Kako sprziti igricu

poruka: 22
|
čitano: 14.945
|
moderatori: DrNasty, pirat
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
neaktivan
Kako sprziti igricu

E ovako posto sam pocetnik i nerazumijem se toliko u igrice pa me zanima kako da sprzim igricu koju sam skinuo s torenta koja zauzima 8 gb hdd prostora kako da je sprzim na dva cd to isam nikad radio pa me zanima ako neko ima koji savjet dobro bi dosao hvala

0 0 hvala 0
17 godina
Kako sprziti igricu

Jedan od načina da spržiš 8GB igricu na DVD je da kupiš dvoslojni (dual layer) DVD koji ima potreban kapacitet i onda image koji si skinuo na klasičan način snimiš na taj DVD.

Ako nemaš gdje nabaviti dvoslojni DVD, a igricu želiš arhivirati za ubuduće onda taj image koji si skinuo "splitaj" na dva dijela arhivirajući ga u WinRAR-u. Tako ćeš dobiti dva fajla koje ćeš moći snimiti na dva DVD-a.

...ali sutra, dragi moj Samsone, trofej i slava neće nas zaobići!
Poruka je uređivana zadnji put sub 19.9.2009 11:06 (cro_blue).
Moj PC  
1 0 hvala 1
15 godina
neaktivan
RE: Kako sprziti igricu
cro_blue kaže...

Jedan od načina da spržiš 8GB igricu na DVD je da kupiš dvoslojni (dual layer) DVD koji ima potreban kapacitet i onda image koji si skinuo na klasičan način snimiš na taj DVD.

Ako nemaš gdje nabaviti dvoslojni DVD, a igricu želiš arhivirati za ubuduće onda taj image koji si skinuo "splitaj" na dva dijela arhivirajući ga u WinRAR-u. Tako ćeš dobiti dva fajla koje ćeš moći snimiti na dva DVD-a.

zanima me postupak kako da to uradim u vinraru ima li neko objasnjenje ili neki link gdje bi to mogao da pogledam posto se nisam susretao nikad s tim

17 godina
almir kaže...
cro_blue kaže...

zanima me postupak kako da to uradim u vinraru ima li neko objasnjenje ili neki link gdje bi to mogao da pogledam posto se nisam susretao nikad s tim

I to je prilično jednostavno... Uz pretpostavku da imaš instaliran WinRAR. Klikni desnim klikom na image koji želiš arhivirati --- Add to Archive.