svima toplo preporučam da sa onim programčičem verzijom 1.5 isključe sve opcije za blur i postprocesing stavite na medium, hdr na 1 , a bloom na 0.1...također FOV na 85
sad mi igra izgleda 5 puta bolje
svima toplo preporučam da sa onim programčičem verzijom 1.5 isključe sve opcije za blur i postprocesing stavite na medium, hdr na 1 , a bloom na 0.1...također FOV na 85
sad mi igra izgleda 5 puta bolje
ovako, koliko oruzja mogu nosit? mislim na ona koja se nalaze po defaultu na tipki 1? jucer sam ih nosio 3 a danas to tako ne ide, mogu samo 2.... :/ e, i malo mi je bezeveze ona podjela scaraba i scarova itd. tipa ranged, reflex, bla, bla.. fali mi ono u ko u 1. imas jednu pusku i samo slazes pi7darije na nju...
DX11 patch navodno sutra
http://translate.google.com/translate?langpair=auto|en&u=http%3A%2F%2Fwww.pcgames.de%2FCrysis-2-PC-213107%2FNews%2FCrysis-2-Patch-DX11-Update-mit-erweitertem-Grafikmenue-soll-morgen-kommen-817619%2F
http://www.pcgames.de/Crysis-2-PC-213107/News/Crysis-2-Patch-DX11-Update-mit-erweitertem-Grafikmenue-soll-morgen-kommen-817619/
Ovo je na Njemačkom, a google ne možeš linkati s prijevodom.....
....ili, moraju kopirat cijeli tvoj URL s ovim boldanim u address bar pa će imati s Njemačkog na Engleski
Zavisi na kojoj težini igraš.
Ja igram na najvećoj pa nema šanse da me ne primjete (tako je osjetljivo podešen AL protivnika) ili kad sam nevidljiv.
ja sam stalno na serverima
baš me briga za dx11 i ostala s****,sad igram mp na very high a na xtreme nemogu...šta mi onda znači dx11 kad hd5850 nemože vrtit ni xtreme na dx9
Metro jest grafički najsuperiornija igra današnjice.
Dinamička svjetla i sjene su zasigurno vrh i u tome mu nema premca. Većina tekstura u igri rađene su u 4096 rezi što je maximum DX9 APIja, zatim parallax occlusion mapping (svaki objekt) etc.
Možda se ne sviđa svima mračan ugođaj u samoj igri no s tehničke strane, Metro je današnji maximum.
Ovo moram prokomentirati jer krivu stvar ističeš kao prednost Metro-ovog engine-a. Inače, dinamička svjetla u Metro-u ne mogu uopće parirati sistemu osvjetljenja u Crysis-u 2 (BF3 će imati nešto slično imenom Radiosity, svakom 3D dizajneru dobro poznata stvar). Differed sistem osvjetljenja je nešto novo, niti jedna igra današnjice ne može simulirati (jedino hardware-om ograničen) takav broj izvora svjetlosti koji svaki za sebe ima svoja svojstva diffuse-a, speculara, globalne iluminacije itd... Sve to u real time, Metro je jednostavno po tome daleko iza jer koristi dobri stari sistem 3 svjetla u sceni (ovisno o DX modu) koja mogu imati neka naprednija svojstva, a ostalo je fejkanje iluminacije.
Vezano za teksture, siguran sam da na nekom tamo Crytek hardu leže teksture velike rezolucije za Crysis 2, jer se nikada za igru teksture ne rade u 512, 1024... Nego se rade u 2048, 4096 pa downscale na manje, pa se odlučuje koje će se ubacitvati ovisno o željenim performansama za određeni setting. Vjerovatno ćemo naknadno dobiti teksture veće rezolucije, a s njima i pad performansi, tako da se za sada nema smisla previše opterećivati time, portanjem sa konzola, dobili smo i teksture rađene za konzole. Najmanji problem je dodati one veće reze.
POM (parallax occlusion mapping), da, to je jedino što je izostalo na PC-u u Crysis 2, barem za sada, ovo je "jeftiniji" pristup po pitanju performansi u usporedbi sa teselacijom, jer dok teselacija iz vertexa stvara fizičke poligone koji reagiraju na osvjetljenje i samo-osjenčavanje, POM to fejka i to dosta uvjerljivo uz naravno daleko manji udarac na performanse.
Metro nije današnji maksimum, upravo je CryEngine 3, samo što Crysis 2 ne koristi velik dio mogućnosti svog engine-a.
Btw. evo primjer simuliranja globalne iluminacije u Frostbite 2 (BF3):
sve u svemu, odlična igra.tu i tamo neki bug, al bolje od patcha.
multi isto odličan, dosta ekipe ima, to je bitno :)
-
ja sam stalno na serverima
baš me briga za dx11 i ostala s****,sad igram mp na very high a na xtreme nemogu...šta mi onda znači dx11 kad hd5850 nemože vrtit ni xtreme na dx9
kako nemožeš na extreme sa 5850,ja igram na extreme i imam 37-40 fps
ja sam stalno na serverima
baš me briga za dx11 i ostala s****,sad igram mp na very high a na xtreme nemogu...šta mi onda znači dx11 kad hd5850 nemože vrtit ni xtreme na dx9
kako nemožeš na extreme sa 5850,ja igram na extreme i imam 37-40 fps
ja isto, uglavnom se vrti 35-40, šta nije baš malo..
Koliko vidim ova rasprava se vodi oko totalno nevažnih stvari. Kao prvo, nitko nije spomenuo veliku razliku izmedu graficke ljepote igre i vizualne ljepote igre. S vizualne strane, slazem se sa Naxeemom da igra izgleda jako dobro, osvjetljenje, refleksije i sav vizualni dojam su na visokoj razini. S tehničke strane grafike mislim da Crysis 2 nemoze stati uz bok sa tehnicki superiornijim Metroom. Pregrst opcija, jako kvalitetne teksture, visok DOF, Physx i pravi antialiasing su sve ono sto s tehnicke strane nedostaje Crysisu 2.
O samom gameplayu necu nista govoriti, dok ne odigram igru malo duze.
igram na većoj rezoluciji pa valjda zato
igrao sam sa minozom,nešto je psovao cheatere? tko je bio i kako?
inače ne kužim onaj naosuit opcije za cloack,armor..ono kao cloack tracker itd. može netko objasnit šta znači svaki i kako djeluju?
S tehničke strane grafike mislim da Crysis 2 nemoze stati uz bok sa tehnicki superiornijim Metroom. Pregrst opcija, jako kvalitetne teksture, visok DOF, Physx i pravi antialiasing su sve ono sto s tehnicke strane nedostaje Crysisu 2.
Pretpostavljam dat ćeš objasniti, tehnički, što je to u Metroovom engineu tehnički superiorno? Ili se samo razbacuješ? :)
S tehničke strane grafike mislim da Crysis 2 nemoze stati uz bok sa tehnicki superiornijim Metroom. Pregrst opcija, jako kvalitetne teksture, visok DOF, Physx i pravi antialiasing su sve ono sto s tehnicke strane nedostaje Crysisu 2.
Pretpostavljam dat ćeš objasniti, tehnički, što je to u Metroovom engineu tehnički superiorno? Ili se samo razbacuješ? :)
Pa ne razbacujem se, to je naprosto moje misljenje. Nemoras se slagati, ali nemoras biti ni toliki fanboy i malo objektivno razmisliti. Ja sam napisao sto je tehnicki superiorno u ovom dijelu koji si citirao, ali cu ponoviti. Metro ima podrsku za 3 DirectX-a, ima dobru implementaciju Pshyx tehnologije, u DX11 ima visok DOF i kalkulacije suncevih zraka, teksture su jako visoke rezolucije i to je onaj jaz izmedu Metroa i Crysisa 2.
Koliko vidim ova rasprava se vodi oko totalno nevažnih stvari. Kao prvo, nitko nije spomenuo veliku razliku izmedu graficke ljepote igre i vizualne ljepote igre. S vizualne strane, slazem se sa Naxeemom da igra izgleda jako dobro, osvjetljenje, refleksije i sav vizualni dojam su na visokoj razini. S tehničke strane grafike mislim da Crysis 2 nemoze stati uz bok sa tehnicki superiornijim Metroom. Pregrst opcija, jako kvalitetne teksture, visok DOF, Physx i pravi antialiasing su sve ono sto s tehnicke strane nedostaje Crysisu 2.
O samom gameplayu necu nista govoriti, dok ne odigram igru malo duze.
Ma nije nevažno Pa zašto ne raspravljati i o tome? I to je dio igre, a nekima je to važan element, ne grafika, ne treba brkati pojmove, grafikom se manifestira, već tehnologija iza te grafike. Metro možda djeluje superiornije, jer je iskorištenost njegovog engine-a bolja za razliku od okrljaštenog C2. Crysis 2 može, ne samo stati uz bok, već i koristi daleko napredniji engine, na stranici prije sam napisao neke važne stavke ali izgleda da nisi pročitao. Niti pregršt opcija, niti teksture, niti DOF, (Physx možda..:) ga ne čine tehnički superiornijim, jer toga si se dotakao pa zato spominjem, već samo vizualno, dok je tehnika iza Metro-a daleko inferirornija mogućnostima CE3.
Metro dakle izgleda bolje u osnovi, ali ne zahvaljujući boljem engine-u, već boljoj iskorištenosti engine-a, ali pod cijenu toga da se igra vuče. U ostalo ne ulazim, jer sa DX11 patchem bi mogli dobiti to što sada priželjkujete, da vam se igra vuče na trećini sadašnjeg FPS-a uz malo bolji izgled. Pa tko voli, nek izvoli.
Kad smo se već dotakli Metro-a, jeli itko zamijetio da Metro i Crysis 2 ne dijele baš sličan environment? Ne mislite da to igra veliku ulogu? Kanalizacija vs. New York? Hmmm...
Nema razloga za kritiku usmjerenu prema raspravi o grafici i tehnologiji iza nje, kako netko voli o gameplay-u, tako netko voli o ovome. Ja volim o svemu, a sad sam se uzeo malo grafike
igram na većoj rezoluciji pa valjda zato
igrao sam sa minozom,nešto je psovao cheatere? tko je bio i kako?
inače ne kužim onaj naosuit opcije za cloack,armor..ono kao cloack tracker itd. može netko objasnit šta znači svaki i kako djeluju?
Onaj lik markus, mislim da se tako zove, mene je jednom roknuo šakama, a nigdje ga u blizini, a onda vidim kolegu iz tima kraj mene, ubio isti taj markus šakama, a markusa nigdje u blizini... Zapravo niti jednog neprijatelja u tom trenutku nije bilo blizu... U jednom trenutku sam vidio jednog lika da se "teleportira" okolo dok čuči ali ne znam dal je to bio isti, a možda je to bilo uzrokovano pingom tako da za to nisam siguran... Ali ovo sa šakama je bilo pre-očito.
nije kanalizacija, vec tuneli i tracnice moetroa, OMFG. pa po cem se igra zove?!? a i na svakom loadu igrice u pozadini je karta moskovskog metroa
nije kanalizacija, vec tuneli i tracnice moetroa, OMFG. pa po cem se igra zove?!? a i na svakom loadu igrice u pozadini je karta moskovskog metroa
Ma jasno, to je bilo u šali. (da naglasim skučenost okružja u odnosu na NY)
KK, NP
evo i ja poceo igranje,23.6 inca monitor,extreme postavke i vrti super od 45-60 fps je prosjek,patch 1.1,zasad je odlicno ali i ma mjesta poboljsanju.
šta alcatraz je njem?
S tehničke strane grafike mislim da Crysis 2 nemoze stati uz bok sa tehnicki superiornijim Metroom. Pregrst opcija, jako kvalitetne teksture, visok DOF, Physx i pravi antialiasing su sve ono sto s tehnicke strane nedostaje Crysisu 2.
Pretpostavljam dat ćeš objasniti, tehnički, što je to u Metroovom engineu tehnički superiorno? Ili se samo razbacuješ? :)
Pa ne razbacujem se, to je naprosto moje misljenje. Nemoras se slagati, ali nemoras biti ni toliki fanboy i malo objektivno razmisliti. Ja sam napisao sto je tehnicki superiorno u ovom dijelu koji si citirao, ali cu ponoviti. Metro ima podrsku za 3 DirectX-a, ima dobru implementaciju Pshyx tehnologije, u DX11 ima visok DOF i kalkulacije suncevih zraka, teksture su jako visoke rezolucije i to je onaj jaz izmedu Metroa i Crysisa 2.
Meni se, kao što sam već pisao, ne sviđaju kompromisi koji su rađeni zbog konzola, ali to ne mijenja činjenicu da igra leti i istovremeno izgleda nadmoćno, a potom ni da je (meni) gameplay super. No, zadržimo se na rendereru.
Opet nisi tehnički objasnio što to Metroov engine ima superiorno? Dakle, prvo DX10 je nebitan - bitan je DX9 i DX11. Onda, Physx je apsolutno nebitan - što s ATI korisnicima? Glupost.
"Visok DOF" i "kalkulacija sunčevih zraka" prolazi kod običnih sugovornika, ali ja se ipak nešto kužim u 3D grafiku, pa mi moraš objasniti što točno misliš pod "visok DOF" i ako je DOF ono što mislim, što je to visoki, a što niski DOF? A ni ta kalkulacija sunčevih zraka mi baš nije jasna. Kalkulacija čega?
kako znati jeli djeluje ovaj tool za grafiku, tj jeli igra prihvatila nove postavke? meni se fov uvijek čini isti, koliko god stavim
Igra je onakva kakva bi i trebala biti. Vizualno privlačna, odlično, ali baš odlično optimizirana, zabavna i više manje zarazna. Nedostataka naravno ima, ali oni nisu toliki da bi spriječavali zabavu igranja. Ali ono što mi najviše smeta u svemu tome jest mutavost glavnog lika...Pa kvragu, zašto to rade?
Meni se, kao što sam već pisao, ne sviđaju kompromisi koji su rađeni zbog konzola, ali to ne mijenja činjenicu da igra leti i istovremeno izgleda nadmoćno, a potom ni da je (meni) gameplay super. No, zadržimo se na rendereru.
Opet nisi tehnički objasnio što to Metroov engine ima superiorno? Dakle, prvo DX10 je nebitan - bitan je DX9 i DX11. Onda, Physx je apsolutno nebitan - što s ATI korisnicima? Glupost.
"Visok DOF" i "kalkulacija sunčevih zraka" prolazi kod običnih sugovornika, ali ja se ipak nešto kužim u 3D grafiku, pa mi moraš objasniti što točno misliš pod "visok DOF" i ako je DOF ono što mislim, što je to visoki, a što niski DOF? A ni ta kalkulacija sunčevih zraka mi baš nije jasna. Kalkulacija čega?
Metro ima naprednije teksture, svaka tekstura ima svoju parralaxx mapping occlusion mapu zbog cega izgleda unikatno. Takoder rezolucija istih je na visokom nivou, i bojim se da crysis 2 nemoze ni sanjat o toj rezoluciji jer je blizu limita dx9 api-a (4096x4096 piksela). Physx nije samo api kojeg izvodi gpu, vec je physx prvenstveno api koji gura cpu, a podrzava usputno i gpu akceleraciju.
Da cijeli physics engine gura gpu, dobio bi vjerovatno 1 fps brzine rendeiranja. a znamo koliko je physx api mocnij od konkurencije (http://www.bjorn3d.com/Material/revimages/articles/Fermi/a18.jpg). Mip mapping je puno kvalitetniji u Metrou, isto kao i LOD. U Crysisu 2 sto si udaljeniji kamerom od predmeta, tekstura izgleda kao u quakeu 3. toga u metrou nema. Gledanje tekstura pod razlicitim kutevima je isto puno bolje. Sjene su isto tako izrazenije.
I AA je nemoguce implementirati u dx9 engine (osim ako nekoristimo hack-metode) zbog deffered shadinga i isto tako i Metro koristi deffered shading. Pod sunceve zrake sam mislio na puno naprednij hdr. Napredniji DOF sam mislio pod tomi da je izveden napredno i nadasve moderno tj. da je sam DOF isprogramiran preko direct compute jezika koji je jedan od sastavnih djelova dx11 api-a.
Svašta. Veze nemaš. Ali trudiš se, to je pohvalno. :)
Svašta. Veze nemaš. Ali trudiš se, to je pohvalno. :)
Pretpostavljam da ćeš objasniti ili imaš nekakva dvostruka mjerila.
kak ju patchirat na v1.1?
ne kuzim
dali vama koji nemate original radi MP?
meni ne -.-
stalno nes izbacuje
dali vama koji nemate original radi MP?
meni ne -.-
stalno nes izbacuje
Bas cudno.