Star Citizen izdvojena tema

poruka: 4.785
|
čitano: 873.974
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: Star Citizen, Star Citizen - nickovi
16 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
Van_Blaster kaže...
....

Osobno na mene je utjecala da vise nikad ne podrzim niti jedan projekt na kickstarteru i slicnim servisima,iza kojih stoje velika imena.

Ovo ovdje je specifican i tocan razlog zasto sam toliko pokusavao u pocecima ugasiti taj pretjerani entuzijazam oko bilo kojeg naslova na Kickstarteru. Van Blaster definitivno nije ni prvi, a ni zadnji kojem je ovo proslo kroz glavu...

Ripple efekt ce se prosiriti i na devove koji znaju sto rade i sposobni su dovrsiti kvalitetan proizvod. Cijeli jedan servis (ako ne i cijeli nacin financiranja) ce patiti dugi niz slijedecih godina zbog snazne galame nekoliko velikih imena. {#}

 

 

Svjestan sam toga da je moguce i da ovo samo snazno fokusira veliki problem ovih servisa (nekvalitetan ugovor o isporuci proizvoda u koji se investira), i da ce ovo pojacati kontrolu i povecati obaveze.

U mojim ocima, Crowdfunding servisi su kao nekakav pasivni producent - s jedne strane su radnici, s druge strane financijeri, producent ih dovodi u vezu. Problem je u tome sto su investitori (gameri) prilicno neinformirani o temi razvoja nekog naslova, a "producentu" nije u interesu napraviti fer ugovor za obje strane.

So all hail the new flesh - 'cause it suits me fine...
Poruka je uređivana zadnji put ned 16.2.2014 20:50 (Deus ex machina).
17 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

Joj ljudi chill..  igra još nije ni trebala biti gotova niti se treba još imati konkretna očekivanja.

Projekt je u izradi, studiji su postavljeni, prošireni i ljudi se još uvijek zapošljavaju. Proširili su značajno prvobitnu ideju i čitav projekt će biti ogroman i zato dulje trajati od predviđenog.

 

I meni ide na jetrica to što neke rokove nisu ispoštovali ali sam siguran da se ne radi niti o scamu niti o propalom projektu radi toga. Polako.. živce u kanticu i malo strpljenja.

 

Neka nam pokažu što imaju sa tim DFM-om kad bude spreman (po njihovom mišljenju) pa ćemo onda suditi.

Lijep pozdrav ;)
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen

Mislim da je jedan od problema koji izazivaju skepticizam to što pomalo izgledaju da se ne uspjevaju fokusirati na bitno. Imaš brodove, imaš mocap, imaš redizajn brodova, imaš alijanse, imaš popravljanje animacija, update hangara, dodatne umjetnike... Ali ono što bi trebao u ovoj fazi biti nekakav prioritet a to je model letenja, mrežna infrastruktura, te dogfight se odgađa, dodatne ideje se uvlače u projekt i dobija se dojam da se bitne stvari samo pomiču na timelineu.

 

Što prije budu imali funkcionalni dogfight to prije će moći početi raditi na optimizaciji mrežne komunikacije a to su po meni dvije vrlo bitne stavke. Dobar netcode koji je kompaktan i responsivan, i dobra mehanika letenja koja daje dobar osjećaj upravljivosti. Ono što su bili pokazali jednom prilikom nije izgledalo baš dobro što se tiče upravljivosti, barem ne meni.

 

Sve u svemu, svaki put kada najave nešto novo, ili redizajn, ili nešto treće, sve više ljudi će se pitati u sebi rade li oni na onome što treba, a to je svemirsko napucavanje. Ako napucavanje bude loše, sve ostalo može biti dobro, ali neće proći kako treba. Pew pew je osnova. I to treba dovesti u radno stanje, i onda polirati unedogled dok se dodaju daljnje mogućnosti.

16 godina
odjavljen
offline
Star Citizen

Nije scam, naravno, ali Zoidberg ima pravo od riječi do riječi. Ukratko situacija:

- imaju kupljeni engine (s gotovim alatima) za pišljivih milijun eura (zaokružimo na 2M dolara)

s ostalih 38M dolara rade što:

- modeliraju i crtaju brodove

- crtaju sučelja

- organiziraju gameplay

 

I to je zapravo sve OK. Teoretski i ako zanemarimo debilanu s mocap studijem. No, problematično je što im se (službeni termin u struci) creepaju featuri u projekt, posljedično projektni timovi rastu, roje im se svakakve ideje po glavi, zaigraju se idejama i prekrajanjem i redizajnom postojećih odluka i materijala, a kad ih javnost pritisne gdje je igra, izbace neki demo sklepan u jedno popodne (jer Cryengine to može od nule): skybox, brod i rotacija broda bez apsolutno ikakve fizike - kad im se prigovori da je kretanje savršeno točno (nema ni sway a kamoli inerciju), odgovore da je to zbog savršenog brodskog računala koje upravlja mikrothrusterima. LOL - objašnjenje koje je toliko više debilno koliko više znaš o CE-u i game devu/soft devu. Dapače, vrijeđa inteligenciju.

 

Dakle, sad više nisam ciničan, nego ozbiljan, ali volio bih da se CR i ekipa uhvate posla i izbace konačno nešto što ne mogu ja sam napraviti u nedjeljnom popodnevu (onaj njihov DFM koji su pokazali). Volio sam Wing Commander (posebno 5) i rado bih SC vidio kako su ga zamislili. Ali, znajući sve što znam, strah me kao pravog iskrenog fanboya space simova i backera SC-a. {#}

Sve što napišem moj je osobni stav i ne odražava nužno stav Bug d.o.o.
Poruka je uređivana zadnji put ned 16.2.2014 22:40 (Tonči).
Moj PC  
13 0 hvala 5
17 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

S tim se mogu i ja složiti... 

Lijep pozdrav ;)
Moj PC  
1 0 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
Star Citizen

Eh da i podsjećaju me jako na moj side game project. Stalno iznova radim stvari u njemu, od enginea do modela i planova, mehanike i svega. Stalno redizajniram sve, iznova pišem kod i sl. Napredujem nikako. No, to je moj hobi projekt od kojeg niti živim niti sam se kome nešto obavezao. Oni su posudili 40 M dolara od mnogo ljudi. Srećom, backeri ne znaju gdje CR živi. {#}

Sve što napišem moj je osobni stav i ne odražava nužno stav Bug d.o.o.
Poruka je uređivana zadnji put ned 16.2.2014 23:23 (Tonči).
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

Eto nam i novi patch...

 

NEW FEATURES

NEW FEATURE: Moving targets added to Firing Range

NEW FEATURE: Freelancer cockpit updated

NEW FEATURE: Firing Range sound improvements

NEW FEATURE: Blue activate buttons added to Cutlass

NEW FEATURE: Additional Cutlass functionality added

NEW FEATURE: Ammo items now display in Holotable

 

KNOWN ISSUES

KNOWN ISSUE: You can get stuck in the Deluxe Hangar door

KNOWN ISSUE: Cutlass does not display in Holotable

KNOWN ISSUE: Behring M4A Laser can flicker while mounted on weapon mount

KNOWN ISSUE: Hands offset when grabbing controls in Avenger

KNOWN ISSUE: Character must jump to access Constellation elevator platform

KNOWN ISSUE: Incorrect gun geometry on starboard side of Freelancer

KNOWN ISSUE: Engine missing from Aurora LX

KNOWN ISSUE: Freelancer cockpit glass can flicker

 

BUG FIXES

BUG FIX: Various geometry collision improvements

BUG FIX: Fixed first person mouse look in some cockpits

BUG FIX: Ship third person mouse look movement now matches player third person mouse look movement

BUG FIX: Resolved issue where ship third person camera view would zoom all the way in or all the way out

BUG FIX: Resolved crash issue involving Cutlass

BUG FIX: Various ship animation improvements

BUG FIX: Item/ship graphic no longer remains after deactivating Holotable

BUG FIX: Bullet impact and particle graphic polish

BUG FIX: Buggy no longer moves on its own

BUG FIX: No longer able to exit buggy if there isn’t a clear spot for player

BUG FIX: Can no longer exit buggy while it’s moving

BUG FIX: Weapon mount targets health adjusted

BUG FIX: Ball Turret re-added to the Super Hornet

BUG FIX: Resolved various crash and crash on exit issues

BUG FIX: File structure cleanup

BUG FIX: Holotable bug fixes & graphic updates

BUG FIX: Prevent weapon mount collision from becoming offset when fired

BUG FIX: Player no longer moves forward when sidestepping

BUG FIX: Resolved collision issue with Hornet tracker Rotodome

BUG FIX: No longer able to clip through Foot locker

 

Lijep pozdrav ;)
Moj PC  
0 0 hvala 4
12 godina
offline
Star Citizen

e a jos nista od HUDa? jel i dalje ruke clipaju kroz joysticke? LOL

Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

žali bože uloženih 150$, ovo neće nit moje dijete dočekati a ne ja ...

 
0 0 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
Star Citizen

Nisu stavili u listu:

NEW FEATURE: Actual game

 

?!

Sve što napišem moj je osobni stav i ne odražava nužno stav Bug d.o.o.
Moj PC  
3 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
Tonči kaže...

Nisu stavili u listu:

NEW FEATURE: Actual game

 

?!

ali ce hangar biti jedan od najboljih na trzistu!

Tonči trebao bi jedan dan pustit dusu do kraja i napravit hangar u jednom danu i stavit na youtube kako se radi kao tutorial.... to bi bila ultimativna pleska cijelom njihovom timu....razmisli...

Poruka je uređivana zadnji put sri 19.2.2014 15:21 (Abomb).
17 godina
protjeran
offline
Re: Star Citizen
Anonymous kaže...

žali bože uloženih 150$, ovo neće nit moje dijete dočekati a ne ja ...

ma ne brini sklepat ce oni nesto od igre brze nego sto mislis , samo sto ce  to biti   vise nekakav benchmark,nego igra

Poruka je uređivana zadnji put sri 19.2.2014 15:24 (Van_Blaster).
16 godina
odjavljen
offline
Re: Star Citizen
Abomb kaže...
Tonči kaže...

Nisu stavili u listu:

NEW FEATURE: Actual game

 

?!

ali ce hangar biti jedan od najboljih na trzistu!

Tonči trebao bi jedan dan pustit dusu do kraja i napravit hangar u jednom danu i stavit na youtube kako se radi kao tutorial.... to bi bila ultimativna pleska cijelom njihovom timu....razmisli...

Toliko sam u gužvi ovih dana da sam sad već kronično neispavan. Ali, zaista, hangar je pyzdarija ako imaš assete, dakle model broda, teksture i druge modele. Čak je i onaj lebdeći UI, ono plavo hologramsko što upališ, trivijalno za napraviti, jer se radi u Flashu, a vrti u Scaleformu, Autodeskovom middlewareu koji je ugrađen u CryEngine. CryEngine ima fantastične toolse i svatko (jer je besplatan) može složiti to uz dva sata tutoriala s Youtubea kojih zaista ima pregršt. Naravno, poželjno je da se kuže koncepti koordinatnog sustava, primitiva, mesheva, mapa, itd. ali to svatko tko se ikad pokušao baviti tim stvarima zna, a kako ne profesionalac.

 

No, ja se zaista toplo nadam da oni u pozadini stvarno rade na mnogo toga i da će, jednom kad izađe, odjednom izaći ogroman komad rješenja.

Sve što napišem moj je osobni stav i ne odražava nužno stav Bug d.o.o.
13 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

Hangar je jedan jako vazan dio igre, bitno je da ga dobro naprave:)

 
2 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Star Citizen
Tonči kaže...
No, ja se zaista toplo nadam da oni u pozadini stvarno rade na mnogo toga i da će, jednom kad izađe, odjednom izaći ogroman komad rješenja.

tako je!!! trenutno rade na zavaravanju protivnika jer ne žele da ih EA kupi

MPLAB C18
17 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
Tonči kaže...
No, ja se zaista toplo nadam da oni u pozadini stvarno rade na mnogo toga i da će, jednom kad izađe, odjednom izaći ogroman komad rješenja.

Uravo to..   tome se svi backeri nadaju  *fingers crossed*

Lijep pozdrav ;)
17 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

Evo dali i nešto concept/in engine art-a za Squadron 42 (isti asset-i će biti i u SC universe-u..).

 

Ovo mi ulijeva povjerenje da se ipak naveliko radi u svim tim studijima i da će igra ipak biti nekaj posebno...   {#}

Lijep pozdrav ;)
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
Re: Star Citizen
Dado_ZG78 kaže...

Evo dali i nešto concept/in engine art-a za Squadron 42 (isti asset-i će biti i u SC universe-u..).

 

Ovo mi ulijeva povjerenje da se ipak naveliko radi u svim tim studijima i da će igra ipak biti nekaj posebno...   {#}

Kako? Kad je to isto čime nas feedaju od početka? OK, shvatili smo da imaju mnogo artista i modelera. :) Mene ne bi iznenadilo da nakon kojeg mjeseca objave da odustaju od CryEnginea i rade svoj.

Sve što napišem moj je osobni stav i ne odražava nužno stav Bug d.o.o.
Poruka je uređivana zadnji put sri 19.2.2014 22:19 (Tonči).
13 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

Nisu oni jedini kaj nekaj rade....

 

1.

Place: Space

Idris: Liburg
Crew member: Steve/Super Hornet!
Captain/Commander: OF

*

Steve: Liburg! Liburg!

Liburg: Whats wrong?

Steve I got 2 Auroras on my ass!

Liburg: What do want os to do?

Steve: Ahh.. Nothing!

 

 

2.

Place: Idris
Crew member: Steve
Captain/Commander: OF *
Steve: CAPTAIN!! CAPTAIN!!
OF: What Is it?
Steve: There are so many hornet's!!!
OF: Where??? Crew Battlestations!!! This is not a DRILL..!!
Steve: What is happinig?
OF: You did say There is lot of hornets inbound!
Steve: Nooooo... We have are hornets nest on board.
OF: GOD DAMMIT! You are dismissed soldier!!!!

 
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
Tonči kaže...

Kako? Kad je to isto čime nas feedaju od početka? OK, shvatili smo da imaju mnogo artista i modelera. :) Mene ne bi iznenadilo da nakon kojeg mjeseca objave da odustaju od CryEnginea i rade svoj.

Ne znam za tebe ali ja prvi puta vidim sve ove modele rudarske stanice i dronova i mogu reči da su mi impresivni..   još u niti jednoj SF igri nisam vidio toliko detalja. 

 

LOL  ovo za engine se nemoj ni zezat  {#}

Lijep pozdrav ;)
16 godina
offline
Star Citizen

Pa eto za xx godina ako doživim penziju u ovom apsurdistanu možda dobijem igru koju sam platio u najboljim godinama... A možda bude i bolja od EvE-a pa je i zaigram.

 

Edit: kaj je najbolje žena mi se smijala kada sam ovo uplatio- al sam joj pokazao! Hah!

Poruka je uređivana zadnji put čet 20.2.2014 8:10 (Dala).
 
1 0 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
Re: Star Citizen
Dado_ZG78 kaže...
Tonči kaže...

Kako? Kad je to isto čime nas feedaju od početka? OK, shvatili smo da imaju mnogo artista i modelera. :) Mene ne bi iznenadilo da nakon kojeg mjeseca objave da odustaju od CryEnginea i rade svoj.

Ne znam za tebe ali ja prvi puta vidim sve ove modele rudarske stanice i dronova i mogu reči da su mi impresivni..   još u niti jednoj SF igri nisam vidio toliko detalja. 

 

LOL  ovo za engine se nemoj ni zezat  {#}

{#} A što? Dobit ćemo bolji engine! - Ali, vidi ove:

Sve što napišem moj je osobni stav i ne odražava nužno stav Bug d.o.o.
17 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

Evo i usporedbe veličina Vanduul brodova...

Lijep pozdrav ;)
Moj PC  
3 0 hvala 4
17 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

Ovako će izgledati Mustang, drugi startni brod (osim Aurore) kojeg će zgotoviti u nadolazećim mjesecima...

već vidim kako masa ljudi mijenja svoju Auroru u Mustanga...

Lijep pozdrav ;)
Moj PC  
1 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: Star Citizen
Dado_ZG78 kaže...
Tonči kaže...

Kako? Kad je to isto čime nas feedaju od početka? OK, shvatili smo da imaju mnogo artista i modelera. :) Mene ne bi iznenadilo da nakon kojeg mjeseca objave da odustaju od CryEnginea i rade svoj.

Ne znam za tebe ali ja prvi puta vidim sve ove modele rudarske stanice i dronova i mogu reči da su mi impresivni..   još u niti jednoj SF igri nisam vidio toliko detalja. 

 

LOL  ovo za engine se nemoj ni zezat  {#}

Ako te ovo impresionira, onda sreća tvoja što nisi žensko. {#}
A što se tiće detalja, lako je gurat detalje kad imaš scenu hangara sa par brodova i to je to... Za stvarni gampaly će morat podosta tu optimizirat modele ako žele da igra bude igriva na iole prosječnom računalu na kolko tolko OK postavkama. U suprotnom bude igra samo slide show ljepih slikica čim se pojavi 20-30 brodova na istom mjestu... 

 

I generalno, što se tiće igre; ja sam ih odmah u startu podržao i uzeo jedan od paketa... Ali iskreno, sad kak gledam malo sve to, nekako imam dojam da većinu vremana troše na dizajniranje i modeliranje tih razno-raznih svemirskih brodova, kako bi ih mogli prodati čim prije likovima koji svršavaju na fancy svemirske brodove.

Osobno bi bio zadovoljan i jednim brodom, ali da vidim da one bitne stvari rade ili se radi na njima. Koliko već dugo najavljuju taj Squadron 42? Od samog starta, a čim je kampanja počela su već kao tada imali taj modul u funkciji; čisto da se podsjetimo jednim clipom iz 2012. godine:

Da, vjerojatno je većina ovoga iz ovog clipa animacija koja se vrti u engine-u, ali to znaći da većinu elemenata za razvit taj modul imaju (modele brodova i envirment), te im treba dodati kontrole i fiziku.... A ako TO nisu uspjeli napravit u godinu i pol sa već skoro 40 milijuna dolara sakupljenih, onda mislim da je sumnja i nepovjerenje svakako opravdano!

Da rezimiramo;  od 10.mj 2012, pa do danas, dakle u godinu i 4 mj. oni su uspjeli skupiti 40 milijuna dolara i napravit sljedeće:
- 7 statičnih 3D modela brodova sa nekoliko dijelova koji se pomaknu amo-tamo pritiskom na tipku (u godinu dana bi ih ja sam složio)
- interijer hangara sa akvarijem i ribicama (ovo bi složio za mj. dana)
- svemirski golf cart (max. par dana posla)
- odgodili test space dogfight modula, koji bi u globalu trebao biti samo jedan manji dio cijele igre, ali svejedno ni to još nisu dovršili. (isto bi znao odgodit nešto)
- relativno OK kolekciju concept arta i najava novih brodova koje će napravit da ih ljudi kupe za par stotina dolara, kako bi se mogli prešetavat okolo i u njima.
- skupili 40 milijuna $ (preostala 2-2.5mj bi proveo na nekom tropskom otoku uživajući i trošeći tih 40 milijuna dolara). 

 

A ako su nekome fetiš svemirski brodovi evo vam onda ovaj link: http://conceptships.blogspot.com/

http://dejankober.com/, http://dd3d.hr/
17 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
Berko kaže...

Da, vjerojatno je većina ovoga iz ovog clipa animacija koja se vrti u engine-u, ali to znaći da većinu elemenata za razvit taj modul imaju (modele brodova i envirment), te im treba dodati kontrole i fiziku.... A ako TO nisu uspjeli napravit u godinu i pol sa već skoro 40 milijuna dolara sakupljenih, onda mislim da je sumnja i nepovjerenje svakako opravdano!

Da rezimiramo;  od 10.mj 2012, pa do danas, dakle u godinu i 4 mj. oni su uspjeli skupiti 40 milijuna dolara i napravit sljedeće:
- 7 statičnih 3D modela brodova sa nekoliko dijelova koji se pomaknu amo-tamo pritiskom na tipku (u godinu dana bi ih ja sam složio)
- interijer hangara sa akvarijem i ribicama (ovo bi složio za mj. dana)
- svemirski golf cart (max. par dana posla)
- odgodili test space dogfight modula, koji bi u globalu trebao biti samo jedan manji dio cijele igre, ali svejedno ni to još nisu dovršili. (isto bi znao odgodit nešto)
- relativno OK kolekciju concept arta i najava novih brodova koje će napravit da ih ljudi kupe za par stotina dolara, kako bi se mogli prešetavat okolo i u njima.
- skupili 40 milijuna $ (preostala 2-2.5mj bi proveo na nekom tropskom otoku uživajući i trošeći tih 40 milijuna dolara). 

Da se razumijemo, mene isto živcira što se stvar otegnula jer bi i sam htio što prije letat okolo i uživat u space-opera ugođaju, te također smatram da su mogli neke strvari brže izbaciti (pa kasnije peglati), ali isto tako ti u svojim primjedbama tj. rezimeu ne navodiš bitne stavke od kojih su im prve 3 i odnjele najviše vremena:

 

- odabir i zapošljavanje na desetke novih ljudi

- dogovori i organiziranje kooperacije sa nekoliko drugih razvojnih timova

- nalaženje i namještanje novih poslovnih prostora (i to 2 puta od početka projekta - kako je projekt rastao, tako su selili u sve veći prostor)

- izrada novog weba sa integracijom Voyager Direct-a i Corporation social modula

- postavljanje MOCAP i Sound studia

- pisanje vlastitog net code-a

- dodavanje PBR-a i optimizacija 

- peglanje uočenih bugova

 

Kada se sve to uzme u obzir, ekipa ipak nešto radi. Moglo bi i brže, ali ja sam zagovornik kvalitete a ne brzine tako da ću ipak pričekati taj DFM da kritiziram (ili hvalim).

 

Lijep pozdrav ;)
16 godina
odjavljen
offline
Re: Star Citizen
Dado_ZG78 kaže...
Berko kaže...

Da, vjerojatno je većina ovoga iz ovog clipa animacija koja se vrti u engine-u, ali to znaći da većinu elemenata za razvit taj modul imaju (modele brodova i envirment), te im treba dodati kontrole i fiziku.... A ako TO nisu uspjeli napravit u godinu i pol sa već skoro 40 milijuna dolara sakupljenih, onda mislim da je sumnja i nepovjerenje svakako opravdano!

Da rezimiramo;  od 10.mj 2012, pa do danas, dakle u godinu i 4 mj. oni su uspjeli skupiti 40 milijuna dolara i napravit sljedeće:
- 7 statičnih 3D modela brodova sa nekoliko dijelova koji se pomaknu amo-tamo pritiskom na tipku (u godinu dana bi ih ja sam složio)
- interijer hangara sa akvarijem i ribicama (ovo bi složio za mj. dana)
- svemirski golf cart (max. par dana posla)
- odgodili test space dogfight modula, koji bi u globalu trebao biti samo jedan manji dio cijele igre, ali svejedno ni to još nisu dovršili. (isto bi znao odgodit nešto)
- relativno OK kolekciju concept arta i najava novih brodova koje će napravit da ih ljudi kupe za par stotina dolara, kako bi se mogli prešetavat okolo i u njima.
- skupili 40 milijuna $ (preostala 2-2.5mj bi proveo na nekom tropskom otoku uživajući i trošeći tih 40 milijuna dolara). 

Da se razumijemo, mene isto živcira što se stvar otegnula jer bi i sam htio što prije letat okolo i uživat u space-opera ugođaju, te također smatram da su mogli neke strvari brže izbaciti (pa kasnije peglati), ali isto tako ti u svojim primjedbama tj. rezimeu ne navodiš bitne stavke od kojih su im prve 3 i odnjele najviše vremena:

 

- odabir i zapošljavanje na desetke novih ljudi

- dogovori i organiziranje kooperacije sa nekoliko drugih razvojnih timova

- nalaženje i namještanje novih poslovnih prostora (i to 2 puta od početka projekta - kako je projekt rastao, tako su selili u sve veći prostor)

- izrada novog weba sa integracijom Voyager Direct-a i Corporation social modula

- postavljanje MOCAP i Sound studia

- pisanje vlastitog net code-a

- dodavanje PBR-a i optimizacija 

- peglanje uočenih bugova

 

Kada se sve to uzme u obzir, ekipa ipak nešto radi. Moglo bi i brže, ali ja sam zagovornik kvalitete a ne brzine tako da ću ipak pričekati taj DFM da kritiziram (ili hvalim).

 

{#} Od svega ovoga, apsolutno ništa nije bitno za ništa (ni ne znam što ti je PBR), a bugova na čemu kad igre nema?

 

Jedino što je na daljinu iole vrijedno spomena je "pisanje vlastitog net codea", ali opet, kao ni za postojanje igre, nemamo niti jedan dokaz za to i zapravo to nismo vidjeli. Priče o zapošljavanjima i selidbi? Webu? DAFUQ? MOCUP za space sim je sad bio kritičan? Oh, sad je i studio za zvuk u igri? Nisam ni znao da moraju Dr. Dreu raditi produkciju. Ma da...

 

Samo se iznerviram kad vidim kako veslaju ljude.

 

Berko je 3D modeler koliko vidim (i to dobar). Ja ti garantiram da Berko uz par sati tutoriala o CryEngineu, uz teksture, može sam složiti ovaj hangar u manje od mjesec dana. Odi fino na http://mycryengine.com/ i skini. Poigraj se.

 

Sve što napišem moj je osobni stav i ne odražava nužno stav Bug d.o.o.
13 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen

Oprostite mi što ovako upadam, ali pitanje, ako može :) Par puta ste rekli da CryEngine nije pogodan za Star Citizen? Zašto? Laik sam pa ako možete i laički odgovoriti, bio bih veoma zahvalan.

Imagination will often carry us to worlds that never were. But without it we go nowhere.
16 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

Laički...

 

I possess a skill to google.
Poruka je uređivana zadnji put ned 23.2.2014 14:47 (Minoza).
Moj PC  
6 3 hvala 1
13 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
Minoza kaže...

 

Najzahvalnije zahvale {#}

Imagination will often carry us to worlds that never were. But without it we go nowhere.
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: Star Citizen, Star Citizen - nickovi
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice