Dugo pratim forum, prvi put pišem ovdje. Kako do sada nisam vidio da je  otvorena tema o ovoj igri, dao bih svoj doprinos predstavljanju ovog  vrlo zanimljivog naslova.
Uskoro na tržište dolazi novi fantasy  MMO, "Neverwinter Online", F2P MMORPG napravljen od razvojnog studija  Cryptic Studios, te izdavača Perfect World Entertainment.
Igra je  bila najavljena za kraj 2012, ali je odgođena radi kreiranja PVP  sustava. Trenutačno je u zatvorenoj beti, gdje se u u protekla 2 beta  vikenda moglo isprobati igru, a za očekivati je da će otvorena beta, te  cijela igra doći negdje krajem travnja ili u svibnju 2013.g.
Neverwinter  Online je smješten u Dungeons&Dragons, Forgotten Reams svijet, dok  je u središtu zbivanja igre grad Neverwinter i okolni krajevi. Igra je  rađena po D&D pravilima 4og izdanja.
Za sada je dostupno 8 rasa:  Human, Elf, Half-Elf, Tiefling, Halfling, Dwarf, Drow i Half Orc, te 5  klasa: Guardian Fighter, Trickster Rogue, Devoted Cleric, Control Wizard  i Great Weapon Fighter. Ubrzo nakon starta igre doći će još 2 klase, a  prema neslužbenim informacijama radi se o Archer Rangeru i Scourge  Warlocku.Za očekivati je da će Cryptic, sukladno najavama, dodavati nove  klasa.
Glavne karakteristike igre:
-Foundry - svakako glavni  feature ove igre. Radi se o alatu poznatom iz igre Star Trek Online,  koji je znatno nadograđen, te omogućuje samim igračima stvaranje  questova, kampanja, mapa i tamnica
-akcijski "combat"  - igra nema  tzv.tab-targeting sistem, već ima aktivan kombat sličan akcijskim  naslovima, gdje se nišani i ispaljuje spellove
-modificirani holy trinity sustav - podjela klasa na 4 kategorije - defender, leader, striker, controller
-otvoren  i instanciran svijet - cijeli svijet je podijeljen u zone, odvojene  loading screenovima.  Neke zone su manje instance, za individualnog  igrača ili članove njegove grupe (slično GW2 story questovima ili Skyrim  špiljama i dungeonima), dok je većina zona poprilično veliko i potpuno  otvoreno za sve igrače.
-companioni - pomažu vašem liku u obavljanju  questova, slično kao u SWTOR-u. Dobivaju se kroz questove ili kupovinom u  cash shopu.
-crafting - iako će biti u igri, za sada nema dovoljno  informacija. Neke informacije ukazuju da će biti vrlo sličan onome u  SWTOR-u (tj. crafting traje određeno vrijeme, možda ga obavljaju i  companioni)
-PVP - najavljen u obliku warzona ili battlegroundsa, te  Arena deatmatcha. Također postoje službene informacije o "large scale"  PVP-u koji je u izradi, te biranju PVP frakcije u "end-gameu".
-Looking for group i Looking for guild sustav, Auction House, Pošta
-Skirmishi - kratka instanca za grupu igraća, gdje neprijatelji dolaze u valovima
-Mountovi
Uglavnom,  igra je zamišljena kao "theme park", "dungeon crawler", sa akcijskom  borbom, koji se uvelike oslanja na Foundry sustav kojim će igrači  svakodnevno dodavati PVE sadržaje.
FAQ:
P: Je li igra Pay to Win?
O:  Prema svim najavama i dosadašnjem stanju u "Cash shopu", igra nije P2W.  U igri ne postoje niti bi trebali postojati itemi do kojih se može doći  isključivo plaćanjem stvarnim novcem.
P: Što je dostupno F2P igračima?
O: Sve. Jedino ograničenje je broj slotova za stvaranje likova (2), koji se naravno mogu nadoplatiti.
P: Hoće li Foundry imati naplatu?
O:  Nekoliko puta je javno spomenuto da se Foundry neće naplaćivati, već će  biti besplatno dostupan svima, kako onima koji žele stvarati misije,  tako i onima kojih ih samo žele igrati
P: Hoće li se naplaćivati klase?
O: Prema svim službenim informacijama, niti sadašnje, niti buduće klase se neće naplaćivati.
P: Što onda ima u "cash shopu"?
O: Brojni "mountovi", "companioni", boje za armore, itd.
Službena stranica
Video klipovi:
Vidimo se u igri!
    
    
    








rezultat


