Bolja igra od Skyrima i Inquisitiona.
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Level scaling je glup, ali grupa ljudi od 20-og levela ti trebaju zadati probleme, makar si witcher.
.... bi mi na lvl 20 došli smrdljivi drowneri koji bi me namučili!
Ima njih i lvl 18 :)
Bolja igra od Skyrima i Inquisitiona.
S obzirom da je SKyrim iz 2011. apsolutno razumljivo. Skyrim je isto posebna igra, ovo je prirodna evolucija tog open world koncepta po meni. Drago age mi je djelovao kao MMO gdje nema nikoga na serveru pa mi se nije sjeo najbolje.
pozdrav ekipa... jedno par pitanja za one koju su prebacili save iz witcher 2 u witcher 3...
naime, moj save je taman prije encounter-a sa zmajem. to bi se cak mogli i produzit tamo do susreta sa lethom. sad me interesira na koji nacin igra registrira moj save da sam se rastao sa lethom u miru jer koliko znam jedini trenutak gdje mogu save-at igru je prije zadnjeg okrsaja?
druga stvar, koje se odluke uopce pikaju za tricu, odnosno da li ja mogu komotno uzet save prije borbe sa zmajem buduci da su samo dvije odluke ostale koje nisu zabiljezene.
treca stvar, da li se prenose armori, macevi i mozda neki manji dio para iz duje kao sto je bio slucaj sa jedinicom.
hvala
pozdrav ekipa... jedno par pitanja za one koju su prebacili save iz witcher 2 u witcher 3...
naime, moj save je taman prije encounter-a sa zmajem. to bi se cak mogli i produzit tamo do susreta sa lethom. sad me interesira na koji nacin igra registrira moj save da sam se rastao sa lethom u miru jer koliko znam jedini trenutak gdje mogu save-at igru je prije zadnjeg okrsaja?
druga stvar, koje se odluke uopce pikaju za tricu, odnosno da li ja mogu komotno uzet save prije borbe sa zmajem buduci da su samo dvije odluke ostale koje nisu zabiljezene.
treca stvar, da li se prenose armori, macevi i mozda neki manji dio para iz duje kao sto je bio slucaj sa jedinicom.
hvala
Igra sama napravi autosave nakon što pobijediš ili pustiš Letho-a pa to onda probaj importati.
Još uvijek se čudim kolika je ovo igretina.
Svako malo moram malo pauzirati, otvoriti Bestiary i Characters entries da si ponovim gradivo, a i par puta mi se već dogodilo da sam morao ugasiti igru na sat, dva da mi se malo slegnu dojmovi da poslije mogu nastaviti u miru.
Pretpostavljam da ću uspjeti završiti prije sedmog mjeseca kad počinju rokovi jer sam nayebo u protivnom.
Global illumination je u igri te se gasi kada izađemo iz cutscena
E3 2014 35 min demo je imao global illumination opciju.
__________________________
PC 1.05 / PS4 / X1 1.04 patch;
As you know we don't stop working to keep bringing you new updates - I just wanted to give you a heads-up of what to expect in the upcoming patch. The list below is a part of the change log for the 1.04/1.05. There will be a lot more fixes on the way - here's the breakdown of the most requested changes:
Geralt will not longer interact with candles near chests and other interactive elements.
General stability and performance improvements
Significantly Enlarged GUI and HUD elements (including fonts) on consoles and slightly on PC.
Improved camera smoothness
Performance improvements during some cutscenes.
Fixed case where game was crashing on loading a save in certain situations
Various bug fixes and user experience improvements in GUI panels.
Fixed issue where some players were unable to run after Wandering in the Dark quest
Fixed issue where players were unable to talk to Eight after the Lord of Undvik quest
Too many wild hunt minions were spawned during Ciri's Story: Fleeing the Bog quest.
Fixed issue where Keira could sometimes fall under terrain during Wandering in the Dark quest
Fixed issue where Player was unable to move freely during Blindingly Obvious quest
Fixed issue where Player was unable to activate portal during Wandering in the Dark quest
Fixed issue where Player could get trapped in Turseach castle ruins
Fixed issue where Roche was not present at Hanged Man's tree during Eye for an Eye quest
Fixed issue where Player was unable to talk or interact with certain NPCs
Fixed issue where Sirens in quest Lord of Undvik could be invulnerable.
Fixed issue where player was unable to use certain actions after Carnal Sins quest
Fixed issue where Geralt was sometimes unable to mount Roach
Fixed issue where some players where experiencing infinite loading screen during King's Gambit quest.
Fixed issue where Simun was not properly spawned in An Unpaid Debt quest
Fixed issue where player might have had a progression break after choosing certain dialogue option when talking to Dijkstra in Count Reuven's Treasure quest
The Pyres of Novigrad quest is of course going to be fixed as well as the XP glitch.
____________
Plus dolaze novi nvidia driveri za Kepler, ali navodno popravljaju i druge serije...
Još jedna banalnost koja uništava performanse... Jer je kosici potrebna x64 teselacija na "nvidia ekskluzivi"!!
završio main story bad ending u pm
Nakon 20-ak levela gazite sve.
Draže mi je i to nego da igra ima prokleti lvl scaling!
Ovako imam osjećaj da sam razvio lika, Witcher je posao opasniji, a sa lvl scalingom bi mi na lvl 20 došli smrdljivi drowneri koji bi me namučili!
A koma je sada vidjet koliko tema niče na službenom forumu da je igrala trebala biti kao Skyrim i imati lvl scaling. Da je igra došla sa lvl scalingom tada bi isti ti njurgali, 100%!
Nikad nevalja...
Gameri su uglavnom postali glupi. Bar kad su u masi.
Mrzio sam taj level scaling u skyrimu, nabijes lika na lvl 50, mrcina deckana najjacom opremom i dodje prljavi bandit i razvali te. U witcheru bi sa level scalingom svaki bandit mogao bit witcher. Ili dodjes kao lvl 2 lik sa Rusty longsword i rasturis lvl 2 Earth elementala. Meni je drago naici na Earth elementala na putu za odradit lvl 6 quest u witcheru koji me jednim udarcem rastavi. To mi je poticaj da zapamtim gdje je na mapi pa se kasnije vratim da popricamo malo o zivotu.
Igra mi je sve bolja i bolja. Radim crit fast hit build, uz alchemy backup, and u drugom igranju ide fokus na signse. Jedino skupljam levele brze nego sto odradjujem questove, pa neki ispadnu lagani, al sve u svemu odavno nisam ovako uzivao u igri.
završio main story bad ending u pm
takodjer.. kad sam zavrsio sa main, i kad sam se ponovno se nasa u praznom kaer morhemu, osjeca sam se jadno. svi prijatelji nestali (svi osim dandelion mislim), sad sam toliko ljut da bi restarta igru, ovaj put na deadth march i sa najpozitivnijim mogucim odlukama priveo kraju. :(
Meni igra užasno laga u Novigradu dok u ostatku svijeta držim stabilnih 30 fps-a,pokušavam naći kakav fix ali bezuspješno
Meni igra užasno laga u Novigradu dok u ostatku svijeta držim stabilnih 30 fps-a,pokušavam naći kakav fix ali bezuspješno
Uvjek se mozes igrati s edit file ovima primjerice smanjiti si views i slicno. Ovdje imas u mome videu fix preko edit a iako je ovo predvidjeno za Dual Core CPUs moze ti sigurno pomoci. MaxVisibilityDepth opcija za smanjivanje razine vidljivosti ponajvise broj stabala koliki vidis. Osobno ga tek namjeravam ozbiljno krenuti igrati uskoro s nekim 4xCPU om jer je igra preodlicno optimizirana.
Pitanje za ove koji su završili main story: koji level ste bili?
Ja još nisam kročio na Skellige...
Meni igra užasno laga u Novigradu dok u ostatku svijeta držim stabilnih 30 fps-a,pokušavam naći kakav fix ali bezuspješno
Logicno, Novigrad je velik, pun ljudi i detalja.. Meni fps pada u svim gradovima i za lose vrijeme.
Novi nvidia driver je vani koji bi trebao fixat issue sa Keppler GPU
Evo test u močvari gdje mi je igra radila najgore:
352.86 driveri - močvara, (Bog) sa HBAO+ opcijom FPS na 27/28 i tako se kreće
353.06 driveri - močvara, (Bog) sa HBAO+ opcijom FPS na 30 i ne apda ispod; uz dotatne sjene te ostale ini tweakove
Za druge djelove neznam, jer mi je to stalno bilo na 30... Ali definitivno mali pomak...
Ja u Novigradu nisam imao problema sa FPSom...
Kakav mazohizam Bloody Baron quest ako se odabere opcija za spasit fetus..
Ne može se save-at prije borbe, pa cijeli quest ide isponova, a niti meditirat, bio sam bez potiona.
Stvori se 5 wraitova i teleportiraju se ko manijaci, treba baš rollat okolo jer dodge ne pomaže, a cijelo dvorište puno balvana, ograde, tački i ko zna kakvih pi**arija. Pa onda se zabiješ u tačke i stvori se 3 đubreta ispred i namlate te ko vola u kupusu.
Ko da su Poljaci htjeli trollat, trebalo mi je 1h da prođem quest na Death March. Nekad se pitam jel ta upornost hvale vrijedna ili sam jednostavno idiot.
Evo test u močvari gdje mi je igra radila najgore:
e doktore jel normalno da voda steka(kao da ide 5fps-a) gtx970 je u pitanju, bez obzira na postavke! jel to tak u igri ili je to samo kod mene? inace cijela scena leti no voda steka...
Di, u močvari?
da, samo sam to probao trenutno!
Kod mene normalno izgleda voda, ne u "5 FPSa"
Pitanje za ove koji su završili main story: koji level ste bili?
Ja još nisam kročio na Skellige...
28 kad sam poceo sa raspletom, kad sam zavrsio sa main story lvl 35.
Jel neko zna, ima li neke opreme na najtezem levelu borbe, a koja nije dostupna na manjim tezinama, kao sto je bio slucaj sa Witcher 2 tipa Cursed Blaphsfemer armor i slicno imali smo na Dark tezini.
Jel neko zna, ima li neke opreme na najtezem levelu borbe, a koja nije dostupna na manjim tezinama, kao sto je bio slucaj sa Witcher 2 tipa Cursed Blaphsfemer armor i slicno imali smo na Dark tezini.
Mislim da je već barem 3 puta rečeno - nema.
Kakav mazohizam Bloody Baron quest ako se odabere opcija za spasit fetus..
Ne može se save-at prije borbe, pa cijeli quest ide isponova, a niti meditirat, bio sam bez potiona.
Stvori se 5 wraitova i teleportiraju se ko manijaci, treba baš rollat okolo jer dodge ne pomaže, a cijelo dvorište puno balvana, ograde, tački i ko zna kakvih pi**arija. Pa onda se zabiješ u tačke i stvori se 3 đubreta ispred i namlate te ko vola u kupusu.
Ko da su Poljaci htjeli trollat, trebalo mi je 1h da prođem quest na Death March. Nekad se pitam jel ta upornost hvale vrijedna ili sam jednostavno idiot.
DA !
Uspio sam iz mozda 5. ili 6. pokusaja.... samo quen, pa yrden, specter oil, thunderbolt....i naravno 26 komada ribe/piletine i toliko vode :D
CascadeShadowFadeTreshold= [Ultra Value: 1] - Decrease to improve the maximum view distance of shadows
CascadeShadowDistanceScale0= [Ultra Value: 1] - Increase to improve the quality of close-range shadows (can significantly improve the fidelity of close range shadows with only a modest performance impact)
CascadeShadowDistanceScale1= [Ultra Value: 1] - Increase to improve the quality and visibility of close and medium-range shadows (will result in improved shadows, but not with such a striking effect as CascadeShadowDistanceScale0 and its performance impact is minimal)
CascadeShadowDistanceScale2= [Ultra Value: 1.5] - Increase to improve the quality and visibility of distant shadows significantly, at a minimal performance impact
MaxTerrainShadowAtlasCount= [Ultra Value: 4] - Increase to potentially improve the quality of terrain shadows
CascadeShadowmapSize= [Ultra Value: 3072] - Increase to slightly improve the fidelity of shadows and can make small objects cast more accurate shadows in certain in-game situations, at a moderate performance impact
CascadeShadowQuality= [Ultra Value: 1] - Increase to slightly improve the fidelity of shadows (best used in conjuction with CascadeShadowmapSize to enhance the detail and accuracy of shadows throughout the entire game at a minimal to moderate performance impact)
________________
Ali čito sam da je to vjerovatno bug u igri i da će se rješit sa novim patchom.
Zadnja dva drivera su očajno smeće. Ruše se svako malo i to ne samo u igri, nego i inače.
Da li se samo meni desava pop up cvijeca,drveca i slicnoga? Hvala