- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
ahahah, dobro sam se nasmijao!!!!
Hvala!
Uh što ću sada :( ,ma snači ću se.
jesi pokuso na integrisanoj?
Ne znam što znači integrisana .
Ne znam što znači integrisana .
integrirana
Hm ,dobro , znate ja sam vam totalni početnik i ne kužim se baš u te sve stvari u vezi grafičkih i slično,pa mi to ništa ne znači. :(
Hm ,dobro , znate ja sam vam totalni početnik i ne kužim se baš u te sve stvari u vezi grafičkih i slično,pa mi to ništa ne znači. :(
ta tvoja 2600 je stara sigurno 3 g i zastarjeli je hardware za igrati bf3 a i integirana grafička ti je još slabija da te ne buni ovaj pametnjaković gore.
pošto si novi idi u svoj profil i popuni rubriku moj pc ako znaš imena komponenti.
edit imaš hvala na mom postu...vrijeme je darivanja...
Hvala !
Evo idem odmah popuniti.
Pozdrav svima !
POMOC MOLIM !!! Odlucila sam sina za Bozic iznenadit igiricom Battlefield3, uuu... kako je bio sretan kada je vidio ...naravno ide on odmah isprobati... i eto ga za kratko vrijeme i kaze: nemogu igrati.. nemam memorije .
... ?????... naravno pojma nisam imala o cemu prica...
google, pa citaj vamo tamo i uglavnom fale nam ti RAM-ovi (i ko zna sto jos ??).
Imamo - Platform - Windows XP, Version 2009, CPU MARKER - Intel (R), Pentium(R) 4CPU, 3.00 GHZ, Installed Memory 3.01 GHZ, 1,50 GB of RAM
Sta moramo kupiti i gdje ??
Pozdrav svima !
POMOC MOLIM !!! Odlucila sam sina za Bozic iznenadit igiricom Battlefield3, uuu... kako je bio sretan kada je vidio ...naravno ide on odmah isprobati... i eto ga za kratko vrijeme i kaze: nemogu igrati.. nemam memorije .
google, pa citaj vamo tamo i uglavnom fale nam ti RAM-ovi (i ko zna sto jos ??).
Imamo - Platform - Windows XP, Version 2009, CPU MARKER - Intel (R), Pentium(R) 4CPU, 3.00 GHZ, Installed Memory 3.01 GHZ, 1,50 GB of RAM
Uf, slab je to kompjuter, dosta češ ti morati promjeniti da BF na tome proradi.
Koja je grafička unutra?