Battlefield 4

poruka: 64.074
|
čitano: 5.624.557
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: BF4 nickovi - da se ekipa lakše skupi
14 godina
offline
Re: Battlefield 4
Friday kaže... 

 

Bitno da ste dogovorili da se ne smije ucav koristiti

 I meni ide na neku stvar ali nisam pristao na to već sam im odma reka da ću prvo provjeriti s vama slažete li se s tim ili ne pa im onda javit. 

Onda mi krepa ruter, a dok sam nabavija novi Cajber je otiša dogovoriti detalje tako da za to krivi njega :D

battlelog - Volume_CRO
17 godina
odjavljen
offline
Re: Battlefield 4
Volume kaže...

 I meni ide na neku stvar ali nisam pristao na to već sam im odma reka da ću prvo provjeriti s vama slažete li se s tim ili ne pa im onda javit. 

Onda mi krepa ruter, a dok sam nabavija novi Cajber je otiša dogovoriti detalje tako da za to krivi njega :D

 

Rejpali bi oni mater svoju sa helijem da je ucav bio dozvoljen...

Freak Show Inc.
14 godina
offline
Re: Battlefield 4
Friday kaže... 

 

Rejpali bi oni mater svoju sa helijem da je ucav bio dozvoljen...

 Očito znaju da kod nas ima popriličan broj ucav fanova. Čim sam se spojio na njihov ts zabrana ucava je bila prva stavka o kojoj su počeli raspravu 

battlelog - Volume_CRO
17 godina
odjavljen
offline
Battlefield 4

Pošto su dečki kupili server i ispalo je zapravo dosta dobro - zašto se ne organizira nešto već za idući vikend? Neki novi set mapa - npr dawnbreaker, zavod, hainan? Na tim mapama će svi doći na svoje, bez obzira jesu li pješaci ili bi vozili nešto.

Freak Show Inc.
 
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Battlefield 4
Soldier977 kaže...

Evo lokeri video. Nije bog zna kako zanimljiv jer smo mi držali onaj prevoj vani, ali bilo je par puta žestokog napucavanja:

 

 Koje su to instant smrti čovječe! Glavno da je ta igra "popravljena"...

BF Nick: Xtreme_Switch
14 godina
offline
Re: Battlefield 4
Switch kaže...

 Koje su to instant smrti čovječe! Glavno da je ta igra "popravljena"...

 Server je na trenutke bio čudan, ali šta se tiče igre općenito hitreg je bolji nego u bilo kojem bf-u dosad mada i dalje nemam onaj osjećaj iz trice kad stati pucati jer znam da protivnik pada

battlelog - Volume_CRO
16 godina
offline
Re: Battlefield 4
Volume kaže...
Switch kaže...

 Koje su to instant smrti čovječe! Glavno da je ta igra "popravljena"...

 Server je na trenutke bio čudan, ali šta se tiče igre općenito hitreg je bolji nego u bilo kojem bf-u dosad mada i dalje nemam onaj osjećaj iz trice kad stati pucati jer znam da protivnik pada

Pa promini boju onog križića. 

Jedan boja hit, druga boja hedšot a treća boja kil.

Battlelog: MUDO_HR
14 godina
offline
Re: Battlefield 4
amater_2 kaže...

Pa promini boju onog križića. 

Jedan boja hit, druga boja hedšot a treća boja kil.

 Mudonja evo ti jedan 

Nije poanta u tome, u trici bi ispalija rafal ili dva i zna sam da je to to. Nikad mi nije triba killfeed ili križići da znam da je protivnik mrtav. Nisi igra tricu pa možda zato ne znaš o čemu pričam... 

battlelog - Volume_CRO
16 godina
offline
Re: Battlefield 4
Volume kaže...
amater_2 kaže...

Pa promini boju onog križića. 

Jedan boja hit, druga boja hedšot a treća boja kil.

 Mudonja evo ti jedan 

Nije poanta u tome, u trici bi ispalija rafal ili dva i zna sam da je to to. Nikad mi nije triba killfeed ili križići da znam da je protivnik mrtav. Nisi igra tricu pa možda zato ne znaš o čemu pričam... 

Znam što si tija reći, ali u ovoj igjici ne ide drugačije.

Ovo je meni osobno puno pomoglo. K/D mi je narasta za 0.01. 

Battlelog: MUDO_HR
17 godina
odjavljen
offline
Re: Battlefield 4
Volume kaže...

Nije poanta u tome, u trici bi ispalija rafal ili dva i zna sam da je to to.

 

Mene svako malo netko ubije sa 5 healtha jer sam prestao pucati

Freak Show Inc.
13 godina
offline
Battlefield 4

GG :D

 

Prvo, fer play. Ni jedno jedino prozivanje na nacionalnoj razini... mislim da nisam čak ni vidio riječi Hrvat ili Srb (Srbin?) u chatu.... a igrali su Hrvati i Srbi :)

Čak mi je i falilo vajnanje

 

Ovo ide prvenstveno Volumeu, i sve koje interesira kak je to izgledalo:

Kad se još nisi mogao spojiti, već smo morali dogovoriti mape, stil igranja, vođe squadova, komuniciranje u squadu i među squadovima.

1. mape. KUPILI su server 30 minuta prije početka igre! (kraljevi ) jer nisu uspjeli srediti da posude server od nekoga, pa kad su ga napokon složili (uz pomoć Dame) gore su bile neke mape koju su nam pasale, neke koje su njima, pa smo samo na brzinu odlučili da možemo krenut s igrom jer bi inaće bilo još podešavanje i još razgovora o mapama. Slijedeći put krećemo s odabirom mapa 1 ili 2 dana ranije. (a ne 10 minuta)

2. Stil igranja. Kad smo se svi skupili, bilo je 20-tak minuta do početka igranja. Zamolio sam Damu (najviše iskustva) da nam da neke natuknice, bar za prvu mapu (lockeri). U tih nekoliko minuta nam je dao savjete i ideje zbog kojih je vjerojatno dobijena prva runda. Jedan squad sredina, i ide kamo ga pozovu, jedan squad vani, s jednim dobrim snajperom. Jedan squad lijevo.... I još neke pojedinosti.

I onda smo vidjeli da vremenski nema šanse da prođemo i ostale mape, pa je ostalo na tome. A to je bilo i vidljivo u igri na kasnijim mapama.

Onda smo dogovorili da vidimo gdje griješimo, što možemo izmjeniti ili popraviti, pa da slijedeći put imamo taktiku za druge mape.

3. Vođe squadova i komuniciranje. Pero se potrudio i otkrio je kako komunicirati među određenim ljudima na TS-u, a da oni budu određeni od strane TS servera. Ti ljudi su bili dogovoreni za Squad leadere. Htio sam Damu, al nam je onda postalo jasno da je napokon dočekao da igra ko prašinar, bez da mora razmišljati kud, kamo, s kim... tako da smo ga dosta i zagnjavil s onim da nam da taktiku za Lockere. Hvala Dama!

Uglavnom, squad leaderi pričaju sa svojim squadom, a kad pritisnu određenu tipku, onda pričaju sa ostalim leaderima koji prenose poruke svojima. I to je savršeno funkcioniralo na Lockerima. Kasnije se previše toga događalo, i bila je prevelika mapa da bi to (bar u ovom obliku) imalo smisla.

 

Bio sam (neugodno) iznenađen gubitkom na mapama s vozilima, jer imamo JAKO dobre vozače i pilote u klanu. Al izgleda to to ne znači ama baš ništa bez koordinacije.

A pogotovo kad sam vidio konačne rezultate. Mi smo imali 3-4 igrača sa negativnim KD-om, a oni samo 3-4 igrača s pozitivnim. Izgleda da im je najvažnije bilo uzeti zastavu nego ubiti neprijatelja. I isplatilo im se.

To se pogotovo vidjelo na liku koji je sa SRAW-om skidao naše heliće. Tip je na kraju imao jako lošu statistiku, puno smrti, malo bodova... al izgleda da mu je jedini cilj bio rušiti naše heliće. I kad mu je uspjelo, eto ti koja minuta bez naše zračne potpore.

 

Vlak na Golmudu. Trebali smo ga uzeti na početku. Oni jesu. Točka.

 

Rejđanje zbog praznih vozila i aviona u bazi. Uh, toga je bilo. Ali kako to riješiti?? Ja stvarno nemam ideju, i ne znam kako to rade pro timovi!

Čekati po nekoliko minuta na Deplay screenu i ne biti u igri? Igrati i pratiti mapu, pa kad vozilo nastane napraviti Redeploy? Kad netko umre i vidi vozilo, uđe u njega i odveze ga pravom vozaču?

Ajde, ovo mi je jedno od važnijih pitanja jučer, pa da čujem bilo kakvu ideju, koliko god bila glupa.

 

Potpora iz zraka. Svako malo netko zove pilote, ili pita gdje su. Kako i kome odrediti prioritet zračne potpore? Pilot aviona sruši neprijatelja i slobodan je. A bitke su na A, B i C. Kome da ide? Svi su tiho, on radi što hoće, svi ga zovu, ide na najbliži.. i tko zna dal je to dobro ili ne... Ovo valjda mora tak biti, jer fakat ne vidim neko pametno rješenje

 

Pješadija na velikim mapama. Što da rade? Dva-tri dođu na točku, i nek se pojavi vozilo, il još bolje dva, gotovi su. Ak ih ide više zajedno, 5-6, onda sigurno dobijaju protiv vozila, al onda cijela pješadija pokriva samo jednu zastavu, a SVE ostale padaju... Kak ovo srediti? Jedan tenk i 2-3 pješadijca stalno zajedno? Kak pratiti vozila koja idu tak brzo??

Joj, kolko pitanja, a nemam pojma kako na njih odgovoriti. A izgleda da su oni znali. Monk i ja se borimo protiv tenkova, i svako malo negdje doleti nekakav RPG. Kad god, gdje god bili...

 

Što napraviti kad neki squad uzme A, B, sve je čisto, pređu na C i onda im netko počne uzimati A, a često istovremeno i B?? Vratiti se i ostaviti C? Srediti C i biti popljuvan što su izgubili A i B? Odrediti da drže samo A i B, i nekida se ne miču s njih?? Mislim da ovo zadnje nema smisla, pogotovo ako sve ostalo počne padati.

 

Pravila. Već su svi bili u igri i onda smo na brzinu u Battlelog chat napisali međusobno što je zabranjeno, to sam pasteao ljudima na TS i tako smo igrali. Opet, premalo vremena.

Kladim se da polovica, ak ne i više, ne zna što sve spada u "ESL pravila". Al je ovak bilo odlično i ni jedno jedino oružje mi nije zasmetalo, a pogotovo Spaw beacon, koji je čak i začinio Lockere, a vjerojatno i Golmud.

 

Vođe squadova. Nex, Mrski, Tom i ja. Mislim da je izbor bio OK. Još da je umjesto mene bio Dama Al sad znam da ga to više nikad neću zamoliti, jer se i ovak PUNO više potrudio i napravio, nego je trebao i nego ga je itko smio zamoliti.

 

MadTom. Izgleda da je jedan od rijetkih koji prati cijelu mapu i zna gdje se što događa, i u glavi ima otprilike najbolju taktiku. Al onda nešto pokuša sam, i kad umre obavezno ide pitanje "A zašto nitko nije...?". Zato jer ne vidimo ono što i ti vidiš. U tome si bolji od nas. Eto zato. Da se skoncentriraš, i da nam daš svoje ideje PRIJE nego ih izvedeš, vjerojatno bi nam bio najvažnija točka na bojištu. A ovak, igraš, umreš i onda izvališ iritantan whine.. Pfff Skoncentriraj se, i svako malo sa nama podjeli razmišljanje i ima da postaneš legenda naših warova . Jedan koji sve vidi i čuje nam je očajnički trebao jučer.

 

Nex. Ne, nisi zahrđao. Vidjelo se na Lockerima. Ne možeš na velikim mapama protiv 2-3 vozila. Da je CQ small i SVE UKUPNO 2-3 vozila i da sa svojim trči-skoči-baci-uništi taktikama sredio SAMO JEDNOG, prepolovio bi njihovu mehanizaciju! Tako da, pošto si pristao na daljnje igranje, (vjerojatno na tvoju veliku sreću) pokušavamo dogovorimi conquest small.

ILI, ja VJERUJEM da se nas može skupiti 32! Pa da igramo pravi conquest large.

 

Dama. Hvala.

 

Čarape. Nabrijani do jaja. Mali ubija ko da je na drogama, a stari po defaultu, laganini pa do killova

 

Monk. Hvala na dolasku u Gerijatriju. Jako smo! Do jaja!

 

Volume. Eh, nemaš sreće. Baš mi je žao Prilika da se nakon dugo vremena odlično zabavimo i družimo, a ti imaš više sranja s kompom u jednu većer nego cijele ove godine.

Al odlična igra s tih 30fps-a i 40% iskorištenosti grafičke

 

Ja. Eh, srednja žalost. LMG pa deri. Ne znam zašto, al nije bio dozvoljen airburst! U tenku moram još proraditi na refleksima kod iskakanja i ispaljivanja RPG-a. Popravljanje je koliko toliko OK. Vođenje tima 4/10. Jadan sam. Trebam na instrukcije kod Dame.

 

Ostali, hvala vam! Spomenut ću vas kad odgledamo ponovo videje

 

Meni je bilo odlično i prezabavno, al vjerojatno jer sam bio u tenku s Monkom

 

P.S. Baš bi htio odigrati jednu mapu bez pravila, pa da vidimo dal nam pokvarene taktike s public servera nešto znače...

Battlelog: [G] CyberDemonVZ; NiramX kaže... Tko se na četvorku opeko i na peticu puše
Moj PC  
16 0 hvala 7
16 godina
offline
Re: Battlefield 4
CyberDemonVZ kaže...

GG :D

 

bla bla

TL'DR. 

Battlelog: MUDO_HR
17 godina
odjavljen
offline
Re: Battlefield 4
CyberDemonVZ kaže...
 

Što napraviti kad neki squad uzme A, B, sve je čisto, pređu na C i onda im netko počne uzimati A, a često istovremeno i B?? Vratiti se i ostaviti C? Srediti C i biti popljuvan što su izgubili A i B? Odrediti da drže samo A i B, i nekida se ne miču s njih?? Mislim da ovo zadnje nema smisla, pogotovo ako sve ostalo počne padati.

 

Ma nema smisla o tome ni razmišljati kad igrača ima jednak broj kao i zastava... Ili neka se igra mali CQ ili PRAVI CQ. 24 vs 24 bi već bilo podnošljivije...

 

EDIT:

Bilo bi super da je commander bio prisutan!

Freak Show Inc.
Poruka je uređivana zadnji put pon 11.5.2015 11:33 (Friday).
16 godina
offline
Re: Battlefield 4
amater_2 kaže...
CyberDemonVZ kaže...

GG :D

 

bla bla

TL'DR. 

 

Ovdje se raspisao, a na faksu će napisati 2 rečenice.

13 godina
offline
Re: Battlefield 4
Jack Sparrow kaže...

TL'DR. 

 

Ovdje se raspisao, a na faksu će napisati 2 rečenice.

 Preksutra imam ispit. Al je na zaokruživanje

 

xyan kaže...

Ej, citam malo i nije mi jasn, igrali ste war sa FF-of i spawn beaconom? pa bar se esl pravila mogu uzeti...opet, nije da se nesto mijesam nekome u poslove. al koliko se sjecam, uvijek smo igrali ESL pravila, pa bilo igrali G vs XCT ili bilo tko drugi s nama...

 "Ja budem general poslije bitke, a kad se dogovarao war, onda nisam bio tjedan dana na forumu". Kao.

 

Ajd, trebaš nam kad se igra nešto ovakvo.

Battlelog: [G] CyberDemonVZ; NiramX kaže... Tko se na četvorku opeko i na peticu puše
Poruka je uređivana zadnji put pon 11.5.2015 11:43 (CyberDemonVZ).
17 godina
offline
Battlefield 4

Shanghai zadnjih 20 minuta (na početku kad smo probali krenuti sa transportom njihov attack nas narokao skoro isti tren...). Eh, da nam je bio ceco s nekim OK gunnerom, pa makar i sa mnom u našem attacku:

 

Apropo mog "whine-a", bilo je situacija kad sam se spawnao na squad-mate-a na E, i dva iz squada izginula i zamolim ih da se spawnaju na mene jer sam čuo da dolaze protivnici, ali nisu... Šteta.

 

Golmud zadnjih 20 minuta, kao što rekoh, zadnjih 250 ticketa kao da je većina nas odustala, i većinom smo igrali s jednim igračem manje, još sam malo pričao s vekijem poslije, taj jedan igrač znači stalemate na zastavi ili uzimanje iste, i da, tražio sam na početku i ja da odmah uzmemo D (nisam išao sam, bilo je i drugih squad-ova), ali oni s došli s 3 puta više mehanizacije na istu zastavu. Protivnici su inače znalački imali vjerojatno bar dva beacon-a iznad A i B, povremeno sam koji našao i random na mapi, zato su nam tako lako mogli uzeti A i B prečesto natrag.

 

Sve u svemu, super smo odigrali s obzirom na "pripreme". BTW sve je toliko kasno počelo jer em nisu "znali" poštelati server, em je jedno vrijeme Punkbuster kick-ao ljude s njega, pa su isključili PB (što automatski manje više bude kada se stavi na Unranked). Bilo je i faza u zagrijavanju kada je server znao "stati" po 3-4 sekunde. No za vrijeme war-a je, bar meni "radio" OK.

 

Siguran sam da (ako bih opet bio pozvan da popunim broj) uz planiranje taktike dan-dva unaprijed da bi to puno bolje ispalo po nas/vas.

Poruka je uređivana zadnji put pon 11.5.2015 11:46 (TomoR).
Moj PC  
4 0 hvala 2
16 godina
offline
Re: Battlefield 4
CyberDemonVZ kaže...
 

Rejđanje zbog praznih vozila i aviona u bazi. Uh, toga je bilo. Ali kako to riješiti?? Ja stvarno nemam ideju, i ne znam kako to rade pro timovi!

Čekati po nekoliko minuta na Deplay screenu i ne biti u igri? Igrati i pratiti mapu, pa kad vozilo nastane napraviti Redeploy? Kad netko umre i vidi vozilo, uđe u njega i odveze ga pravom vozaču?

Ajde, ovo mi je jedno od važnijih pitanja jučer, pa da čujem bilo kakvu ideju, koliko god bila glupa.

 

Potpora iz zraka. Svako malo netko zove pilote, ili pita gdje su. Kako i kome odrediti prioritet zračne potpore? Pilot aviona sruši neprijatelja i slobodan je. A bitke su na A, B i C. Kome da ide? Svi su tiho, on radi što hoće, svi ga zovu, ide na najbliži.. i tko zna dal je to dobro ili ne... Ovo valjda mora tak biti, jer fakat ne vidim neko pametno rješenje

 

Pješadija na velikim mapama. Što da rade? Dva-tri dođu na točku, i nek se pojavi vozilo, il još bolje dva, gotovi su. Ak ih ide više zajedno, 5-6, onda sigurno dobijaju protiv vozila, al onda cijela pješadija pokriva samo jednu zastavu, a SVE ostale padaju... Kak ovo srediti? Jedan tenk i 2-3 pješadijca stalno zajedno? Kak pratiti vozila koja idu tak brzo??

Joj, kolko pitanja, a nemam pojma kako na njih odgovoriti. A izgleda da su oni znali. Monk i ja se borimo protiv tenkova, i svako malo negdje doleti nekakav RPG. Kad god, gdje god bili...

 

 1. Praznih aviona NIJE bilo u bazi, kako rekoh, <1 minute, NAJVIŠE. Ne čekati respawn vozila ako je 100%, nego otići na flag koji pada i spasiti ga ako se da. Koristiti vozila koja se spawnaju na mapi, jer ako ih ne iskoristite vi, uzet će ih protivnik, pa da ste ne znam koliki amater za vozila.

 

2. Potpora iz zraka - pričam sad za golmud only jer prve 2 nisam igrao - mi smo svoj posao odradili jako dobro. Kombinirali smo i izmjenjivali sva vozila (attack jet i heli, maa, stealth, little bird), te se ponajprije pokrivali međusobno, a kad bi riješili sve po zraku, išlo se dogovorno na najbliži oklop protivnika. Problem je bio u spawnu, čini mi se da je bio lagano ubrzan, da nije 100%, pa se vrlo brzo nakon rješavanja zraka i okomljivanja na mete na zemlji dolazilo do ponavljanja borbe sa protivnicima u zraku, što je vrlo naporno, i gubi se smisao bitke - poanta je da kad i ako riješiš protivnike u zraku, imaš dovoljno vremena za pomoć ekipi na zemlji. Ako je naš zrak već izgubio duele, a vidite da će vam jet ili attack heli rejpat tenk ili ifv, neka jedan izađe i skempa se uz flag i čeka respawn squad mateova, lakše vam je tako već završiti načeti protivnički oklop i obraniti flag nego se respawnati u deployment s novim tenkom. Ima vremena za to, nije nitko supermen pa da neće poginuti.

 

3. Pješadija na velikim mapama itekako ima smisla i ima što raditi. Jedan dobar squad je mogao sinoć pokrivati a,b i c na golmudu, isto kako može c,d i e na zavodu ako se bude igralo. Ili baš ako je intense fight, samo 2 najbliža flaga. Sinoć to tako nije bilo zbog neuigranosti i neorganiziranosti. Da je samo jedan tenk bio na istom području cijelo vrijeme, i jedan squad, ta tri flaga bi imali cijelu rundu 90% vremena. I to pješadija mora biti uredno na distanci od našeg tenka, kako bi mogla back supportati sa rpg-ima ako se šta dovuče s leđa. Oni su imali na a takvih 2-3 igrača i kasnije na c također dvojicu i vidjeli ste da to prolazi.

 

Žao mi je što nisam prije stigao kući pa da probam pojasnit neke stvari. Ali ponajprije što vam fali velikoj većini, a vidim na Daminom videu s lockera da je i on tu failao par puta, je map awareness, na tome morate kolektivno poraditi. Znam da je to teško, ali vjerujte mi, s dobrim map awarenessom bit ćete 50% bolji igrači. Ne smijete si dopustiti da vam se nekoliko puta na mapi prikaže spot protivničkih igrača na par metara od vas ili da vam flag do vas (ili još bolje iza vas) zablinka a vi to ne skužite, jer to samo znači da ćete uskoro biti flenkani i mrtvi, ništa drugo....

13 godina
offline
Re: Battlefield 4
TomoR kaže...
Siguran sam da (ako bih opet bio pozvan da popunim broj) uz planiranje taktike dan-dva unaprijed da bi to puno bolje ispalo po nas/vas.

 Ti si mi među prvima na listi koga zovem slijedeći put! Hvala

jopis kaže...
.....

 Hvala!

Ovo spremam i učim napamet

 

Pa što je to tebi bilo važnije do Battlefielda?

Battlelog: [G] CyberDemonVZ; NiramX kaže... Tko se na četvorku opeko i na peticu puše
17 godina
odjavljen
offline
Re: Battlefield 4
jopis kaže...
 

Pješadija na velikim mapama itekako ima smisla i ima što raditi. Jedan dobar squad je mogao sinoć pokrivati a,b i c na golmudu, isto kako može c,d i e na zavodu ako se bude igralo.

 

Teško, previše je to prostora. Skroz su iskakali iz zraka i dolazili tenkovima na B i C

Freak Show Inc.
16 godina
offline
Re: Battlefield 4
CyberDemonVZ kaže...

 

Pa što je to tebi bilo važnije do Battlefielda?

 Obiteljsko druženje u gradu, rođendan ženinog brata, aka roštilj i bela u ugodnom društvu. Nakon X godina smo ove godine pronašli ekipu od 6 kartaša a da niti jedan nije nervoznjak i loš gubitnik.

Dok sam se ja nakon večere još dovukao kući, pa nabrzinu nahranio okokućne i unutarkućne ljubimce, predao dijete ženi, jebg, čuo si kad sam stigao na ts.

16 godina
offline
Re: Battlefield 4
Friday kaže...
jopis kaže...
 

Pješadija na velikim mapama itekako ima smisla i ima što raditi. Jedan dobar squad je mogao sinoć pokrivati a,b i c na golmudu, isto kako može c,d i e na zavodu ako se bude igralo.

 

Teško, previše je to prostora. Skroz su iskakali iz zraka i dolazili tenkovima na B i C

 Kako njima nije bilo teško ;)

Mine (pametno postavljene naravno) na ulazu u B i C, i 1 beacon u kućama ispod A i da vidiš posla ;)

Ništa ti to nije značajno dalje (dalje je, ali ne sad kilometrima, taman za pokrit za 4-5 ljudi) nego E od C i D na zavodu, samo je (mali) problem za pješadiju ona čistina između zadnjih kuća i zida ispod a i b pa sve do c. Nisu oni iskakali iz zraka nego s beacona, stalno je bio beacon (najmanje jedan) na tom potezu, u njemu i je bit da ga imaš tu negdje.

16 godina
neaktivan
offline
Re: Battlefield 4
Transportni heli nek samo voza pješadiju i voza ih od zastave do zastave ;)
14 godina
offline
Battlefield 4

Jbg Cajber ja se ispričavam svima za moju usranu potporu iz zraka. U jetu mi je fps bio još gori tako da je bilo nemoguće voziti, 3 puta sam se spucao u stablo... 

Attack jet je taj koji donosi pobjedu na golmudu ako ga stealth dobro pokriva. Mrski to nije moga sam izvesti... 

Njihovi piloti su loši i da mi je radilo kako triba pokopali bi ih doslovno...

 

Meni je samo živce digla očajno iskorištavanje vozila na šangaju, poprilično puta sam ih našao kako stoje na sred ceste ili u bazi a da ih nitko ne uzima. To može potvrditi i moj squad jer sam cilo vrime gubija živce na takve gluposti 

 

Ali nema veze, krećemo s dogovorima odma za sljedeći vikend

battlelog - Volume_CRO
 
8 0 hvala 1
17 godina
offline
Battlefield 4

Evo i završnih screen-ova od rundi, ako koga zanima (s obzirom da nema Battle-report-a):

1. Locker:

 

2. Shanghai:

 

3. Golmud:

 

 

Moj PC  
8 0 hvala 8
13 godina
offline
Re: Battlefield 4
Volume kaže...
Meni je samo živce digla očajno iskorištavanje vozila na šangaju, poprilično puta sam ih našao kako stoje na sred ceste ili u bazi a da ih nitko ne uzima. To može potvrditi i moj squad jer sam cilo vrime gubija živce na takve gluposti

 E, točno to! Zato sam i pitao za savjete.

Monk i ja smo "bili zaduženi" za tenk na A.

Npr, borimo se i unište nam ga. I onda se npr spawnamo u heliću ili na sredini slobodne zastave.. i onda nekolko minuta lutamo oko, tenk se stvori na A.. a mi ni nemamo pojma da je tamo, nit imamo način da ga ponovo vozimo.

 

A ak padne dogovor da ga uzme onaj tko se prvi tamo spawna, onda uopće nema smisla dogovarati tko su vozači tenkova, jer će oni najmanje put biti u tom tenku...

Battlelog: [G] CyberDemonVZ; NiramX kaže... Tko se na četvorku opeko i na peticu puše
Poruka je uređivana zadnji put pon 11.5.2015 12:49 (CyberDemonVZ).
10 godina
neaktivan
offline
Re: Battlefield 4
CyberDemonVZ kaže...

 E, točno to! Zato sam i pitao za savjete.

Monk i ja smo "bili zaduženi" za tenk na A.

Npr, borimo se i unište nam ga. I onda se npr spawnamo u heliću ili na sredini slobodne zastave.. i onda nekolko minuta lutamo oko, tenk se stvori na A.. a mi ni nemamo pojma da je tamo, nit imamo naćin da ga ponovo vozimo.

 

A ak padne dogovr da ga uzme onaj tko se prvi tamo spawna, onda uopće nema smisla dogovarati tko su vozači tenkova, jer će oni najmanje put biti u tom tenku...

 Pozdrav ekipa...

 

Da dam i ja doprinos malo kad vec nisam mogel jucer...

 

Dakle, takve detalje tipa, ko ce uzet koje vozil, ko se krece u kojem smjeru se rijesava unutar squada, squad lideri su ti koji bi trebali odrediti takve detalje a da sve bude prama uputama jedne osobe koja odreduje taktiku i kako se igra.

 

Primjer:  " glavna osoba za tu rundu koja se igra odluci ta treba srusiti toranj na shangai-u, izda zapovijed squadlideru da njegov squad srusi toranj: Squad lider veli svom tenkisti, supportu i reconu, da sruse toranj. I to je to, njihov posel je zadan i roku 30 sec toranj mora pasti !  To vas se zove komunikacija :D, Svi znaju  koga moraju slusati, i kome kaj trebaju reci.

Hello...
Poruka je uređivana zadnji put pon 11.5.2015 12:45 (Danny_5).
17 godina
odjavljen
offline
Re: Battlefield 4
Danny_5 kaže...
...

 

Na šangaju su nas znali tako stosnuti da nismo imali zraka. A i B su padali svakih 20 sekundi jebote...

Freak Show Inc.
17 godina
offline
Battlefield 4

Evo i video od Serb_Stef-a sa Locker-a, druge još nije upload-ao:

Moj PC  
0 0 hvala 6
14 godina
offline
Battlefield 4

Cajber jasno mi je sve, ali najveći problem je bila loša raspodjela ljudi po squadovima. 

Eto npr. ako ću već biti u stealthu onda u mom squadu MORAJU biti Mrski koji je u attacku i Jopis koji je u aa-u. To je osnova svega jer nas tri moramo imati najjednostavniju moguću komunikaciju. 

Iz zraka je najbolji pregled mape i onda leader zračnog squada javlja ostalima di je protivnik 

Ljudi koji igraju s tenkom moraju imati svoj squad da se zna ko će koji dio mape pokrivati. Njihovi leaderi javljaju pješadiji triba li im kakva potpora ili čišćenje neke zgrade. 

Pješadija svoje squad i to je onda vrhunska komunikacija i igra se bez problema. Ono sinoć je bilo očajno raspoređeno

Na greškama se uči, kroz ovaj tjedan ćemo se dogovoriti kako i šta igrati

battlelog - Volume_CRO
 
3 0 hvala 0
17 godina
offline
Battlefield 4

E, ubio me Monk sa Magnumom.

 

Monk kida, brate!!!

Moj PC  
2 0 hvala 0
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: BF4 nickovi - da se ekipa lakše skupi
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice