Evo mene sa mojim novim ambicioznim projektom. Naravno riječ je o igri koja se radi u FPSC enginu. U ovom enginu sam već negdje oko 1 godine tako da sam ga praktično čitavog prerovio i naučio napamet.
Većina vas se vjerovatno sjeća mene po mojoj dobro poznatoj igri Life is Hard. Čak ste i njom bili zadivljeni sa obzirom na to da je radi jedan čovjek. Kako će te tek biti zadivljeni sa ovom igrom koja ima dosta više mogućnosti od LF-a. Tema same igre ostaje ista, to jest hororac, ne punokrvni, ali se može nazvati hororcem. Samo što se selimo iz modernog doba u budućnost i svemirske brodove na kojima će se uglavnom odvijati radnja. Dodatkom inovacija u ovoj igri moći će te kompletnije pratiti priču i malo se više uživiti u samu igru. Dosta sam truda već sada uložio na prvoj misiji koja može biti presudna da li igrač želi nastaviti igru.
Što se tiče priče u samoj igri :
Ime mi je Levin O'Connely i ovom se profesijom bavim već dugo vremena. Otprilike osam godina. Nema puno posla da budem iskren, rijetki su događaji kada se neko javi u naše odjeljenje i zatraži pomoć, a kada i zatraži uglavnom su to besmislene stvari. Praktično ovim se bavio i moj otac, tako da sam samo to naslijedio od njega. Znam, zanima vas o čemu je riječ, o kakvom se odjeljenju radi. To je odjeljenje koje se bavi čudnim pojavama i čudnim stvarima koje se dešavaju u svemirskim brodovima, zato i nemamo puno posla. U ovih osam godina koliko radim nije bilo ništa posebno što je vrijedno spomena.
Odavde počinje radnja, neću vam više otkrivati priču, nju će te otkriti kroz samu igru. Naravno neće se sve bazirati na nekakvom istraživanju brodova, kroz igru ćemo puno više zadirati u samog lika i baviti se sa puno više radnji. Uglavnom otkrit će te kroz igru i mislim da će te biti zadovoljni.
Ubrzo bi trebala biti spremna beta prvog dijela prvog levela, tako da ko god želi da je isproba neka se javi u temu.
Sviđa vam se, ne sviđa vam se nešto javite se opet :)
To je to za sada, na kraju još par slika :)



Najbolji broj je 73.73 je 21. prosti broj.Njegov zrcalni par, 37, je 12.,a njegov zrcalni par, 21,je nastao množenjem brojeva sedam i tri.U binarnom sustavu, 73 je palindrom: 1-0-0-1-0-0-1.
). Ulaskom na brod dočeka vas porukica na papiru(ovo bi trebalo promijeniti na nešto suvremenije
) da se obratimo dotičnoj gospođi za informacije. I tako krećem i dočeka me više puteva(klasika). Na putu par raznobojnih ljigavih dugačkorukooštrih spodoba. Koliko sam skužio igra nema onaj sustav da pucanjem u glavu ih se brže ubije nego recimo pucanjem u nogu(ako sam dobro vidio). Ispravi to ako možeš. Cilj prelaska nivoa je rješiti slagalicu skupljanjem nekih djelova koji vam pomažu da slagalicu rješite. Ne mogu reći da mi se svidila(čak sam dvaput krepao na putu da je rješim, jer pogreška oduzima health
). Zanimljivo mi je bilo to što mi je bio potreban točan broj metaka koji si dao, možda su mi dva ostala tako da ako ostanete bez njih morate ljigavce mlatarati rukama.
), atmosfera, zvukovi, mnogo elemenatakoji izgledaju važno, a zapravo nisu(malo produžuje igru, jel to namjerno?
), nema razlike između pucanja u glavu i nogu