Battlefield V

poruka: 8.825
|
čitano: 1.558.057
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: Battlefield V - Nebrušeni dijamant
13 godina
offline
Re: Battlefield V
C3c1l kaže...

 

Hvala.

Ti mi se javi kad digneš KD iznad 0,5.

[19xx] 4ntraks
16 godina
offline
Battlefield V

Ček malo, pa kad te ubije netcode valjda bi pisalo "You-Netcode 0-1"

It is always darkest just before the dawn.
Poruka je uređivana zadnji put uto 13.11.2018 11:45 (mrsmith).
Moj PC  
4 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Battlefield V
mrsmith kaže...

Ček malo, pa kad te ubije netcode valjda bi pisalo "You-Netcode 0-1"

Ja imam tekicu pored sebe i svaki put kad me netcode ubije zatefterim recku.

Na kraju kad zbrojim i oduzmem, obično nemam niti jednu smrt po rundi.

Naravno, gledajući teftere iz tekice :P

[19xx] 4ntraks
13 godina
neaktivan
offline
Re: Battlefield V
Skilledžija kaže...
C3c1l kaže...

 

Hvala.

Ti mi se javi kad digneš KD iznad 0,5.

kako da dignem KD kad igram sa pajserima kao sto si ti?? 

ne mogu sve sam !!

15 godina
offline
Re: Battlefield V
Friday kaže...
sexytoiletpaper kaže...


Svi ubijaju druge jednako brzo ali do problema dolazi sto uz los RR ljudi umiru iza covera i bez vremena da reagiraju na to sto se dogada.

 

Ha, tu smo! Kako se onda nitko od ovih "odabranih" ne zali kako im ljudi konstantno padaju iza covera?? Jer, ako oni NON-STOP padaju iza covera bez da su jadni uspjeli reagirati - kako onda i drugi njima ne padaju iza covera? Ne, jer kad oni nekoga ubiju to je samo zbog skilla a kad drugi ubiju njih to je onda zbog loseg netcode-a, refresh rate-a, HDZ-a i suncevih vjetrova...

 Pa njima ne izgleda tako da im padaju iza covera!

Uzmi sitaciju sljedeću npr. Ja trčim prema zidu da se sklonim. Ti me vidiš i kreneš pucati u mene. Dobivaš 4 hitmarka i ja padam mrtav prije zida. Sve super, sve 5. Tako to izgleda na tvom ekranu. No na mom ekranu izgleda tako da sam se ja sklonio iza zida da bi zatim u jednom šusu dobio 4 metka i padam instant mrtav!

I jel to sad teško za shvatit?

I sad mi reci jel to normalno da tako igra radi!?

 

Jedva čekam da onaj battlenonsens odradi bf. Imat će materijala na bacanje!

17 godina
offline
Re: Battlefield V
Skilledžija kaže...
Friday kaže...

 

Znaci da rezimiramo - nekolicini ISTI RELEASE igre radi konstantno losije nego drugima.

Ti isti ljudi znaju u svakoj situaciji koliki komad guzice im je virio iza zaklona i imaju apsolutno ispravan sud u 100% slucajeva o tome da li su trebali umrijeti ili ne. Cak i sa igrom koja je live tek 3-4 dana (ovo je nemoguce dovoljno naglasiti).

 

Pa to ti ja pricam - ima nad-ljudi medju nama. I svemir se urotio protiv njih pa im igra zato radi konstantno losije nego svima drugima.

Mod moze lock - svi idemo traziti refund iz postovanja prema Velikanima...

 Kad digneš KD više od 1 onda mi se javi.

Do tada te ignoriram i raspravljavam isključivo s "Igračima".

 

Pa to je bar lako. Sjedneš u tenk, ubiješ trojicu i čekaš kraj partije.

Imaš još koji uvjet za postati TheIgrač ili je to jedini?

PSN: DrskaBitanga, Xbox: MalaBitanga, Steam: Bitanga, Battle.net: Bitanga#2872, Uplay: DrskaBitanga, Origin: DrskaBitanga, Nintendo Switch Friend Code: SW-7419-2699-7478
13 godina
protjeran
offline
Re: Battlefield V
dery kaže...

 Koliko cinizma u tebi ima, evo izvoliš zabavljajte se ti i lav

 

 Odavno prozvalan video, covjek fino objasnio kako je testirao tj kolko runova je ponavljao ne bi li dobio sto precizniji prosjek. I onda ti dodes i uhvatis se jedne izolirane scene od desetak sekundi ne bi li se utjesio. 

 

P.S. Vidi cuda FPS iz tog videa za gtx 1080ti se poklapa sa testiranjem koje je napravio prije par dana klik, a dodatna potvrda ce biti test sa procesorima koji je najavio. 

13 godina
offline
Re: Battlefield V
Bitanga kaže...

 

Pa to je bar lako. Sjedneš u tenk, ubiješ trojicu i čekaš kraj partije.

Imaš još koji uvjet za postati TheIgrač ili je to jedini?

Što si se ti zaljubio u mene?!

Pazi, guzicu uvijek držim okrenutu ka zidu tako da su ti šanse male da ćeš mi ga zataknuti.

 

<3

[19xx] 4ntraks
17 godina
offline
Re: Battlefield V
Switch kaže...
Friday kaže...
sexytoiletpaper kaže...


Svi ubijaju druge jednako brzo ali do problema dolazi sto uz los RR ljudi umiru iza covera i bez vremena da reagiraju na to sto se dogada.

 

Ha, tu smo! Kako se onda nitko od ovih "odabranih" ne zali kako im ljudi konstantno padaju iza covera?? Jer, ako oni NON-STOP padaju iza covera bez da su jadni uspjeli reagirati - kako onda i drugi njima ne padaju iza covera? Ne, jer kad oni nekoga ubiju to je samo zbog skilla a kad drugi ubiju njih to je onda zbog loseg netcode-a, refresh rate-a, HDZ-a i suncevih vjetrova...

 Pa njima ne izgleda tako da im padaju iza covera!

Uzmi sitaciju sljedeću npr. Ja trčim prema zidu da se sklonim. Ti me vidiš i kreneš pucati u mene. Dobivaš 4 hitmarka i ja padam mrtav prije zida. Sve super, sve 5. Tako to izgleda na tvom ekranu. No na mom ekranu izgleda tako da sam se ja sklonio iza zida da bi zatim u jednom šusu dobio 4 metka i padam instant mrtav!

I jel to sad teško za shvatit?

I sad mi reci jel to normalno da tako igra radi!?

 

Jedva čekam da onaj battlenonsens odradi bf. Imat će materijala na bacanje!

 

A kako misliš da bi trebalo to funkcionirati? Pa ne može 63 igrača na mapi čekati onog najsporijeg sa najjadnijim kompom i mrežom da confirma svaki paket kako bi animacija mogla dalje krenuti. Na šta bi to ličilo.

Animacije se vrte, a server ima logiku kako to rješava u kritičnim situacijama. Ne vjerujem da postoji nešto što bi radilo savšeno svima.

 

 

PSN: DrskaBitanga, Xbox: MalaBitanga, Steam: Bitanga, Battle.net: Bitanga#2872, Uplay: DrskaBitanga, Origin: DrskaBitanga, Nintendo Switch Friend Code: SW-7419-2699-7478
17 godina
offline
Battlefield V

Joj pa ja ovdje viđam ljude koje nisam sreo još od BF3 teme...

 

Uživate? Opet se slatko svađate?

 

 

Twitter: @191x7
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Battlefield V

Pročitah neke komentare, predobro.

 

Konstantno sprdanje ljudi i ismijavanje koji su ukazali na neke probleme igre, jer pojedinci stoje, riktaju svoje frizure u izlog trgovine u igri i ubije ih i idu dalje. Jednostvano ne zamara ih kako su umrli kad znaju da su bili lošiji, sporiji,nesposobniji.

 

Kad me netko razvoza to priznam, kad me baš izbije, ali kad ja utrčavam i vidim lika prvi, dižem pušku, sasipavam u njega 3-4 hita, i onda me on šusne jednim šusom, a nije sačma, e onda to nije ok.

Ne vidimo jedanko, možda kod njega ja kasno dižem pušku, a on već cilja u mene ne znam.

 

Ako imaš kdr 0.5 i svaku partiju djeliš začelje kolone i nesposoban si primjetit išta osim lijepe grafike, samo daj, dapače, ali pusti ekipu koja ima nešto više znanja i skilla, da uoče nedostatke i iznesu svoj stav o tome.

 

bezveze primjer, uzmi neki proizvod koji košta više i jedan koji košta manje. Kad si amater i početnik, sve ti je super, taj proizvod ti služi.

Kad počneš bit bolji i jači kužiš nedostatke istog i ideš na nešto više, zar ne?

 

Tako i bf, kad postaneš brži i jači, imaš bolje reflekse, uviđaš kako te igra malo krade, a kad si kanta za napcavanje, tebi je ionako bitna grafika i ray tracing. AKo uživaš u igri, onda te boli kurac što ja ili netko tu kaže, e netcode nije dobar, jer ni ne znaš prpeorznati kad si pokraden, a kad si outskillan.

 

I nek više ta rasprava završi, TTK>TTD i to je činjenica. Dok to ne približe, igra nije zadovoljavajuća.

 

ontoipic:

 

kuky, cyber kako da dobijem nagrade iz bf1 za bf5 a ne moram opet instalirat bf1?

hvala

Kompa probaj ignoriraj autora, pomaže.
Poruka je uređivana zadnji put uto 13.11.2018 14:34 (fila2208).
Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Battlefield V
war3_tft kaže...
dery kaže...

 Koliko cinizma u tebi ima, evo izvoliš zabavljajte se ti i lav

 

 Odavno prozvalan video, covjek fino objasnio kako je testirao tj kolko runova je ponavljao ne bi li dobio sto precizniji prosjek. I onda ti dodes i uhvatis se jedne izolirane scene od desetak sekundi ne bi li se utjesio. 

 

P.S. Vidi cuda FPS iz tog videa za gtx 1080ti se poklapa sa testiranjem koje je napravio prije par dana klik, a dodatna potvrda ce biti test sa procesorima koji je najavio. 

 Testirat će Adr03 Ryzen ratnik iz prve ruke pa ćemo znat točno je li harakiri ili trijumf za rajzenaše.

 

Ako je usrani tele 2 network bio ok od jutra možda čak bude i skinuto dok dođem kući sa posla pa ću probati i reportati nazad sa fraps logom koliko fps-a daje ryzen 5 2600x stock + 1080ti stock na BF5

 

Peace 

#YOLO
15 godina
offline
Battlefield V

Nisam testirao, ali ryzen 5 2600 stock radi na 50-60%, bar tako kaže msi i nemam problema.

Grafika je na 100, i držim 100-120 fps cijelo vrijeme + mini stutering objašnjen gore.

 

Od mene feedback, ali dapače, testiraj da vidimo brojke. hvala

Kompa probaj ignoriraj autora, pomaže.
Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
neaktivan
offline
Re: Battlefield V
Loše,jako loše druže Petko iz Irske.Ako nije 2.0 k/d ratio nije ništa.
8 godina
offline
Re: Battlefield V
Bitanga kaže...

A kako misliš da bi trebalo to funkcionirati? Pa ne može 63 igrača na mapi čekati onog najsporijeg sa najjadnijim kompom i mrežom da confirma svaki paket kako bi animacija mogla dalje krenuti. Na šta bi to ličilo.

Animacije se vrte, a server ima logiku kako to rješava u kritičnim situacijama. Ne vjerujem da postoji nešto što bi radilo savšeno svima.

 

 

 Bitanga, jel se ti pravis blesav ili?

O cemu ti pricas? Pricamo o primarno o Refresh Rateu servera. Dakle koliko puta ce server svima poslati informaciju o tome sto se dogada. Ako server svima posalje 10 informacija po sekundi onda se radi o 1/10 sekunde. Dakle desetinka sekunde. U savrsenim uvjetima. Ajmo sad zanemariti reflekse i tu pricu i umjesto toga dodati ping prema serverima, koji je prema EU 40-80ms iz RH (nesto sto sam zaboravio prosli post da budem iskren). Dakle u savrsenim uvjetima, ti saljes serveru informaciju i on ju prima i obraduje zadnji tren, salje natrag, ti primas informaciju i nastavljas dalje.

Dakle ajmo reci da je prvi metak prihvacen u 99ms i da je server rekao "ok, primio si metak!" vrati tebi tu informaciju u 20-40ms (kolko treba da informacija stigne od servera do tebe) i tvoj komp kaze : "ok, jedan metak, to nije bed, ajmo dalje!". Ali iducu desetinku sekunde dolazi nova informacija jer izmedu pinga onoga tko puca po tebi, RR servera i tvojeg pinga tu dovoljno vremena da ti ili da polovicne informacije u dvije ture ili sve instant.

E sad, da prestanem sa bezveznim rantom, i u nadi da si pohvatao sto pokusavam objasniti, dajem ti ovu racunicu.

Igraju dve 'rvatine na njemackim serverima. Svaki ima ping od 80ms. Server ima 10hz RR (100ms Refresh). Prvi metak je pao po sredini refresha servera (50ms). I puca se iz STGa (600rpm/60rps/1 metak svakih 16ms, iz blizine, 50% metaka je pogodilo. Trebas 4 metka da bi ubio igraca.

Prva informacija (metak) je poslana u 0.050s, ping je 80ms, dakle dosla je do servera u 0.090s.U 0.1s je informacija poslana igracu2 da je primio metak. Drugi metak je promasio i ta je informacija dosla do servera u 0.106. Treci metak je pogodio i info je dosao u 0.122. Cetvrti metak je promasio, 0.138. U 0.140 Igrac2 prima informaciju da je primio metak. Peti metak je pogodio i informacija je stigla u 0.154. Sesti metak je promasio i informacija je stigla u 0.170. Sedmi metak je pogodio i ubio igraca i ta informacija je stigla 0.186. Igrac2 je primio informaciju o prvom metku primio u 0.14s. Igrac2 u 0.24s prima informaciju da je mrtav (0.14+0.1s za RR) unatoc tome sto je u tih 1/10s iza zaklona. Mrtav je zato sto su mu informacije stigle 1/10s prekasno. Da li bi prezivio da su informacije kod oba igraca stizala na vrijeme je druga prica ali su informacije tome igracu stigle u komadu zbog sporog refresh ratea. Dakle na prvi RR je primio jedan metka, na drugi je primio 3 metka odjednom i tu je jezgra problema.

U sve to treba ubaciti eventuali packet loss, netcode koji ne registrira metke ili ih registrira sa delayem i raznorazne druge moguce problematike.

Naravno, lako moguce da sam potpunosti u krivu i ako me netko zeli ispraviti, rado cu nauciti nesto vise o temi.

Poruka je uređivana zadnji put uto 13.11.2018 15:06 (sexytoiletpaper).
17 godina
offline
Re: Battlefield V
mrsmith kaže...

Ček malo, pa kad te ubije netcode valjda bi pisalo "You-Netcode 0-1"

 

 

Vidim da će ovdje biti dosta refund requests-a! 

 

 

17 godina
offline
Re: Battlefield V
sexytoiletpaper kaže...
Bitanga kaže...

A kako misliš da bi trebalo to funkcionirati? Pa ne može 63 igrača na mapi čekati onog najsporijeg sa najjadnijim kompom i mrežom da confirma svaki paket kako bi animacija mogla dalje krenuti. Na šta bi to ličilo.

Animacije se vrte, a server ima logiku kako to rješava u kritičnim situacijama. Ne vjerujem da postoji nešto što bi radilo savšeno svima.

 

 

 Bitanga, jel se ti pravis blesav ili?

O cemu ti pricas? Pricamo o primarno o Refresh Rateu servera. Dakle koliko puta ce server svima poslati informaciju o tome sto se dogada. Ako server svima posalje 10 informacija po sekundi onda se radi o 1/10 sekunde. Dakle desetinka sekunde. U savrsenim uvjetima. Ajmo sad zanemariti reflekse i tu pricu i umjesto toga dodati ping prema serverima, koji je prema EU 40-80ms iz RH (nesto sto sam zaboravio prosli post da budem iskren). Dakle u savrsenim uvjetima, ti saljes serveru informaciju i on ju prima i obraduje zadnji tren, salje natrag, ti primas informaciju i nastavljas dalje.

Dakle ajmo reci da je prvi metak prihvacen u 99ms i da je server rekao "ok, primio si metak!" vrati tebi tu informaciju u 20-40ms (kolko treba da informacija stigne od servera do tebe) i tvoj komp kaze : "ok, jedan metak, to nije bed, ajmo dalje!". Ali iducu desetinku sekunde dolazi nova informacija jer izmedu pinga onoga tko puca po tebi, RR servera i tvojeg pinga tu dovoljno vremena da ti ili da polovicne informacije u dvije ture ili sve instant.

E sad, da prestanem sa bezveznim rantom, i u nadi da si pohvatao sto pokusavam objasniti, dajem ti ovu racunicu.

Igraju dve 'rvatine na njemackim serverima. Svaki ima ping od 80ms. Server ima 10hz RR (100ms Refresh). Prvi metak je pao po sredini refresha servera (50ms). I puca se iz STGa (600rpm/60rps/1 metak svakih 16ms, iz blizine, 50% metaka je pogodilo. Trebas 4 metka da bi ubio igraca.

Prva informacija (metak) je poslana u 0.050s, ping je 80ms, dakle dosla je do servera u 0.090s.U 0.1s je informacija poslana igracu2 da je primio metak. Drugi metak je promasio i ta je informacija dosla do servera u 0.106. Treci metak je pogodio i info je dosao u 0.122. Cetvrti metak je promasio, 0.138. U 0.140 Igrac2 prima informaciju da je primio metak. Peti metak je pogodio i informacija je stigla u 0.154. Sesti metak je promasio i informacija je stigla u 0.170. Sedmi metak je pogodio i ubio igraca i ta informacija je stigla 0.186. Igrac2 je primio informaciju o prvom metku primio u 0.14s. Igrac2 u 0.24s prima informaciju da je mrtav (0.14+0.1s za RR) unatoc tome sto je u tih 1/10s iza zaklona. Mrtav je zato sto su mu informacije stigle 1/10s prekasno. Da li bi prezivio da su informacije kod oba igraca stizala na vrijeme je druga prica ali su informacije tome igracu stigle u komadu zbog sporog refresh ratea. Dakle na prvi RR je primio jedan metka, na drugi je primio 3 metka odjednom i tu je jezgra problema.

U sve to treba ubaciti eventuali packet loss, netcode koji ne registrira metke ili ih registrira sa delayem i raznorazne druge moguce problematike.

Naravno, lako moguce da sam potpunosti u krivu i ako me netko zeli ispraviti, rado cu nauciti nesto vise o temi.

 

A evo glupo pitanje, imam život pa nisam pratio svaki video na youtubeu: gdje piše da je server 10hz? Šta nije 60hz? Ili čak 120Hz za <16 igrača.

I meni je ping oko 21ms ;-) Već samim time imam prednost nad ovom dvojicom od 80ms.

PSN: DrskaBitanga, Xbox: MalaBitanga, Steam: Bitanga, Battle.net: Bitanga#2872, Uplay: DrskaBitanga, Origin: DrskaBitanga, Nintendo Switch Friend Code: SW-7419-2699-7478
Poruka je uređivana zadnji put uto 13.11.2018 17:24 (Bitanga).
13 godina
offline
Battlefield V

This is just in:

Battle nonsense ne može odraditi test servera (onako kako on želi) jer ljudi s kojima testira prežive maksimalno 10-tak sekundi.

Probat će nešto napraviti, ali nije obećavajuće.

Battlelog: [G] CyberDemonVZ
Poruka je uređivana zadnji put uto 13.11.2018 17:12 (CyberDemonVZ).
Moj PC  
0 0 hvala 1
17 godina
offline
Re: Battlefield V
CyberDemonVZ kaže...

This is just in:

Battle nonsense ne može odraditi test servera (onako kako on želi) jer ljudi s kojima testira prežive maksimalno 10-tak sekundi.

Probat će nešto napraviti, ali nije obećavajuće.

 

Pa zašto se bolje ne odnosi prema njima?

16 godina
offline
Re: Battlefield V
mrfloyd kaže...

 

Pa zašto se bolje ne odnosi prema njima?

 Već su mu napisali ovi dajsovci da će mu napraviti jedan server za test :)

13 godina
offline
Battlefield V
Battlelog: [G] CyberDemonVZ
Moj PC  
3 0 hvala 3
16 godina
offline
Re: Battlefield V
CyberDemonVZ kaže...

 iako Vincent radi bolje, ima i ovaj lik pokoji 

https://www.flickr.com/photos/petersmk2/with/44593769512/

16 godina
offline
Battlefield V

oće bit izložba?

Nebi te jebo ni za bjdo kajameja
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Battlefield V
CyberDemonVZ kaže...

This is just in:

Battle nonsense ne može odraditi test servera (onako kako on želi) jer ljudi s kojima testira prežive maksimalno 10-tak sekundi.

Probat će nešto napraviti, ali nije obećavajuće.

 Lol, kao da si s njim kući priajtelj pa ti je to rekao.

 

 

bolje za dice da ne radi test jer će bit svašta...

 

sexytoiletpaper kaže...


Prva informacija (metak) je poslana u 0.050s, ping je 80ms, dakle dosla je do servera u 0.090s.U 0.1s je informacija poslana igracu2 da je primio metak. Drugi metak je promasio i ta je informacija dosla do servera u 0.106. Treci metak je pogodio i info je dosao u 0.122. Cetvrti metak je promasio, 0.138. U 0.140 Igrac2 prima informaciju da je primio metak. Peti metak je pogodio i informacija je stigla u 0.154. Sesti metak je promasio i informacija je stigla u 0.170. Sedmi metak je pogodio i ubio igraca i ta informacija je stigla 0.186. Igrac2 je primio informaciju o prvom metku primio u 0.14s. Igrac2 u 0.24s prima informaciju da je mrtav (0.14+0.1s za RR) unatoc tome sto je u tih 1/10s iza zaklona. Mrtav je zato sto su mu informacije stigle 1/10s prekasno. Da li bi prezivio da su informacije kod oba igraca stizala na vrijeme je druga prica ali su informacije tome igracu stigle u komadu zbog sporog refresh ratea. Dakle na prvi RR je primio jedan metka, na drugi je primio 3 metka odjednom i tu je jezgra problema.


 Postavlja se pitanje, koliko je Ivica stariji od Marice, ako je kupio 10 lubenica, a ona ima 10 godina više od njega i ping nešto viši na uzbekistanskim serverima?

Kompa probaj ignoriraj autora, pomaže.
Poruka je uređivana zadnji put uto 13.11.2018 20:06 (fila2208).
13 godina
offline
Battlefield V

Nego, jeste primjetili kako conquesti znaju bit "tijesni", često završavaju na čak oko 10 tiketa razlike, ali gotovo uvijek ispod 100 (jasno, ak ljudi masovno ne pobjegnu sa servera)? 

 

U BF1 smo  imali Behemothe kao tupavi pokušaj pomoći gubitničkom timu, a ovdje je Dice izmislio skroz novu tehniku "balansiranja". Naime, kad tim koji gubi dođe na određeni broj ticketa (negdje oko 100), uključuju se nevidljivi flag boosteri i mogu dizat zastave i do 4 puta brže od vodećeg tima. Divota.

NiramX kaže... Tko se na četvorku opeko i na peticu puše.
Moj PC  
4 0 hvala 2
17 godina
offline
Re: Battlefield V
Perki kaže...

Nego, jeste primjetili kako conquesti znaju bit "tijesni", često završavaju na čak oko 10 tiketa razlike, ali gotovo uvijek ispod 100 (jasno, ak ljudi masovno ne pobjegnu sa servera)? 

 

U BF1 smo  imali Behemothe kao tupavi pokušaj pomoći gubitničkom timu, a ovdje je Dice izmislio skroz novu tehniku "balansiranja". Naime, kad tim koji gubi dođe na određeni broj ticketa (negdje oko 100), uključuju se nevidljivi flag boosteri i mogu dizat zastave i do 4 puta brže od vodećeg tima. Divota.

 Od kud ti to?

Koristite blage riječi i jake argumente
17 godina
offline
Re: Battlefield V
Kill Frenzy kaže...

oće bit izložba?

 

Na Eventimu vele da je za Božićne blagdane, u Rotterdamu....

17 godina
offline
Re: Battlefield V
Jack Sparrow kaže...
CyberDemonVZ kaže...

 iako Vincent radi bolje, ima i ovaj lik pokoji 

https://www.flickr.com/photos/petersmk2/with/44593769512/

 

Dizajnerski, artwork, styling i produkcija - BF1 definitivno 2 koplja ispred svih, uključujući i V. Jedini minus tome je nedostatak brkova na modelima. 

 

16 godina
offline
Re: Battlefield V
mrfloyd kaže...
Kill Frenzy kaže...

oće bit izložba?

 

Na Eventimu vele da je za Božićne blagdane, u Rotterdamu....

 Znam da je za bf1 bila u ermitažu.Par ekselans je bilo

Nebi te jebo ni za bjdo kajameja
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: Battlefield V - Nebrušeni dijamant
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice