Star Citizen izdvojena tema

poruka: 4.785
|
čitano: 873.802
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: Star Citizen, Star Citizen - nickovi
13 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

Vec vidim novi strech goal na 50mil. rade svoj engine i opet sve ispocetka. i da ne zaboravim opet selidba u veci studio.

 
3 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: Star Citizen
Dado_ZG78 kaže...

Da se razumijemo, mene isto živcira što se stvar otegnula jer bi i sam htio što prije letat okolo i uživat u space-opera ugođaju, te također smatram da su mogli neke strvari brže izbaciti (pa kasnije peglati), ali isto tako ti u svojim primjedbama tj. rezimeu ne navodiš bitne stavke od kojih su im prve 3 i odnjele najviše vremena:

 

- odabir i zapošljavanje na desetke novih ljudi

- dogovori i organiziranje kooperacije sa nekoliko drugih razvojnih timova

- nalaženje i namještanje novih poslovnih prostora (i to 2 puta od početka projekta - kako je projekt rastao, tako su selili u sve veći prostor)

- izrada novog weba sa integracijom Voyager Direct-a i Corporation social modula

- postavljanje MOCAP i Sound studia

- pisanje vlastitog net code-a

- dodavanje PBR-a i optimizacija 

- peglanje uočenih bugova

 

Kada se sve to uzme u obzir, ekipa ipak nešto radi. Moglo bi i brže, ali ja sam zagovornik kvalitete a ne brzine tako da ću ipak pričekati taj DFM da kritiziram (ili hvalim).

 

- zapošljavanje ljudi radi HR odjel (human resources), vjeruj mi, kvalitetnih kandidata sigurno ne manjka, ali ako nekome treba godinu dana da zaposli kompetentan tim ljudi, onda tu netko ne radi dobro svoj posao

- suradnja sa vanjskim studijima je nešto što koristiš ako ti interni tim ljudi nije dovoljan, a procjeni se da bi se nešto tako prije napravilo nego povećavat bazu ljudi; tj. to nije nešto što bi od starta trebalo koristiti, jer se tu može rodit dosta produkcijskih problema, tako da opet, po nekoj logici, to ne bi smio biti apsolutno nikakav faktor

- selidba; tjedan dana max. sve više od toga je ozbiljan organizacijski problem

- izrada weba; ok, ali kakve to veze ima sa samom igrom? Tj. tim koji radi web i tim koji radi igru bi trebali biti 2 odvojena tima koji rade 2 odvojene stvari u ponešto međusobnih dodirnih točaka

- kak je i Tonči rekao; postavljanje mocap studija za space-sim igru?? Zašto?? Uz toliko dostupnih mocap studija za najam? Ili hrpetine dostupnih već gotovih mocap sekvenci na netu? Samo zato da bi animirali lika kako hoda ili sjeda u stolicu? Ako su radi toga radili svoj mocap studio i izgubili toliko vremena na to, onda je to bačen novac i vrijeme

- ok, vlastiti net code može oduzet puno vremena i to je jako bitna stvar (nadovezat ću se na to malo kasnije)

- nema li Cryengine ugrađeni Physically based rendering (ako si na taj PBR mislio)

 

Opet da rezimiram; nitko ne veli da oni ništa ne rade, ali ne mogu se oteti dojmu da najviše vremena troše na izradu fancy svemirskih brodova i brošuda i video prezentacija za te iste brodove, samo kako bi ih čim više i čim prije prodali... A ljudi kupuju bez da znaju 100% što kupuju.

Što ako npr. ti kupiš brod za 250$, a oni se odluče u finalnoj igri uvesti sustav di ako ti unište brod, trajno ostaješ bez njega? 
Volio bi da se više fokusiraju na elemente koji su bitniji za gamplay on boje sica u nekom brodu. 

http://dejankober.com/, http://dd3d.hr/
17 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

Dobro, kao što smo već zaključili nema smisla raspravljati o ovome dok ne izađe famozni DogFighting Module.

Ima nas skeptičnih i manje skeptičnih, pričekajmo konkretne rezultate pa ćemo vidjeti na čemu smo.

Lijep pozdrav ;)
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
Star Citizen

Da, nemaju fancy modele, animacije i MOCAP, ali ovi dečki su napravili više posla za 0 milijuna, nego CR za 40.000.000 dolara:

 

 

Sve što napišem moj je osobni stav i ne odražava nužno stav Bug d.o.o.
Poruka je uređivana zadnji put ned 23.2.2014 20:17 (Tonči).
Moj PC  
6 2 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

{#}  znam da je ovo namjerna provokacija pa neću ništa komentirati...

 

Lijep pozdrav ;)
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
Re: Star Citizen
Dado_ZG78 kaže...

{#}  znam da je ovo namjerna provokacija pa neću ništa komentirati...

 

Ne znam... ali eto, CryEngine, brodovi, svemir i bitka. Ružni modeli, ali value for money je odličan za 0 milijuna. {#}

Sve što napišem moj je osobni stav i ne odražava nužno stav Bug d.o.o.
12 godina
offline
Re: Star Citizen
Tonči kaže...

Nije scam, naravno, ali Zoidberg ima pravo od riječi do riječi. Ukratko situacija:

- imaju kupljeni engine (s gotovim alatima) za pišljivih milijun eura (zaokružimo na 2M dolara)

s ostalih 38M dolara rade što:

- modeliraju i crtaju brodove

- crtaju sučelja

- organiziraju gameplay

 

I to je zapravo sve OK. Teoretski i ako zanemarimo debilanu s mocap studijem. No, problematično je što im se (službeni termin u struci) creepaju featuri u projekt, posljedično projektni timovi rastu, roje im se svakakve ideje po glavi, zaigraju se idejama i prekrajanjem i redizajnom postojećih odluka i materijala, a kad ih javnost pritisne gdje je igra, izbace neki demo sklepan u jedno popodne (jer Cryengine to može od nule): skybox, brod i rotacija broda bez apsolutno ikakve fizike - kad im se prigovori da je kretanje savršeno točno (nema ni sway a kamoli inerciju), odgovore da je to zbog savršenog brodskog računala koje upravlja mikrothrusterima. LOL - objašnjenje koje je toliko više debilno koliko više znaš o CE-u i game devu/soft devu. Dapače, vrijeđa inteligenciju.

 

Dakle, sad više nisam ciničan, nego ozbiljan, ali volio bih da se CR i ekipa uhvate posla i izbace konačno nešto što ne mogu ja sam napraviti u nedjeljnom popodnevu (onaj njihov DFM koji su pokazali). Volio sam Wing Commander (posebno 5) i rado bih SC vidio kako su ga zamislili. Ali, znajući sve što znam, strah me kao pravog iskrenog fanboya space simova i backera SC-a. {#}

Tocno,ljudi sve vise sumnjaju u igru,jer do sada su dobili samo crteze,a po meni,je vec trebao doci taj dogfighting,da bi se ljudi malo uvjerili da igra napreduje.Ovako ne dobivaju nista,a njihova lova je otisla u igru...tocnije crteze

15 godina
offline
Star Citizen

Sry na offtopic ,dali netko zna zasto se ne radi freelancer 2?

They have descended from heavens in fire chariots, and made humans on their own image.
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
Re: Star Citizen
lmutak kaže...

Sry na offtopic ,dali netko zna zasto se ne radi freelancer 2?

Voilition je davno mrtav, a odavno je FS2 source open source i free. Imaš masu dobrih modova.

Sve što napišem moj je osobni stav i ne odražava nužno stav Bug d.o.o.
12 godina
online
Star Citizen

dok ovo sve citam, opce izgubim volju pratit ovaj post...

 

samo kenjuju svi, a pola vas pola toga nije ni procitalo sta se dogada. pratim i forum i subscribers forum i dosta ljudi iz klana je u kontaktu s developerima...

nitko vas ne tjera da kupite igru. normalno da su skupili 40M dolara kad su prepoznali sto trziste zeli i dobro to prezentirali i nece sada izbacit neku sugu, nego ce to odradit kak spada jer su svasta obecali i ne zele razocarat publiku

Moj PC  
2 5 hvala 1
12 godina
offline
Re: Star Citizen
spajk1 kaže...

dok ovo sve citam, opce izgubim volju pratit ovaj post...

 

samo kenjuju svi, a pola vas pola toga nije ni procitalo sta se dogada. pratim i forum i subscribers forum i dosta ljudi iz klana je u kontaktu s developerima...

nitko vas ne tjera da kupite igru. normalno da su skupili 40M dolara kad su prepoznali sto trziste zeli i dobro to prezentirali i nece sada izbacit neku sugu, nego ce to odradit kak spada jer su svasta obecali i ne zele razocarat publiku

 

nisi ama bas nista suvislo napisao zbog cega bi promjenio misljenje oko ove igre

da nisi i ti jedan od tih amera sa foruma koji je potrosio 500 kusur dolara na brodove koji su i dalje samo na crtezu? :)

 

u tom i je problem, nakon 2g samo i citamo sta se dogadja..

i to sto su ljudi iz fiktivnih klanova (ovo mi je najjace, svi se vec kobajage igraju klanova/guildova/pi*ki materini a igre ni na vidiku, samo zbugan hangar modul) u kontaktu sa developerima mi nista ne znaci

nitko me nije tjerao da uzmem igru, ali uzeo sam je prije samog hangar modula vjerujuci da ce biti nesto od toga, tj uzeo sam na temelju developerovih obecanja koja se obilato gaze u posljednje vrijeme

 

to sto su svasta obecali samo znaci da su se jos vise ukopali i da su vece sanse da ce razocarati publiku..

 

ajde, glavno da oni smisljaju merchandise, funding ciljeve (vodeni planeti, groblje brodova, crne rupe, red gianti - btw da mi je znati samo kako ce to sve renderirati na skali kojoj su zamislili u online enviromentu..) i sve ostalo umjesto da stanu na loptu i krenu radit dosad obecano umjesto stalno nadodavati nove stvari.

 

Poruka je uređivana zadnji put sri 26.2.2014 9:24 (Fanu).
17 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

Trenutno se na forumu vodi pravi rat oko toga što su CIG postavili 'referendumsko' pitanje da li da stave novi starter brod na ograničenu prodaju preko ovog vikenda ili da pričekaju da ga u biti naprave u engine-u (do sada imaju samo concept art koji još nije ni finaliziran).

Problem je što ipak ispada da više od pola (vidi sliku niže) ljudi ipak ne želi ništa više kupovat prije nego to actually bude gotovo u engine-u, ali preko 40% zajednice je navalilo da žele odmah kupit, bez obzira na sve.

 

Mogu reči da mi je zabavno pratiti argumente i čitav taj cirkus bez ikakvog osobnog angažmana (ja sam već prošle godine uložio u igru sasvim dosta i više mi ne pada na pamet dati niti 1$ dok stvar ne bude gotova ili bar pred izlaskom).

 

Što se tiče raznih hatera i kritičara još uvijek sam optimist i vjerujem da će SC biti kvalitetan proizvod, ali također da neće izači prije druge polovice 2016.

Lijep pozdrav ;)
Poruka je uređivana zadnji put sri 26.2.2014 17:40 (Dado_ZG78).
Moj PC  
1 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

Stigao i novi patch s podrškom za Oculus Rift...

Jedva čekam recenzije i komentare kak bu to šljakalo {#}

Lijep pozdrav ;)
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
Re: Star Citizen

Podrškom za OR za što točno? Obično se to koristi za igre...

Sve što napišem moj je osobni stav i ne odražava nužno stav Bug d.o.o.
17 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
Tonči kaže...

Podrškom za OR za što točno? Obično se to koristi za igre...

Za Hangar module - šetnju hangarom, vožnju buggyem, sjedenje u cockpitovima brodova itd.  

U biti ovo služi za što bolju implementaciju Rifta sa Cryengine-om (peglanje bugova, optimizacija postavki i sl.). Neka oni samo malo po malo dodaju razne điđe i peglaju sve to.. 

 

Što se raznih kritika tiče, osobno sam se otkvačio od bilo kakvih datuma i rokova - imam i previše igara za odigrat, a premalo vremana, SC kad dođe - dođe, bitno je samo da ga naprave kak spada (uložene $$$ sam već i zaboravio..) {#}

Lijep pozdrav ;)
17 godina
offline
Re: Star Citizen
Dado_ZG78 kaže...
Tonči kaže...

Podrškom za OR za što točno? Obično se to koristi za igre...

Za Hangar module - šetnju hangarom, vožnju buggyem, sjedenje u cockpitovima brodova itd.  

U biti ovo služi za što bolju implementaciju Rifta sa Cryengine-om (peglanje bugova, optimizacija postavki i sl.). Neka oni samo malo po malo dodaju razne điđe i peglaju sve to.. 

 

Što se raznih kritika tiče, osobno sam se otkvačio od bilo kakvih datuma i rokova - imam i previše igara za odigrat, a premalo vremana, SC kad dođe - dođe, bitno je samo da ga naprave kak spada (uložene $$$ sam već i zaboravio..) {#}

To što su "dodali" podršku za Oculus zaći samo da su updatali Cryengine, jer isti ima podršku za Oculus od 8.mj prošle godine. 

Uglavnom, skinuo sam patch i isprobao ga Oculusom i radi isto kao i sve ostalo vezano za Oculus; osim što sve izgleda 10x lošije radi niske rezolucije od dev.kit verzije Oculusa, ali to je već druga košara voća :)

 

I samo da napomenem; poanta "hate-anja" je u tome da se ne mogu oteti dojmu da developeri gube fokus i da se samo dublje zakopavaju sa dodavanjem novih taskova koji im stvarno nisu potrebni... A oni koji su upoznati sa Robertsovim opusom igara (prva igra koju sam dobio nakon prelaska s a C64 na PC je bio Wingcommander 1), znaju da ima tendenciju odgađanja igara i probijanja rokova, a nije mu ni strano fokusiranje na "flashy stuff" na uštrb gameplaya (khm, WC4)....

Također, moja kap u moru od 40 milijuna mi ipak daje neko pravo da kukam i zanovijetam (ali, budimo realno, nebu Roberts došao tu na forum da bi to moje kukanje imalo nekog stvarnog efekta, a isto tak ni "fanboy-anje" nebu imalo nikakvog efekta)

 

http://dejankober.com/, http://dd3d.hr/
16 godina
odjavljen
offline
Re: Star Citizen

Znamo s kojeg je projekta CR i maknut da bi spasili projekt. {#}

Sve što napišem moj je osobni stav i ne odražava nužno stav Bug d.o.o.
14 godina
offline
Re: Star Citizen

Kojeg? Pratim temu,ali nedajem niti centa dok igra ne izadje.. Opeko se na star warsima i diablu..

16 godina
odjavljen
offline
Re: Star Citizen
Što bi se na Diablu opekao? Nisi valjda mislio da je Diablo MMO? A SWTOR je dosta dobar...
Sve što napišem moj je osobni stav i ne odražava nužno stav Bug d.o.o.
11 godina
offline
Re: Star Citizen
Tonči kaže...

Znamo s kojeg je projekta CR i maknut da bi spasili projekt. {#}

Freelancer?

MPLAB C18
13 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

Upravo prodao Digiral Scout paket. xD

 

Ne podržava mi se više ovaj meglomanski projekt. Podržao sam ideju na početku, al ovo je previše.

Na kraju sam i zaradio više neg duplo, nemoš vjerovati koliko ekipa troši na brodiće koji ne postoje....{#}

Poruka je uređivana zadnji put čet 27.2.2014 23:13 (MrDD).
 
2 0 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
Re: Star Citizen

Kako to prodaš lol? A čuj, izbacit će oni nešto. Ja se nadam ono što obećavaju. Za razliku od onomad Freelancera, sada imaju resurse u novcu i ljudima. Nadam se da je to dovoljno da stvar uspije.

Sve što napišem moj je osobni stav i ne odražava nužno stav Bug d.o.o.
Poruka je uređivana zadnji put pet 28.2.2014 8:25 (Tonči).
13 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

Slučajno sam na redditu nabasao na trading grupu za SC. Nemoš vjerovati za koliko para se prodaju brodovi s LTI...

 
1 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Star Citizen
11 godina
offline
Re: Star Citizen
MrDD kaže...

Slučajno sam na redditu nabasao na trading grupu za SC. Nemoš vjerovati za koliko para se prodaju brodovi s LTI...

daj link

MPLAB C18
15 godina
offline
Re: Star Citizen
zhUPer_C18 kaže...
MrDD kaže...

Slučajno sam na redditu nabasao na trading grupu za SC. Nemoš vjerovati za koliko para se prodaju brodovi s LTI...

daj link

http://www.reddit.com/r/Starcitizen_trades/

17 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
Tonči kaže...

Za razliku od onomad Freelancera, sada imaju resurse u novcu i ljudima. Nadam se da je to dovoljno da stvar uspije.

Amen!  {#}

Lijep pozdrav ;)
17 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

Krenuli su i s mjesečnim izvještajima...  upravo zbog raznih skeptika  {#}

 

 

 

https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/13610-Monthly-Report-February-2014

Lijep pozdrav ;)
Moj PC  
1 0 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
Re: Star Citizen
Dado_ZG78 kaže...

Krenuli su i s mjesečnim izvještajima...  upravo zbog raznih skeptika  {#}

 

 

 

https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/13610-Monthly-Report-February-2014

"Launching the DFM will be akin to launching a major online game. Except we aren’t even close to being finished. - Chris Roberts

 

{#}

 

Držim ga za riječ da će ovo "shortly after PAX" biti zaista "shortly".

Sve što napišem moj je osobni stav i ne odražava nužno stav Bug d.o.o.
Poruka je uređivana zadnji put uto 4.3.2014 8:30 (Tonči).
17 godina
offline
Re: Star Citizen
Tonči kaže...

"Launching the DFM will be akin to launching a major online game. Except we aren’t even close to being finished. - Chris Roberts

 

{#}

 

Držim ga za riječ da će ovo "shortly after PAX" biti zaista "shortly".

Izgleda ništa od toga u skorijoj budućnosti.

Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: Star Citizen, Star Citizen - nickovi
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice