Far Cry 2

poruka: 650
|
čitano: 107.441
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: Far cry 2
16 godina
neaktivan
offline
RE: Far Cry 2

Meni jedino smeta hrpa kontrolnih točaka i respawn. Sama činjenica da se vozikam mi je OK.

16 godina
neaktivan
offline
RE: Far Cry 2
naxeem kaže...
macgyver kaže...

Kao prvo, nema nista revolucionarno (dobro, osim vatre). Sve ostalo je vec prije vidjeno.

To su sve male stvari koje su me smetale, ali to bi im jos i oprostio da je igra bila dobra i zabavna, ali nije. Ne znam za vas, ali meni hodanje od jednog do drugog kraja mape kako bih nekog ubio, onda se vratio da uzmem novu misiju, pa ponovo idem do drugog kraja mape da ubijem nekog drugog nije zabavno. Ako je nekom to zabavno, predlazem da se tako secete od jednog do drugog kraja grada (nemojte nikog ubiti, zadajte si neki drugi zadatak). Bit cete na svjezem zraku i smrsavit cete od hodanja.

 

A i to hodanje bi im oprostio da su misije bile raznovrsne i da je bilo mnogo nacina kako ih napraviti, ali nije. Uleti-ko-Rambo-pucaj-pobjegni metodom ste mogli obaviti 95% misija (to je ubiti jedini nacin na koji ih mozete napravit). Stealtha u ovoj igri nema. A cak ako nekako uspijes da te ne skuze kad cucis u grmlju 20 metara od njih, cim zapucas ce te skuzit jer nema stealth oruzja. Meni osobno najjaca stvar je kad sam u cease fire zoni, u nekom skrivenom kutku, samo jedan lik blizu, svi ostalo daleko i lijepo ja njega zakoljem s macetom, i u tom istom trenutku, svi znaju da sam ga ja ubio (iako me nitko nije vidio) i svi pucaju po meni.

 

 

1. Netočno. Vatra, algoritmi za širenje, interakcija s materijalima, raslinjem.. to na ovaj način ima svježe FC2. Ni CryEngine 2 nema ništa novo (dobro, osim 3D valova i raslinja za uništavanje).
2. Igrao si ikada RPG igre? RPG-FPS DeusEx? Šetnje k'o u priči.
3. Misije možeš riješiti na više načina, a samo možda na Easy težini možeš kao rambo uletjeti. 

1. Za vatru sam rekao da je, a ovo ostalo nema prevelikog utjecaja na igru (iskreno, ni ne znam sta tocno to sve znaci), ali prosjecnom igracu koji se ne razumije previse u tehnikalije (kao ja) to ne znaci previse. Ne znam otkud si izvukao CryEngine 2, ja ga nisam nigdje spomenuo niti sam rekao da je revolucionaran (iako je Crysis puno bolja igra od FC2)... Mislio sam na revolucionarnost kakvu je donio Deus Ex (RPG elementi), pa onda prvi Far Cry (zelenje, otvorene mape, vise mogucih pristupa) itd. uglavnom na revolucionarnost koja mijenja nacin igranja. Toga tu nema, sve je vec vidjeno.

2. RPGove ne, ali sam igrao Deus Ex, u kojem mi se ne cini da ima bas previse setanja, ali ako i ima, onda je to smisleno, a ne ides do neke udaljene tocke samo da bi dobio novu misiju. Igrao sam i Stalker u kojem isto ima dosta setanja, ali cini mi se ipak ne kolko tu. A ne znam dal to nisam spomenuo ili nisam dovoljno naglasio, ali ne smeta mi ni samo setanje tolko, smeta mi sta su misije besmislene i sve iste, oprostio bi im setanje da me ono dovede do hrpe odlicnih razlicitih misija, koje imaju mnogo nacina na koje ih se moze izvrsiti (kao u Stalkeru)

3. Igrao sam na easy jer sam se htio sto manje gnjaviti s losom igrom (po onome sto sam cuo sam zakljucio da ce biti losa, a da mi je bila dobra, onda bi je odigrao ponovo na nekoj tezoj razini). Ne znam kojih je to vise nacina, ali znam da u bilo kojem slucaju se moras boriti i ubijati, nema nacina da se npr. po noci usuljas u kamp i ukrades sto trebas ili potiho ubijes metu, bez da itko skuzi da si ovdje. A i nema nekih uzvisina, tako da ne mozes ni sa snajperom poskidati cijeli kamp i onda se usetati kad su svi mrtvi

 

I glupo mi je sta ne mozes nositi snajper i automat skupa, pa to su najvaznija oruzja, wtf? Ne znam zasto uopce postoji tolko vrsta oruzja kad mozes nosit samo 3...

16 godina
neaktivan
offline
Far Cry 2

Koliko sam ja do sada vidio (medium težina) neprijatelji znaju biti poprilični idioti. Sve mi se čini da situacije kada me kao okruže više nastanu slučajno nego što su baš smislene. Ma što god itko rekao, svako 3. neprijatelju se dogodi da zapne okrenut u krivu stranu i puca u prazno, dok mu ja ubijam najboljeg prijatelja 2 ipo metra lijevo. Auto patrole da ne pričam, sve dobro voze i gađaju me, ali kad ja stanem oni odluče da moraju izaći iz svog auta i nastaviti me ubijati pištoljem, mada su do maloprije u rukama imali strojnicu. Naravno standardne boljke iz drugih igara su tu, da se svi okupe na čistini i pričaju kako je snajper ubio onoga u sredini i tome slično.

On a side note, vatra o kojoj svi pričaju je realna iz perspektive koju je naxeem spomenuo, širi se kako treba, više manje objekti gore kako treba. Ali ne izgleda niti malo realno vizualno, nema se osjećaj kao da objekt u toj vatri zbilja gori, već kao da je neki uvećani snimak vatre zalijepljen iznad terena.

Why so serious???
 
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
RE: Far Cry 2

macgyver kaže...

 Igrao sam i Stalker u kojem isto ima dosta setanja, ali cini mi se ipak ne kolko tu. A ne znam dal to nisam spomenuo ili nisam dovoljno naglasio, ali ne smeta mi ni samo setanje tolko, smeta mi sta su misije besmislene i sve iste, oprostio bi im setanje da me ono dovede do hrpe odlicnih razlicitih misija, koje imaju mnogo nacina na koje ih se moze izvrsiti (kao u Stalkeru)

 

 

Oprosti, ali u Stalkeru (koji je jedna od najboljih igara koje sam igrao BTW) imaš 7 vrsti misija:

1) ubij nekoga

2) donesi specijalnu opremu (pušku, odijelo...)

3) donesi artefakt

4) donesi dio tijela neke životinje

5) očisti leglo xy životinje/mutanta

6) pomozi obraniti područje

7) glavne misije

 

I već nakon što dođeš u Duty kamp većina tih misija ti dosadi, naročito ako moraš proći dvije zone tamo i natrag da ih obaviš. I tu postoji respawn neprijatelja kao i u FC2, i ako se dobro sjećam, prije prvog patcha bilo je nemoguće igrati zbog toga, neprijatelji nisu prestajali stizati (FC2 još nema ni jedan patch). Znači i tu je bilo hodaj, ubij neprijatelja, ubi krdo mutiranih pasa, hodaj...

 

U Stalkeru si mogao misije izvršiti na više načina, ali to možeš i u FC2, samo se moraš malo potruditi. Možda tebi igra i nije zabavna jer igraš na Easy postavci.

 

Što se tiče AI-a tu se slažem i s tobom i s naxeemom, AI zna biti očajan ali i lijepo iznenaditi.

16 godina
moderator
offline
Far Cry 2

Zna AI biti glup, ali sad sam imao jednu situaciju koja mi je bila realna (i smijesna):

Usetao sam medju njih na kontrolnoj tacki u sred noci i zapucao na jednog. Drugi su se pitali gdje sam ja i dok je jedan pucao na mene s tornja, drugi su ubili njega jer su mislili da sam ja :)

Depresivni? Glup posao? Problemi u kući? Ne cijene vas? Novčani problemi? Umorni od svega? RJEŠENJE U JEDNOJ PILULI: YebiGA® 1000mg Kad je sve u k..., YebiGA®!
 
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
RE: Far Cry 2
jastreb kaže...

macgyver kaže...

  Igrao sam i Stalker u kojem isto ima dosta setanja, ali cini mi se ipak ne kolko tu. A ne znam dal to nisam spomenuo ili nisam dovoljno naglasio, ali ne smeta mi ni samo setanje tolko, smeta mi sta su misije besmislene i sve iste, oprostio bi im setanje da me ono dovede do hrpe odlicnih razlicitih misija, koje imaju mnogo nacina na koje ih se moze izvrsiti (kao u Stalkeru)

 

 

Oprosti, ali u Stalkeru (koji je jedna od najboljih igara koje sam igrao BTW) imaš 7 vrsti misija:

1) ubij nekoga

2) donesi specijalnu opremu (pušku, odijelo...)

3) donesi artefakt

4) donesi dio tijela neke životinje

5) očisti leglo xy životinje/mutanta

6) pomozi obraniti područje

7) glavne misije

 

I već nakon što dođeš u Duty kamp većina tih misija ti dosadi, naročito ako moraš proći dvije zone tamo i natrag da ih obaviš. I tu postoji respawn neprijatelja kao i u FC2, i ako se dobro sjećam, prije prvog patcha bilo je nemoguće igrati zbog toga, neprijatelji nisu prestajali stizati (FC2 još nema ni jedan patch). Znači i tu je bilo hodaj, ubij neprijatelja, ubi krdo mutiranih pasa, hodaj...

 

U Stalkeru si mogao misije izvršiti na više načina, ali to možeš i u FC2, samo se moraš malo potruditi. Možda tebi igra i nije zabavna jer igraš na Easy postavci.

 

Što se tiče AI-a tu se slažem i s tobom i s naxeemom, AI zna biti očajan ali i lijepo iznenaditi.

  E moj jastrebe respawn u stalkeru nije ni upola naporan kao ovdje u Far Cry 2. Ja također kao i macgyver ne vidim neki alternativni način da se riješi misija u Far Cry. Koje god oružje da odabereš na kraju će u većini slučajeva završit da si sve poubijao.
FOXCONN P9657AA; INTEL CORE 2 DUO E4300 (1.8GHz) oc @ 2.1GHz; ASUS EN7300GT SILENT (400/800) oc @ 570/960; 2 GB DDR2 RAM TwinMOS 667MHz; HDD 160 GB WD; LENOVO L171 17";
16 godina
neaktivan
offline
RE: Far Cry 2
macgyver kaže...

1. Za vatru sam rekao da je, a ovo ostalo nema prevelikog utjecaja na igru (iskreno, ni ne znam sta tocno to sve znaci), ali prosjecnom igracu koji se ne razumije previse u tehnikalije (kao ja) to ne znaci previse. Ne znam otkud si izvukao CryEngine 2, ja ga nisam nigdje spomenuo niti sam rekao da je revolucionaran (iako je Crysis puno bolja igra od FC2)... Mislio sam na revolucionarnost kakvu je donio Deus Ex (RPG elementi), pa onda prvi Far Cry (zelenje, otvorene mape, vise mogucih pristupa) itd. uglavnom na revolucionarnost koja mijenja nacin igranja. Toga tu nema, sve je vec vidjeno.

2. RPGove ne, ali sam igrao Deus Ex, u kojem mi se ne cini da ima bas previse setanja, ali ako i ima, onda je to smisleno, a ne ides do neke udaljene tocke samo da bi dobio novu misiju. Igrao sam i Stalker u kojem isto ima dosta setanja, ali cini mi se ipak ne kolko tu. A ne znam dal to nisam spomenuo ili nisam dovoljno naglasio, ali ne smeta mi ni samo setanje tolko, smeta mi sta su misije besmislene i sve iste, oprostio bi im setanje da me ono dovede do hrpe odlicnih razlicitih misija, koje imaju mnogo nacina na koje ih se moze izvrsiti (kao u Stalkeru)

3. Igrao sam na easy jer sam se htio sto manje gnjaviti s losom igrom (po onome sto sam cuo sam zakljucio da ce biti losa, a da mi je bila dobra, onda bi je odigrao ponovo na nekoj tezoj razini). Ne znam kojih je to vise nacina, ali znam da u bilo kojem slucaju se moras boriti i ubijati, nema nacina da se npr. po noci usuljas u kamp i ukrades sto trebas ili potiho ubijes metu, bez da itko skuzi da si ovdje. A i nema nekih uzvisina, tako da ne mozes ni sa snajperom poskidati cijeli kamp i onda se usetati kad su svi mrtvi

 

I glupo mi je sta ne mozes nositi snajper i automat skupa, pa to su najvaznija oruzja, wtf? Ne znam zasto uopce postoji tolko vrsta oruzja kad mozes nosit samo 3...

1. Pa ima utjecaja... na gameplay i to velikog. Vlažno raslinje teško gori, brzo se gasi, sporo se širi (ako uopće) itd. Suho gori brzo, vruće, pucketa i širi se više. Čak su različite razine vlažnosti. Sve to utječe na gameplay.
2. STALKER je imao očajan AI. DeusEx ga nije ni imao... A CryEngine 2 sam spomenuo jer je trenutno najnapredniji.
3. Netočno je da nema načina za šuljanje jer IMA. Dapače, to je moj najdraži način prelaženja zadataka. Što se snajpera i kampa tiče, što bi ti? Ravnicu s čunjevima ili realni okoliš? Ne budi smiješan.
Cika Jova Zmaj kaže...

Koliko sam ja do sada vidio (medium težina) neprijatelji znaju biti poprilični idioti. Sve mi se čini da situacije kada me kao okruže više nastanu slučajno nego što su baš smislene. .......

On a side note, vatra o kojoj svi pričaju je realna iz perspektive koju je naxeem spomenuo, širi se kako treba, više manje objekti gore kako treba. Ali ne izgleda niti malo realno vizualno, nema se osjećaj kao da objekt u toj vatri zbilja gori, već kao da je neki uvećani snimak vatre zalijepljen iznad terena.

  Znaju zaglupiti, ali ne tako često. Što se vatre tiče, izgleda vrlo realno. Nažalost svjedok sam mnogih požara ovdje u Dalmaciji i to iz prve ruke.
16 godina
neaktivan
offline
Far Cry 2

A ima li koja igra u kojoj je AL savrsen ili jako pametan,ja tu nisam jos vidio osim u Terminator filmovima.

 
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Far Cry 2

Evo uspio sam nekako da se ne živciram na te očite mane koja igra ima i sad mi je za nijasu zabavnija. Unatoč tim VELIKIM manama (koje se uistinu nadam da će ispravit u patchu) Far Cry ima poprilično dobar "fun factor" za koji je najviše zaslužna zanimljiva afrička okolina, dobra grafika i nikada dosadno paljnje svega i svačega i korištenje RPG-a (bacač raketa). Da su barem uklonili to respwananje i priču učinili malo zanimljivijom igra bi postala klasik. Ovako joj dajem ocjenu 80%.

FOXCONN P9657AA; INTEL CORE 2 DUO E4300 (1.8GHz) oc @ 2.1GHz; ASUS EN7300GT SILENT (400/800) oc @ 570/960; 2 GB DDR2 RAM TwinMOS 667MHz; HDD 160 GB WD; LENOVO L171 17";
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Far Cry 2

Po meni respawnanje treba biti, ali ne tako često jer stvarno ide na živce kad se odmakneš 20 m od control pointa i vratiš se i ovi već tamo čekaju da naletiš. Igra je odlična i stvarno ti daje na volju kako ćeš iznenadit neprijatelje. Najjača stvar mi je kad flare gunom opališ u tipa pa kad zagori. Bitno je da je ubijanje fora, onda i zaboraviš na respawn.

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
RE: Far Cry 2
scorpion667 kaže...
  E moj jastrebe respawn u stalkeru nije ni upola naporan kao ovdje u Far Cry 2. Ja također kao i macgyver ne vidim neki alternativni način da se riješi misija u Far Cry. Koje god oružje da odabereš na kraju će u većini slučajeva završit da si sve poubijao.
Onda ti nisi igrao Stalkera kad je tek izašao. Uzet ću prijmjer Garbage mape, čim dođeš na to područje grupa stalkera zatraži od tebe pomoć da obraniš deponij stare vojne opreme. Neprijatelji počmu dolaziti, uspiješ ih pobiti i dobiješ poruku da je misija završena. Kreneš lootati tijela kad ono dolaze još dva neprijatelja. Ubiješ ih, nastaviš lootati, dođu još tri neprijatelja, ti si već na kraju sa zavojima i medkitovima, val neprijatelja se nastavlja, padne noć... Ja sam na kraju pobjegao. Svi su se žalili na nenormalni respawn i već sa slijedećim patchem stvar je popravljena.

Što se tiče alternativnih načina rješavanja misije, ni u Stalkeru nisi imao neku alternativu. Da ponovim popis vrsti misija:

1) ubij nekoga - metu moraš ubiti inače nećeš dobiti novac, a kako ćeš to učiniti tvoja stvar, ali to je isto slučaj i sa FC2, da li ćeš krenuti oprezno i ubijati jednog po jednog protivnika ili ćeš uzeti bacač granata i sravniti sve sa zemljom tvoj izbor. U FC2 još imaš podmisije koje ti zadaju prijatelji i koje pridonose raznovrsnosti misija. Nisam još uspio šuljanjem riješiti misiju a da me neprijatelj nije otkrio, što ne znači da je to nemoguće.

 

U stvari, sad sam se sjetio jedne misije gdje nisi trebao nikog ubiti: Cilj je bio uništiti vagon sa plinom. Misiju sam prošao dva puta jer sam zaboravio sejvati. Prvi put sam pobio sve žive oko vlaka i postavio eksploziv i uništio vagon. Drgi put sam uzeo bacač granata i sa brda, bez da me itko vidi bacio granatu na vagon, uništio ga, i dok su se neprijatelji snašli ja sam već bio daleko. Slična stvar kad sam trebao ubiti jednog lika, skinuo sam ga snajperom i nestao.

 

2) donesi specijalnu opremu (pušku, odijelo...) - nemaš neke alternative, opremu moraš naći i donijeti je.

 

3) donesi artefakt - isto tako, samo što si artefakte mogao naći u okolini ili na palom neprijatelju, ali to je ista stvar.

 

4) donesi dio tijela neke životinje - slično kao gore, samo si životinju ili trebao ubiti, ili naći naručeni dio na palom neprijatelju.

 

5) očisti leglo xy životinje/mutanta - potpuno isto kao pod 1.

 

6) pomozi obraniti područje - te su misije bile rijetke i nisi ih mogao izvršiti dok nisi poubijao sve napadače.

 

7) glavne misije - jedino su glavne misije bile raznolike jer su pratile glavnu priču.

 

 

Sad, tvoje je pravo da istovremeno smatraš Stalker dobrom igrom a FC2 lošom. Po meni Stalker šiša FC2 najviše po odličnoj atmosferi, ali što se tiče svega drugoga, igre su dosta slične.

 

I nemoj misliti da ne vidim mane ove igre, samo ja uspijevam proći preko toga i uživati. Na kraju krajeva, koja igra nema mana (poput ljudi Smijeh).

16 godina
neaktivan
offline
Far Cry 2

ja se slazem sa tim navodima,ipak je stalker bolji bas zbog one tmurne apokalipticne atmosfere i zanimljivog prikaza istog.Inace far cry mozemo svatiti kao odmor za mozak a s te strane igra je odlicna. A i taj dosadni respawn je dobar za uvjezbavanje vise pristupa, prvo ih maznes onako divljacki za zoljom, pa onda malo probas stealth   ili barem nesto slicno stealthu.

 
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
RE: Far Cry 2
CCCP kaže...

ja se slazem sa tim navodima,ipak je stalker bolji bas zbog one tmurne apokalipticne atmosfere i zanimljivog prikaza istog.Inace far cry mozemo svatiti kao odmor za mozak a s te strane igra je odlicna. A i taj dosadni respawn je dobar za uvjezbavanje vise pristupa, prvo ih maznes onako divljacki za zoljom, pa onda malo probas stealth   ili barem nesto slicno stealthu.

  Misliš tebi je STALKER bolji? Jer, recimo meni i mom kolegi tu sad, nije.
Stealth u igri je super. Ako si očekivao nevidljivost, to nema veze sa stealthom. 
16 godina
moderator
offline
Far Cry 2

Ovdje cu se sloziti s naxeemom. Stalker je igra koju sam instalirao i igrao nesto malo, nakon cega je nisam vise ni upalio. Otisla je s diska.

Nikad mi nije sjela i meni je FC2 puno bolji.

 

Opet se u raspravu uvlace ukusi i nadjacavaju raspravu o realnim kvalitetama i manama igre.

 

Ali, meni ako neka igra ne valja, izbjegavam raspravljati o tome, ne svidja mi se i tacka, bez obzira sto je kvalitetna, u to ni ne ulazim nit dovodim u pitanje.

Depresivni? Glup posao? Problemi u kući? Ne cijene vas? Novčani problemi? Umorni od svega? RJEŠENJE U JEDNOJ PILULI: YebiGA® 1000mg Kad je sve u k..., YebiGA®!
 
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Far Cry 2

moram reći da sam razočaran sa FC2.Igra je stvarno glupo napravljena.U početku je sve dobro,ljepa grafika ispoliranost igre,meni dobar gameplay.ali nakon nekog vremena vidiš da jedna misija reciklira drugu ili ideš nekog ubit ili nekaj raznesti.i to je sve.Igra je napravljena bez ideje,prvi dio FC je bil fenomenalni,tak da je ovo svarno veliko razočaranje.jeboga čak mi je i Crysis Warhead,makar je isti Crysis s druge strane otoka 100 puta bolji od FC2.U prvom djelu FC2 sam prešel sve zadatke,glavne,sporedne i underground,ali mi se sad kad sam došel u drugi grad više uopće neda igrati.Prvi dio sam igral 18 sati sve živo našel,poslikal,10put prešel cjelu mapu,i onda vidiš da je igra postala dosadna i naporna.Šteta,sjeb... su cijelu igru(bar prema mojim očekivanjima),bolje bi ispala da ju je Crytek dalje radil.

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
RE: Far Cry 2
naxeem kaže...
1. Pa ima utjecaja... na gameplay i to velikog. Vlažno raslinje teško gori, brzo se gasi, sporo se širi (ako uopće) itd. Suho gori brzo, vruće, pucketa i širi se više. Čak su različite razine vlažnosti. Sve to utječe na gameplay.
2. STALKER je imao očajan AI. DeusEx ga nije ni imao... A CryEngine 2 sam spomenuo jer je trenutno najnapredniji.
3. Netočno je da nema načina za šuljanje jer IMA. Dapače, to je moj najdraži način prelaženja zadataka. Što se snajpera i kampa tiče, što bi ti? Ravnicu s čunjevima ili realni okoliš? Ne budi smiješan.
1. Dobro, ali to je sve vezano uz vatru. Kao sto sam rekao, vatra je jedina revolucionarna stvar u igri, a interakcija okolisa s vatrom i slicno sve spada u tu kategoriju.
2. Stalker je imao dosta dobar AI, Deus Ex losiji, ali u to vrijeme su igre opcenito imale losiji AI. Unatoc tome, Deus Ex je neopisivo bolja igra. (za Stalker i FC2 se jos moze reci da je stvar ukusa kome je bolja, a kome losija), ali Deus Ex je objektivno puno bolja igra od  FC2
3. Ima nacina za suljanje, ali kao sto je netko rekao, kako god ti poceo, u vecini slucajeva ces misiju zavrsiti tako da pobijes sve ili pobjegnes glavom bez obzira. To je po meni jedna od najvecih gluposti u igri, ako potiho ubijes nekoga u nekom skrovitom kutku u cease fire zoni, svi ce odmah znat da si to ti. A sta se tice snajpera, igra je puna planina i skoro svako mjesto gdje moras izvrsit misiju je okruzeno planinama, pa bi bilo logicno da se na njih mozes i popesti, a ne da sluze samo zato da ti otezaju pristup misiji


16 godina
neaktivan
offline
RE: Far Cry 2
macgyver kaže...
1. Dobro, ali to je sve vezano uz vatru. Kao sto sam rekao, vatra je jedina revolucionarna stvar u igri, a interakcija okolisa s vatrom i slicno sve spada u tu kategoriju.
2. Stalker je imao dosta dobar AI, Deus Ex losiji, ali u to vrijeme su igre opcenito imale losiji AI. Unatoc tome, Deus Ex je neopisivo bolja igra. (za Stalker i FC2 se jos moze reci da je stvar ukusa kome je bolja, a kome losija), ali Deus Ex je objektivno puno bolja igra od  FC2
3. Ima nacina za suljanje, ali kao sto je netko rekao, kako god ti poceo, u vecini slucajeva ces misiju zavrsiti tako da pobijes sve ili pobjegnes glavom bez obzira. To je po meni jedna od najvecih gluposti u igri, ako potiho ubijes nekoga u nekom skrovitom kutku u cease fire zoni, svi ce odmah znat da si to ti. A sta se tice snajpera, igra je puna planina i skoro svako mjesto gdje moras izvrsit misiju je okruzeno planinama, pa bi bilo logicno da se na njih mozes i popesti, a ne da sluze samo zato da ti otezaju pristup misiji


  1. Tako svaki put za sve možeš reći da spada u grafiku. 
2. STALKER je imao loš AI. DeusEx je prastar i ne pričamo o kvaliteti grafike. DeusEx ima samo bolju priču i linearan je, a to nije nužno bolja situacija. Grafičkim prikazom, fizikom, AI-e... lošiji je i ne može nikako biti bolja igra. Eventualno je zbog odlične priče u svoje vrijeme bolji.

Kada si probao i shvatio da te čuju jer neprijatelj vikne, jaukne ili sl., a ne uvijek, sada si se prebacio na "zonu primirja"? Jeftin trik i zamjena argumenta.
EDIT: upravo sam testirao i dokazao da lažeš: tihim oružjem sam jednim metkom eliminirao neprijatelja u zoni primirja. Nitko me nije vidio skrivenog u grmlju, a čak su kraj mene i trčali dok sam u sjeni. Svi su krenuli prema mjestu gdje je pao njihov kolega, ali nitko prema meni. Mogu snimiti video, a imam i screenshot na dnu ove poruke.
 
Komentar pod 3. mi je najčudniji... kakav je to glupi zaključak?

Inače postoje i u stvarnosti samo dva načina za uspješno završiti misiju:
- sve pobiti
- pobjeći

i neuspješno:
- umrijeti
- ostati zarobljen

U FC2 imaš sve osim zarobljavanja, pa ne vidim po čemu je to loše ili čudno. Što bi ti? Da možeš misiju završiti tako da se zaljubiš u čuvara i s njim ostaneš živjeti?!

A na planine koliko znam, ni u stvarnosti se baš ne penješ. U igri se kao i u stvarnosti na neke možeš i popeti, ali na većinu ne.
Uostalom, po tome je FC2 najnaprednija igra do sada osim možda Operation Flashpointa, jer te ne ograđuje zidovima u prostorije i lažno-otvorene prostore od metar x metar, već puno više prostora ostavlja. Nema ništa logično u tom tvom komentaru.

EDIT: Na slici, nakon ubojstva njegovog kolege, tip trči kraj mene i traži odakle je kolega ubijen. Naravno, na sve strane pretražuju i na kraju me nađu ako ne pobjegnem, ali me vide tek kada dođu jako blizu mom grmu. Dva puta sam loadao i jednom uspješno pobjegao bez da su me vidjeli, a drugi put su naletjeli (doslovno) na mene u žbunju i napali me. 
Dokaz da me ne vide... Dokaz da me ne vide...
Poruka je uređivana zadnji put sri 29.10.2008 17:49 (naxeem).
16 godina
protjeran
offline
Far Cry 2

I kakva je igra?Jeli jako zahtjevna grafički?Namjeravam je kupit, pa pitam

Intel Celeron D331 2,66Ghz, 1GB DDR2-667Mhz RAM, nVIDIA GeForce 8400GS 256MB, Hitachi 80GB HDD, MBO MSI P4M900M2-L
 
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Far Cry 2

manje nego crysis je zahtjevna.

q6600, 8800gt, 2gb ram, 500gb hdd, gigabyte p35 ds3....
Poruka je uređivana zadnji put sri 29.10.2008 17:52 (pajic3).
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
RE: Far Cry 2
naxeem kaže...



 
2. STALKER je imao loš AI. DeusEx je prastar i ne pričamo o kvaliteti grafike. DeusEx ima samo bolju priču i linearan je, a to nije nužno bolja situacija. Grafičkim prikazom, fizikom, AI-e... lošiji je i ne može nikako biti bolja igra. Eventualno je zbog odlične priče u svoje vrijeme bolji.

 
Komentar pod 3. mi je najčudniji... kakav je to glupi zaključak?

Inače postoje i u stvarnosti samo dva načina za uspješno završiti misiju:
- sve pobiti
- pobjeći

i neuspješno:
- umrijeti
- ostati zarobljen

U FC2 imaš sve osim zarobljavanja, pa ne vidim po čemu je to loše ili čudno. Što bi ti? Da možeš misiju završiti tako da se zaljubiš u čuvara i s njim ostaneš živjeti?!

A na planine koliko znam, ni u stvarnosti se baš ne penješ. U igri se kao i u stvarnosti na neke možeš i popeti, ali na većinu ne.
Uostalom, po tome je FC2 najnaprednija igra do sada osim možda Operation Flashpointa, jer te ne ograđuje zidovima u prostorije i lažno-otvorene prostore od metar x metar, već puno više prostora ostavlja. Nema ništa logično u tom tvom komentaru.

  Deus EX je neusporedivo bolja igra. A sad si i ti počeo gluposti pričati. U stvarnosti postoje samo dva načina da završiš misiju? Bullshit. Pa u Deus Ex-u si mogao završiti misiju a da nikoga ne ubiješ. Bilo je uvijek najmanje 10ak alternativnih načina da se misija završi. Ovdje kako god probaš uraditi misiju ishod će biti isti - svi mrtvi. I nije mi jasno kako zatvaraš oči pred "nevidljivim zidom" u igri, a u ovom slučaju taj nevidljivi zid je planina. Ono što ti nama pokušavaš reći je da smo mi svi u krivu a ti u pravu. 
FOXCONN P9657AA; INTEL CORE 2 DUO E4300 (1.8GHz) oc @ 2.1GHz; ASUS EN7300GT SILENT (400/800) oc @ 570/960; 2 GB DDR2 RAM TwinMOS 667MHz; HDD 160 GB WD; LENOVO L171 17";
16 godina
neaktivan
offline
RE: Far Cry 2
scorpion667 kaže...
  Deus EX je neusporedivo bolja igra. A sad si i ti počeo gluposti pričati. U stvarnosti postoje samo dva načina da završiš misiju? Bullshit. Pa u Deus Ex-u si mogao završiti misiju a da nikoga ne ubiješ. Bilo je uvijek najmanje 10ak alternativnih načina da se misija završi. Ovdje kako god probaš uraditi misiju ishod će biti isti - svi mrtvi. I nije mi jasno kako zatvaraš oči pred "nevidljivim zidom" u igri, a u ovom slučaju taj nevidljivi zid je planina. Ono što ti nama pokušavaš reći je da smo mi svi u krivu a ti u pravu. 
DeusEx je i meni draža i bolja igra, ali realno nije jer osim priče, nema ništa bolje.

- Navedi mi načine da završiš misiju u Scrapyardu u kojem moraš raznijeti tankove s gorivom koji čuvaju 3 vojnika? Kako bi ti to drugačije riješio, a da ne eliminiraš 3 čuvara?
- Nikada nije bilo "desetak alternativnih načina da se misija završi". Jesi ti ikada igrao DeusEx? 
- Ovdje nije uvijek ishod da su svi mrtvi i to je netočno. Ako ti nisi sposoban drugačije, ne znači da se ne može.
- Navedi mi igru koja nema "nevidljivi zid", a s obzirom da takvu igru ne možeš navesti, navedi mi igru u kojoj su "nevidljivi zidovi" širi od ovih u FC2 (daju više prostora)?
Poruka je uređivana zadnji put sri 29.10.2008 18:20 (naxeem).
16 godina
neaktivan
offline
Far Cry 2

Evo sad sam probo far cry 2 na svom kompu, i mogu samo da kažem da nije ni blizu crysisu. Grafika je nekako plastična i nerealna. Nema onu grafičku dinamiku kao Crysis. Sad vidim sto znaci kad na grafici radi Cevat Yerli i neko drugi. Reko bi da je Crytek ipak otišao puno dalje od svih ostalih. Ovaj engine me više podsječa na neku verziju enginea starog nekoliko godina.

 
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
RE: Far Cry 2
naxeem kaže...
scorpion667 kaže...
  Deus EX je neusporedivo bolja igra. A sad si i ti počeo gluposti pričati. U stvarnosti postoje samo dva načina da završiš misiju? Bullshit. Pa u Deus Ex-u si mogao završiti misiju a da nikoga ne ubiješ. Bilo je uvijek najmanje 10ak alternativnih načina da se misija završi. Ovdje kako god probaš uraditi misiju ishod će biti isti - svi mrtvi. I nije mi jasno kako zatvaraš oči pred "nevidljivim zidom" u igri, a u ovom slučaju taj nevidljivi zid je planina. Ono što ti nama pokušavaš reći je da smo mi svi u krivu a ti u pravu. 
DeusEx je i meni draža i bolja igra, ali realno nije jer osim priče, nema ništa bolje.

- Navedi mi načine da završiš misiju u Scrapyardu u kojem moraš raznijeti tankove s gorivom koji čuvaju 3 vojnika? Kako bi ti to drugačije riješio, a da ne eliminiraš 3 čuvara?
- Nikada nije bilo "desetak alternativnih načina da se misija završi". Jesi ti ikada igrao DeusEx? 
- Ovdje nije uvijek ishod da su svi mrtvi i to je netočno. Ako ti nisi sposoban drugačije, ne znači da se ne može.
- Navedi mi igru koja nema "nevidljivi zid", a s obzirom da takvu igru ne možeš navesti, navedi mi igru u kojoj su "nevidljivi zidovi" širi od ovih u FC2 (daju više prostora)?

Dakle, dok ne dokažeš da nisam u pravu, ostajem u pravu jer ja dokažem svaku svoju izjavu kao i ovo s "cease fire zonom".
 Ja sam nekoga ubio u cease fire zoni s macetom, u zabitom kutku gdje nikog nema, nije viknuo (bar ga ja nisam cuo) i svejedno su me svi poceli loviti. Nakon toga vise nisam to ni pokusavao, tako da je moguce da te ponekad ne pocnu loviti, ali nekad pocnu i to je glupost

Jos neki od nacina da zavrsis misiju, kojih u drugim igrama ima, a tu nema, je da se usuljas po noci, potiho ubijes koga trebas i odes, bez da itko zna da si bio tamo ili da metu ubijes iz daljine snajperom (to je moguce mozda u jedno ili dvije misije, ali uglavnom ne)

Sta se tice planina, ne penjem se na planine tipa Mt. Everest, ali na planine tipa Medvednica da, i da je igra u stvarnom svijetu, te planine nebi bile tolko strme nego bi se moglo penjati na njih.

I da se vratim na raspravu o Deus Exu...  Far Cry 2 je naprednija igra od Deus Exa, a ne bolja. Ne mozes za svaku novu igru reci da je bolja od starih jer ima napredniju grafiku, engine, AI i ostalo...

Deus Ex nema samo bolju pricu, nego i bolje likove, odnos medju likovima, misije, nacine na koje mozes pristupiti misijama i zavrsiti ih... Mogao bih tako do sutra

I Deus Ex nije linearan (je u smislu da ti misije dolaze po redu i da moras ici nivo po nivo), ali ono sto je bitniji oblik nelinearnosti (kojeg u DX ima, a u FC2 nema), je da mozes sam izabrati pristup misiji i kako ces je zavrsiti, mozes se setati po nivou, gledati koji ti pristup bolje pase itd... sjeti se samo Hong Konga

I nije Deus Ex jedina stara igra koja je bolja od Far Cry 2, bolje su i Half-Life, Far Cry, Serious Sam... Da Far Cry 2 nema Far Cry u imenu, nebi uopce ovolko raspravljali o njemu i nebi dobio tolko dobre ocjene u recenzijama, nego bi ga tu i tamo spomenuli kao igru koja je imala potencijala, ali su je upropastili losom izvedbom (kao Boiling Point)
16 godina
neaktivan
offline
RE: Far Cry 2
naxeem kaže...
scorpion667 kaže...
  Deus EX je neusporedivo bolja igra. A sad si i ti počeo gluposti pričati. U stvarnosti postoje samo dva načina da završiš misiju? Bullshit. Pa u Deus Ex-u si mogao završiti misiju a da nikoga ne ubiješ. Bilo je uvijek najmanje 10ak alternativnih načina da se misija završi. Ovdje kako god probaš uraditi misiju ishod će biti isti - svi mrtvi. I nije mi jasno kako zatvaraš oči pred "nevidljivim zidom" u igri, a u ovom slučaju taj nevidljivi zid je planina. Ono što ti nama pokušavaš reći je da smo mi svi u krivu a ti u pravu. 
DeusEx je i meni draža i bolja igra, ali realno nije jer osim priče, nema ništa bolje.

- Navedi mi načine da završiš misiju u Scrapyardu u kojem moraš raznijeti tankove s gorivom koji čuvaju 3 vojnika? Kako bi ti to drugačije riješio, a da ne eliminiraš 3 čuvara?
- Nikada nije bilo "desetak alternativnih načina da se misija završi". Jesi ti ikada igrao DeusEx? 
- Ovdje nije uvijek ishod da su svi mrtvi i to je netočno. Ako ti nisi sposoban drugačije, ne znači da se ne može.
- Navedi mi igru koja nema "nevidljivi zid", a s obzirom da takvu igru ne možeš navesti, navedi mi igru u kojoj su "nevidljivi zidovi" širi od ovih u FC2 (daju više prostora)?
  Deus Ex ima mnogo toga bolje. Počevši od skillova, načina da se zavši misija i priče. I više nego dovoljno. Pod "destak alternativnih načina" sam mislio na razne kombinacije skillova koje nabijaš i njihovo korištenje tokom misija, kao i na razne "putove" i načine da se dođe do cilja (kroz ulazna vrata, kroz ventilaciju, preko krova....).

Naxeem kaže: 
- Navedi mi načine da završiš misiju u Scrapyardu u kojem moraš raznijeti tankove s gorivom koji čuvaju 3 vojnika? Kako bi ti to drugačije riješio, a da ne eliminiraš 3 čuvara? 

  Glupost. i sam znaš da takva misija podrazumijeva ubijanje jer je to takav tip misije. A ti sad meni reci kako izvršiti onu misiju (koju je meni u ovom slučaj dao Paul Ferenc) gdje trebaš uzeti samo jedan papir s jednog stola, a da ne ubiješ ona 3 ili 4 čuvara koja se nalaze u blizini te kućice? Probao sam 300 puta i svaki put nebih uspio. Moram ih   ubit i gotovo. Nema šanse da prođeš a da te ne vide.

Naxeem kaže:
- Ovdje nije uvijek ishod da su svi mrtvi i to je netočno. Ako ti nisi sposoban drugačije, ne znači da se ne može. 

Da nekad se zna dogodit da si nakon 30ak ubijenih odlučio poštediti onih ostalih 5 - 6 pa jednostavno sjesti u auto i odvesti se odatle.  

Naxeem veliki kaže: 
- Navedi mi igru koja nema "nevidljivi zid", a s obzirom da takvu igru ne možeš navesti, navedi mi igru u kojoj su "nevidljivi zidovi" širi od ovih u FC2 (daju više prostora)? 

Takva igra ne postoji, ali čak je i prvi Far Cry imao bolje korištenje uzvisina u igri. Ovdje su rijetke situacije gdje ćeš se moći uspeti na neku uzvisinu i s tog mjesta snajperom ubijati neprijatelje, a činjenica je da u takvim situacijama mnogi koji igraju fps-ove uživaju. Kvragu pa čak i neke prosječne igre kao CHROME su imale takvih situacija na bacanje. 
FOXCONN P9657AA; INTEL CORE 2 DUO E4300 (1.8GHz) oc @ 2.1GHz; ASUS EN7300GT SILENT (400/800) oc @ 570/960; 2 GB DDR2 RAM TwinMOS 667MHz; HDD 160 GB WD; LENOVO L171 17";
16 godina
neaktivan
offline
Far Cry 2

Da, jednostavno to nije ono što sam očekivo, Upravo toliko koliko je Crysis zahtjevniji toliko je i bolji. Ovo je ljudima dobro samo zato jer nemoraš imat ultra mega giga komp da bi to pokrenuo. Ništa čudno da Crysis nije izašo za konzole, a ova je. Hardver na konzolama je totalno inferioran i nije ni do jaja pc-u. Nisam se nado da cu ovakav zaključak donijeti za Far Cry2.  Nazalost, ali istina je na tamnoj strani ovaj puta. 

 
0 0 hvala 0
16 godina
online
RE: Far Cry 2
naxeem kaže...
- Navedi mi igru koja nema "nevidljivi zid", a s obzirom da takvu igru ne možeš navesti, navedi mi igru u kojoj su "nevidljivi zidovi" širi od ovih u FC2 (daju više prostora)?
Eto da uletim sa strane - Operation Flashpoint. Ispunjava oba uvjeta :p (i mnogo, mnogo vise...)
16 godina
neaktivan
offline
Far Cry 2

Evo, deinstaliro sam Far Cry 2. Jednostavno loša izvedba, grafika i sve ostalo. Nije ni za uspoređivati sa Crysis i Crysis Warhead. Sada se vidi ko su pravi majstori, a ko su ostali. Cini se da je jedino Crytek uspio iskoristiti najmoderniju tehnologiju do samog kraja njenih mogucnosti, dok ostali to nisu u stanju ni 20%.

 
0 0 hvala 0
16 godina
moderator
offline
RE: Far Cry 2

Sto si ti lik...

Ok, tebi je bolji crysis (samo si se za grafiku uhvatio jer ti imas turbo-mega comp), nekom nije (meni npr.).

 

Igrao sam i crysis i warhead i osim grafike mi nisu ni po cemu bolji od ovog.

 

Dakle, svi tvoji zakljucci se odnose samo na tebe i tvoje istomisljenike.

Depresivni? Glup posao? Problemi u kući? Ne cijene vas? Novčani problemi? Umorni od svega? RJEŠENJE U JEDNOJ PILULI: YebiGA® 1000mg Kad je sve u k..., YebiGA®!
16 godina
neaktivan
offline
Far Cry 2

Jeli tko probao koristiti onaj trainer s teleportacijom da izbjegne kontrolne tocke? Ja prestao igrati zbog glupih kontrolnih tocaka. Kad dodje rjesenje za to onda cu nastaviti.

Gentoo user. :')
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
RE: Far Cry 2
scorpion667 kaže...
Takva igra ne postoji, ali čak je i prvi Far Cry imao bolje korištenje uzvisina u igri. Ovdje su rijetke situacije gdje ćeš se moći uspeti na neku uzvisinu i s tog mjesta snajperom ubijati neprijatelje, a činjenica je da u takvim situacijama mnogi koji igraju fps-ove uživaju. Kvragu pa čak i neke prosječne igre kao CHROME su imale takvih situacija na bacanje. 
DeusEx ima razrađeniji RPG element. Ovo nikada i nije najavljeno kao RPG, već ima odlike RPG-a. Što se tiče misija, ako netko stoji i nešto čuva, onda je malo glupo očekivati da te pusti da to uzmeš. To je pitanje situacije, ne kvalitete igre.
Istina je da u nekim igrama imaš više snajperskog čekanja na vrhu planine, ali da je to ovdje tako, svi bi samo snajperom skidali sve uokolo. To nema smisla. A situacija gdje se popenješ i skidaš je dovoljno. Nema smisla da sve budu takve.
drago7 kaže...

bla bla bla.... pravi majstori, a ko su ostali. Cini se da je jedino Crytek uspio iskoristiti najmoderniju tehnologiju do samog kraja njenih mogucnosti, dok ostali to nisu u stanju ni 20%.

drago7, možeš li mi tehnički ili laički objasniti po čemu je:
 
i

bolje od:

i

?

Živo me zanima.... 
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: Far cry 2
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice