Kad dobivaš milijun hitmarkera a lik se okrene i ubije te bez beda to je do laga
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
ma hit detectio je za onu stvar, ja imam jedan video snimljen ali mi se neda upodati, gdje se tocno vidi jer sam gledao u slow motionu. uglavnom: pucao sam u lika sa 6 metara iza leda sa m16a3 i on nepada i gledam ja slowmotion replay i imam sta i vidjeti, dobio sam 6 hit markera ali covjek nije pao nego sam dobio kill assist 42. u normalnim uvjetima ako je damage puske 24 znaci on bi od 5 hitmarkera morao pasti a sada zasto ovaj nije pao pitaj boga, i to ne samo on nego mi se to stalno desava, a sada dali je do moje lose internet veze ili do dice to nemam pojma ali vec polako frustrira.
A ovo sto kazewte da liku ostane 100 posto to vam je izbagiran kill cam jer pogledajte mu onasj status bar na kill camu, tamo ce vam biti na 50 posto mozda a gore ce ipak pisati 100 posto.
Angels 'n' Rockets
Igralo se BF:BC2 tamo jako puno, uredne postavke i ekipa
OK, nema potrebe za suptilnim vrijedjanjem :)))
Ok, reci ces da nisi ni pomislio na nesto takvo, al je ocito :)
Pa igram ja TDM i SDM i zabavan je.
Ali u recimo Conquestu imas i djelove mapa na kojima to mozes radili ali + vozila + timska igra.
Mene je samo zanimalo zasto ljudi koji igraju samo npr TDM ne vole ostale modove.
Dosadno? Prevelike mape i premalo akcije? Losi su u vozilima pa ih vise ne mogu smisliti? Ne mogu se koncentrirati na borbu prsa o prsa ako oko njih lete helici i avioni?
A i ako netko vec igra samo TDM, zasto ne odabere COD? Jer BF3 ima lijepsu grafiku?
U neku ruku si sam odgovorio na svoje pitanje.
Znam i ja odigrat CQ i nać neka mjesta di mogu dočekat ih na "svom terenu", recimo C ili okolo D na Caspianu (large) ali dosta puta bude dosadno na CQ za prašinara pa zato ih izbjegavam.
Neznam, kad ubijem nekog s helikopterom ili tenkom... nemam isti osjećaj ko kad pokosim dvojicu, trojicu kampera koje sam upravo flankao :).
Pokušao sam sa vozilima igrat, nije neka nauka znam malo sa helikopterom ali mi se neda nikako, jednostavno mi nije zabavno.
opet ti s usporedbama ^^, di COD i BF3 DM mod, nebo i zemlja mada na prvu ruku ne izgleda tako, ne sviđami se di netko kampa, nema problema srušim čitavu kuću mu na glavu.:)
Još osjećaj "težine" puški u BFu je ne zamjenjiv.
Igrač ima težinu, ne leti po terenu, skakuće i pravi 360 okrete sa HS (bez aimbota) :)
ma hit detectio je za onu stvar, ja imam jedan video snimljen ali mi se neda upodati, gdje se tocno vidi jer sam gledao u slow motionu.
...
dobio sam 6 hit markera
...
Ako si dobio hit markere onda je hit detection savrsen.
Kao sto gringo kaze, onda je vjerojatno do laga.
ma samo da poprave hit detection i hit delay ,sve ostalo mogu progutat
Sto se tice hit detectiona, dosta ljudi kao primjer da nije idpravan daje ovo:
"Gadjam nekog, iscrtavaju se krizici da ga pogadjam, on me ubije i ispise mi da mu je health na 100%!?"
Ako se iscrtavaju krizici znaci da hit detection radi kako treba.
A sad, to sto je on i dalje na 100%, to je ocito nekakva druga greska.
A sto se tice bas pravog hit detectiona, kako mozes biti siguran da ne radi, posto svako oruzje ima nekakav spread koji ti ne vidis kad pucas?
sad da ja tebi objasnim...pošto ja neznam jel igraš ovu igru ili si slijep.bez uvrede al ajmo ovako sa laganim burstom puška m16a3 na close ili mid range ima spread??mislim ima ali koliki??minimalni.ok,i kad ja pogodim tipa na cca 30 m znači laganim burstom,vidi se da sam ga pogodio par puta,on se okrene i spraši mi head nevažno,ja umrem bla bla frajer ima 100% healtha,to nije kriv hit detection?!?!detection ti je na prijevodu sa engleskog šta??detekcija iliti pronalaženje iliti otkrivanje.hit je udarac,pogodat itd. kad spojiš dva sa dva šta to znači?? aha to ne znači da sam ga pogodio,nego metak nije pronašao metu,makar je meni "našao" hit,a njemu ga nije registrirao.pa šta to nije "pravi" hit detection?? hit delay.ajmo ponovo.hit je udarac,pogodak itd. ok, delay je u ovom smislu zastoj ,odgoditi, kašnjenje,zadrška itd bla bla,znači ajmo ponovno,na pola metra sam od kuta zida,ti si mi pod kutom od 90 stupnjeva ja se sakrijem iza zida u vrijeme kad me tvoj jedan metak pogodio u nogu ili tijelo,uzeo mi 25 posto heltha ja odem iza istog tog zida još 5 metara i nema boga da si me vidio,a kamoli mogao pogodit (s time da pričamo ovdje o zidu kroz koje nemože proći metak) i ja padnem pokošen nakon tih 5 metara koliko sam se sakrio iza tog istog zida,šta je to onda po tebi?? evo ako sam išta krivo objasnio ispravi me,možda i griješim u ovom slučaju ali mene takve stvari u ovoj igri probijaju.nije da mi se to konstantno dešava ali svako malo da ,a tu je i objašnjenje kako je neno "gađao kroz zidove" lol.
i nemojte mi pričat o lagu u ovim mojim slučajevima jer je ping 40,a fps 80-ak.
i nemojte mi pričat o lagu u ovim mojim slučajevima jer je ping 40,a fps 80-ak.
Štos je u tome da nije bitan tvoj ping nego protivnikov.
Ova igra radi na čudnom principu... nagrađuje ljude s lošom vezom, tj. lošim pingom.
A ti se sa 1000 FPS-a i pingom 1 možeš slikat.
Zapravo šou počinje kada imaš "jednog" na serveru sa pingom oko 200 ili više ms.
Server pokušava kompenzirati SVIMA razliku u pingu i onda se svima počinju događati "sumnjive smrti". Čak i kad je podjednak ping ima sumnjivih situacija, ali ne toliko.
Zapravo, svatko od nas na serveru igra i vidi svoju igru.
Npr. pogotci iza zida - testirali smo tako da je čovjek pretrčavao cestu, i gađali ga tek kad je došao do ruba zida. Kaže, njega pogodilo kad je već bio 5m iza zida. A nas 5-6 na serveru sa razlikom u pingu od maksimalno 10ms.
Meni zna nekih dana ići do ekstrema da napucam čovjeka i počinje rag-doll animacija padanja tijela (ne prone, znam razliku), ja prestanem pucat, a on se iz padanja kao digne i one-shotta me. Pripisujem to lošem mrežnom kodu i HR internetu, šta ću...
Client side hit detection. Dosta čudna stvar, čitao sam da je i glavni razlog kad te metak pogodi iza ugla.
Na ea forumima dosta ljudi pišu o tome. Uglavnom potpuni promašaj je što su to stavili. Lakše se i cheatovi rade zbog toga.
sad da ja tebi objasnim...pošto ja neznam jel igraš ovu igru ili si slijep.
Uuuuu :)
Svaka druga poruka ti je ovakva. Daj malo laganije, to je samo igra. Osim ako imas jako malo godina, onda se ja ispricava sto te nisam shvatio :)
I malo velikih slova na pocetku recenice, pa novi red, pa interpunkcijski znakovi, pa razmaci izmedju recenia. Pogledaj kak ti izgleda poruka ;)
Meni se to ne dogadja.
Ne dogadja se ni onome koji se okrenuo i ubio te.
Ja nemam objasnjenje, tako da me ne moras ispitivati.
Pretpostavljam da je kriv client side hit detection. Ne znam kakav je kod igre, al mozda je tvoj komp priznao pogotke, al server nije?
To sam za da se mora izmjeniti, definitivno.
(Nisi napisao dal su ti se iscrtavali krizici kad si "pogadjao". )
P.S. Evo, kasnim. Decki iznad mene su lijepo objasnili.
i nemojte mi pričat o lagu u ovim mojim slučajevima jer je ping 40,a fps 80-ak.
Štos je u tome da nije bitan tvoj ping nego protivnikov.
Ova igra radi na čudnom principu... nagrađuje ljude s lošom vezom, tj. lošim pingom.
A ti se sa 1000 FPS-a i pingom 1 možeš slikat.
Ja sam to sebi ovako objasnio (možda sam u krivu). Ako imamo client side detection znači da (bukvalno) tvoj komp registrira pogodak i šalje taj podatak. E sad ako dođe do "smetnji" i gubljenja paketa prilikom slanja (uploada) taj podatak ne stigne gdje bi trebao i tako ti vidiš hit marker ali on nije registriran. Znači ekipa koja ima optiku i veze sa kvalitetnim uploadom bi trebala imati prednost.
Ja sam to sebi ovako objasnio (možda sam u krivu). Ako imamo client side detection znači da (bukvalno) tvoj komp registrira pogodak i šalje taj podatak. E sad ako dođe do "smetnji" i gubljenja paketa prilikom slanja (uploada) taj podatak ne stigne gdje bi trebao i tako ti vidiš hit marker ali on nije registriran. Znači ekipa koja ima optiku i veze sa kvalitetnim uploadom bi trebala imati prednost.
E, nesto takvo!
Ili jos gore, ako sve stigne, a server prema necem odlucuje dal ce priznat ili ne... i eto ti problema :)
Gdje kupit cd key za igru ? i koliko košta?
i nemojte mi pričat o lagu u ovim mojim slučajevima jer je ping 40,a fps 80-ak.
Štos je u tome da nije bitan tvoj ping nego protivnikov.
Ova igra radi na čudnom principu... nagrađuje ljude s lošom vezom, tj. lošim pingom.
A ti se sa 1000 FPS-a i pingom 1 možeš slikat.
Ja sam to sebi ovako objasnio (možda sam u krivu). Ako imamo client side detection znači da (bukvalno) tvoj komp registrira pogodak i šalje taj podatak. E sad ako dođe do "smetnji" i gubljenja paketa prilikom slanja (uploada) taj podatak ne stigne gdje bi trebao i tako ti vidiš hit marker ali on nije registriran. Znači ekipa koja ima optiku i veze sa kvalitetnim uploadom bi trebala imati prednost.
Ima nešto u tome - gledam ovu US ekipu i švede, npr, koji rade live streamove. Nemaju neki bolji aim od većine nas, ali njima ekipa padne bar s jednim burstom manje (ako geldamo neke medium udaljenosti).
A opet ima dana da mi čudno da mi svi padaju nakon 2 bursta - ali ovisi očito i o serveru, ekipi na serveru, server provideru...
JE sad ako dođe do "smetnji" i gubljenja paketa prilikom slanja (uploada) taj podatak ne stigne gdje bi trebao i tako ti vidiš hit marker ali on nije registriran. Znači ekipa koja ima optiku i veze sa kvalitetnim uploadom bi trebala imati prednost.
Prvi dio tvoje rečenice totalno opovrgava drugi :P
Ne bih ulazio u tehničku stranu problema pošto se ne kužim u to.
Jedino znam da je netko s lošom vezom i velikim pingom uvijek u prednosti nadamnom i da je takve likove u principu vrlo teško ubiti.
Imam x slučajeva kad dođem likovima iza leđa i rokam ga s par metara, on se prvo trzne, počne se okretati da vidi otkud se to puca po njemu pa kad me uoči opali - krajnji rezultat: ja mrtav, njemu ostalo 50 i više % healtha :(
gle kad već cijepidlačiš oko moje gramatike materinog jezika, dj koji ti je to slovo?? ako znaš o čemu pričam onda me shvaćaš bez zareza,velikih, malih slova i novih redaka.nikog ne napadam,omalovažavam ili nešto treće,pokušavam pomoći razjasniti nerazjašnjeno.
Ima nešto u tome - gledam ovu US ekipu i švede, npr, koji rade live streamove. Nemaju neki bolji aim od većine nas, ali njima ekipa padne bar s jednim burstom manje (ako geldamo neke medium udaljenosti).
A opet ima dana da mi čudno da mi svi padaju nakon 2 bursta - ali ovisi očito i o serveru, ekipi na serveru, server provideru...
Ja sam pred neki dan na BCHR forumu napisao jedan tekst baš o tome što ti govoriš.
Jedan dan ne možeš ubit nikoga, drugi dan kako god opališ ubijaš.
To me nervira jako, pogotovo zbog warova.
Prvi dio tvoje rečenice totalno opovrgava drugi :P
Ne bih ulazio u tehničku stranu problema pošto se ne kužim u to.
Jedino znam da je netko s lošom vezom i velikim pingom uvijek u prednosti nadamnom i da je takve likove u principu vrlo teško ubiti.
Imam x slučajeva kad dođem likovima iza leđa i rokam ga s par metara, on se prvo trzne, počne se okretati da vidi otkud se to puca po njemu pa kad me uoči opali - krajnji rezultat: ja mrtav, njemu ostalo 50 i više % healtha :(
Ja mislim da si se ti jednostavno uhvatio nečeg svojeg i odbijaš shvatiti o čemu se piše. Sve ti je lijepo objašnjeno i po više puta i onda još napadaš ljude.
gle kad već cijepidlačiš oko moje gramatike materinog jezika, dj koji ti je to slovo?? ako znaš o čemu pričam onda me shvaćaš bez zareza,velikih, malih slova i novih redaka.nikog ne napadam,omalovažavam ili nešto treće,pokušavam pomoći razjasniti nerazjašnjeno.
Nije on prigovorio zbog nepismenosti, jer si očito pismen.
Što je meni vrlo bitno, razlikuješ "Č" i "Ć" :P
Ali, malo preglednije kad bi pisao, ne bi škodilo.
Tu i tamo opališ novi red, pokoji zarez i točku i sjedi 5 :P
Ja mislim da si se ti jednostavno uhvatio nečeg svojeg i odbijaš shvatiti o čemu se piše. Sve ti je lijepo objašnjeno i po više puta i onda još napadaš ljude.
Prvo - ne napadam nikoga nego diskutiram. Zato sam se i registrirao na forum da mogu diskutirati o stvarima koje me zanimaju.
Drugo - normalno da sam se uhvatio kad me to jako nervira.
Treće - nitko ne zna u čemu je točno problem tako da svatko ima svoju teoriju. Kad bi se problem znao, onda bi valjda bilo i lijeka protiv njega.
Četvrto - na BCHR forumu sam pokrenuo ovu tem baš iz razloga da zajedno pokušamo, svatko svojom teorijom, dokučiti što bi mogao biti problem.
JE sad ako dođe do "smetnji" i gubljenja paketa prilikom slanja (uploada) taj podatak ne stigne gdje bi trebao i tako ti vidiš hit marker ali on nije registriran. Znači ekipa koja ima optiku i veze sa kvalitetnim uploadom bi trebala imati prednost.
Prvi dio tvoje rečenice totalno opovrgava drugi :P
Ne bih ulazio u tehničku stranu problema pošto se ne kužim u to.
Jedino znam da je netko s lošom vezom i velikim pingom uvijek u prednosti nadamnom i da je takve likove u principu vrlo teško ubiti.
Imam x slučajeva kad dođem likovima iza leđa i rokam ga s par metara, on se prvo trzne, počne se okretati da vidi otkud se to puca po njemu pa kad me uoči opali - krajnji rezultat: ja mrtav, njemu ostalo 50 i više % healtha :(
Napisah da sam možda u krivu, ali da probam objasniti još jednom. Imaš optičku vezu i ADSL vezu. Ping prema serveru ti je recimo 30 ms (na obje). Upload isti i download isti. Na optičkoj veze će biti puno manjeg gubitka paketa nego na ADSL-u pa će samim time i više "hit markera" biti registrirano na serveru - na to sam mislio
Ja mislim da si se ti jednostavno uhvatio nečeg svojeg i odbijaš shvatiti o čemu se piše. Sve ti je lijepo objašnjeno i po više puta i onda još napadaš ljude.
Prvo - ne napadam nikoga nego diskutiram. Zato sam se i registrirao na forum da mogu diskutirati o stvarima koje me zanimaju.
E sorry nisam mislio na tebe za napadanje. Citati na sve strane pa mi se pomiješalo :)
Ali i dalje stojim da ti je sve objašnjeno oko client side detectiona. Na stranu ova tema priča se o tome još od bete.
Ako netko nije neka se obavezno preplati na ovu legendu pratim ga i tip je jednostavno unikat,obavezno poslusati najnovije!
Napisah da sam možda u krivu, ali da probam objasniti još jednom. Imaš optičku vezu i ADSL vezu. Ping prema serveru ti je recimo 30 ms (na obje). Upload isti i download isti. Na optičkoj veze će biti puno manjeg gubitka paketa nego na ADSL-u pa će samim time i više "hit markera" biti registrirano na serveru - na to sam mislio
Iako se ne kužim u tehnikalije, vidim da ta teorija ima smisla.
Jedino što u praksi to nije tako, makar se tako pokazalo iz mog iskustva.
E sorry nisam mislio na tebe za napadanje. Citati na sve strane pa mi se pomiješalo :)
Ali i dalje stojim da ti je sve objašnjeno oko client side detectiona. Na stranu ova tema priča se o tome još od bete.
Nema frke :)
Što se client side detectiona tiče, s tim sam donekle upoznat.
Mene muči jedna stvar koja je misterij za mnoge.
Zašto jedan dan sve ide k'o po loju, ubijanje bez problema, itd.?
Dok drugog dana ne možeš ubit nikoga, čak i na istom serveru na kojem si prošli dan rasturao?
E sorry nisam mislio na tebe za napadanje. Citati na sve strane pa mi se pomiješalo :)
Ali i dalje stojim da ti je sve objašnjeno oko client side detectiona. Na stranu ova tema priča se o tome još od bete.
Nema frke :)
Što se client side detectiona tiče, s tim sam donekle upoznat.
Mene muči jedna stvar koja je misterij za mnoge.
Zašto jedan dan sve ide k'o po loju, ubijanje bez problema, itd.?
Dok drugog dana ne možeš ubit nikoga, čak i na istom serveru na kojem si prošli dan rasturao?
nije svaki dan isti, da je bilo bi nam dosadno :)
pitao sam stranicu prije gdje mogu kupiti cd key i koliko para ako netko moze odgovorit.. jer upravo vadim kreditnu iz novcanika :=
@toxic: eplati.com, g2play.net, origin.com (hehe)
Evo, članak kako radi hit reg u FPS-ovima, pogotovo priča o BF3:
http://immersedcode.org/2011/12/16/how-a-shooter-shoots/
A zašto jedan dan radi dobro, zašto ne, ki bi ga zna... Nije ni moja žena svaki dan iste volje.
Hm... Dosta zanimljivih postova oko igre o kojoj smo postali ovisni. Da, ovisni, jer kako drugačije objasniti ovakvo pjenjenje ili ljutnju.
Šta hoću reći. Ljudi, ova igra je super da "superije" ne može biti. Toliko je dobra da smo ispisali 34000 postova vezano za nju. J*b* ga, pričate kao da je vrlo jednostavno nešto napraviti od toga što tražite. Naravo, pao sam mrtav milion puta iza zida, a ćurio sam sec prije preko zida, ali isto tako vjerujem da je bilo i tipu kojeg sam ja ubio milion puta tako da smo 1-1 :)
Nema šanse nikakve da naprave idealan hit detection iz prostog razloga što na serveru igra čovjek iz Finske, Njemačke, Italije, Austrije, Hrvatske, BiH, Srbije, a da ne spominjem kad se pojavi Samoanac, Tajlanđanin, Japanac na serveru u Njemačkoj. Pa treba to igra izbalansirat. Kako bi vi? Ajmo konstruktivne prijedloge dajte pa da šaljemo DICE-u.
Nekidan smo igrali na nekom serveru gdje su trojica tipova imali ping 1ms (neki klan... valjda ima je server u kuhinji, a oni u sobi se spojili u LAN ). Ubili su nas ko male mačiće. Meni ping 55, ni ne vidim ga a padam mrtav. Eto, nisam neki vele stručnjak oko programiranja, ili igranja multiplayer igara, ali vidim da ko ima manji ping, bolje ubija. Kako to igra balansira? Da li uravnotežava delay između igrača? Ili petodeseto...., ne znam, ali mi je sveukupno odlično urađeno.
Nadam se da niko neće imati ništa protiv mog pravopisa te da će i najvatreniji ovisnici se složiti sa mnom kada kažem da je ovo droga modernog zaposlenog čovjeka, studenta, radnika, poljoprivrednika, te zaštitara i medicinskih sestara.
Eto... idite uživajte u dnevnoj dozi, a ja ću vam se priključiti nakon posla, i prije nego izađem vani da popijem koju pivu. Enjoy...!!!
Što se client side detectiona tiče, s tim sam donekle upoznat.
Mene muči jedna stvar koja je misterij za mnoge.
Zašto jedan dan sve ide k'o po loju, ubijanje bez problema, itd.?
Dok drugog dana ne možeš ubit nikoga, čak i na istom serveru na kojem si prošli dan rasturao?
Meni isto to :))))