isus bog koliko skilova iskreno odlucio sam igrat sorc i nabijat magicku ali uz to igrat i sa restoratian stafom i nabijat heal abilitiye a koji skill odabrati iskreno nemam pojma
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Pa cyrodil je i namjenjen za end game content a ako udjes dok si manji level boostan si.
Uz sva kopiranja drugih mmo-ova morali su nešto izmislit novo. nemora značiti da će biti loše pogotovo zato što je područje ogromno a neće se sigurno nalaziti u blizini dvoraca i puteva prema njima gdje je većina pvp igrača
Sačekuša je do sad u svim naslovima bilo, biti će sigurno i ovdje i moglo bi biti zabavno
Vidio si i sam u beti da postoji šuljanje ako vidiš da dolazi zerg prišuljaš se makneš se 30tak metara od njih i čekaš da prođu i nastaviš dalje nije sve tako crno.Na kraju krajeva ako bude nečeg previše(sačekuša) budu sigurno postavili neke opasne mobove oko dungeona da se ekipa nemre tamo zadržavat a oni koji idu u dungeon se mogu prišuljat
sinko mili, kako da ti objasnim... end game content ne mora biti u pvp-only zoni, niti bi smio biti, iz vise razloga. valjda je dovoljno ovo sto je gori napisano, a druga stvar, cim pvp zonu pravis pvp zonom sa pve povlasticama ljudu koji rade pvp ce se bunit. niti wow niti gw2 nemaju instancu koja je direktno izlozena pvp-u. u cemu je bio problem napravit instancu u lvl 50 zoni a dodat heroic mode ostalim instancama? u nicemu. samo moras dignut hp i damage koje rade bossovi i tu i tamo dodas jednu-dvije nove mehanika za bosa i stvar rijesena. nadalje, nema nikakve veze sto si ti boost-an u pvp zoni kad su svi ostali isto boost-ani na lvl 50.
suljanje igra ulogu samo ako imas neku vrstu perma stealtha, sve ostalo te vidi u roku naglo, a kad si u sneak mode-u ides toliko sporo da to nisu istine. i sad se ti suljaj sa jednog kraja mape na drugi, a ako naletis na nekakav choke point koji ne mozes zaobici u sirokom luku ne pise ti se dobro. jedina klasa koja bi to mogla izvesti je nightblade, a i to je upitno jer ne poznajem mehanike te klase previse da bih mogao ozbiljnije govoriti. pa cu se ja suljat u dragon knight-u, nisam toliko poludio.
Pa cyrodil je i namjenjen za end game content a ako udjes dok si manji level boostan si.
Uz sva kopiranja drugih mmo-ova morali su nešto izmislit novo. nemora značiti da će biti loše pogotovo zato što je područje ogromno a neće se sigurno nalaziti u blizini dvoraca i puteva prema njima gdje je većina pvp igrača
Sačekuša je do sad u svim naslovima bilo, biti će sigurno i ovdje i moglo bi biti zabavno
Vidio si i sam u beti da postoji šuljanje ako vidiš da dolazi zerg prišuljaš se makneš se 30tak metara od njih i čekaš da prođu i nastaviš dalje nije sve tako crno.Na kraju krajeva ako bude nečeg previše(sačekuša) budu sigurno postavili neke opasne mobove oko dungeona da se ekipa nemre tamo zadržavat a oni koji idu u dungeon se mogu prišuljat
sinko mili, kako da ti objasnim... end game content ne mora biti u pvp-only zoni, niti bi smio biti, iz vise razloga. valjda je dovoljno ovo sto je gori napisano, a druga stvar, cim pvp zonu pravis pvp zonom sa pve povlasticama ljudu koji rade pvp ce se bunit. niti wow niti gw2 nemaju instancu koja je direktno izlozena pvp-u. u cemu je bio problem napravit instancu u lvl 50 zoni a dodat heroic mode ostalim instancama? u nicemu. samo moras dignut hp i damage koje rade bossovi i tu i tamo dodas jednu-dvije nove mehanika za bosa i stvar rijesena. nadalje, nema nikakve veze sto si ti boost-an u pvp zoni kad su svi ostali isto boost-ani na lvl 50.
suljanje igra ulogu samo ako imas neku vrstu perma stealtha, sve ostalo te vidi u roku naglo, a kad si u sneak mode-u ides toliko sporo da to nisu istine. i sad se ti suljaj sa jednog kraja mape na drugi, a ako naletis na nekakav choke point koji ne mozes zaobici u sirokom luku ne pise ti se dobro. jedina klasa koja bi to mogla izvesti je nightblade, a i to je upitno jer ne poznajem mehanike te klase previse da bih mogao ozbiljnije govoriti. pa cu se ja suljat u dragon knight-u, nisam toliko poludio.
Gle stari postoje ljudi koji se zovu developeri koji rade neki k...c. Praviš se prepametan tu a skup sa mnom neznaš kako će to točno izgledati. Vjerovatno netko tko je intelingentan je ovo osmislio i ako bude nekih problema budu rješili u hodu. Za sad ono što nisi probao nemoj hejtat.
Ono što sam do sad vidio svidja mi se. Ima par stvari poput prolaska kroz ljudi i npc dok se boriš s njima range pucanje prema bilo kome dovoljno je da pukneš u njihovom smjeru i pogodio si ga(nema skill shootova headshoot ili u prsa itd)
Iskreno ja sam sretan što će se mješati svi i PvP i PvE Milsim da će bit kmečanja ustvari već ih ima
Gle stari postoje ljudi koji se zovu developeri koji rade neki k...c. Praviš se prepametan tu a skup sa mnom neznaš kako će to točno izgledati. Vjerovatno netko tko je intelingentan je ovo osmislio i ako bude nekih problema budu rješili u hodu. Za sad ono što nisi probao nemoj hejtat.
Ono što sam do sad vidio svidja mi se. Ima par stvari poput prolaska kroz ljudi i npc dok se boriš s njima range pucanje prema bilo kome dovoljno je da pukneš u njihovom smjeru i pogodio si ga(nema skill shootova headshoot ili u prsa itd)
Iskreno ja sam sretan što će se mješati svi i PvP i PvE Milsim da će bit kmečanja ustvari već ih ima
to sto su oni developeri ne mora znacit da oni znaju sta rade niti da su pametni. guraju koncept koji je prosao prije na nekom nadzornom odboru.
pa nitko ni ne tvrdi da zna sto ce bit u igri. ovo su nista drugo nego pretpostavke koja bi se, ali i ne moraju ostvariti. zato se ovo i zove raspravom sa konstruktivnim kritikama. previse sam puta bio svjedok ovakih slicnih, ako ne i istih pogresaka koje su se mogle ispraviti prije nego sto bude kasno. ja nisam ''hejter'' niti zelim da igra propadne, ne znam zasto bih uopce i imao razloga. zar nije bolje ukazati na problem sad nego kad bude kasno?
Pa cyrodil je i namjenjen za end game content a ako udjes dok si manji level boostan si.
Uz sva kopiranja drugih mmo-ova morali su nešto izmislit novo. nemora značiti da će biti loše pogotovo zato što je područje ogromno a neće se sigurno nalaziti u blizini dvoraca i puteva prema njima gdje je većina pvp igrača
Sačekuša je do sad u svim naslovima bilo, biti će sigurno i ovdje i moglo bi biti zabavno
Vidio si i sam u beti da postoji šuljanje ako vidiš da dolazi zerg prišuljaš se makneš se 30tak metara od njih i čekaš da prođu i nastaviš dalje nije sve tako crno.Na kraju krajeva ako bude nečeg previše(sačekuša) budu sigurno postavili neke opasne mobove oko dungeona da se ekipa nemre tamo zadržavat a oni koji idu u dungeon se mogu prišuljat
sinko mili, kako da ti objasnim... end game content ne mora biti u pvp-only zoni, niti bi smio biti, iz vise razloga. valjda je dovoljno ovo sto je gori napisano, a druga stvar, cim pvp zonu pravis pvp zonom sa pve povlasticama ljudu koji rade pvp ce se bunit. niti wow niti gw2 nemaju instancu koja je direktno izlozena pvp-u. u cemu je bio problem napravit instancu u lvl 50 zoni a dodat heroic mode ostalim instancama? u nicemu. samo moras dignut hp i damage koje rade bossovi i tu i tamo dodas jednu-dvije nove mehanika za bosa i stvar rijesena. nadalje, nema nikakve veze sto si ti boost-an u pvp zoni kad su svi ostali isto boost-ani na lvl 50.
suljanje igra ulogu samo ako imas neku vrstu perma stealtha, sve ostalo te vidi u roku naglo, a kad si u sneak mode-u ides toliko sporo da to nisu istine. i sad se ti suljaj sa jednog kraja mape na drugi, a ako naletis na nekakav choke point koji ne mozes zaobici u sirokom luku ne pise ti se dobro. jedina klasa koja bi to mogla izvesti je nightblade, a i to je upitno jer ne poznajem mehanike te klase previse da bih mogao ozbiljnije govoriti. pa cu se ja suljat u dragon knight-u, nisam toliko poludio.
Perma stealth i to da si undetectable to bi bilo najbolje, i da dodjes do bosa tako i da ga fino mozes 1 shoot, to bi bilo zakon... I da, nedaj boze da sretnes nekoga dok ides u instancu pa da te slucajno ubije, da se usudi netko tebe ubit...
Izgleda da ću ipak morati imati nekoliko likova ili naći ekipu pa da podijelimo ulaganje u craftanje, ovako odokativno mi ne izgleda da bi sa jednim mogao uložiti u sve što želim praviti (barem 3 ovisno o klasi koju odaberem).
A to nas dovodi do toga da će razmjena/prodaja/kupovina biti neizbježna, odnosno postojanje specifičnih Guildova.
Ono što još nisam dovoljno proučio je Soul Magic, ali sad vidim da su sva tri pasivna skilla nešto vrijedno obaveznog ulaganja.
Da li se zna koji je Skill cap, tj. koliko maksimalno skillova možemo skupiti?
Gle stari postoje ljudi koji se zovu developeri koji rade neki k...c. Praviš se prepametan tu a skup sa mnom neznaš kako će to točno izgledati. Vjerovatno netko tko je intelingentan je ovo osmislio i ako bude nekih problema budu rješili u hodu. Za sad ono što nisi probao nemoj hejtat.
Ono što sam do sad vidio svidja mi se. Ima par stvari poput prolaska kroz ljudi i npc dok se boriš s njima range pucanje prema bilo kome dovoljno je da pukneš u njihovom smjeru i pogodio si ga(nema skill shootova headshoot ili u prsa itd)
Iskreno ja sam sretan što će se mješati svi i PvP i PvE Milsim da će bit kmečanja ustvari već ih ima
to sto su oni developeri ne mora znacit da oni znaju sta rade niti da su pametni. guraju koncept koji je prosao prije na nekom nadzornom odboru.
pa nitko ni ne tvrdi da zna sto ce bit u igri. ovo su nista drugo nego pretpostavke koja bi se, ali i ne moraju ostvariti. zato se ovo i zove raspravom sa konstruktivnim kritikama. previse sam puta bio svjedok ovakih slicnih, ako ne i istih pogresaka koje su se mogle ispraviti prije nego sto bude kasno. ja nisam ''hejter'' niti zelim da igra propadne, ne znam zasto bih uopce i imao razloga. zar nije bolje ukazati na problem sad nego kad bude kasno?
Ja od tebe nisam pročitao niti jednu pozitivnu stvar u svezi ove igre, a ima ih. Samo pljuvanje, pljuvanje i pljuvanje. A najviše od svih pišeš ovdje............ako to nije hejtanje onda neznam šta je. Bilo bi dobro da se spustiš na zemlju.
iskreno sve šta je čovjek napisao drži vodu.
tako da,nevidim ja tu hejtanje neko nego dost objektivno je sažeo srž problema i ostalih MMO (ne samo eso) a i ESO-a
no nego,meni isto ranged combat nije baš nešto...kako je netko rekao,dovoljno je samo puknut u generalnom smjeru,strijele su homing missile,nema bonusa za headshotove (uvijek bilo u ESO),nema modifiera za dmg,uvijek je ''isti''.
I male stvari su bitne,kuzim da engine to nemre prozvakat jer jer MMO ali jedna od drazih stvari u TES serijalu je bila skucat nekog u glavu i da strijela ostane tamo,ili negdje u environmentu kad se promasi. Ovdje tog nema :(
Izgleda da ću ipak morati imati nekoliko likova ili naći ekipu pa da podijelimo ulaganje u craftanje, ovako odokativno mi ne izgleda da bi sa jednim mogao uložiti u sve što želim praviti (barem 3 ovisno o klasi koju odaberem).
A to nas dovodi do toga da će razmjena/prodaja/kupovina biti neizbježna, odnosno postojanje specifičnih Guildova.
Ono što još nisam dovoljno proučio je Soul Magic, ali sad vidim da su sva tri pasivna skilla nešto vrijedno obaveznog ulaganja.
Da li se zna koji je Skill cap, tj. koliko maksimalno skillova možemo skupiti?
u igri je bio achievement system pa su pokazivali koliko shardova ima na svakoj mapi. da ih je 150 to znaci 50 skill pointova samo od toga, a ljudi kazu da ih ima vise. nije mi se dalo brojat sve te achievemente a fino je bilo prikazano. zatim tu je standardni sistem svaki level novi skill point, racunaj tu 50 i jos sta ces dobit putem quest rewards uzmi od oko nekih 20. sad da ih ima toliko da mozes otkljucat sve skillove mislim da bi to bilo nelogicno, vise bi imalo smisla da uzmes ono sto ti treba.
meni najveci problem predstavlja velika kolicina skill pointova koja ide u crafting skill-ove. samo za masterat blacksmithing treba iskrcat 24 skill pointa. a po meni svi crafting skillovi mi pasu za razvijat osim clothing.
Gle stari postoje ljudi koji se zovu developeri koji rade neki k...c. Praviš se prepametan tu a skup sa mnom neznaš kako će to točno izgledati. Vjerovatno netko tko je intelingentan je ovo osmislio i ako bude nekih problema budu rješili u hodu. Za sad ono što nisi probao nemoj hejtat.
Ono što sam do sad vidio svidja mi se. Ima par stvari poput prolaska kroz ljudi i npc dok se boriš s njima range pucanje prema bilo kome dovoljno je da pukneš u njihovom smjeru i pogodio si ga(nema skill shootova headshoot ili u prsa itd)
Iskreno ja sam sretan što će se mješati svi i PvP i PvE Milsim da će bit kmečanja ustvari već ih ima
to sto su oni developeri ne mora znacit da oni znaju sta rade niti da su pametni. guraju koncept koji je prosao prije na nekom nadzornom odboru.
pa nitko ni ne tvrdi da zna sto ce bit u igri. ovo su nista drugo nego pretpostavke koja bi se, ali i ne moraju ostvariti. zato se ovo i zove raspravom sa konstruktivnim kritikama. previse sam puta bio svjedok ovakih slicnih, ako ne i istih pogresaka koje su se mogle ispraviti prije nego sto bude kasno. ja nisam ''hejter'' niti zelim da igra propadne, ne znam zasto bih uopce i imao razloga. zar nije bolje ukazati na problem sad nego kad bude kasno?
od 10te stranice pratim ovu temu u jednom postu si rekao da ti je craftanje ok sve ostalo hejtaš. nema veze što je drugim ljudima ok ti pljuješ i pljuješ. ok u principu smo vidjeli tvoju recenziju igre i nema ništa pozitivno. kad gledam recenzije drugih ljudi pokazuju i pozitivne i negativne stvari.
to sto su oni developeri ne mora znacit da oni znaju sta rade niti da su pametni. guraju koncept koji je prosao prije na nekom nadzornom odboru.
Zapravo znači; ne samo da su pametni, nego imaju i talent i jako puno ulaganja u edukaciju za ono što rade. U pravilu (dakle, ziher) igrači i korisnici su u praksi takvi da ne znaju, ne samo kako stvari mogu funkcionirati, već ni što sami oni žele. Ono što može biti problem je kad menadžeri ne slušaju dizajnere, ali takva igra neće ni izaći tako lako. Pogotovo ne iz Bethesde.
A vidi... ima sa druge strane vas koji na svaki zaj*b u igri vicu "to, super, bas to smo trazili". Mislim niste objektivni. Covjek je (Obi Wan) prosao hrpetinu MMO-a, znam kako razmislja, dosta sam sa njime raspravljao o raznim igrama, pljuje stvari koje su meni dobre i obratno, ali u ovoj igri se slazemo, ovo nije MMO i nastali su brojni propusti.
To sto je igra super sa strane craftinga, izgleda, questova i optimizacije u low level mapama nije dovoljno. Cyrodil je maltene kopija WvW-a iz GW-a u kojem znamo sve mane i prednosti jer smo ga igrali mjesecima (ja dosta intenzivno, Obi Wan puno manje, ali i dalje zna sto se desavalo) i ovdje ne vidimo nisa novoga. Kazem, meni je WvW bio bolji, ali uz ogradu odmah da ne znam kako ce se stvari razvijat na max levelu i nakon 2-3 mjeseca kad se ekipa malo uhoda. Mozda Cyrodil bude bolji, mozda bude i puno bolji, ali i dalje ce biti isti tip mape, ogranicen po broj igraca u svakoj kampanji (a uopce se necu sada doticat problema koji to potencijalno moze uzrokovat prilikom dungeona ili raidova tj. okupljanja ljudi).
Tu nije problem zato kaj te netko moze napast, nego zato sto vecina ide tamo ciljano PvP-at i znamo sto znaci mapa poput WvW i kako tamo stvari stoje. Cak je i GW2 uvidio problem PvE i PvP kombinacije u takvim mapama pa su nerfali dropove rijetkih materijala od mobova sa tih mapa (ekipa je masovno isla tamo farmat radi dobrih drop chanceova) i izbacili ogroman jumping puzzle u posebnu instancu, naprosto nije radilo u istoj mapi.
Zadnje sto sam intenzivno radio u WoW-u je bio WotLK i iako je postojao savrseno funkcionalan open world pvp, oni su decidiranu PvP mapu maknuli u wintersgrasp - dakle i oni su imali potrebu takav sadrzaj odvojit od PvE dijela.
Mozemo sada ic nabrajat uzduz i poprijeko kroz povijest MMO-ova ko je imo kakve sadrzaje, mape i slicno, ali ako imaz iza sebe maltene 20 godina mmo povijesti, ne radis u 2014. novi MMO sa potencijalno istim problemima koje su drugi developeri vidjeli davno prije i isli se prilagodjavat.
Vidim da sada i sve vise ljudi pocinje vidjet potrebu za trgovinom, s obzirom na kompleksan sustav craftinga i potrebe za materijalima, a u slijedecem stress testu vas pozivam sve da isprobate crafting malo detaljnije, pa da mozemo pricat o njemu na istom nivou, i zasto ce TP/AH odnosno intenzivno trgovanje biti vise nego potrebno u ovoj igri.
I to nije pljuvanje po igri, vec ukazivanje na probleme koji se teoretski mogu rijesit (sigurno ne do izlaska, vecina ih je na zalost trajni problem), ali barem o smjeru u kojm bi developeri mogli pocet razmisljat pa vidjet "sto se moze napravit".
Pljuvanjem se eventualno moze nazvat kad kazemo da je combat katastrofalno los, daleko najgori od svih MMO-a do sada sto sam probao (barem ozbiljnih, ali i vecine f2p da budem iskren... rijetko gdje... ne, morao bih u stvari dobro razmislit da se uopce sjetim goreg). Ali i tu mislim da sam realan. Skilova ima na pretek, istina, buildovi se mogu slagat u beskonacno varijanti, istina, u praksi, u borbi, to djeluje bezveze.
...
Zapravo znači; ne samo da su pametni, nego imaju i talent i jako puno ulaganja u edukaciju za ono što rade. U pravilu (dakle, ziher) igrači i korisnici su u praksi takvi da ne znaju, ne samo kako stvari mogu funkcionirati, već ni što sami oni žele. Ono što može biti problem je kad menadžeri ne slušaju dizajnere, ali takva igra neće ni izaći tako lako. Pogotovo ne iz Bethesde.
I tu si opet maksimalno u krivu. Ne mozes biti vise u krivu. Prvo zenimax razvija igru, ne Bethesda. Bethesda je nositelj licence i placa razvoj Zenimaxu, daje neke osnovne uvjete i slicno. Zenimax iza sebe ima ravno.... 0 MMO-a . Imaju viziju za koju misle da ce radit, ali to ne mora nuzno biti tako. To ne znaci da imaju lose programere, da serveri nee radit ili da ce biti pregrst bugova. Siguran sam da ce imat strucne ljude pa ce vecina biti dobra. Ono sto je lose, konkretno u spomenutom combatu, je cinjenica da su predvidjeli delay pa su radili gluposti poput homing strijela, cinjenice da sam ja zamahnuo po zraku sa 2H swordom, a svejedno sam lupio moba i slicno.
Cyrodil moze, a ne mora fukncionirat kao PvP/PvE kombinacija, na zalost znam dosta problema koje mogu pratit takvi pokusaji i mnogi su odustali od njih ili ih naknadno doradjivali.
To ne znaci da oni nemaju strucne ljude koji blesave ideje mogu provest u djelu, vec da ljudi koji odlucuju o stvarima imaju zadnju rijec, a da ona moze biti losa.
ova igra bi bila bomba sa svim svojim problemima da je combat genijalan.
čovječe što bi dao da je combat slican onome u Chilvary medieval warfareu... svaki zamah ima tezinu,visceralnost,dekapitacije...jest da tamo nema specijalnih skillova i talent tree i takvih stvari,i da je pretezito 2-3 hit to kill (naravno za mmo potrebe napravis malo balans) ali čovječe
nekuzim zas su stavljali first person u ESO kad ga nitko ne koristi i samo si u disadvantageu...
ma da su čak i ostali na skyrim combat sistemu mislim da bi svi pohrlili igrat...al ovako,stvarno neznam. đaba svi skillovi i komplicirani buildovi kad je combat toliko...robotski,neznam kako bi ga drukcije opisao :(
Ja od tebe nisam pročitao niti jednu pozitivnu stvar u svezi ove igre, a ima ih. Samo pljuvanje, pljuvanje i pljuvanje. A najviše od svih pišeš ovdje............ako to nije hejtanje onda neznam šta je. Bilo bi dobro da se spustiš na zemlju.
ti si fanboy po tvojoj logici
ova igra bi bila bomba sa svim svojim problemima da je combat genijalan.
čovječe što bi dao da je combat slican onome u Chilvary medieval warfareu... svaki zamah ima tezinu,visceralnost,dekapitacije...jest da tamo nema specijalnih skillova i talent tree i takvih stvari,i da je pretezito 2-3 hit to kill (naravno za mmo potrebe napravis malo balans) ali čovječe
nekuzim zas su stavljali first person u ESO kad ga nitko ne koristi i samo si u disadvantageu...
ma da su čak i ostali na skyrim combat sistemu mislim da bi svi pohrlili igrat...al ovako,stvarno neznam. đaba svi skillovi i komplicirani buildovi kad je combat toliko...robotski,neznam kako bi ga drukcije opisao :(
First person combat je sad vec, ajmo reci, trademark TES igara i ok da su ga ostavili. Ali je problem da su ga trebali ispolirati do savrsenstva, raditi na njemu puno vise, probati napraviti nesto revolucionarno u tom pogledu a ne ovo. Stvarno si ne mogu predociti kako ce izgledati raid sa vise igraca sa takvim combatom kakav je sada...
well nema razloga da korisist fp u eso.
kad u trecem licu vidis daleko više oko svog heroja.
Ne smeta me fp opcija, dapace drago mi je da je tu jer bi barem 20-30% ljudi dodatno pljuvalo igru da ga nema. Naprosto ga nitko (ili gotovo nitko) nece koristit i to je ok... ali je tu. Problem je u samom osjecaju borbe koji je los. Opet, da je los samo u FP ne bi bio problem, ali los je opcenito.
true that
ja sam mislio kako je fp i sve je ''bliže'' da ce biti visceralnije i opakije.
jos je gore zapravo
Combat je dosta dobar... bolji od tradicionalnih MMO-a.
Combat je dosta dobar... bolji od tradicionalnih MMO-a.
očito smo igrali različite igre
hah šta pričaš ti? :D
bogte aoc combat iz 2008me ga pojede.
em što sma igrao ESO kad je beta bila em što sam na jutubu pogledoa masu videa jer me zanimalo više oko pvp-a kak oto izgleda...to je tolko odvratno da je uzas. cak i za gledati...
Ekšuali, ja sam koristio isključivo pogled iz prvog lica, jer na taj način ne moram gledati užasne animacije mojeg lika, koji ubija mobove tako da mlatara sjekirama po zraku.
Combat je dosta dobar... bolji od tradicionalnih MMO-a.
očito smo igrali različite igre
Nije to, nego ne znaš. Moraš prvo naučiti kontrole u igri, a onda to ide dosta bolje.
Nije to, nego ne znaš. Moraš prvo naučiti kontrole u igri, a onda to ide dosta bolje.
sad si i humoritičan postao
Nije to, nego ne znaš. Moraš prvo naučiti kontrole u igri, a onda to ide dosta bolje.
sad si i humoritičan postao
Ma ne, nego ti želim pomoći da ti igra bude ljepša.
tonci sjajan si za stand up komicara. keep up the good work!
sto se tice 1st person, ja ga koristim cisto kad sam u nekoj zgradi da trazim te collectables i sto vec, a combat iskljucivo 3rd person iz ocitih razloga.
nadam se da se reset talenta neće naplaćivati :/
nadam se da se reset talenta neće naplaćivati :/
Mislim da to treba naplaćivati u eurima, ne čak u ingame goldu. Dosta dobra metoda za zaradu. Ne trebaju puno, samo eur-dva.
ova tema ima zanimljive kriterije za objektivnost.. puno prašine i rantova, a većina toga su neka nagađanja.
ova tema ima zanimljive kriterije za objektivnost.. puno prašine i rantova, a većina toga su neka nagađanja.
Posebno od Obija, pljuje i kritizira igru koja nije ni izašla a igra se može okrenut naglavačke do izlaska, bez obzira što je manje od mjesec i pol dotad, nitko ne zna što se može desiti dotad.