao instalaciju kod tel prikljucka, dali bi pomoglo nesto? 

 

Hvala. :)

Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Optima telekom internet
Geba kaže...

Pa raskinuti ne mogu jer eto brzina mi je u njihovom rangu. Jedino sta puca navecer ako igram nesto, ludilo, jos 2 pc i 4 moba...

 

Ako i budem dosadan njima il' nesto, odprilike, koju bi onda mogao dobit brzinu? http://prntscr.com/ibf475 !

 

I ako bi npr. mijenjao instalaciju kod tel prikljucka, dali bi pomoglo nesto? 

 

Hvala. :)

 Pa napisao si da je spajanje bilo ima 2 tjedna, znaci da mozes raskinut ako je tek spojeno. Nema smisla da ista mjenjas po kuci kad ionako imas dovoljno brzine koju ti oni ne pustaju. Pustili su ti 9 od 19, neznam zasto bi ista isao raditi dok ti prvo ne puste koliko mogu, ovisno koji profil imaju, znaci vjerojatno imaju neki profil od 15. Uz to, nek te prebace na vdsl.

7 godina
neaktivan
offline
Optima telekom internet

Ok, znaci opet zvanje pa kako bude...

 

U redu, hvala na pomoci :)

Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Re: Optima telekom internet
R36 kaže...

Da se uključim...

Od kad je Optima kupila H1 telekom sve mi je otišlo u kurac. Zadnjih 4mj puca veza na najjaće. Bili serviseri 3 puta, 4 put ovaj od T-coma. Promjenili čak i kutiju na stupu ali i dalje isto sranje. 

Raskinuli su mi papčinski ugovor (zadnja 4mj nisam htio platit ništa jer usluga nije radila). Poslali mi ovrhu i platio 1200kn. Žalio sam se i čekam njihov odgovor. Čekam već negdje 14 dana. Jučer zvao da se malo ubrzaju jer idem prema Hakomu.

Rekao sam im da mi nije problem platit i taj zadnji račun do kad su raskinuli ugovor ali da ne mislim plačat još 4 računa (ugovor je trebao trajat do 4mj/2018). Čekam odgovor i ako će zahtjevat da platim 4mj penala, odmah ide žalba prema Hakomu i protutužba da mi vrate 4 uplate za 4mj kad usluga nije radila.

 

U svakom slučaju Optimu kao i H1 izbjegavajte. Sva sreća imam drugu liniju Iskon - on za sad ok radi i s njima nisam ugovorno vezan.

 

E da radi se o Zagrebu - Dubrava. U Dubravi izbjegavajte navedene operatere.

Nastavno na ovo...

 

Poslao žalbu krajem 12mj...i napisao sve i prvi put su mi odbili. Jednostavno se prave ludi.

 

Nakon toga šaljem drugu žalbu tj "reklamaciju na prigovor - H1/Optima telekom", i kad sam napisao opet detaljno obrazloženje i na kraju da ću se žalit HAKOMU zbog:

- nepoštivanja ugovorne obveze o pružanju ispravnosti usluge

- ne rješavanje kvara u roku od 24h niti o roku od 5 dana

- ne umanjivanje cijene usluge za razdoblje (16 dana) kad usluga nije bila dostupna

 

Također sam naveo da ću zatražit da HAKOM zatraži sve telefonske pozive mene kao vlasnika linije s vašim operaterom kako bi se točno dobio uvid u priajvljene kvarove.

 

Dobivam odgovor danas (3 dana je prošlo od podnošenja tog drugog prigovora) da : Slijedom navedenog odlučili smo otpisat račun za prosinca (279kn) te također odobrit i raskid ugovora bez naplate.

 

Mene našli zajebavat.

 

Ekipo moj prijedlog :

1. Kad prijavit prekid usluge i kad vam kažu da restartate rute - to ne vode kao kvar. Pazite. Predlažem da napravite screenshot poziva da znate kada ste zvali njih zbog problema tj prijave kvara.

2. Za njih je kvar kada njihov serviser izađe na uvid. Obavezno čuvat svu dokumentaciju o prijavi kvara koji vam serviser da da potpišete kada "riješi kvar"

3. Njihov serviser može max izaći 2 puta na uvid., onda 3 put izlazi T-com serviser i on rješava kvar., ako se ne riješi onda bi trebali imat pravo na raskid ugovora bez penala.

4. Po Hakomu se kvar mora riješit u roku od 24h, ili 5 dana (ako se ne riješi imate pravo na raskid ugovora bez penala).

5. Imate pravo na umanjenje računa za dane provedene bez usluge ali je bitno naglasit da oni neće sami umanjit račun ako vi to ne zatražite. 

 

Nadam se da sam pomogao, da se ne j... kao što sam se ja jebao ali sam bio uporan jer sam znao da sam u pravu.

 

 

14 godina
neaktivan
offline
Re: Optima telekom internet
R36 kaže...
R36 kaže...

Da se uključim...

Od kad je Optima kupila H1 telekom sve mi je otišlo u kurac. Zadnjih 4mj puca veza na najjaće. Bili serviseri 3 puta, 4 put ovaj od T-coma. Promjenili čak i kutiju na stupu ali i dalje isto sranje. 

Raskinuli su mi papčinski ugovor (zadnja 4mj nisam htio platit ništa jer usluga nije radila). Poslali mi ovrhu i platio 1200kn. Žalio sam se i čekam njihov odgovor. Čekam već negdje 14 dana. Jučer zvao da se malo ubrzaju jer idem prema Hakomu.

Rekao sam im da mi nije problem platit i taj zadnji račun do kad su raskinuli ugovor ali da ne mislim plačat još 4 računa (ugovor je trebao trajat do 4mj/2018). Čekam odgovor i ako će zahtjevat da platim 4mj penala, odmah ide žalba prema Hakomu i protutužba da mi vrate 4 uplate za 4mj kad usluga nije radila.

 

U svakom slučaju Optimu kao i H1 izbjegavajte. Sva sreća imam drugu liniju Iskon - on za sad ok radi i s njima nisam ugovorno vezan.

 

E da radi se o Zagrebu - Dubrava. U Dubravi izbjegavajte navedene operatere.

Nastavno na ovo...

 

Poslao žalbu krajem 12mj...i napisao sve i prvi put su mi odbili. Jednostavno se prave ludi.

 

Nakon toga šaljem drugu žalbu tj "reklamaciju na prigovor - H1/Optima telekom", i kad sam napisao opet detaljno obrazloženje i na kraju da ću se žalit HAKOMU zbog:

- nepoštivanja ugovorne obveze o pružanju ispravnosti usluge

- ne rješavanje kvara u roku od 24h niti o roku od 5 dana

- ne umanjivanje cijene usluge za razdoblje (16 dana) kad usluga nije bila dostupna

 

Također sam naveo da ću zatražit da HAKOM zatraži sve telefonske pozive mene kao vlasnika linije s vašim operaterom kako bi se točno dobio uvid u priajvljene kvarove.

 

Dobivam odgovor danas (3 dana je prošlo od podnošenja tog drugog prigovora) da : Slijedom navedenog odlučili smo otpisat račun za prosinca (279kn) te također odobrit i raskid ugovora bez naplate.

 

Mene našli zajebavat.

 

Ekipo moj prijedlog :

1. Kad prijavit prekid usluge i kad vam kažu da restartate rute - to ne vode kao kvar. Pazite. Predlažem da napravite screenshot poziva da znate kada ste zvali njih zbog problema tj prijave kvara.

2. Za njih je kvar kada njihov serviser izađe na uvid. Obavezno čuvat svu dokumentaciju o prijavi kvara koji vam serviser da da potpišete kada "riješi kvar"

3. Njihov serviser može max izaći 2 puta na uvid., onda 3 put izlazi T-com serviser i on rješava kvar., ako se ne riješi onda bi trebali imat pravo na raskid ugovora bez penala.

4. Po Hakomu se kvar mora riješit u roku od 24h, ili 5 dana (ako se ne riješi imate pravo na raskid ugovora bez penala).

5. Imate pravo na umanjenje računa za dane provedene bez usluge ali je bitno naglasit da oni neće sami umanjit račun ako vi to ne zatražite. 

 

Nadam se da sam pomogao, da se ne j... kao što sam se ja jebao ali sam bio uporan jer sam znao da sam u pravu.

 

 

 

Ispravak netočnih informacija.

 

1. Svaki poziv od strane korisnika koji poziva zbog tehničke smetnje se bilježi u sustavu i vodi se evidencija. Ukoliko je korisnik pozivao zbog prekida interneta/TV-a, a restart CPE opreme je pomogao onda se to bilježi kao "kvar - asistencija - riješeno - blokada CPE opreme". Svaki kvar je onaj koji se ne riješi na L1 i šalje se dalje na operativni odjel, bilo L2, NOC ili na teren. Koji se opet može riješiti udaljenim putem unutar 24/48 sati.

 

2. Objašnjeno pod 1.

 

3. Ovo je apsolutna neistina. Pravo na raskid ugovora se može dobiti samo ukoliko tehničar ocijeni da linija nema tehničke mogućnosti za realizaciju/funkcioniranje usluge. 

 

4. Po HAKOM-u, zakonu i pravilniku svakog operatora ne postoji rok u kojem se mora riješiti kvar. Ukoliko se kvar ne riješi unutar 24 sata, operator je dužan krajnjem korisniku na izbor ponuditi umanjenje mjesečne naknade ili obeštećenje na neki drugi način bez da to korisnik mora sam tražiti kao što je bilo prije. OSIM u slučaju da imate kvar na iznajmljenoj opremi (pregorio ruter) koji operator mora zamijeniti u roku 5 dana ili imate pravo na prijevremeni raskid ugovora.

 

5. Pravilnik odnosno obveza svih operatora jest da korisniku uvijek moraju ponuditi umanjenje računa ili drug vid obeštećenja, bez potrebe za ulaganje prigovora na iznos računa. 

Poruka je uređivana zadnji put pet 16.2.2018 19:26 (Superstar).
13 godina
neaktivan
offline
Re: Optima telekom internet
Superstar kaže...

Ispravak netočnih informacija.

 

1. Svaki poziv od strane korisnika koji poziva zbog tehničke smetnje se bilježi u sustavu i vodi se evidencija. Ukoliko je korisnik pozivao zbog prekida interneta/TV-a, a restart CPE opreme je pomogao onda se to bilježi kao "kvar - asistencija - riješeno - blokada CPE opreme". Svaki kvar je onaj koji se ne riješi na L1 i šalje se dalje na operativni odjel, bilo L2, NOC ili na teren. Koji se opet može riješiti udaljenim putem unutar 24/48 sati.

 

2. Objašnjeno pod 1.

 

3. Ovo je apsolutna neistina. Pravo na raskid ugovora se može dobiti samo ukoliko tehničar ocijeni da linija nema tehničke mogućnosti za realizaciju/funkcioniranje usluge. 

 

4. Po HAKOM-u, zakonu i pravilniku svakog operatora ne postoji rok u kojem se mora riješiti kvar. Ukoliko se kvar ne riješi unutar 24 sata, operator je dužan krajnjem korisniku na izbor ponuditi umanjenje mjesečne naknade ili obeštećenje na neki drugi način bez da to korisnik mora sam tražiti kao što je bilo prije. OSIM u slučaju da imate kvar na iznajmljenoj opremi (pregorio ruter) koji operator mora zamijeniti u roku 5 dana ili imate pravo na prijevremeni raskid ugovora.

 

5. Pravilnik odnosno obveza svih operatora jest da korisniku uvijek moraju ponuditi umanjenje računa ili drug vid obeštećenja, bez potrebe za ulaganje prigovora na iznos računa. 

 Ovo možda tako funkcionira u uređenoj državi ali u HR ne.

 

1.Prijavio sam kvar 5-6 puta a oni su meni nakon prvog prigovora napisali da imaju samo 2 puta kvar zabilježen.

2.Serviser mi je bio 2 puta doma...2 puta kvar u sustavu vode.

3.Ovo o izlasku na teren tehničara je tako kako sam napisao.H1 tehničar mi navedeno rekao i tako je i bilo. 3 put t-com ekipa izašla

4. Ma ne j... me živa sila za rok.Meni je 30 dana rok da se riješi prigovor ili kvar, ako ne - samo se prosljeđi prigovor Hakomu.Ne možeš ti kvar prijavljivati 225 puta jer nema smisla.

5.Opet ponavljam da je to u uređenoj pravnoj državi.Ovdje kod nas nije tako - jer znam iz iskustva.

 

Ovo sve što sam ja napisao je "sa terena" a ovo što si ti rekao je neka spranca.

Ja sam svoj problem uspješno riješio, tako da ekipa vidi što ih može čekat.

 

 

14 godina
neaktivan
offline
Re: Optima telekom internet
R36 kaže...
Superstar kaže...

Ispravak netočnih informacija.

 

1. Svaki poziv od strane korisnika koji poziva zbog tehničke smetnje se bilježi u sustavu i vodi se evidencija. Ukoliko je korisnik pozivao zbog prekida interneta/TV-a, a restart CPE opreme je pomogao onda se to bilježi kao "kvar - asistencija - riješeno - blokada CPE opreme". Svaki kvar je onaj koji se ne riješi na L1 i šalje se dalje na operativni odjel, bilo L2, NOC ili na teren. Koji se opet može riješiti udaljenim putem unutar 24/48 sati.

 

2. Objašnjeno pod 1.

 

3. Ovo je apsolutna neistina. Pravo na raskid ugovora se može dobiti samo ukoliko tehničar ocijeni da linija nema tehničke mogućnosti za realizaciju/funkcioniranje usluge. 

 

4. Po HAKOM-u, zakonu i pravilniku svakog operatora ne postoji rok u kojem se mora riješiti kvar. Ukoliko se kvar ne riješi unutar 24 sata, operator je dužan krajnjem korisniku na izbor ponuditi umanjenje mjesečne naknade ili obeštećenje na neki drugi način bez da to korisnik mora sam tražiti kao što je bilo prije. OSIM u slučaju da imate kvar na iznajmljenoj opremi (pregorio ruter) koji operator mora zamijeniti u roku 5 dana ili imate pravo na prijevremeni raskid ugovora.

 

5. Pravilnik odnosno obveza svih operatora jest da korisniku uvijek moraju ponuditi umanjenje računa ili drug vid obeštećenja, bez potrebe za ulaganje prigovora na iznos računa. 

 Ovo možda tako funkcionira u uređenoj državi ali u HR ne.

 

1.Prijavio sam kvar 5-6 puta a oni su meni nakon prvog prigovora napisali da imaju samo 2 puta kvar zabilježen.

2.Serviser mi je bio 2 puta doma...2 puta kvar u sustavu vode.

3.Ovo o izlasku na teren tehničara je tako kako sam napisao.H1 tehničar mi navedeno rekao i tako je i bilo. 3 put t-com ekipa izašla

4. Ma ne j... me živa sila za rok.Meni je 30 dana rok da se riješi prigovor ili kvar, ako ne - samo se prosljeđi prigovor Hakomu.Ne možeš ti kvar prijavljivati 225 puta jer nema smisla.

5.Opet ponavljam da je to u uređenoj pravnoj državi.Ovdje kod nas nije tako - jer znam iz iskustva.

 

Ovo sve što sam ja napisao je "sa terena" a ovo što si ti rekao je neka spranca.

Ja sam svoj problem uspješno riješio, tako da ekipa vidi što ih može čekat.

 

 

 

Znam kako stvari funkcioniraju iz višegodišnjeg radnog iskustva na raznim odjelima teleoperatora. Od HT-a, Optime pa sve do H1. Samo onaj tko je unutar sustava zna kako stvari idu i koliko se mora paziti što se i kako se radi. 

 

Svakako dobro za tebe da si riješio problem.

 

Živio. 

15 godina
offline
Optima telekom internet

Nažalost ne postoji jedinstvena špranca za rješavanje problema. Najbrže u pravilu rješava korisnik koji razumije tehnički i pravni dio čitave priče.

Isto tako je bitno tko ti je sugovornik sa druge strane. Al sve u svemu telekom operateri su u velikoj "prednosti" nad običnim korisnikom

zato se i događa puno situacija gdje se korisnici osječaju prevarenim. Ja sam promijenio četiri operatera i svi su mi uspješno riješili sve probleme. Ja ih mijenjam radi cijene usluge.

U biti, danas svak vozi auto jer je autoindustriji u interesu da 

proda više auta, državi da naplati više poreza, a svak nije za vozit auto. Tako i ode, došlo je vrijeme visokih tehnologija gdje se svak 

razumi kad stavri funkcioniraju onako kako je on zamislio, teškoće nastaju kad dođe do većih ili manjih problema i onda korisnik jednostavno

kaže da je prevaren, a u biti on ne zna puno o proizvodu koji koristi i smatra da i ne treba znat. Praksa kaže drukčije, barem ode u Hrvatskoj.

Iako se danas nastoji da bude sve plug&play, neke stvari moraš i malo naučiti.

 

Poruka je uređivana zadnji put uto 20.2.2018 8:15 (bonzai).
 
0 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Re: Optima telekom internet
Superstar kaže...

 

Znam kako stvari funkcioniraju iz višegodišnjeg radnog iskustva na raznim odjelima teleoperatora. Od HT-a, Optime pa sve do H1. Samo onaj tko je unutar sustava zna kako stvari idu i koliko se mora paziti što se i kako se radi. 

 

Svakako dobro za tebe da si riješio problem.

 

Živio. 

Kolega ma ja uopće ne sporim da je ovo tvoje točno. 

Razlika je u tome što si ti radio u tehničkoj podršci a ja sam bio u "problemima" s pravnom službom.

 

Ja ne kažem da Vi niste dostavili pravnoj službi da je kvar bio 5-6 puta., ali je pravna služba ipak smanjila broj kvarova na neki razumni broj kako bi bolje stajali u "sudskom" postupku protiv mene.

 

Pravna služba ipak to sve malo uljepša i zamaskira da ispadne da ipak to nije tako veliki problema kako mi korisnici predstavljama. 

13 godina
neaktivan
offline
Re: Optima telekom internet

Uskoro mi istječe ugovor s tcomom, 250 kuna smo plaćali internet 60mbps, sad vidim da Optima ima 160 kuna istu brzinu. Koja su vam iskustva s optimom? Pucanje veze itd? S tcomom sam imao probleme, ali rijetko, želim preći na optimu jer nema ugovorne obveze + 100 kuna jeftinije.

 

Hvala

Chaos is just somehow saying the very familiar fact that everything's complicated
16 godina
neaktivan
offline
Re: Optima telekom internet
Gamer6669 kaže...

Uskoro mi istječe ugovor s tcomom, 250 kuna smo plaćali internet 60mbps, sad vidim da Optima ima 160 kuna istu brzinu. Koja su vam iskustva s optimom? Pucanje veze itd? S tcomom sam imao probleme, ali rijetko, želim preći na optimu jer nema ugovorne obveze + 100 kuna jeftinije.

 

Hvala

 Pa reci gdje si, pa ce ti javiti ljudi

 

13 godina
neaktivan
offline
Re: Optima telekom internet
Jebodiah kaže...
Gamer6669 kaže...

Uskoro mi istječe ugovor s tcomom, 250 kuna smo plaćali internet 60mbps, sad vidim da Optima ima 160 kuna istu brzinu. Koja su vam iskustva s optimom? Pucanje veze itd? S tcomom sam imao probleme, ali rijetko, želim preći na optimu jer nema ugovorne obveze + 100 kuna jeftinije.

 

Hvala

 Pa reci gdje si, pa ce ti javiti ljudi

 

 A zaboravio, sry :D Zagreb

Chaos is just somehow saying the very familiar fact that everything's complicated
12 godina
neaktivan
offline
Re: Optima telekom internet
Ak ti je radio HT kak spada, radit ce i optima, zica je ista, a sve ovisi dal je ta zica ispravna ili ne.
Tak da.
Živi život kao da ti je svaki dan zadnji dan!
13 godina
neaktivan
offline
Re: Optima telekom internet
PC - stručnjak kaže...
Ak ti je radio HT kak spada, radit ce i optima, zica je ista, a sve ovisi dal je ta zica ispravna ili ne.
Tak da.

 Aaaa pa onda se ja ne kužim u to kolko sam mislio, hvala ti. Radio je super, ping će se promijeniti pretpostavljam? Imam oko 25 u igricama, probat ću ih pitat da testiramo to, ne želim imat loš ping, onda ću radije ostat na HT. 

Chaos is just somehow saying the very familiar fact that everything's complicated
14 godina
online
Optima telekom internet

Moja iskustva s Optimom otkad sam prešao k njima s tcoma prije 7 godina su 99% pozitivna. Samo nekoliko stotina metara sam od centrale pa tome pripisujem dobra iskustva ali koliko čitam ostale koji su udaljeniji, oni imaju podosta problema.

Moj PC  
2 0 hvala 1
13 godina
neaktivan
offline
Re: Optima telekom internet
Gamer6669 kaže...
PC - stručnjak kaže...
Ak ti je radio HT kak spada, radit ce i optima, zica je ista, a sve ovisi dal je ta zica ispravna ili ne.
Tak da.

 Aaaa pa onda se ja ne kužim u to kolko sam mislio, hvala ti. Radio je super, ping će se promijeniti pretpostavljam? Imam oko 25 u igricama, probat ću ih pitat da testiramo to, ne želim imat loš ping, onda ću radije ostat na HT. 

 Ping će ti testirati tek kad potpišeš ugovor.

12 godina
neaktivan
offline
Re: Optima telekom internet
A kazem sve ovisi o toj prokletoj bakrenoj žici.
Ak je ispravna, radit ce, ping kod optime je tu negdje ko i HT-u, jer optima se integrirala u HT cor mrežu. Jedino zna bit kad HT ima problema, da tad svi drugi imaju malo vise problema.
A sad zato je i cjena niza.
Sve ima svoje.
Živi život kao da ti je svaki dan zadnji dan!
15 godina
offline
Re: Optima telekom internet
vrinho kaže...

Moja iskustva s Optimom otkad sam prešao k njima s tcoma prije 7 godina su 99% pozitivna. Samo nekoliko stotina metara sam od centrale pa tome pripisujem dobra iskustva ali koliko čitam ostale koji su udaljeniji, oni imaju podosta problema.

 Isti slučaj..

Sreća je put, a ne odredište.
15 godina
offline
Re: Optima telekom internet
Pro-ping razvlaci svoju optiku, ne u suradnji sa VIP-om....
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice