Ima li tko sličnih iskustava?
Ugovorili smo, telefonski, s Iskonom "Iskon.NET 20-50" paket na novoj adresi. Pri ugovaranju nam je telefonski rečeno da možemo očekivati brzinu od 30+ mbit/s. Dobili smo potrebnu papirologiju poštom, ali kako se nitko nije javljao neko vrijeme u vezi uvođenja ugovorene usluge nakon više od 2 tjedna kontaktirali smo ih telefonski na što su nam odgovorili da ćemo morati čekati još otprilike dodatna 2 tjedna (znam da je to tehnički unutar propisanog roka, ali 4 tjedna za uvođenje internet usluge djeluje ipak malo pretjerano, ali dobro...).
Međutim, par dan nakon toga konačno su nam odgovorili da oni nisu u mogućnosti ispostaviti dogovorenu uslugu. Kao razlog su naveli "tehničku nemogućnost". Naravno, zanimalo nas je što znači "tehnička nemogućnost". Nisu bili zainteresirani za odgovor na to, posve razumno pitanje, pa smo ih pitali ponovno, da bi oni nakon nekog vremena ponudili neke odgove:
Prvo su nam rekli kako je razlog "prevelika udaljenost od centrale" (glupost, riječ je o gusto naseljenom dijelu Zagreba i svi okolo imaju telefon, internet + osobno smo prije živjeli u stanu još malo dalje od te iste centrale i nije bilo problema s uvođenje interneta zbog "udaljenosti od centrale")
U drugom navratu smo dobili odgovor da Iskon u tom dijelu grada ima svoju infrastrukturu, ali nešto nije u redu s njom, postoji nekakakv kvar ili što već, a oni to ne mogu ukloniti sami već im za to treba Hrvatski Telekom, a iz HT-a to ne žele učiniti. WTF?!
Treći put su krivili nedostatak potrebnih instalacija u kući - to možemo lako provjeriti i to nije istina
Ne znam postoji li mogućnost da se oni lažima pokušavaju izmotati, jer su nam prilikom ugovaranja usluge obećali brzinu koja je ipak vjerojatno prevelika u odnosu na brzinu koja bi trebala biti ostvariva s obzirom na našu udaljenost od centrale?
Možemo li mi ikoga pozvati na red za izgubljeno vrijeme u kojem su nas vukli za nos da bi nas na kraju zasipali polu-odgovorima i lažima? Ima li smisla obratiti se HAKOM-u? Zar u ovoj državi ISP-ovi stvarno mogu tako maltretirati korisnike? Zar naše vrijeme i živci stvarno ništa ne vrijede?