E ovako posto sam pocetnik i nerazumijem se toliko u igrice pa me zanima kako da sprzim igricu koju sam skinuo s torenta koja zauzima 8 gb hdd prostora kako da je sprzim na dva cd to isam nikad radio pa me zanima ako neko ima koji savjet dobro bi dosao hvala
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Jedan od načina da spržiš 8GB igricu na DVD je da kupiš dvoslojni (dual layer) DVD koji ima potreban kapacitet i onda image koji si skinuo na klasičan način snimiš na taj DVD.
Ako nemaš gdje nabaviti dvoslojni DVD, a igricu želiš arhivirati za ubuduće onda taj image koji si skinuo "splitaj" na dva dijela arhivirajući ga u WinRAR-u. Tako ćeš dobiti dva fajla koje ćeš moći snimiti na dva DVD-a.
Jedan od načina da spržiš 8GB igricu na DVD je da kupiš dvoslojni (dual layer) DVD koji ima potreban kapacitet i onda image koji si skinuo na klasičan način snimiš na taj DVD.
Ako nemaš gdje nabaviti dvoslojni DVD, a igricu želiš arhivirati za ubuduće onda taj image koji si skinuo "splitaj" na dva dijela arhivirajući ga u WinRAR-u. Tako ćeš dobiti dva fajla koje ćeš moći snimiti na dva DVD-a.
zanima me postupak kako da to uradim u vinraru ima li neko objasnjenje ili neki link gdje bi to mogao da pogledam posto se nisam susretao nikad s tim
zanima me postupak kako da to uradim u vinraru ima li neko objasnjenje ili neki link gdje bi to mogao da pogledam posto se nisam susretao nikad s tim
I to je prilično jednostavno... Uz pretpostavku da imaš instaliran WinRAR. Klikni desnim klikom na image koji želiš arhivirati --- Add to Archive.
Otvara ti se izbornik kao ovaj na slici koju sam uploadao. Compression method u tvom slučaju nije potrebno mijenjati. Samo odaberi veličinu fajlova koje želiš dobiti u padajućem izborniku "Split to volumes" (ti odabireš opciju DVD-R 4481 MB).
Nakon toga odaberi OK i budi strpljiv par minuta dok se posao ne dovrši!