DayZ (standalone)

poruka: 7.754
|
čitano: 1.066.115
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
13 godina
offline
Re: DayZ (standalone)
vigor_hr kaže...

meni se čini da oni namjerno delayaju render jer se igra dosta dobro prodaje i bez njega, kada bude sve manje igrača i sve manje kupovanja tada će doći renderer i opet će se pojavit hypetrain

 

to je moje mišljenje

 Ma da... necemo napravit bolju igru pa da se bolje prodaje, nego cemo ostaviti ovako kako je dok se prodaje... pa makar to bilo lose.

 

Logika na mjestu... bravo.

https://www.youtube.com/user/crazypeopleteamcro
11 godina
neaktivan
offline
Re: DayZ (standalone)
SimeKZ kaže...
vigor_hr kaže...

meni se čini da oni namjerno delayaju render jer se igra dosta dobro prodaje i bez njega, kada bude sve manje igrača i sve manje kupovanja tada će doći renderer i opet će se pojavit hypetrain

 

to je moje mišljenje

 Ma da... necemo napravit bolju igru pa da se bolje prodaje, nego cemo ostaviti ovako kako je dok se prodaje... pa makar to bilo lose.

 

Logika na mjestu... bravo.

 a sto nije malo ocito, trenutno je 12k igrača igra aktivno dayz i tu je granica, sada kada izađe novi stable biti če ih 14,15k i tako ce biti 2 tjedna i hype ce umrit i tako u krug 

 

http://www.pcgamer.com/dayz-is-moving-to-a-new-engine-says-dean-hall/

Jun 13, 2014 

 

u godinu dana mozes napravit cijelu igru a posebno dayz koji ima 3mil+ prodanih kopija moze napravit renderer ko o šale 

 

sve je to PR igra, pare se okreću

 

mamice su štrukle pekle. meni nikaj nisu rekle
Poruka je uređivana zadnji put čet 13.8.2015 12:58 (vigor_hr).
15 godina
neaktivan
offline
DayZ (standalone)

Kaj nije da Bohemia dobiva od svakog server providera nekakvu lovu? AK ništa drugo za korištenje hive-a. Ziher dio kolača od svakog servera ide njima. Nije sve samo u prodanim kopijama.. Kaj nije; Više aktivnih igrača = više rentanih servera = više love za Bohemiu. Jasno je meni da je to sve JAKO kompleksno i teško za napravit, al jeb.m.m. pa zaposli još ljudi onda.. ako si ušao u E.A. zadrži ljude na njemu i skupljaj lovu

 
1 0 hvala 0
16 godina
online
DayZ (standalone)

10 babica nemre brze poroditi trudnicu od jedne - vise ljudi ne bi nuzno pomoglo. Problem je kaj projekt od pocetka nevalja, od trenutka kad su htjeli iskoristit postojeci engine koji je bio manjkav i zbog cega se i islo radit "novu igru" umjesto moda, da bi se preradom dobio engine koji ce zadovoljavat njihove potrebe.

Isto nije upalilo i od onda se bave istim problemima koje imaju danas.

 

Nakon 3 godine petljanja i dalje su na istom mjestu sa gotovo identicnim problemima i imaju 2 opcije - ili pokusat izgurat do kraja, tj. koliko ide ili objavit propast projekta.

Dokle god je u blagajni na kraju mjeseca vise para nego na pocetku, ili barem pozitivna nula, ti ljudi ce nesto radit, ako nista zato kaj trazit novi projekt treba vremena i unosi neku nesigurnost, pretezito financijsku, a nemre se ni na sva zvona reklamirat i prejavno trazit jer ce odmah nanjusit netko da je projekt u problemima. I onda guras dokle ide. Svako malo se nesto najavi, nesto izbaci, igra cijelo vrijeme ide malo naprijed, malo nazad, u biti stoji na mjestu sa nekim dodanim funkcionalnostima koje isto napola rade, novi modeli, oruzja, orudja itd. su tu, pa barem povrsno izgleda da napredak postoji, a pitanje je dal ce prije raspetljat sve probleme ili ce ljudi poludit do kraja.

 

Koliko vidim to je poslovni model brojnih crowdfounding projekata i to se ocito moramo naviknut.

Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
DayZ (standalone)

ni meni se ne sviđaju crowdfunding i early access kombinacije, ali neke igre solidno napreduju bez obzira na taj model.

evo za primjer H1Z1 koji jako često dobiva update-ove, igra meni nije ništa posebno, nešto mi fali, ali se nešto i događa.. rijetko ju isprobavam jer svako malo moram skidati neki update što mi ide na živce jer imam spor DSL 

onda ekipa koja radi rust, odlučno i pedantno rade na svom projektu. sjetimo se samo da su dumpali stari engine i napravili sve iz početka, a i odlučno su ubili 3pp rekvaši da mu jednostavno nije mjesto u takvoj igri.

 

svi znamo da dayz neće u betu do kraja godine kako su najavili (ja sam to rekao još oko prošlog božića ), ali blesavo je reći da se ništa ne događa, samo brzina nije zadovoljavajuća.

npr. nitko ne spominje da su popravili stvari sa brzinom reakcije invenotry-a, preskakanja ograda i sl. što je nekoć znalo biti poprilično frustrirajuće, a siguran sam da to zahtjeva puno napora i prčkanja po netcode-u sa njihove strane.

izbalansirati central economy i loot drop sa par milijuna drop lokacija, a uz to dobiti persistance da radi isto nije mačiji kašalj. to je dosta bitan aspekt igre koji sada u experimentalu 0.58 izgleda jako dobro po meni.

po pitanju rendera više mislim da je pitanje u nesposobnosti nego u nekom marketinškom triku. 

jbg koraci su mali, ali postojani. ja ne stignem puno igrati, ali volim si povremeno upaliti experimental i vidjeti kako se stvari mijenjaju. mislim da trenutno najviše ljudima (a i meni) smeta što su usporili pace izdavanja update-ova, što je možda i povezano sa time što su u 0.55 poprilično failali i izgubili hrpu igrača, pa si ne žele dopustiti velike greške kao tada (a možda su u pitanju i godišnji odmori keh..) 

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: DayZ (standalone)
Jesu popravili bug da kad skacem prek ograde lik spusti pusku i onda moram relog jer ne mogu koristit istu?
15 godina
neaktivan
offline
Re: DayZ (standalone)
NEW_MAN kaže...
Jesu popravili bug da kad skacem prek ograde lik spusti pusku i onda moram relog jer ne mogu koristit istu?

 

igram experimental i to mi se ne događa trenutno.. više se ni ne saginje lik kao debos nakon što preskočiš ogradu 

evo jutros sam si malo bacio (jbg na godišnjem sam ), i jedini bug koji sam imao je kada sam želio pokupiti moisin sa poda, sa leđa sam si disassemblao trumpet pa je ostao zabuggan, pa sam se morao reloggati.

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
12 godina
offline
DayZ (standalone)

...Brizan taj DayZ sa ovakvim devovima

Moj PC  
5 0 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
DayZ (standalone)

na ovom dayz redditu nista novo, uvlačenje devovima u guzove i down votanje istine o dayz-u

 

 

mamice su štrukle pekle. meni nikaj nisu rekle
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
offline
DayZ (standalone)

http://signup.leagueoflegends.com/?ref=4c9cd93fca6d2687966453
Moj PC  
3 0 hvala 3
15 godina
neaktivan
offline
Re: DayZ (standalone)
D3ViL kaže...

...

 

jedno te isto, stalno iste priče vrte 

i ne mogu vjerovati da još uvijek tvrdi da bude u betu do kraja 2015 

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
17 godina
offline
Re: DayZ (standalone)
nine kaže...

jedno te isto, stalno iste priče vrte 

i ne mogu vjerovati da još uvijek tvrdi da bude u betu do kraja 2015 

 A neznam sta da kazem, on se "nada" ako sam dobro razumio oni su usli u EA vec nakon 3 mjeseca razvoja sto je nenormalno rano. Takodjer mislim da bi sve "brze" islo da ne moraju svaki build koliko/toliko polirati za nas da bude bar donekle igrivo.
Meni je igra i ovako sugavo zabavna, nadam se da ce biti jos bolja kad/tad. . .

http://signup.leagueoflegends.com/?ref=4c9cd93fca6d2687966453
16 godina
online
DayZ (standalone)

Po cijim izracunima je to 3 mjeseca nakon pocetka razvoja? Daj ne prodajte vise marketinske price, ovaj projekt je toliko puta kupovao vrijeme sa floskulama koje pojedinci puse, uvjeren sam da bi i 2018. da se nista ne desi u medjuvremenu i igra i dalje bude u "PRE"alpha fazi, bilo pojedinaca koji bi spremno recitirali objasnjenja osoba iz razvojnog tima.

3 mjeseca razvoja... pa daj sam procitaj kaj pricas, nakoj "3 mjeseca razvoja" 100% projekata nema ni nacrt gotov, kamo li proizvod spreman za testiranje.

Moj PC  
1 1 hvala 0
17 godina
offline
Re: DayZ (standalone)
Rhodin kaže...

Po cijim izracunima je to 3 mjeseca nakon pocetka razvoja? Daj ne prodajte vise marketinske price, ovaj projekt je toliko puta kupovao vrijeme sa floskulama koje pojedinci puse, uvjeren sam da bi i 2018. da se nista ne desi u medjuvremenu i igra i dalje bude u "PRE"alpha fazi, bilo pojedinaca koji bi spremno recitirali objasnjenja osoba iz razvojnog tima.

3 mjeseca razvoja... pa daj sam procitaj kaj pricas, nakoj "3 mjeseca razvoja" 100% projekata nema ni nacrt gotov, kamo li proizvod spreman za testiranje.

Da je u pitanju pravljenje igre od nule gdje sklapaju novi engine i slicno nebih rekao nista, s obzirom da se to pravi na vec gotovom enginu i postojecem modu mogli su unutar tog vremena sklepati neki traljavi build. Moje misljenje je da ih je War Z/Infestation "prisilio" da prerano izbace EA.
Svoje ogorcenje i tantrum bolje usmjeri prema developeru vec meni ovdje na nekom ŽNJ nebitnom forumu!

http://signup.leagueoflegends.com/?ref=4c9cd93fca6d2687966453
16 godina
neaktivan
offline
Re: DayZ (standalone)
D3ViL kaže...

Da je u pitanju pravljenje igre od nule gdje sklapaju novi engine i slicno nebih rekao nista, s obzirom da se to pravi na vec gotovom enginu i postojecem modu mogli su unutar tog vremena sklepati neki traljavi build. Moje misljenje je da ih je War Z/Infestation "prisilio" da prerano izbace EA.
Svoje ogorcenje i tantrum bolje usmjeri prema developeru vec meni ovdje na nekom ŽNJ nebitnom forumu!

 

u novije vrime je popularno od developera koji radu sa gotovim enginom da kazu kako su toliko radili na tom engine-u i modificirali ga da se nemoze zvati istim...

 

stolica mi se odma razridi kad to cujem...

 

 

Poruka je uređivana zadnji put uto 18.8.2015 12:37 (Abomb).
17 godina
offline
DayZ (standalone)

odlučil sam piknut dayZ SA, bez obzira na sve poteškoče, nadam se da se budem naigoro, imam mod i super mi je, al volio bi i SA isprobat, ovo kaj vidim na yt filmiče čini mi se skroz ok ima bugova al to je EA, ak ko oče nek me doda na steam pa možemo zajedno haračit :) nolje je kad ima više ljudi u grupi i tamane :)

 

nick stema mi mi mrakkovsky

 

ps. sam da mi se aktivira visa poklon kartica, danas kupljena, znači tek bum negdije sutra mogel instalirat.

 

edit: pitanje oko optimiziranosti, mi je bolje na ssd instalirat igru ili na mehanički koji je fakat brz wd black i dal one stvari hunkcioniraju kaj je prikazano u vezi optimiziranja igrice, uređivanje cfg fajla i ukucavanje kodova u sam steam prod settings?

mrakky
Poruka je uređivana zadnji put uto 18.8.2015 13:43 (mrakky).
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: DayZ (standalone)
Stavi na SSD ak mozes. Meni na SSD kad loada nutra sam i mogu odma pucat kod ovi s kojima igram na obicnim diskovima budu po sekundu dvije u igri a jos ne mogu upravljat likovima pa su u opasnosti da ih neko ubije.
13 godina
offline
Re: DayZ (standalone)

od svih naredbi ja sam uocio da -winxp naredba daje cca 3-5 fps. ovo sve ostalo ovisi kakav procesor imaš. mozes grafiku (osim sjena)nafrljit i razliku u fps neces primjetit.

15 godina
neaktivan
offline
Re: DayZ (standalone)
Rocinante2112 kaže...

od svih naredbi ja sam uocio da -winxp naredba daje cca 3-5 fps. ovo sve ostalo ovisi kakav procesor imaš. mozes grafiku (osim sjena)nafrljit i razliku u fps neces primjetit.

 

object detail isto udara na proc, no nije ga dobro spuštati ispod normal zbog udaljenosti na kojoj se drugi igrači mogu vidjeti.

sa switchom "-winxp " se ne može alt-tabati (može se ali ruši igru), što je meni dealbreaker.

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
13 godina
offline
Re: DayZ (standalone)
nine kaže...
Rocinante2112 kaže...

od svih naredbi ja sam uocio da -winxp naredba daje cca 3-5 fps. ovo sve ostalo ovisi kakav procesor imaš. mozes grafiku (osim sjena)nafrljit i razliku u fps neces primjetit.

 

object detail isto udara na proc, no nije ga dobro spuštati ispod normal zbog udaljenosti na kojoj se drugi igrači mogu vidjeti.

sa switchom "-winxp " se ne može alt-tabati (može se ali ruši igru), što je meni dealbreaker.

 

slazem se,al ja koristim steam overlay ako trebam pogledat mapu ili nešto pa sam se naviko da ne alt tabbam. a cuj 3 fpsa 3 fpsa,ill take them.

nije mi isto nisanit nekog u gradu na 27 i 30 xD .

 

17 godina
offline
DayZ (standalone)

pozz,

baš sam igral malo na experimental, al se bum vratil na normal, kaj je s mapom? trebam ju nač? i dal ikak se može onaj kursor malo povečat, da bude vidljiv bolje? (kam mi uperen miš)

mrakky
Moj PC  
1 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: DayZ (standalone)

Za mapu ti je nahbolje koristiti neku ekternu mapu poput izurvive ili slicno. Ingame mapu ne preporucam,nije bas prakticno. Mada nakon sto budes igrao neko vrijeme znat ces generalno na mapi gdje se nalazis (skuzis po tome s koje strane ti je more i blizu kojeg većeg grada jesi).
A i čirilicu buš naucio pa ces po tablama čitat. Nema ti druge :D :D

 

17 godina
offline
Re: DayZ (standalone)

oh joj čirica, učil sam ju u osnovnoj, al nemam poima više (da nebi neko krivo razumio nemam nikaj protiv pisma, slova ko i svako drugo koje ti nije jasno kaj piše)

mrakky
17 godina
offline
Re: DayZ (standalone)
13 godina
offline
Re: DayZ (standalone)
mrakky kaže...

oh joj čirica, učil sam ju u osnovnoj, al nemam poima više (da nebi neko krivo razumio nemam nikaj protiv pisma, slova ko i svako drugo koje ti nije jasno kaj piše)

 Velim ti,kad dovoljno puta udjes i izadjes iz novog/starog sobora....prisjetit ces se :D

15 godina
neaktivan
offline
DayZ (standalone)

Ja sam mlad i nisam ucio cirilicu, a nakon 1k sati Dayza znam 70%. Sve zbog tabla gradova.

LoL acc THCJoshi
Moj PC  
3 0 hvala 0
17 godina
offline
DayZ (standalone)

još mi nekaj nije jasno, kaj nema misija u SA i  na ovoj karti kaj je linkana gore, tam di su kreševi heliča označeni jel i jesu zapravo tam heliči skršeni?

mrakky
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: DayZ (standalone)
mrakky kaže...

još mi nekaj nije jasno, kaj nema misija u SA i  na ovoj karti kaj je linkana gore, tam di su kreševi heliča označeni jel i jesu zapravo tam heliči skršeni?

 

Ne, nema misija, a helići na mapi su ti moguće lokacije helikoptera, a ima ih maksimalno 3 komada. U 0.57 su helicrash lokacije fiksne, od 0.58 će biti obuhvaćeni central loot sistemom tako da će se lokacije napokon opet mijenjati na random.

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
11 godina
neaktivan
offline
DayZ (standalone)

mamice su štrukle pekle. meni nikaj nisu rekle
Moj PC  
0 2 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: DayZ (standalone)
vigor_hr kaže...

Prije bi se bar vikalo "friendly" pa onda po njemu,sad brate ni toga... teska vrimena.

E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice