Star Citizen izdvojena tema

poruka: 4.785
|
čitano: 873.796
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: Star Citizen, Star Citizen - nickovi
16 godina
odjavljen
offline
Re: Star Citizen
Dado_ZG78 kaže...
Tonči kaže...

Ma čekaj, letio sam u tome ima mjesec dana... krao bih ga svugdje. Po čemu je to novo?

 Hm, nešto si pobrkao.. Starfarer im je novi. Možda misliš na Freelancera ili Retaliatora? 

 Da, bio je Freelancer. Imaju istu foru nepreglednog kokpita :)

 

___________________

 

Što se tiče SC projekta, do sada smo već gotovo sigurni da Dado plaća ćevape. :) - Jedina stvar koja je mogla izaći ove godine, Squadron 42, vrlo vjerojatno neće izaći ove godine.

 

Što se tiče stanja kakvo imamo: SC je u problemu kakav sam očekivao i predvidio prije puno godina ovdje. Režu obećane stvari jer nema teorije da ih ikad ispune (Star Marine), hrpa toga ide na led (PU bi mogao općenito, ako već nije), a fokusiraju se na fluff brodove s kojima imaju također problema. S vojskom ljudi, nisu u stanju završiti modele brodova više, ide sporo, sporo izlaze, na kapaljku. Jasno, jer im je tim fokusiran na SQ42, ali i dalje je to slabo. 

 

Ono što zabrinjava je, što su uslijed odlaska nekih ključnih ljudi, dobili problema i tehnološki. Igra ima više bugova nego je imala ikad dosad, bugovi pokazuju da im timovi ne znaju što rade, jer su toliko blesavi ponekad i toliko jasno rezultat pogrešnih i amaterskih odluka, da me zaista, ali zaista brine tko je ostao u firmi. Još uvijek nisu probili niti broj igrača koje imaju moderne FPS igre, a kamoli da su dobili neku masovnost očekivanu i nužnu za svemir. Iako je jasno da CE baza jednostavno ne može primiti puno, navodna hrpa izmjena davala je očekivanja u smislu kvalitete. U praksi se nije ništa maknulo s mrtve točke. Idući problem je što se čini da fejkaju dosta toga (fejk udaljenosti

).

 

Ukratko, tim koji u mjesecima rada nije u stanju izdati FPS modul igre, a ima licenciran najbolji FPS engine današnjice (de facto posla imaju uglavnom samo artisti i nešto malo programeri), teško da može izdati igru kakvu očekuju backeri Star Citizena. Bojim se da će biti puno razočaranih ljudi kako vrijeme ide.

 

Meni se lako oprostiti od 50-tak eura, fućka mi se. No, bojim se za ove s nekoliko ili čak 15 tisuća i više uloženih.

 

 

14 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

spojio se na frendov acc i ostao poprilicno razocaran vidjenim.nista neradi kako treba. tone i tone bugova.sve su zapoceli a nista zavrsili nisu.. hvala bogu da nisam dao nikakve novce za ovo. pa 4 jebene god vec igru rade nisu niti trecinu napravili. 

xfact
Moj PC  
2 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Star Citizen
Tonči kaže...
 ...Idući problem je što se čini da fejkaju dosta toga (fejk udaljenosti
)...

 

 

 

Ovo je stvarno LOL trenutak. :D 

 

 

15 godina
offline
Star Citizen

Čitajući ove vaše uglavnom negativne komentare i dojmove, imam osjećaj da je ipak bolje to sto sam kupio Elite Dangerous nego SC. Možda nije igra toliko lijepa i detaljna kao SC ali radi dobro a a dev team (za sada) jos uvijek ispunjava ono sto obecava.

 
3 0 hvala 0
12 godina
offline
Star Citizen

To su 2 različite zvjerke... no zašto posjedovanje ED isključuje mogućnost da (jednom, možda) zaigraš i SC? :) Ta natjecanja fanboya (ne kažem da si i ti nužno fanboy) mi nikad nisu bila jasna... evo ja imam instaliranu Elitu i igram je otkad je izašla, ali planiram igrati i SC, a vjerovatno i NMS.

 

I dalje se nadam da ćemo jednom dobiti nekakvu SC igru , iako mi se čini mi da unutra neće biti ni 20% od onoga što je obećano. Slažem se da je Elite Dangerous u boljem stanju i potpuno igriva. Iako je i sama daleko od završenog proizvoda, sve što je trenutno unutra (zlobnici bi rekli da i nije tol'ko puno toga) više-manje radi kako treba.

Poruka je uređivana zadnji put sri 30.3.2016 14:13 (Moloch).
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
Tonči kaže...

Ukratko, tim koji u mjesecima rada nije u stanju izdati FPS modul igre, a ima licenciran najbolji FPS engine današnjice (de facto posla imaju uglavnom samo artisti i nešto malo programeri), teško da može izdati igru kakvu očekuju backeri Star Citizena. Bojim se da će biti puno razočaranih ljudi kako vrijeme ide.

Ovo je najbitnija, najžalosnija, ali i iznimno indikativna rečenica koju si napisao.

 

Ako oni nisu sposobni gotov engine iskorititi za svoje potrebe, te napraviti najobičnije FPS napucavanje na barem 5 različitih mapa, onda ja ne znam za što jesu sposobni.

 

Budućnost igre - Pod prisitiskom backera igra će izaći negdje krajem 2017. i tada će biti zadnji drek, koji će trebati patcheve i hot fixeve svako malo da bi uopće bila igriva, content će biti nikakav, a isprika će biti u stilu: Izbacili smo igru, jer ste vi to tražili. Mark my words.

17 godina
offline
Star Citizen

Tragičnije je što sa tim gotovim engineom nisu uspjeli izdat ni modul ground fps misija već se od toga u potpunosti odustalo. Za njih maltene engine nisu trebali ni modificirat.... To mi je bila, iskreno, najtragičnija činjenica u ovoj lakrdiji.

Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen

Ne mogu da se ne ukljućim u raspravu. Drobite o Cryeenginu kao da je photoshop ili 3ds Max. Zanimaju me game engini samo ne ko diizajnera nego njegova srž. Po literaturi koju sam prolazio, profesionalni developeri hvale UDK kao naj bolji set alata za razvoj igre. S time da je i on pre veliki zalogaj za dosta ljudi. Koliko sam primjetio u zadnje vrijeme je naj zastupljeniji Unity kod ljudi kojima je bitniji dizajn igre.

Na poćetku razvoja star citizena su imali gadnih problema sa enginom tako da su im morali dolatiti u pomoć developeri cryteka.
U zadnje 2g. su se osamostalili i u princupu ga dosta modificirali.
Na ovome im skidam kapu:

Dali Chris Roberts ima pre ambiciozne planove koje će biti tehnićki teško izvest, to ne znam. Ali po viđenom, vjerujem da ima iskrene namjere i dovoljno iskustva da isporući to što prezentira.

16 godina
odjavljen
offline
Re: Star Citizen

1. Ne drobimo, nego komentiramo.

2. Govorim iz perspektive primarno developera.

3. Nisu imali problema zbog enginea, nego zbog samih sebe.

4. UDK je discontinued proizvod.

5. Da, upropastili su codebase.

6. Ja ne skidam kapu; znam da je to fejk. :)

7. Ima preambiciozne planove, a iskustva nema, a ljude koji su imali iskustva je izgubio. 

17 godina
offline
Re: Star Citizen
Angus_Young kaže...

 

Na ovome im skidam kapu:

 

 Već dosta dugo postoje puno impresivnije stvari od toga; i koje nisu "cut-scene" sekvenca u kojoj ne možeš kontrolirati svoj brod, koja te vozi na jedno jedino preddefinirano mjesto gdje možeš sletjeti, dok je ostatak planeta samo "fancy" pozadina.

Npr:



Evo nešto staro skoro 10 godina:


A ovo je napravio tim od 5 ljudi u slobodno vrijeme (na engine-u iz prethodnog clipa, koji su sami napravili "from scratch"). I tu nema restrikcija vezano za kretanje po planetima i oko njih. Ideš di te volja.

http://dejankober.com/, http://dd3d.hr/
17 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

OK dakle sada već padaju komentari da im je planet flight tehnologija fake?

Koliko sam u toku, trebali su to ubaciti u baby PU do ove jeseni.

 

 

Ima nekih konkretnih dokaza na tu temu ili su to opet samo ispadi nestrpljenja i nedostatka vjere u projekt? 

 

Lijep pozdrav ;)
Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Star Citizen
Tonči kaže...

Meni se lako oprostiti od 50-tak eura, fućka mi se. No, bojim se za ove s nekoliko ili čak 15 tisuća i više uloženih.

Tvrdim da su upravo ti ljudi kaj su Roberta zasipali tolikom lovom i odgovorni kaj igra ne napreduje.

Ziher on nije krenuo radit igru iz ljubavi prema kodiranju, cilj mu je bila zarada, a zahvaljujući ovim fanaticima on je svoj cilj ostvario.

 

Lik je dobio 111 miliona$, pa on i njegovih 10 koljena mogu sa time živjet ko bikovi na gmajni.

17 godina
offline
Re: Star Citizen
Dado_ZG78 kaže...

OK dakle sada već padaju komentari da im je planet flight tehnologija fake?

Koliko sam u toku, trebali su to ubaciti u baby PU do ove jeseni.

 

 

Ima nekih konkretnih dokaza na tu temu ili su to opet samo ispadi nestrpljenja i nedostatka vjere u projekt? 

 

 OK, da li možeš i da li su oni igdje demonstrirali, da se može letjeti po planetu svojevoljno gdje hoćeš i sletjeti gdje hoćeš? Koliko znam, nisu, te to nije "planet flight tehnologija" nego cut scena sljetanja na predefiniranu lokaciju koja je izdetaljizirana oko landing zone, a ostatak je, relativno low quality pozadina.
Ovi gore primjeri koje sam stavio, to bi se moglo nazvati "planet flight tehnologija" jer su u stanju prikazati kompletni planet do vlati trave (istina, nije baš zjenica oka) i to bez ikakvih restrikcija što se tiće nekih preddefiniranih landing zona.
I generalno; osobno nemam apsolutno ništa protiv takvog sistema u Star Citizenu. Nitko ni ne očekuje da oni imaju potpunu slobodu kretanja po svakom planetu. Ali nemojmo brkati kruške i jabuke i dizati u nebesa nešto što zapravo nije ništa pretjerano posebno, gledano s tehnološke strane (kao i sve ostalo vezano za Star Citizen, vizualno izgleda odlično).

http://dejankober.com/, http://dd3d.hr/
12 godina
offline
Re: Star Citizen
b00 kaže...

 

Lik je dobio 111 miliona$, pa on i njegovih 10 koljena mogu sa time živjet ko bikovi na gmajni.

 eh, da nije već tu lovu spiskao...

16 godina
odjavljen
offline
Re: Star Citizen
Dado_ZG78 kaže...

OK dakle sada već padaju komentari da im je planet flight tehnologija fake?

Koliko sam u toku, trebali su to ubaciti u baby PU do ove jeseni.

 

 

Ima nekih konkretnih dokaza na tu temu ili su to opet samo ispadi nestrpljenja i nedostatka vjere u projekt? 

 

 Dakle, da bude jasno (večeras sam još ljući na CR-a i CIG pa mi se ne da trpit njihove gluposti): ovo je alfa, igrači imaju pristup alfi, dakle de facto bi trebali imati pristup svemu što postoji. Ono što nemamo u alfi, ne postoji. Sve što viđamo, a nije u igri, je fejk. Slijetanje na planet ne radi, nikome. Može li se snimiti video bez da nešto radi? Naravno, već godinama gledamo na Bengal carrier, Star Marine, slijetanje na planet - ništa od toga ne postoji osim kao hrpa materijala koji nisu spojeni u ništa, a kamoli funkcionalnu cjelinu. Za potrebe videa, skriptirano je i animirano, simulirano. Fejk. Kao i sve dosad što nismo dobili u ruke.

 

Do koje jeseni? Dakle, ti zaista vjeruješ da firma koja nije u stanju u gotovom FPS engineu napraviti FPS demo (nije trebala biti puna igra), može napraviti igru kakvu je CR obećao?

 

Poruka je uređivana zadnji put čet 31.3.2016 0:19 (Tonči).
17 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

Malo da vas izbacim iz takta, gledam ova trčkaranja po brodovima, i neš onog FPS gameplaya što se sjećam... Ovo je kao "PC master race" igra, da li se može podesiti FOV ili je ova klaustrofobija iz videa ono što se dobije?

Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: Star Citizen
Dr. Zoidberg kaže...

Malo da vas izbacim iz takta, gledam ova trčkaranja po brodovima, i neš onog FPS gameplaya što se sjećam... Ovo je kao "PC master race" igra, da li se može podesiti FOV ili je ova klaustrofobija iz videa ono što se dobije?

 Možda se može preko konzole, isto kao i isključiti debilni motion blur i DOF (još da se može isključiti i headbob, da ne dobijem morsku bolest nakon 15 min igranja...)

http://dejankober.com/, http://dd3d.hr/
Poruka je uređivana zadnji put sri 30.3.2016 23:19 (Berko).
16 godina
odjavljen
offline
Star Citizen

Ajmo svi misliti pozitivno ovog ljeta, poput Dade, pa da dobijemo SQ42! :) (ne šalim se). Dosta mi je negativnosti.

 

Obrisao sam svoj komentar s negativnim informacijama koje nisu 100% sigurne i komentare na komentar (Berko itd.). Da ne stvaramo više negativnog nego je nužno, nema smisla.

 

Držim fige da stvari konačno krenu na bolje, a dotad ću se malo odmoriti od SC i teme.

Poruka je uređivana zadnji put čet 31.3.2016 0:20 (Tonči).
Moj PC  
2 0 hvala 0
12 godina
offline
Star Citizen

Za blur u konzolu r_motionblur 0, ovo dalje neznam.

 

A taj squadron, hebalo ih to. Pišljivih 30 sati dovoljno da pređeš svaki SP pa tako i taj. Borba protiv mutave AI.

Nikad nisam i nikad nebum shvatio igrače single playera.

Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: Star Citizen
b00 kaže...

Za blur u konzolu r_motionblur 0, ovo dalje neznam.

 

A taj squadron, hebalo ih to. Pišljivih 30 sati dovoljno da pređeš svaki SP pa tako i taj. Borba protiv mutave AI.

Nikad nisam i nikad nebum shvatio igrače single playera.

Osobno sam pledg-ao samo za SQ42 i to sam očekivao da ću dobit kroz neko normalno vrijeme... 
Ja opet s druge strane, preferiram single player igre; draža mi je zanimljiva priča i likovi, nego ponavljanje jedne te iste stvari na jednim te istim mapama u multiplayeru. 

http://dejankober.com/, http://dd3d.hr/
17 godina
offline
Re: Star Citizen
b00 kaže...

Za blur u konzolu r_motionblur 0, ovo dalje neznam.

 

A taj squadron, hebalo ih to. Pišljivih 30 sati dovoljno da pređeš svaki SP pa tako i taj. Borba protiv mutave AI.

Nikad nisam i nikad nebum shvatio igrače single playera.

 Gle, kak ti ne shvaćaš PvE, tak neki od nas nisu preoduševljeni PvP-om. Nije to stvar "nemam skila", već se PvP krene vrtit oko jednih te istih meta gluposti, bez (puno) mogućnosti odstupanja od mete, tj. možeš, ali nebuš niš postigo. Zatim se meta mijenja svako malo sa nekim patchom koji te uglavnom forsira farmat nove gluposti da bi opet zadovoljio neku drugu, novu metu.

 

Rijetko koja igra ima dobar PvP koji se ne oslanja na meta buildove i da jednom, kada se meta promijeni, to ne znači bezumno farmanje svega iznova.

 

Jedini igra u kojoj sam iskreno uživao u PvP-u je GW i GW2, sve drugo se baziralo na meti i gearu. Ne kažem da GW nije imao (tj. i dalje nema) metu, ali barem se ne moraju farmat setovi geara svaki patch.

 

Sa druge strane imaš igra poput Dark Souls, koji imaju BOLESNO dobar PvE, a i podjednako dobar PvP koji, iako ima neku metu, ostavlja dovoljno prostora za modifikaciju iste, a opet poprilično ovisi o skilu. PvE je tamo težak, ali fer, frustrirajući, ali na način da te tjera biti bolji, zahtjeva dosta skila i zabavan je, a ujedno cijela igra ima predobru priču.

 

Žao mi je na OT, da ne budem u potpunosti, nadam se da će do kraja desetljeća i SC imat dobar PvE i PvP. Doduše, pledgao sam radi PvE dijela, mrzio sam ih što su to iz PvE igre pretvorili u MMO, pa zatim u štogod bi to trebalo biti danas, pa iako se SQ42 donekle vratio u neki važni plan, učinili su to na način da smo svi skupa pledgali samo mali dio igre i morat ćemo večinu ponovo kupovat, što, ponovo ponavljam, nije fer i nerazumijem kako možete sa tim biti zadovoljni.

10 godina
offline
Re: Star Citizen
b00 kaže...
Tonči kaže...

Meni se lako oprostiti od 50-tak eura, fućka mi se. No, bojim se za ove s nekoliko ili čak 15 tisuća i više uloženih.

Tvrdim da su upravo ti ljudi kaj su Roberta zasipali tolikom lovom i odgovorni kaj igra ne napreduje.

Ziher on nije krenuo radit igru iz ljubavi prema kodiranju, cilj mu je bila zarada, a zahvaljujući ovim fanaticima on je svoj cilj ostvario.

 

Lik je dobio 111 miliona$, pa on i njegovih 10 koljena mogu sa time živjet ko bikovi na gmajni.

 

ne ide to baš tako, neće njemu ostati ni centa od toga ako ne isporuči igru, kako god znao i umio, gledano sa pravne strane, ljudi koji su dali novce i RSI su potpisali ugovor, gejmeri su svoj dio ugovora ispunili (uplatili su tražene novce) te je on isto tako dužan ispuniti svoj dio ugovora.

 

kod nas u lijepoj našoj možda pravosuđe i je u banani, ali to baš i nije tako i u zapadnoj europi i u americi (naravno da i tu ima svinjarija, evo prvi primjer je sramotno oslobađanje šešelja danas ujutro btw)

 

u svakom slučaju ameri će ga prvi pojesti bez kruha, pokopat će ga, u americi se sudi za sve i svašta, a ovo je slučaj čist ko suza, ono čisti ugovor o djelu, ako jedna strana ne ispuni svoj dio ugovora odgovarat će.

 

moje mišljenje je da će SC ili biti isporučen u nekakvom obliku (kontam samo SQ42) ili će roberts teško bankrotirati

17 godina
offline
Star Citizen

Koliko ja znam kickstarte projekti su "best effort", ako ne uspiju nikome ništa.

Moj PC  
0 0 hvala 0
10 godina
offline
Re: Star Citizen
Rhodin kaže...

Koliko ja znam kickstarte projekti su "best effort", ako ne uspiju nikome ništa.

 

to ne znam, možda i je, ali kad su u pitanju 100 m $ mislim da će se pravila malo i promijeniti, ne možeš ni samo tako pokupit tolike novce i reći dali smo sve od sebe ali nam je žao, igra nije uspjela

12 godina
offline
Re: Star Citizen
Cansee kaže...
Rhodin kaže...

Koliko ja znam kickstarte projekti su "best effort", ako ne uspiju nikome ništa.

 

to ne znam, možda i je, ali kad su u pitanju 100 m $ mislim da će se pravila malo i promijeniti, ne možeš ni samo tako pokupit tolike novce i reći dali smo sve od sebe ali nam je žao, igra nije uspjela

 

mozes, u tom i je fora kickstartera (preko kojeg je star citizen startao)..koliko je tako ljudi dosad nasamareno sa laznim projektima..

 

spominjes neke ugovore..tko je potpisao ugovor s kim? chris moze uzet sutra sve pare sebi (nakon sto isplati svoje zaposlenike) i odsetati od svega bez posljedica 

sigurno ce njegov pravni tim reci da sto se njih tice su svoje obveze ispunili izbacivsi proizvod na trziste (makar on bio u alphi) i da su svi primljeni novci u biti samo donacije gamera

Poruka je uređivana zadnji put čet 31.3.2016 13:38 (Fanu).
17 godina
offline
Re: Star Citizen
Cansee kaže...
Rhodin kaže...

...

 

to ne znam, možda i je, ali kad su u pitanju 100 m $ mislim da će se pravila malo i promijeniti, ne možeš ni samo tako pokupit tolike novce i reći dali smo sve od sebe ali nam je žao, igra nije uspjela

Nema financijske granice, to i jest ljepota cijele priče. Dakle, ti na početku imaš nekoliko uvjeta koje moraš zadovoljit da bi otvorio novi projekt, ali oni su više-manje samo stvar formalnosti, bilo ko može otvoriti bilo kakav projekt (naravno glavni uvjet je da si iz podržane zemlje, ali i to se da zaobić otvaranjem fiktivnog ureda/adrese u SAD-, košta neku siću, te bankovni račun).

E, zatim postaviš neki target, tipa treba mi 2000 dolara za dovršetak projekta, dobiješ ili odrediš neko vrijeme u kojem se te pare moraju skupit i ponudiš neku nagradu svojim backerima, nema uvjeta koliko pragova ćeš postavit niti iznosa tih nagrada.

 

Sam kickstarter uzima neki postotak skupljenih para i naravno da im ovakvi projekti poput SC dođu ko budali šamar.

 

Nakon toga, kreću uplate, ali na način da su on "on hold" dok se ne pređe prag, tako sustav funkcionira. Ako se ostvari target pare sjedaju na račun vlasnika projekta, ako ne vraćaju se na račune backera, umanjene za neki transaction fee.

 

CR je u trenutku sjedanja para na račun bio slobodan sa njima raditi što je htio.

 

Nakon toga kreću dodatni "stretch goal"ovi koji mislim da su mali dio išli preko kickstartera, a da je nakon toga CR shvatio da mu je praktičnije otvorit vlastiti servis na stranici projekta i da sve ulate idu preko njih pa je kickstarter u potpunosti zaobiđen, nisam siguran kakve eventualne uguvore tu imaju, ali bojim se da je kickstarter izvuko deblji kraj za sve nakon nekoliko počenih miliona koji su išli preko tog servisa. S time je nestala i bilo kakva zaštita koju su eventualno ti noviji backeri imali. Kako ljudi kaži za DayZ - VELIKIM SLOVIMA je pisalo da je EA i da ne rade pojedini dijelovi, nigdje ne piše da će IKAD radit, tj. ako NIKAD ne prorade da imate pravo na povrat novca. Ovo su donacije za projekt koji će možda jednom biti gotov, bez ikakve pravne ili financijske odgovornosti samog CR ili kompanije.

 

Ono što CR i kompanija koju je osnovao za SC trenutno imaju za zadatak je obečavati brda i doline kako se priljev novca ne bi umanjio, a kad ih realnost lupi po nosu napraviti spin. Svaki fail do sada, tipa odustajanje od modula, razdvajanje igre na MMO i single player, te na koncu razdvajanje SP igre na fiktivne epizode, prošao je bez ikakvih penala, dapače podržano je to i od dobrog broja backera, jer su "early backeri" i jako su sretni što oni imaju pravo na sve - sve od ničega trenutno, ali nikad se ne zna.

 

Meni nije jasno, znači backao sam single player igru, obečanu tada davne... 2011.? 2012.? ne znam... da bi mi oni potezom pera 2015. rekli "a ne, backao si samo jedan maaali mali dio, prvu epizodu, a mi smo odlučili, ne zato kaj smo lopovi pa prodajemo muda pod bubrege sa epizodama, već zato kaj smo dobri, tu prvu epizodu proširiti na dodatne koje ćete moći kupiti za neku siću jednom kad budu gotove".

 

I nikome ništa.

 

Da danas sutra projekt propadne, na što ćeš se točno pozvat i koga tražit pare nazad? Kickstarter? Nemaju veze sa tim. CR? On je bio CEO kompanije koja te izvarala, ta kompanija će vjerojatno propast, a i da ne propadne, nisu dužni ni po kakvom zakonu vratit pare za investiciju koja je propala, dokle god ne postoji dokaz o pronevjeri, a neće postojat jer godinama već rade, samo su pare presušile. Ipak, imaju dokaze da su "dali sve od sebe".

16 godina
odjavljen
offline
Star Citizen

Star Citizen nije Kickstarter projekt, odnosno ono što je skupio na KS je tek maleni dio novca koji, čak i da sve vrati, u ukupnoj sumi nije velik.

Moj PC  
0 0 hvala 0
10 godina
offline
Star Citizen

to sve stoji i trenutno je takva situacija, ali na kraju krajeva nije bitno tko je koliko zaštićen nego što se može dokazati. kolektivna tužba nekoliko stotina ili možda i tisuća ljudi i tim sposobnih odvjetnika mogu učiniti čuda, a na sudu je da presudi, to što pravni tim chris robertsa smatra da je on odradio svoj dio ili dao svoj "best effort" se može objesiti mačku o rep ako sud smatra drugačije. također je taj slučaj moguće i odvesti u korelaciju sa nekim drugim presedanima, kad direktori koriste svoje tvrtke za svoju osobnu korist, proboj pravne osobnosti i slični instituti, svašta se tu može napraviti samo je potrebna volja.

naravno ako nikakva igra ne bude isporučena a roberts si uzme lovu, a nitko na to ne reagira onda neće biti ničeg od toga svega, nije da je ubio nekog. ali da bi u tom slučaju postojala osnova za privatnu kolektivnu službu i da bi se nešto i moglo napraviti, definitivno bi

Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Star Citizen
Cansee kaže...
Rhodin kaže...

Koliko ja znam kickstarte projekti su "best effort", ako ne uspiju nikome ništa.

 

to ne znam, možda i je, ali kad su u pitanju 100 m $ mislim da će se pravila malo i promijeniti, ne možeš ni samo tako pokupit tolike novce i reći dali smo sve od sebe ali nam je žao, igra nije uspjela

Tamo je prikupio 2m$, ne 100m. Ostalih 98$ je prikupio prodajući brodove preko svoje roberspaceindustries stranice.

16 godina
odjavljen
offline
Star Citizen

Moj PC  
0 0 hvala 0
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: Star Citizen, Star Citizen - nickovi
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice