po meni je vec nakon zadnjeg patcha heli prejak prema tenkovima. Jednostavno tenk nema sansu popraviti se.
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
po meni je vec nakon zadnjeg patcha heli prejak prema tenkovima. Jednostavno tenk nema sansu popraviti se.
Da, nešto su i repair rate bili nerfali, i dosta mi fali onaj treći u tenku. Nekad je tenk u bf3 bio baš radi trećeg dobra tvrđava.
Ne znam zašto su to kickali iz igre.
po meni je vec nakon zadnjeg patcha heli prejak prema tenkovima. Jednostavno tenk nema sansu popraviti se.
A to što je heli easy target za tenkove?!
Uostalom, tako treba i bit - heli jači od tenka.
Tenk ima active radar i ako je pilot nevješt lako se izbjegne smrt.
A vještih je malo tako da po tom pitanju nema problema.
@fila
Pravi buff za helije bi bilo drastično ubrzavanje, odnosno okretnost istog.
Dok to ne naprave rasprava o helijima je bespredmetna.
Previše toga je protiv njih trenutno da bi se mogli kvalitetno obraniti (AA mine, AA tenk, SRAW, Stinger, Igla, Active Radar rakete u avionima, scout heli sa minionima.... jesam li što zaboravio?).
Brzina i okretnost bi puno pomoglo.
heli i mora bit jači od tenka.amen.
a ne da uđeš u heli i bježiš od svega šta ima bilo kakvu cijev na sebi ili je nosi u ruci, maltene još da ne bježiš od t-ugsa kolko je bio loš.
@fila
Pravi buff za helije bi bilo drastično ubrzavanje, odnosno okretnost istog.
Dok to ne naprave rasprava o helijima je bespredmetna.
Previše toga je protiv njih trenutno da bi se mogli kvalitetno obraniti (AA mine, AA tenk, SRAW, Stinger, Igla, Active Radar rakete u avionima, scout heli sa minionima.... jesam li što zaboravio?).
Brzina i okretnost bi puno pomoglo.
Nejasno mi je da su to nakon par patcheva u bf3 riješili, ono kad je havoc bio cigla pa su ga složili, a ovdje banana, valjda će im doći da bi mogli srediti malo to umjesto izmišljati gluposti.
Heli trebaju popravit onoliko kolika je razlika bila u 3jci uzmedu Vipera i Havoca. Tada ce bit nesto korisniji,okretniji,bolji.
Nerf javelina po meni nepotreban, duple rakete su bile dobra ''pro'' fora i nije ih trebalo ukinuti.
Mali buff zraka, sa nerfanjem svega ostalog, baš me zanima kako će to sve ispasti sad.
Pornero i ostali piloti, daj javite kako vam se čini sad zračna borba i dali se da lakše igrati, tj. koliko je buff primjetan.
Za Javellin nisu trebali dirati damage, ali su trebali maknuti ispaljivanje dvije, jednu za drugom (iako je super zabavno kada gađaš, ali osjetno manje zabvno kada si meta)
Nerf javelina po meni nepotreban, duple rakete su bile dobra ''pro'' fora i nije ih trebalo ukinuti.
Mali buff zraka, sa nerfanjem svega ostalog, baš me zanima kako će to sve ispasti sad.
Pornero i ostali piloti, daj javite kako vam se čini sad zračna borba i dali se da lakše igrati, tj. koliko je buff primjetan.
Za Javellin nisu trebali dirati damage, ali su trebali maknuti ispaljivanje dvije, jednu za drugom (iako je super zabavno kada gađaš, ali osjetno manje zabvno kada si meta)
Ne bih se složio, niti ono kad su maknuli duplu raketu na srawu. To su ''skill'' fore i nije ih lako izvesti uvijek, treba vremena i ocijeniti dal stigneš to napraviti pa su trebali to ostaviti.
Kao da izbacuju te ''pro'' spike da nebi slučajno netko imao prednost ako je bolji igrač i umije ih napraviti...imho.
Blade Runner trenutno diže samo igrače u football manageru
I zivciram se isto kao u battlefieldu,znaci nije do igre nego do mene haha
tak je ,od kad su izbacili sve te pro spike ovi naši profići više nemaju od čega živjet i djeca su im gladna.
vratimo pro spike u battlefield!
sloboda skillerima!!
Nerf javelina po meni nepotreban, duple rakete su bile dobra ''pro'' fora i nije ih trebalo ukinuti.
Mali buff zraka, sa nerfanjem svega ostalog, baš me zanima kako će to sve ispasti sad.
Pornero i ostali piloti, daj javite kako vam se čini sad zračna borba i dali se da lakše igrati, tj. koliko je buff primjetan.
Za Javellin nisu trebali dirati damage, ali su trebali maknuti ispaljivanje dvije, jednu za drugom (iako je super zabavno kada gađaš, ali osjetno manje zabvno kada si meta)
Ne bih se složio, niti ono kad su maknuli duplu raketu na srawu. To su ''skill'' fore i nije ih lako izvesti uvijek, treba vremena i ocijeniti dal stigneš to napraviti pa su trebali to ostaviti.
Kao da izbacuju te ''pro'' spike da nebi slučajno netko imao prednost ako je bolji igrač i umije ih napraviti...imho.
Na otvorenim mapama (npr Paracel i gađanje Attack Boat) i ne treba neki skill...
To su maknuli i zbog nadolazećeg DLC-a.
Kako bi trebali balansirati Atack Boat? Ili mislite da je sada OK?
tak je ,od kad su izbacili sve te pro spike ovi naši profići više nemaju od čega živjet i djeca su im gladna.
vratimo pro spike u battlefield!
sloboda skillerima!!
Hvala što se sprdaš, nadam se da si shvatio što sam želio time reći. Nisu to pro spike, već sam pro stavio pod navodnike kao ono neke stvari koje ne znaju baš svi početnici u tom stilu.
Na otvorenim mapama (npr Paracel i gađanje Attack Boat) i ne treba neki skill...
To su maknuli i zbog nadolazećeg DLC-a.
Kako bi trebali balansirati Atack Boat? Ili mislite da je sada OK?
Kako to misliš? Pa ako je imalo jači attack boat nemaš ga šanse pogodit sa dva javelina ili srawa ono odjednom, ako se kreće, ili si milio na općenito attack boat gameplay?
Nerf javelina po meni nepotreban, duple rakete su bile dobra ''pro'' fora i nije ih trebalo ukinuti.
Mali buff zraka, sa nerfanjem svega ostalog, baš me zanima kako će to sve ispasti sad.
Pornero i ostali piloti, daj javite kako vam se čini sad zračna borba i dali se da lakše igrati, tj. koliko je buff primjetan.
Koliko se meni cini - oni se ne mogu odluciti sto je OP u igri a sto zele kopirati iz stvarnog zivota.
Prvo kazu da su pojacali Javelin na 34% ... Pa je op i smanje ga na 30% ... Pa pojacaju igle, pa smanje igle, pa dr*aju po utjecaju rakete na heli...
Realno je za ocekivati kad si u RL u scout heliju i spi*ka te igla/stinger/lockani javelin da ce te poslati zeni kuci u vrecici. I onda ovi iz dicea nabriju oruzje. Onda usljedi nevidjeni RAPE s tim oruzjem po svemu. Tada se svi ovi sto su fasovali skupe na forum i otpocnu zalopojke i naricanja. Onda dice popusta pod pritiskom javnosti i nerfa oruzja na jacinu fosilizirane banane. Onda ova izrejpana ekipa s razvaljenim anusima sjeda nazad u vozilima i rejpa svoje rejpiste (ne stockholmski nego diceovski sindrom - ak si op ovaj tjedan - iduci si mi bitch) ... Na kraju ce trebati 2 inzinjera s antitank perkom da disejblaju scout heli iz koje ga ce baja iskociti pa se mozes je*at a ne kill uhvatiti ...
Volim BF, igram ga jako, jako dugo ali ovo sto je pocelo u trojci i kulminiralo u cetvorci me raspizdyuje preko svake granice. Jel nije dovoljno sto su netcode sje*ali. Jel nije dosta sto mantle jede govna i sto igra ima probleme sa zvukom? BF4.exe has stopped working? Something went wrong? Ma kakvi, ajmo utjerati nasem fanbaseu do jaja i idemo mjenjati postavke oruzja ...
Pa jebe*u sunac, ja kad konfiguriram cisca za novog klijenta, ne idem od pocetka izmisljati access liste, syslog i tacacs servere, kriptografske mape itd ...
Uzmem postojecu konfiguraciju, maknem s nje ONO STO NE TREBA i ubacim ONO STO TREBA i znam da ce raditi.
Sto mulci nisu uzeli model s BF3, na njega nabacili nova oruzja i frostbyte i mir. Imali smo anti air rakete u BF3 kao i scout heli. Pa zna se koliko su te rakete damagea uzimale i kako je na njih heli reagirao? Zasto izmisljati fakin toplu vodu kad samo trebas odvrnuti slavinu?
I znate sto je najgore od svega ???
Kad dodjem kuci opet cu upaliti BF i igrati se kao da ne postoji sutra ...
Mrzim se :(
Ok, ja sam nakon dugo vremena neigranja BF-a (3) konačno instalirao BF4 i zaigrao ga. Začudo, nemam nikakvih problema sa zvukom, grafikom, kršenjem i slično.
Doduše, gađam lika pol sata, lik mene ubije i replay pokazuje da ima 100% healta iako je meni uredno pokazivalo da ga gađam. Odem iza ćoška 10 metara, ubije me lik koji me nema niti u vidokrugu već 2 sekunde jer sam otišao iza ćoška..ping 20
Jučer sa dva faking inženjera skidam helić, nemreš ga skinut jer ga popravljaju prije nego ga nas tri oštetimo dovoljno. Prije ubiješ nekog sa pištoljčićem nego sa faking MG-om na tenku. Zabijem se s motorom u kamenčić od 20 cm valjda i umrem...i tak
BF kao BF, uvijek nešto zase*u i uvijek ga igram
Pa jebe*u sunac, ja kad konfiguriram cisca za novog klijenta, ne idem od pocetka izmisljati access liste, syslog i tacacs servere, kriptografske mape itd ...
Uzmem postojecu konfiguraciju, maknem s nje ONO STO NE TREBA i ubacim ONO STO TREBA i znam da ce raditi.
Sto mulci nisu uzeli model s BF3, na njega nabacili nova oruzja i frostbyte i mir. Imali smo anti air rakete u BF3 kao i scout heli. Pa zna se koliko su te rakete damagea uzimale i kako je na njih heli reagirao? Zasto izmisljati fakin toplu vodu kad samo trebas odvrnuti slavinu?
I znate sto je najgore od svega ???
Kad dodjem kuci opet cu upaliti BF i igrati se kao da ne postoji sutra ...
Mrzim se :(
Preostaje samo pjesma (Let3):
ća ti je, ća ti je, ća ti je
niš mi ni, niš mi ni
svi me pitaju ća mi je
a ja im kroz pismu pričam
droga me je, droga me je zela
Edit - Replace - Find what: Droga; Replace with: Battlefield - Replace ALL
Rijetko tko je koristio Javeline prije buff-a i assignmenta za 20 "destroyed boats".
Po meni buff na 34% su trebali ostaviti ovaj double jav, onako, njega je bilo lakše napraviti nego double SRAW jer je bilo lakše napraviti novi lock.
Također je OK, što su maknuli naginjanje (prevrtanje) na stranu helija kada je pogođen (tenkom, iglom, čimegod), dovoljno je što svaki pogodak nekim od heatseekera (ručni ili iz vozila) i dalje napravi Rotor offline jer je to isto jako nezgodna stvar za pilota.
Dodatno, slažem se da to njihovo pojačavanje/oslabljivanje oružja/vozila stvarno nema nekog pretjeranog smisla jer su imali dobru osnovu sa BF3 nakon 2 godine istog. Osnovu koju su trebali nadograditi, a ne nanovo izmišljati toplu vodu. No, naravno, svjestan sam da je BF4 "svoja" igra i da smo manje više u njihovoj (ne)milosti što se tiče balansa (koji kako god bio posložen uvijek određenom postotku igrača neće odgovarati).
Ja bih to sredio da BF bude što realniji:
- Maknuo bih avione. Nema smisla da avion leti tako nisko. Za avione bih stavio Air superiority i da se samo fajtaju u zraku, to bi bio dlc.
- Jedan pogodak u helikopter, bilo kojom eksplozivnom napravom, bi uzrokovao rušenje helikoptera. Glupo je kako helikopteri "preživljavaju" direktne pogotke stingera, igle i sličnog.
- Pogodak u glavu bilo čime što nije pištolj bio bi headshot kill. 2 pogotka u trup, kill. 3 pogotka u ruke/noge, kill. Pogodak u trup i npr ruku kill.
- Pogodak pištoljem u glavu skinuo bi 75% zdravlja. U trup 40%, u udove 20%.
- Flash granade bi, osim zasljepljenja (i to vrijeme bih produžio) izazvao i pištanje u ušima.
- Pogodak bolt-action snajperom u prsa bi također bio kill.
- Na tenk bih dodao osobu zaduženu za punjenje cijevi. Drugim riječima, da tenk nema smisla ako nisu dvojica u njemu.+
- Assault klasa s prvom pomoći bi "popravljala" vojnika, nešto kao što inžinjeri rade s repair toolom.
-...
Rijetko tko je koristio Javeline prije buff-a i assignmenta za 20 "destroyed boats".
Po meni buff na 34% su trebali ostaviti ovaj double jav, onako, njega je bilo lakše napraviti nego double SRAW jer je bilo lakše napraviti novi lock.
Također je OK, što su maknuli naginjanje (prevrtanje) na stranu helija kada je pogođen (tenkom, iglom, čimegod), dovoljno je što svaki pogodak nekim od heatseekera (ručni ili iz vozila) i dalje napravi Rotor offline jer je to isto jako nezgodna stvar za pilota.
Dodatno, slažem se da to njihovo pojačavanje/oslabljivanje oružja/vozila stvarno nema nekog pretjeranog smisla jer su imali dobru osnovu sa BF3 nakon 2 godine istog. Osnovu koju su trebali nadograditi, a ne nanovo izmišljati toplu vodu. No, naravno, svjestan sam da je BF4 "svoja" igra i da smo manje više u njihovoj (ne)milosti što se tiče balansa (koji kako god bio posložen uvijek određenom postotku igrača neće odgovarati).
Ja sam lud za scout helijem ali me nervira kada me ekipa posteno izgadja i ja ne poginem. Isto tako kada umrem jer su me rasturili - poludim kada vidim da nitko od njih ni boda nije dobio nego pise killed in action. Po meni, 2 rakete u heli i mrtav si a s jednom mozes odsepati u sigurnost i probati ponovo cim se health vrati. Mozes se slepat s inzinjercima, tu se da malo podesavati ... jako ih koristim i sam cesto sarafim u heliju, ali ruku na srce - popravak bi mogao biti sporiji da budemo fer ... 2 inzinjera ga s disabled na 100% navuku za 20-ak sekundi ...
Kakva su razmišljanja i stavovi vezano za "Kill Cam ON" ili "Kill Cam OFF" na http://battlelog.battlefield.com/bf4/servers/show/pc/a45459cd-cf71-4624-ae72-543c415cee80/Croatian-53Team-March-Competition-2-CLASSIC-CONQUEST/ ?
i da ostavite Kill Cam na ON, igra je toliko u banani da bi svejedno krivo pokazivala ahahaha
Ja bih to sredio da BF bude što realniji:
- Maknuo bih avione. Nema smisla da avion leti tako nisko. Za avione bih stavio Air superiority i da se samo fajtaju u zraku, to bi bio dlc.
- Jedan pogodak u helikopter, bilo kojom eksplozivnom napravom, bi uzrokovao rušenje helikoptera. Glupo je kako helikopteri "preživljavaju" direktne pogotke stingera, igle i sličnog.
- Pogodak u glavu bilo čime što nije pištolj bio bi headshot kill. 2 pogotka u trup, kill. 3 pogotka u ruke/noge, kill. Pogodak u trup i npr ruku kill.
- Pogodak pištoljem u glavu skinuo bi 75% zdravlja. U trup 40%, u udove 20%.
- Flash granade bi, osim zasljepljenja (i to vrijeme bih produžio) izazvao i pištanje u ušima.
- Pogodak bolt-action snajperom u prsa bi također bio kill.
- Na tenk bih dodao osobu zaduženu za punjenje cijevi. Drugim riječima, da tenk nema smisla ako nisu dvojica u njemu.+
- Assault klasa s prvom pomoći bi "popravljala" vojnika, nešto kao što inžinjeri rade s repair toolom.
-...
Ako bi heli pao od jedne rakete onda bi trebalo i heli napraviti realnijim.
Al nebi bili zabavno da heli s 5km razvaljuje mapu.

Bit će balans negdje na 4om dlcu,dotad će natrpati još više oružja i gadgeta.jeli potrebno toliko verzija 320ki,airburstova,oružja koja ntko ne koristi.Tow na heliju,ma baš netko to koristi.
Ja bih to sredio da BF bude što realniji:
- Maknuo bih avione. Nema smisla da avion leti tako nisko. Za avione bih stavio Air superiority i da se samo fajtaju u zraku, to bi bio dlc.
- Jedan pogodak u helikopter, bilo kojom eksplozivnom napravom, bi uzrokovao rušenje helikoptera. Glupo je kako helikopteri "preživljavaju" direktne pogotke stingera, igle i sličnog.
- Pogodak u glavu bilo čime što nije pištolj bio bi headshot kill. 2 pogotka u trup, kill. 3 pogotka u ruke/noge, kill. Pogodak u trup i npr ruku kill.
- Pogodak pištoljem u glavu skinuo bi 75% zdravlja. U trup 40%, u udove 20%.
- Flash granade bi, osim zasljepljenja (i to vrijeme bih produžio) izazvao i pištanje u ušima.
- Pogodak bolt-action snajperom u prsa bi također bio kill.
- Na tenk bih dodao osobu zaduženu za punjenje cijevi. Drugim riječima, da tenk nema smisla ako nisu dvojica u njemu.+
- Assault klasa s prvom pomoći bi "popravljala" vojnika, nešto kao što inžinjeri rade s repair toolom.
-...
Briješ a?
Ja bih to sredio da BF bude što realniji:
- Maknuo bih avione. Nema smisla da avion leti tako nisko. Za avione bih stavio Air superiority i da se samo fajtaju u zraku, to bi bio dlc.
- Jedan pogodak u helikopter, bilo kojom eksplozivnom napravom, bi uzrokovao rušenje helikoptera. Glupo je kako helikopteri "preživljavaju" direktne pogotke stingera, igle i sličnog.
- Pogodak u glavu bilo čime što nije pištolj bio bi headshot kill. 2 pogotka u trup, kill. 3 pogotka u ruke/noge, kill. Pogodak u trup i npr ruku kill.
- Pogodak pištoljem u glavu skinuo bi 75% zdravlja. U trup 40%, u udove 20%.
- Flash granade bi, osim zasljepljenja (i to vrijeme bih produžio) izazvao i pištanje u ušima.
- Pogodak bolt-action snajperom u prsa bi također bio kill.
- Na tenk bih dodao osobu zaduženu za punjenje cijevi. Drugim riječima, da tenk nema smisla ako nisu dvojica u njemu.+
- Assault klasa s prvom pomoći bi "popravljala" vojnika, nešto kao što inžinjeri rade s repair toolom.
-...
Jesi probao igrati hardcore mod?
Dobro je sinoc bilo na 53-ojci. Kumasinu i meni se omilili cyber i dama u pokusaju zauzimanja D zastave :)
Killcam definitivno nema smisla s trenutnim stanjem stvari ali mozda bi fast vehicle respawn bio zanimljiv ...
Ne sjecam se toga.
Sad sam pogledao, vidim da sam tu rundu bio treci u timu.
Izgleda da je kcer igrala tu rundu.
Ja bih to sredio da BF bude što realniji:
-
- Pogodak bolt-action snajperom u prsa bi također bio kill.
-
Kako bi onda riješio sniper-kampere?
Ja bih to sredio da BF bude što realniji:
-
- Pogodak bolt-action snajperom u prsa bi također bio kill.
-
Kako bi onda riješio sniper-kampere?
pogledom
Kad već govorimo o tome ja mislim da su sačmarice oduvijek bile preslabe u BF serijalu(ako ne koriste slug)
Pump action vs bilo što iznad 700 RPM gubi na svim udaljenostima osim ako ti je ispred nosa i to ako ga dobro pogodiš(sa svim zrnima).
Ako ih je slučajno dvoje možeš sjesti i plakati ili ako su na više od 10-15m tebi treba dva pogotka,a za to vrijeme si već mrtav.
Kad već govorimo o tome ja mislim da su sačmarice oduvijek bile preslabe u BF serijalu(ako ne koriste slug)
Pump action vs bilo što iznad 700 RPM gubi na svim udaljenostima osim ako ti je ispred nosa i to ako ga dobro pogodiš(sa svim zrnima).
Ako ih je slučajno dvoje možeš sjesti i plakati ili ako su na više od 10-15m tebi treba dva pogotka,a za to vrijeme si već mrtav.
A jbg, zato je ovo video igra a ne vojni simulator. Svi bi furali shotgune da gadjaju na 50m.
Kad već govorimo o tome ja mislim da su sačmarice oduvijek bile preslabe u BF serijalu(ako ne koriste slug)
Pump action vs bilo što iznad 700 RPM gubi na svim udaljenostima osim ako ti je ispred nosa i to ako ga dobro pogodiš(sa svim zrnima).
Ako ih je slučajno dvoje možeš sjesti i plakati ili ako su na više od 10-15m tebi treba dva pogotka,a za to vrijeme si već mrtav.
A jbg, zato je ovo video igra a ne vojni simulator. Svi bi furali shotgune da gadjaju na 50m.
da je shotgun pravi ne bi ti napravio ništa na pancirki, jedino da te spraši u glavu.