Vjerovatno če funkcionirat onima koji voze sa volanom. Još bi se trebalo možda malo poigrat sa Gear Ratiom.....
Auto je tvrđi na stazi šta meni paše
Vjerovatno če funkcionirat onima koji voze sa volanom. Još bi se trebalo možda malo poigrat sa Gear Ratiom.....
Auto je tvrđi na stazi šta meni paše
Pozz!
Igrao sam Shift 1 nekih tjedan dana i nekako mi nije sjeo.
Na nagovor frenda sam nabavio igru i mogu reći da je vjerojatno najbolja vožnja koju sam do sada igrao! Najviše mi se sviđa tuning auta. Golf 1, pola sata - sat tuninga, Spa i zabava je zagarantirana.
Na početku sam igrao na tipkovnicu ali mi nije išlo, jednostavno je bilo preteško, sada igram na gamepadu, ali opet mi je malo teško voziti drift...
Pa sam da pitam, jel se isplati kupit volan? Ako da, koji model, samo da nije preskup
@doktor
Respekt! Konačno netko tko shvaća da je ova igra/simulacija zapravo dosta naprednija nego što nekima u startu djeluje. Pogotovo fizika, već mi je zlo od ekipe koja se uporno poziva na GTR fiziku misleći da je to vrh te da ništa drugačije od toga nije realno... Ma da, svi smo sjedili u trkačim automobilima, svi smo vozili Nordschliefe, pa svi sve znamo... Takvi auti se zasigurno moraju kretati kao po tračnicama jer ako malo proplešu u zavoju onda to nije realno. Joj...
A činjenica, da se zaista svega možda 2-3 ljudi u ovom threadu pokušalo poigrati sa postavkama automobila. Pogotovo ako se pozivate na "prave" simulacije, gdje je nužno podesiti automobil, a ovdje niste ni probali. rofl Čak igra dolazi sa detaljnim, svima razumljivim uputama šta koja postavka radi. Ja sam probao za works Golf, auto se totalno drukčije ponaša ovisno o postavkama ali sam zaključio da je jednostavno teško kontrolirati takvu zvijer kada ne mogu dozirati gas na tipkovnici pa sam odustao i za sada se držim slabijih automobila dok ne uzmem volan.
A vi koji se žalite na drift, to isto, uzmete auto od 500-600 konja i čudite se kaj vas izvrti... Pa probajte s nečim slabijim ili postavite drugačije postavke.
Joj, citam komentare na ovom forumu, i ne mogu vise izdrzati a da nesto ne napisem....
Kao prvo, smatram da sam prilicno talentiran vozac i imam puno iskustva sa automobilima, motorima i kartingom, to mi je oduvijek bio , ajmo tako reci, hobi. 100+ krugova odvoženih na Grobniku (amaterski naravno) sa Ford Focusom 1.6 mk.II i Mazdom MX-5 2.0, brdo krugova na raznim karting stazama u HR i SLO (to je uglavnom ukljucivalo driftanje sa mazdom i čelavim zimskim gumama :P), i oko 20 krugova krugova na Nurburgringu, pa znam kako se na granici ponasaju automobili i sa prednjim i sa straznjim pogonom, i to vise nego dovoljno da mogu prepoznati razliku izmedu simulacije i arkade.
Cinjenica je da NFS Shift 2 igra koja vise vuce na arkadu nego na simulaciju i to je to. NITKO to ne moze niti smije opovrgavati, a onaj tko tvrdi drugacije samo dokazuje da nikad u zivotu nije sjeo za volan automobila, ili barem malo jaceg kartinga. Sa modovima postaje malo bolja jer nestaje lag na kontrolama i auto imaju malo vise osjecaja, ali tek onda postaje jasno da je fizicki model daleko od "najnaprednijeg na svijetu", kako su ga iz EA-a najvaljivali. I meni, kao i tebi, je zlo od ljudi koji tvrde da je GTR fizika dobra, jer nije. I ona je losa. JEDINE, ponavljam, JEDINE igre danas, koje se mogu nazvati simulacijama su : iRacing , Netkar Pro i MOZDA Live for speed (kazem mozda jer nema prave automobile i prave staze, ali je fizicki engine iznimno napredak i kompleksan, tko se igrao sa stotinama varijabli iz fizickog enginea zna o cemu pricam, koristeci podatke od pravih automobila moguce je napraviti setup koji je nevjerojatno realan). Ostalo sve (rfactor (iako postoji par modova koji su blizu sim-kvalitete), GTR, NFS Shift 2, GT5, Forza....) NISU simulacije, jer nemaju prave kompleksne fizicke modele i fizicke engine, a uz to imaju katastrofalno loš force-feedback i prilicno nedirektne i "labave" kontrole.
Sto je pravi fizicki engine? To je engine u kojem automobili reagiraju na okolinu, a ne engine u kojem su automobili UNAPRIJED programirani kako ce se ponasati kad okrenes volana za toliko i toliko stupnjeva na toj i toj brzini na toj i toj podlozi... Ako nekog zanima vrh vrhova danasnjih simulacija, nek isproba iRacing (original je skup ko suho zlato, ali moze se preko torrenta skinuti starija 1.2 verzija, dovoljno da se shvati moć fizickog engine-a), to zapravo i nije igra, nego bas pravi simulator kojeg i pravi vozaci utrka koriste za setupove i slicne stvari....staze su skenirane vrlo detaljno i stvarno je cisti uzitak igrati tu "igru". Jednostavno nesto predobro. Logitech G27 + iRacing je jedina virtualna stvar koja se moze donekle pribilizite dozivljaju voznje pravog automobila. Kad to odigrate, shvatit cete zasto se neki ljudi smiju na izjave o tome da je NFS Shift 2 (ili GTR) simulacija. Prije 5-6 godina, NFS Shift 2 sa modovima bi bio simulacija, jer u ono doba nije bilo niceg naprednijeg, ali danas, ne. Jednostavno ne. Po meni, NFS S2 moze proci kao arkada koja malo vuce na simulaciju, onako, igra za opustit se i zabavit, ali simulacija, nikako.
Najveci problemi u NFS Shift 2 su:
- kontrole koje djeluju totalno labavo i kao da kasne pola sekunde cak i nakon modova, totalno uništavaju osjecaj
- grip koji djeluje kao da se stalno vozis na cesti po kojoj je prolijano ulje (ne u smislu da ima premalo gripa, nego auti djeluju kao da lebde iznad ceste. U pravom automobilu ima itekako puno gripa i djeluje jako žilavo, dok u NFS-u djeluje kao da auto stalno gubi grip, cak i na ravnoj cesti, nema onog osjecaja da je auto priljepljen za podlogu)
- fizika koja je prilicno losa...nema osjecaja tezine, pomicanje težišta je prilicno loše, sto cini driftanje vrlo teskim (driftanje je kao voznja bicikla, jednom kad dobiješ taj osjecaj, postaje vrlo vrlo lagano, osim ako stvarno ne pretjerujes) i neprirodnim
Uglavnom, voznja u NFS S2 djeluje umjetno i neprirodno, nije fluidna...
Joj, citam komentare na ovom forumu .. ... .. ..
E za ovo ide respekt, od riječi do riječi, slažem se sa svime.
@doktor
......
......
Joj... Još odavno smo zaključili da ova igra niti nije simulacija. A i opet koliko je ljudi vozilo GT1/GT3 klasu auta koji se žale da to nije to.
Ali, u ovoj igri naspram Burnouta i NFS Undercovera ovaj setup auta igra ulogu u ponašanju na stazi! Više sam alergičan na one komentare GTR2 ovo, rFactor ono.... Te dvije igre su izašle prije šest godina i bile su mrak film, ali ljudi su više naporni uspoređujući svaku vražiju igru sa tim igrama! I onda dođe komentar: "joj ovo je smeće, ja u GTR2 ownam sa bla bla autom i tvrdim da je to prava simulacija, ali to šta imam 16 godina i nisam vozio niti običi gradski auto nema veze"
Ja neću tvrdit kako se šta ponaša jer nikada nisam vozio Sportske TRKAĆE aute (Aston Martin, Mclaren, Bugati, Maserati MC12, Nissan GT-R), ali oa igra je zabavna i to je šta mi treba. Kome se ne sviđa neka je jednostavno ne igra i ode u Spa nažicat jednog Wendlingera da mu posudit pilu i napravi par pravih krugova!
Doktor 1!!
Dali ti imaš volan Logitech Formula vibration feedback. Dali igraš sa tim volanom NFS Shift 2.
Ako igraš,ajde pls da mi daš postavke u igri,da mi bude volan što precizniji.
Hvala unaprijed.
Imajul ikakvi modovi za bolji HANDLING. (danas kupio igru)
za modove ovdje imaš
Doktor 1!!
Dali ti imaš volan Logitech Formula vibration feedback. Dali igraš sa tim volanom NFS Shift 2.
Ako igraš,ajde pls da mi daš postavke u igri,da mi bude volan što precizniji.
Hvala unaprijed.
Imajul ikakvi modovi za bolji HANDLING. (danas kupio igru)
Skini ovaj file te ga prebaci u ControlerDefault/PC folder (backupiraj original te ovoga postavi pod read only).
Tada probaj setup na Porscheu sa vrha stranice ili po OVOM za Audi R8 LMS (obadva setupa su za Spa Francorchamps)
Doktore, ako imaš taj volan, daj mi molim te reci kako si ga uspio pričvrstiti na stol?
Doktore, ako imaš taj volan, daj mi molim te reci kako si ga uspio pričvrstiti na stol?
Napravio sam plastične nosače koji dolaze do ruba stola i tada se sa vidama prikvači za stol. Isto tako i pedale su modane da stoje malo više okomito. Piz*arija od volana, ali poslužit će dok ne dođe Porsche Fanatec,,,,
kakav je to volan bez priscvrscivaca? a pedale mi izgledaju LOL...sad jos recite da kosta novi vise od 300kn...
Ja sam svog oko 300 kuna platio, bijah mlad i lud.
Al davno je to bilo, ko zna koliko košta. I naravno, pretpostavljao sam da ima pričvrščivače.
Šta mislite o jednom rekreativnom natjecaju.... (nova tema)
Auto Porsche 911 GT3 RS Falken, staza Nordschleife (dan i noć), ELITE (SVE pomoći off). - taj auto je odličan, a na njemu se nemože raditi upgrade....
Naravno Setup auta dozvoljen pa da vidimo tko najbolje radi setup i vozi po Zelenom Paklu...
A sada, bilo bi poželjno da sudionici imaju volan jer onaj sa tastaturom nemože vozit kao i onaj sa volanom (doziranje gasa, kočnice, lahano volananje).
20 | Za |
---|---|
1 | Protiv |
5 | Suzdržan |
Ovo je odlična ideja. U onoj time trial temi su dozvoljeni svakakvi upgrejdi i to mi se ne sviđa baš...
Ovako je sve u setupu i samom vozaču.
Nordschleife 5 krugova i tako dva puta
Oči će mi ispast
Divota kako se zonde drže na cesti ali su prespore za ove ostale top modele.Zonda R samo 285.
Jel ima još netko problema sa zvukom kod Zonde R?
Šta mislite o jednom rekreativnom natjecaju.... (nova tema)
Auto Porsche 911 GT3 RS Falken, staza Nordschleife (dan i noć), ELITE (SVE pomoći off). - taj auto je odličan, a na njemu se nemože raditi upgrade....
Naravno Setup auta dozvoljen pa da vidimo tko najbolje radi setup i vozi po Zelenom Paklu...
A sada, bilo bi poželjno da sudionici imaju volan jer onaj sa tastaturom nemože vozit kao i onaj sa volanom (doziranje gasa, kočnice, lahano volananje).
kad bi imao taj auto otkljucan :)
a i vjerujem da bi vozio 10min i vise, ako je sve na off hahah
ne bi... ja sam ga vozio na tipkovnici nekih 8.31, tako nesto jos sam malo laganije vozio. Rekord mi je 8.13 sa Koenigseggom, ali laganini totalni prebacivanje u višu na 4-5k RPM
zanimljivo...sve me vise vuce da sredim trainer da si sredim par auta, posto je nemoguce to napraviti u careeru...glupo mi full sta nemozes u quicku uzet bilo koji auto
zanimljivo...sve me vise vuce da sredim trainer da si sredim par auta, posto je nemoguce to napraviti u careeru...glupo mi full sta nemozes u quicku uzet bilo koji auto
tako je i meni, ali opet to mi je u jednu ruku i dobro, jer u prvom shiftu je zaradit novce bilo prelako, a vamo se novci teško zarade, ali bogami i jako brzo potroše
@doktor
Respekt! Konačno netko tko shvaća da je ova igra/simulacija zapravo dosta naprednija nego što nekima u startu djeluje. Pogotovo fizika, već mi je zlo od ekipe koja se uporno poziva na GTR fiziku misleći da je to vrh te da ništa drugačije od toga nije realno... Ma da, svi smo sjedili u trkačim automobilima, svi smo vozili Nordschliefe, pa svi sve znamo... Takvi auti se zasigurno moraju kretati kao po tračnicama jer ako malo proplešu u zavoju onda to nije realno. Joj...
A činjenica, da se zaista svega možda 2-3 ljudi u ovom threadu pokušalo poigrati sa postavkama automobila. Pogotovo ako se pozivate na "prave" simulacije, gdje je nužno podesiti automobil, a ovdje niste ni probali. rofl Čak igra dolazi sa detaljnim, svima razumljivim uputama šta koja postavka radi. Ja sam probao za works Golf, auto se totalno drukčije ponaša ovisno o postavkama ali sam zaključio da je jednostavno teško kontrolirati takvu zvijer kada ne mogu dozirati gas na tipkovnici pa sam odustao i za sada se držim slabijih automobila dok ne uzmem volan.
A vi koji se žalite na drift, to isto, uzmete auto od 500-600 konja i čudite se kaj vas izvrti... Pa probajte s nečim slabijim ili postavite drugačije postavke.
Joj, citam komentare na ovom forumu, i ne mogu vise izdrzati a da nesto ne napisem....
Kao prvo, smatram da sam prilicno talentiran vozac i imam puno iskustva sa automobilima, motorima i kartingom, to mi je oduvijek bio , ajmo tako reci, hobi. 100+ krugova odvoženih na Grobniku (amaterski naravno) sa Ford Focusom 1.6 mk.II i Mazdom MX-5 2.0, brdo krugova na raznim karting stazama u HR i SLO (to je uglavnom ukljucivalo driftanje sa mazdom i čelavim zimskim gumama :P), i oko 20 krugova krugova na Nurburgringu, pa znam kako se na granici ponasaju automobili i sa prednjim i sa straznjim pogonom, i to vise nego dovoljno da mogu prepoznati razliku izmedu simulacije i arkade.
Cinjenica je da NFS Shift 2 igra koja vise vuce na arkadu nego na simulaciju i to je to. NITKO to ne moze niti smije opovrgavati, a onaj tko tvrdi drugacije samo dokazuje da nikad u zivotu nije sjeo za volan automobila, ili barem malo jaceg kartinga. Sa modovima postaje malo bolja jer nestaje lag na kontrolama i auto imaju malo vise osjecaja, ali tek onda postaje jasno da je fizicki model daleko od "najnaprednijeg na svijetu", kako su ga iz EA-a najvaljivali. I meni, kao i tebi, je zlo od ljudi koji tvrde da je GTR fizika dobra, jer nije. I ona je losa. JEDINE, ponavljam, JEDINE igre danas, koje se mogu nazvati simulacijama su : iRacing , Netkar Pro i MOZDA Live for speed (kazem mozda jer nema prave automobile i prave staze, ali je fizicki engine iznimno napredak i kompleksan, tko se igrao sa stotinama varijabli iz fizickog enginea zna o cemu pricam, koristeci podatke od pravih automobila moguce je napraviti setup koji je nevjerojatno realan). Ostalo sve (rfactor (iako postoji par modova koji su blizu sim-kvalitete), GTR, NFS Shift 2, GT5, Forza....) NISU simulacije, jer nemaju prave kompleksne fizicke modele i fizicke engine, a uz to imaju katastrofalno loš force-feedback i prilicno nedirektne i "labave" kontrole.
Sto je pravi fizicki engine? To je engine u kojem automobili reagiraju na okolinu, a ne engine u kojem su automobili UNAPRIJED programirani kako ce se ponasati kad okrenes volana za toliko i toliko stupnjeva na toj i toj brzini na toj i toj podlozi... Ako nekog zanima vrh vrhova danasnjih simulacija, nek isproba iRacing (original je skup ko suho zlato, ali moze se preko torrenta skinuti starija 1.2 verzija, dovoljno da se shvati moć fizickog engine-a), to zapravo i nije igra, nego bas pravi simulator kojeg i pravi vozaci utrka koriste za setupove i slicne stvari....staze su skenirane vrlo detaljno i stvarno je cisti uzitak igrati tu "igru". Jednostavno nesto predobro. Logitech G27 + iRacing je jedina virtualna stvar koja se moze donekle pribilizite dozivljaju voznje pravog automobila. Kad to odigrate, shvatit cete zasto se neki ljudi smiju na izjave o tome da je NFS Shift 2 (ili GTR) simulacija. Prije 5-6 godina, NFS Shift 2 sa modovima bi bio simulacija, jer u ono doba nije bilo niceg naprednijeg, ali danas, ne. Jednostavno ne. Po meni, NFS S2 moze proci kao arkada koja malo vuce na simulaciju, onako, igra za opustit se i zabavit, ali simulacija, nikako.
Najveci problemi u NFS Shift 2 su:
- kontrole koje djeluju totalno labavo i kao da kasne pola sekunde cak i nakon modova, totalno uništavaju osjecaj
- grip koji djeluje kao da se stalno vozis na cesti po kojoj je prolijano ulje (ne u smislu da ima premalo gripa, nego auti djeluju kao da lebde iznad ceste. U pravom automobilu ima itekako puno gripa i djeluje jako žilavo, dok u NFS-u djeluje kao da auto stalno gubi grip, cak i na ravnoj cesti, nema onog osjecaja da je auto priljepljen za podlogu)
- fizika koja je prilicno losa...nema osjecaja tezine, pomicanje težišta je prilicno loše, sto cini driftanje vrlo teskim (driftanje je kao voznja bicikla, jednom kad dobiješ taj osjecaj, postaje vrlo vrlo lagano, osim ako stvarno ne pretjerujes) i neprirodnim
Uglavnom, voznja u NFS S2 djeluje umjetno i neprirodno, nije fluidna...
Očito sam jedan od rijetkih poput tebe kojem se ni s modovima igra ne može svidjeti po pitanju fizike, one, poput u LFS-u...
Postoji li mod koji miče ona glupa retardirana upozornje za cut track koji u stvari ne napraviš ali te on ladno diskvalificira.
Netko je spomenuo fantastičan AI!?
Dugačka ravnina,ja imam sporiji auto i idem po idealnoj putanji a AI koji je brži umjesto da me obiđe on me jednostavno gura jer ja idem po njegovoj putanji koje se on drži kao pijan plota.Ai ustvari ne blokira nego piči svoju putanju a ti se snađi miško.
Ima li netko nekakav setup za zondu R jer me AI šije sa svojom zondom r bez greške.Max s njom mi je 285 kmh :(
EDIT: Evo slike zbog čega se dobije dnf
Ja sam hrabro maknuo minimod nakon dužeg vremena korištenja. Moram priznati da mi se sada više i ne čini toliko dobar taj minimod... Probao sam nekoliko različitih automobila i osjećaj je jednostavno bolji bez njega. Moram još s volanom probati ali eto, meni se za sada na tipkovnici ipak više sviđa "default" igra. I nije uopće nemoguće igrati na tipkovnici, tko god to kaže - laže. Za sada nisam vozio ove ultra-jake automobile, ali neke iz A klase jesam i može se bez problema...
Nisam je igrao skoro tjedan dana...Lud sam Trebao bih danas naći sat vremena i malo se naguštirati
Ja sam hrabro maknuo minimod nakon dužeg vremena korištenja. Moram priznati da mi se sada više i ne čini toliko dobar taj minimod... Probao sam nekoliko različitih automobila i osjećaj je jednostavno bolji bez njega. Moram još s volanom probati ali eto, meni se za sada na tipkovnici ipak više sviđa "default" igra. I nije uopće nemoguće igrati na tipkovnici, tko god to kaže - laže. Za sada nisam vozio ove ultra-jake automobile, ali neke iz A klase jesam i može se bez problema...
Kako možeš tvrdit da netko laže a nisi probao igrat sa "super" automobilima???
Razlika između tamo neke zonde,veyrona i audia a3 je nebo i zemlja.Igram na džojstiku i "super" auti su puno teži za upravljat tako da nemoj baljezgat i ljude tako olako nazivat lažovima!!!!
Ja sam hrabro maknuo minimod nakon dužeg vremena korištenja. Moram priznati da mi se sada više i ne čini toliko dobar taj minimod... Probao sam nekoliko različitih automobila i osjećaj je jednostavno bolji bez njega. Moram još s volanom probati ali eto, meni se za sada na tipkovnici ipak više sviđa "default" igra. I nije uopće nemoguće igrati na tipkovnici, tko god to kaže - laže. Za sada nisam vozio ove ultra-jake automobile, ali neke iz A klase jesam i može se bez problema...
Kako možeš tvrdit da netko laže a nisi probao igrat sa "super" automobilima???
Razlika između tamo neke zonde,veyrona i audia a3 je nebo i zemlja.Igram na džojstiku i "super" auti su puno teži za upravljat tako da nemoj baljezgat i ljude tako olako nazivat lažovima!!!!
Pročitaj pažljivo moj komentar. Ponoviti ću - I nije uopće nemoguće igrati na tipkovnici, tko god to kaže - laže. Ne znam zašto se ti osjećaš prozvanim... Dali igra sadrži samo super-automobile? Dakle, igru je itekako moguće igrati na tipkovnici, a za jače automobile ne znam, a to sam i rekao.
Poanta je bila da se može čisto solidno naigrati i sa tipkovnicom pa sam to istaknuo jer se sjećam da je ranije netko rekao da je igru nemoguće ugodno igrati na tipkovnici, što nije točno. Ja nisam nikoga prozvao niti olako nekoga nazvao lažovom... Malo si zabrijao...
Također, ova informacija bi mogla biti korisnija nekome tko se dvoumi oko igre jer ima tipkovnicu samo, nego nečiji komentar da je igru nemoguće igrati na tipkovnici, kužiš?
Ne ne osjećam se prozvanim jer nisam niti pokušao igrat na tipkovnici.
Radi se o tome da poslje dolaze super autiomobili i nemožeš cijelu igra igrat sa golfom ili a3.
Preamo tome ljudi ne lažu nego se ti praviš pametan.
I da pročitao sam tvoj post ali ti očito nisi
Kako uopće možeš tvrdit da se igra može igrat na tipkovnici ako ju nisi cijelu probao.
Pokušao malo vozit i nakon 10 minuta zaključio da se može.
Nevjerovatno...
Kako god, nadam se da će nekome biti korisna informacija. Baš me zanima kako si ti pridonjeo ovom topiku sa svoja zadnja 3 komentara.
I da, uzrujam se kad netko provocira namjerno, bez ikakvog razloga, i odmaže u mojem nastojanju da nekome tko se dvoumi oko igre jer ima samo tipkovnicu pomognem oko odluke... Bravo! Bravo!! Jel ti sada dan ispunjen?
Ne ne osjećam se prozvanim jer nisam niti pokušao igrat na tipkovnici.
Radi se o tome da poslje dolaze super autiomobili i nemožeš cijelu igra igrat sa golfom ili a3.
Preamo tome ljudi ne lažu nego se ti praviš pametan.
I da pročitao sam tvoj post ali ti očito nisi
Is... koji si ti lik... strašno... Koji k*** briješ?! Vidio sam da se ljudi dvoume oko igre jer imaju tipkovnicu? Kaj se ja sad pravim pametan jer kažem da je moguće sasvim ugodno igrati veći dio igre i neke automobile iz A kategorije na tipkovnici?
Joj daj mi se skini...
Flejmaš bezveze.
na tipkovnici je moguce igrat ali osjecaj kada igras ti je ko da igras neku tam igru iz 91.
Najveci problemi u NFS Shift 2 su:
- kontrole koje djeluju totalno labavo i kao da kasne pola sekunde cak i nakon modova, totalno uništavaju osjecaj
- grip koji djeluje kao da se stalno vozis na cesti po kojoj je prolijano ulje (ne u smislu da ima premalo gripa, nego auti djeluju kao da lebde iznad ceste. U pravom automobilu ima itekako puno gripa i djeluje jako žilavo, dok u NFS-u djeluje kao da auto stalno gubi grip, cak i na ravnoj cesti, nema onog osjecaja da je auto priljepljen za podlogu)
- fizika koja je prilicno losa...nema osjecaja tezine, pomicanje težišta je prilicno loše, sto cini driftanje vrlo teskim (driftanje je kao voznja bicikla, jednom kad dobiješ taj osjecaj, postaje vrlo vrlo lagano, osim ako stvarno ne pretjerujes) i neprirodnim
Uglavnom, voznja u NFS S2 djeluje umjetno i neprirodno, nije fluidna...
nemoras se opce trudit objasnjavat jer pol ovih klinci na forumu nikad nije sjelo za auto i opce ne kuzi taj delay + umjetno ponasanje -ne kurcim se s autom samo kazem