ovisi od patcha do patcha. igrao sam tako negdje u veljači i na planeti imam jedva 20 fps, bilo gdje drugdje 150+. zatim sam probao par mjeseci kasnije i imao sam 30-40 max nebitno gdje se nalazim i koje su mi grafičke postavke. s time da mi je fps nerijetko bio i 20. igra je užasno neoptimizirana, točno se primijeti razlika u fps-u s brojem ljudi na serveru. što manje ljudi, to bolje radi. a oni žele 1 svemir s tisućama playera.... neizvedivo ako nastave ovako. a uostalom prije će moja djeca imati unuke nego što star citizen dobije release date
Jesu rješili trzanje tj. server syncing? To je po meni največi problem...
Nisu jos....ali nasrecu ovo se najvise osjeti kada se boris sa vise NPCeva ako si u pvp borbi neces toliko osjetit.....al opet zavisi od servera do servera :)
Postoji discord kanal sa nasim ljudima, evo invite link:
imam i ja savjet za veći fps u star citizen. nek si srede igru i servere. problem riješen. ne može igra jednom raditi na 20-30 fps a onda se upadne na server s manje ljudi i odjednom na istoj lokaciji radi na 40-60
svaki update je drugačiji za fps. imao sam par update gdje sam vrtio na 100+ a onda dođe novi i imam 30 dok letim naokolo. te spike kako je to do mene nek idu u 3 krasne
Ne mogu reći točni razlog jer igru nisam igrao, ali gledajuć po netu na štio ta igra liči i kaj sve kombinira, rekao bih da ti je između ostalog i grafa problem ako je još uvijek rx-ica iz tvog kompa.
Kad vidim grafiku, veličinu brodova i detalja, ne mislim da će mi rtx3070 biti dovoljna za ugodno igranje. Naravno, ako se odlučim ikad kupiti igru. Budi realan. Rx570 je grafa nižeg srednjeg ranga, a stara je već 5 let ako uzmemo da je baza rx400 serija.
Neću biti iznenađen ako igra ne izađe uopće, ali ako izađe, mogla bi trajati dugi niz godina. Osobno bi bio sretan kad bi postojala podrška za vr cvike.
kužim da je grafička starija ali ako sam na njoj vrtio 100+ fps i igra je radila odlično, ne može mjesec dana kasnije raditi na jedva 20. ne može.
igra nema optimizacije i treba ti zvijer da se to vrti donekle normalno. ali opet, kad napokon izađe (zapravo pitanje je ako izađe) to već bude geforce 10 000 ili što već izbace. jebote pa single player nisu još završili. mazanje očiju i prodavanje skupih brodova koji ni ne postoje u igri
Ne mogu reći točni razlog jer igru nisam igrao, ali gledajuć po netu na štio ta igra liči i kaj sve kombinira, rekao bih da ti je između ostalog i grafa problem ako je još uvijek rx-ica iz tvog kompa.
Kad vidim grafiku, veličinu brodova i detalja, ne mislim da će mi rtx3070 biti dovoljna za ugodno igranje. Naravno, ako se odlučim ikad kupiti igru. Budi realan. Rx570 je grafa nižeg srednjeg ranga, a stara je već 5 let ako uzmemo da je baza rx400 serija.
Neću biti iznenađen ako igra ne izađe uopće, ali ako izađe, mogla bi trajati dugi niz godina. Osobno bi bio sretan kad bi postojala podrška za vr cvike.
tamo negdje 2036. kad dođe early beta za ovo , vjerujem da će dobro raditi na RT... štogod nVidia/AMD/Intel/kinezi budu imali u ponudi grafa.
Evo kroz idućih 5 godina planiraju veliko proširenje studija
Uskočio sam naivno na Star citizen vlak tokom iae2951 i mogu reći da mi je igra odlična. Nisam još ni prošao sve mehanike, već sam se uhvatio samo testiranja brodova tokom expa i Jumptown evente (preksutra je zadnji u trajanju od 48 sati).
Kad sam uletio, prvih dana sam krenuo raditi delivery misije. Kaj je najsmješnije, od 6-7 pokušaja, svaka je završila nekim oblikom baga. Ili mi je paket kod prenošenja zapeo u ruci i nisam uspio deliverat, ili se delivery ne završava nakon što stavim u sandučić, ili, kaj je bilo najsmješnije, Cutlass Red nije pokazivao otvoren hangar, iako je za druge igrače bio otvoren. Na kraju mi je jedan od njih ušao u brod i zatvorio pa ponovo otvorio vrata. Stalno nekaj, ali tek tad vidiš kompleksnost te igre.
Pošto je to bilo tokom expa, svi su mogli vozit co nomada pa sam tako s njime prevozio pakete, a obzirom da nomad nema natkriven cargo u jednom trenutku je paket pofrcao iz truge dok sam još bio unutar atmosfere. Prekomično je bilo.
Na expu sam rentao sve do jednog broda koji su mi, isto zbog bug-a, ostali skroz do jumptown eventa. No, u međuvremnu sam kupio start paket s Aegis avenger titanom i pretežno sve radim s njime dok ne kupim Mercury star runnera.
Moram napomenuti da što više igram, sve manje nailazim na bugove. Ne ginem više jer zaboravim stavit kacigu kad izlazim na docking bay po brod itd. Sve manje izlijećem u crni lift. Nauči čovjek s vremenom lol
Zaboravio još napomenuti da igra radi za kurac na mom kompu. Problem oko renderera koji bi se trebao riješiti u skorije vrijeme da iskorištava više jezgri. Arccorp uz microtech je najgadniji planet za performanse, ali 30-40 pa čak do 60fps-a naberem. Vjerujem da bi neki od novih intela to bolje vrtio
Hoće li ova igra ikada biti završena?
Hoće li ova igra ikada biti završena?
Da su htjeli odavno bi ju završili. Ovako im je jednostavno isplativije.
Hoće li ova igra ikada biti završena?
Da su htjeli odavno bi ju završili. Ovako im je jednostavno isplativije.
I onda neko kupuje alfa igru i misli da bude završeno nekada?
Evo kroz idućih 5 godina planiraju veliko proširenje studija
Ova citat (bivšeg ? ) zagriženog fana , nakon 10 godina čekanja bi trebao biti dovoljan komentar na sve upite "jel ovo skoro gotovo / hoće li uskoro biti dovršeno" , ako i upozorenje svima koji su "upravo kupili start paket i planiraju dodatno trošiti novac" - fali vam 10 godina praćenja projekta da shvatite da ovo nema smisla.
Nisu u 5 godina izbacili prvu epizodu / prolog single player kampanje, a cijeli projekt se tiče persistent svemira i multiplayera koji je mnogo kompleksniji i nepredvidljiv i neograničen naspram sinple player djela.
Kako vrijeme prolazi ovo sve oko igre me podsjeca na neki poveci socijalni eksperiment.
Decki cekajte jos malo evo samo sto nije
https://gamingbolt.com/squadron-42-is-still-another-1-2-years-away-developer-says
Moje nade su sad usmjerene u Bethesdu. :)
cijeli drugi mjesec sam na GO, ako nađem vremena ću pogledat SC u kakvom je sad i malo ću letjet okolo.
Taman će ga završit u vrijeme kad kvantni kompovi sa fotonskom memorijom postanu mainstream, kad se cijena grafi ispuše u normalu nakon što zabrane majanje kriptovaluta, kad nestane covid, kad crkne HDZ i kad u svijetu prestanu ratovi i zavlada mir.
Tako da u ljubavi i slozi možemo zaigrati SC u N-tom enginu koji u realtimeu simulira svaki atom SC metaversa i procese svake stanice u virtualnim tijelima subscribera.
A SC će i dalje štekati jer mu neće bit dovoljan ni kvantni komp za fluidni rad.
Up, Up and Away!
The Last Guardian (9 years)
Too Human (9 years)
Team Fortress 2 (9 years)
Final Fantasy XV (10 years)
Prey (11 years)
Diablo III (11 years)
Duke Nukem Forever (15 years)
ima nade
Moje nade su sad usmjerene u Bethesdu. :)
cijeli drugi mjesec sam na GO, ako nađem vremena ću pogledat SC u kakvom je sad i malo ću letjet okolo.
Ja sam svjestan da je hrpetina ljudi željna j.bat superzgodne žene, al ne razumijem kako im pomaže bacat milione dolara na OnlyFans modele.
To je otprilike što ovdje radite vi željni space pucačina sa cool slikicama i konceptima koje, kako stvari stoje već više 10 godina, nikada nečete zaigrat.
Uvijek se može igra kupit kad izađe, dobili su para vipe nego dovoljno za izdat barem nešto - recimo 2014. ? 2016. ? najavljeni Squadron 42.
Ne znam kak već nije jasno da su ljudi bili djeca / mladi kad je ovo najavljeno, a danas imamo vlastitu djecu koja su dovoljno velika da bi igrala ovo da je izašlo... a nije ni blizu releasea.
Generacija ljudi se izmjenjala a oni najavljuju tek proširenja studija u nadolazećih 5 godina da lakše dovrše sve skupa.
Imam osjećaj da sami kažu "ne planiramo ovo još barem 10 godina završit i izdat, predobro ovako zarađujemo" da bi vi i dalje kupovali i pare davali za slučaj da se ipak predomisle.
Osobno želim da samo puste više sistema, server meshing, i srede hrpu bugova u PU. S42 me uopće ne interesira
Prva stvar, igra je najavljena u jesen 2012. dakle prije 9 godina i 8 mjeseci otprilike i tada je tek počela kampanja na njihovom webu pa kasnije i na Kicksatarteru. Tada je sve još bilo 'u zraku' i postojao je samo prototip koji je kasnije skroz napušten. Tijekom 2013. ekipirali su studije i skupljali ljude, a radilo se samo na početnim modelima brodova i famoznom 'hangar modulu' gdje se moglo šetati okolo broda u hangaru i ulaziti/izlaziti u pilotsko sjedalo.
Tek krajem 2014. ako se ne varam (davno je to bilo) je izašao modul sa letenjem i kakvim takvim dogfighting simulacijama na 3 vrlo male mape (kao neki flight sim). Nakon toga 2015. ili čak 2016. potpuno su modificirali Cry Engine - onaj demo sa glatkom tranzicijom od zjenice oka do svemira i počeli su raditi in house alate za razne komponente u igri. Također su paralelno oko 2015/2016. nasnimali u mocap studiu hrpetinu scena za Squadron 42.
Od tada ide rad na in game sustavima i assetima manje više progresivno - dakle zadnjih 5-6 godina. Kada se gleda razvoj Star Citizena ljudi jednostavno nisu objektivni jer ne mogu shvatiti koliko je to ogroman projekt i koliko su imali prepreka (što internih što eksternih) na putu da dođu do nekakve igrive verzije (ajmo reči od 3.0 na dalje..).
Osobno sam se veselio SP kampanji Squadron 42 jer sam fan Wing Commander serijala, ali igrao bi i StarCitizen ako ispadne OK. Ono što se meni dogodilo s ovim projektom je zamor materijala.. predugo sam svakodnevno pratio sve što se događa, isprobavao svaki patch, bio član svih mogućih grupa, aktivan na službenom forumu, redditu i sl. Nakon 5,6 godina igra nije bila na pomolu i došle su druge stvari.. promijenio sam posao, oženio se, dobio djecu, život ide dalje. Još uvijek se nadam jednog dana zaigrati Squadron 42, pa i Star Citizena.. ali više ne računam da će to biti uskoro. Kad dođe, dođe.
Više ni ne pratim development osim jednom na mjesec kad dođe newsletter koji samo preletim na brzinu.
Možda ću oko 2030. igrati Star Citizen sa svojom kćeri, ko zna..
Dado, ja se iskreno za tebe nadam da će zaista izać u obliku koji priželjkuješ i da će sve zaista biti kako se nadaš.
Ja u to apsolutno ne vjerujem zadnjih 5-6 godina.
Nitko ne gubi ništa ako sam u krivu, najlakše će biti reći meni "pogriješio sam"
Problm je što nakon 10 godina (ili 9 godina i 8 mjeseci) i najave da će "u slijedećih 5 godina značajno povećati studio" - što ja samo čitam kao "ne nadajte se ičemu slijedećih 6-8 godina, ali molim vas nemojte nas prestat financirat, samo što nismo" i iskreno.... da je netko prije 10 godina tokom tog kickstartera nrekao "planiramo projekt, ali trebat će nam koje desetljeće da ga dovršimo... ne brinite se, ako ne bude gotovo do naše penzije, prije nego našadjeca odu u penziju sigurno ćete dobiti bar beta verziju" mislim da projekta ne bi ni bilo i to bi bilo puno poštenije.
Ali ok...
Već godinama upozoravam sve koji samo spomenu "ima taj cool projekt, rade svemirsku simulacij"... i nanjušim da su friški, o tome kako je ovo never ending story i da pričekaju sa parama.
Da sam tada uložio u BTC umjesto dao njima pare za kickstarter, danas bi imao kuću, auto, jahtu i helikopter, te uživao, a ne gledao kako se oni z*jeb*vaju sa novcima koje su dobili.
A da su tek oni uložili dobivene pare u BTC...
Eeee.. :)
Ma da, taj dio s 'beskonačnim' odgađanjem Squadron 42 me i ohladio od projekta. A onda opet vidim napredak svake godine, taman toliki da ipak postoji šansa da izbace nekaj konkretno u budućnosti