Age of Conan - Hyborian Adventures

poruka: 1.661
|
čitano: 240.369
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
17 godina
neaktivan
offline
RE: Age of Conan - Hyborian Adventures
hUntEr kaže...

Mislim kupiti igru ali me zanima pošto nemam flat kolko igra troši prometa (download i upload) u 1 satu.Ako neko ko igra i ima neki program za mjerenje prometa pa da veli prosjek po satu bil bi jako zahvalan.

 10 MB/sat
Faerdhur kaže...

@Naxeem

 

Svaka čast za trud, thnx a load!

 

A sad ajde, prijatelju, odi na ovaj moj post i uzmi vremena da pročitaš to mišljenje sa YouGamers (AoC verdict: "Major disappointment"). Ali shvati lika i njegovo iskustvo, budi realan.

 

Pa te molim da mi onda pojasniš kako to da taj lik tamo vidi neke stvari, a ti ih baš i ne spominješ - grozna ekonomija, loše izvedene instance, glitchevi, bugovi, craftanje, UI, quest log, itd. (zanimljiva mi je njegova procjena kako je AoC polovična beta upakirana u box i puštena u prodaju, bez nade da se neke temeljne stvari ispeglaju).

 

Sve je lijepo odradio iz dva dijela dok je igrao do high-lvl, kao ti, a nije bio samo u Tortage kao većina prvih web recenzija.

 

Nemoj uzeti ništa osobno, samo mi daj svoj osvrt i na njegov tekst i na igru nakon što pročitaš to.

 

Hvala.

 

 

 

Hehe. Gospodin s YG-a zapravo pretjeruje. Ne znam iz kojeg razloga, ali valjda da i si podignuo rejting. Pročitao sam sada recenziju i mogu reći da je 100% u pravu za navode, ali mu interpretacija "šteka".
Mnoge stvari o kojima govori prilično su marginalne ili (slučajno ili namjerno) krivo protumačene.
Idemo redom:
1. Performanse: većina problema s performansama nije krivnja Funcoma ili Conana samog, već grafičkih drivera. Igre se većinu vremena razvijaju na softverskim rendererima tj. emulatorima kartica koji su savršeni prikaz mogućnosit hardvera, ali za razliku od stvarnog hardvera, nemaju bugove. Zato se zovu 'referentni rendereri'. - Izlaskom igre u neki viši stadij razvoja dolazi se do razvoja na stvarnom hardveru i tu počinju optimizacije. Vjerojatno si igrajući igru vidio logo "nVidia, the way it's meant to be played". Radi se o programu nVidie koja plaća ogromne svote razvojnim timovima kako bi se u razdoblju optimizacije, igre optimizirale baš za njihove kartice i time izdigle iznad konkurencije. Čak ni kroz takav program igra ne radi super na svim verzijama i kombinacijama nVidijinog hardvera, pa možeš zamisliti kakve probleme imaju vlasnici ATi-a. Jako velikih s Conanom imaju vlasnici ATi kartica i zbog činjenice da driveri igru uopće ne kuže, pa kartice rade od nikako do slabo. Sve to nije direktnom krivnjom Funcoma, već stanja na tržištu i poslovne politike proizvođača kartica. S vremenom će se ti problemi riješiti.
"I guess if you consider basic offloading of non-graphics related code to the second core as "multi-core support", Age of Conan delivers that." - i ova rečenica dokazuje da se gospodin baš i ne kuži u to kako rade računala,  a posebno ne igre. Naime, upravo slabo opterećenje procesora na nekim mašinama uzrokovano je problemima s grafikom, a osim grafike ova igra i nema previe toga za računati. Od računala do računala problem je manje ili više izražen. Sami CPU je ionako overkill za igre, pogotovo multi-core. Ono što guta CPU je zapravo grafička kartica, a ako imaš zbugirane drivere grafičke kartice, zbugiran ti je i CPU load iste te kartice. Kužiš?:)

DirectX 10 izbačen je iz jednog vrlo specifičnog razloga. Da su ga ostavili, igra bi dobila udarac maljem u čelo. Trenutna generacija DirectX10 kartica jednostavno je neupotrebljiva za DirectX 10; pogledaj Crysis koji je u DirectX 10 modu jedva igriv, a koristi ga minimalno.
Assasin's Creed je izdao DirectX10 podršku koja je radila dobro isključivo na ATi karticama jer su zapravo ATi kartice naprednije i daleko bolje arhitekture od nVidije (10.1 čak npr.). Igra je u DX10 modu doslovno bila 20% brža i ljepša.
Kako je na nVidia karticama u DX10 modu Assasin's Creed imao gadne probleme, u patchu 1.1 je povučen i isključen iz igre s izlikom "dok se ne popravi" - k'o fol, a zapravo dok nVidia ne izda novu seriju kartica i nove drivere. Jer čemu povlačiti podršku za nešto što zapravo radi odlično, brže i bolje?:)
Obrati pažnju na činjenicu da Conana sponzorira nVidia preko "The way it's meant to be played", pa će ti postati jasno kakva je prljava rabota u pitanju i zašto je DirectX 10 "do ljeta" nedostupan u Conanu.
:)
Sada bi situacija s Conanom vjerojatno bila ista kao s Assasin's Creedom, a nakon sponzorstva nVidia jednostavno ne smije sebi dopustiti da im se dogodi novi Creed barem prije nego izdaju novu liniju GT2xx (kroz par dana) :)

2. S opisom gejmpleja se ne slažem iako ima neke dobre misli. Osobno nije baš igrao Conana koliko vidim, što i priznaje. Problemi s umiranjem i teleportom, te respawn rejt marginalna su stvar (već riješena btw), a maleni death penalty je zapravo dobra stvar jer ne onesposobi igrača u potpunosti i ne dozvoljava corpse camping. Također, penalties od smrti se stackaju, pa ako baš navalite umirati, itekako utječu na dmg/defense. Tipove servera neću komentirati. Svatko ima izbor i veći nego u drugim igrama, pa njegov rant o tome ne prihvaćam. Ako mu se ne sviđa FFA PvP neka rola drugi server.

3. O problemima s questanjem sam sve rekao, kao što sam rekao i o tome da je Conan ipak samo MMO i da se "ubij 10 koza" ne može izbjeći. Kao što on potvrđuje što sam rekao:
"I must admit that the actual quest storylines are mostly very well written, especially as it must get hard to think of new ways to explain why you should go out and massacre the local wildlife after the first hundred quests or so, but deep down it's all very familiar."
Nadalje, "NPCs even speak with proper voiceovers, but that fun is over by level 20 as the development resources allowed such immersion-enhancing perks only for the initial newbie area of Tortage. After that, only the NPCs involved in your destiny quest line utter any words - rest of the world is mute." -  u drugim MMO-ima svi su "mutavi", pa je smiješno da se žali na nešto takvo. Da su stavili voice na sve, igra nebi bila velika 25 nego 55GB.
Što se dizajna zona tiče, da, neke su namjerno dizajnirane linearno i to ima svoju svrhu, kao što su i neke zone u WoW-u dizajnirane jednako tako linearno.

4. Endgame još ne poznajem, ali od nekoliko ljudi na lvl-u 80 čujem da baš i nije tako loš. Problem je nedostatak kolega na istom levelu i to što su zaista rijetki oni koji život imaju u tragovima, pa su u 10 dana igre utukli 10 dana igranja. - Spominje nedostatak questova nakon nivoa 40 dok sam ja na nivou 51 još bio pun. Već sam opisao kakav je problem nakon 50, pa se neću ponavljati.
Probleme s nekim instancama sam također spomenuo, tako da ni tu nemam što dodati.

Uglavnom, vidim da je autor teksta zagriženi igrač WoW-a i da mu (posebice genkanje koje stalno spominje i koje ga očito iritira) stvari drugačije od WoW-a jako smetaju. Naviknut je na 10 tonske šleper torbe/ruksake, na ne-genkanje i na ekonomiju igre stare 4 godine i servera punih farmera i high-level likova.
Naime, ni WoW u startu nije imao apsolutno nikakvu ekonomiju jer ljudi nemaju s čime trgovati jer ništa ni nemaju, a novac je svima izrazito vrijedan jer ga je jako malo.
Tek sam ovih dana primijetio licitacije po kanalima za neke plave iteme.

Ne sviđa mi se članak iako je neke stvari dobro opisao, previše se zalijepio za WoW i ne razmišlja van te kutije u koju je zatvoren. Iskustva očito nema previše. - Ja sam isto igrao WoW i hrpu drugih MMO-a (WoW od najranije US bete), ali sam se potrudio odmaknuti od toga i Conana gledati očima nekoga tko igri pristupa kao prvoj, a ne nekoga tko traži WoW u novom ogrtaču (grafici možda?).

edit: samo sam dodatno pojasnio situaciju oko DirectX-a 10.
If it's sent by ship then it's a cargo, if it's sent by road then it's a shipment.
Poruka je uređivana zadnji put ned 15.6.2008 10:47 (naxeem).
17 godina
neaktivan
offline
RE: Age of Conan - Hyborian Adventures

@naxeem

 

OK, opet thnx :) nemam teksta.

Cenzuriranje odražava nečiji nedostatak samopouzdanja, jer samo sitne duše i impotentni se plaše malih napisa.
17 godina
neaktivan
offline
RE: Age of Conan - Hyborian Adventures

@naxeem

 

Evo ti moja konfa, pa mi još samo reci zašto mi učitava mnoge teksture tek kad dođem blizu, a neke uopće ne, samo ostanu blurane (vrata, mostovi, razne daske). Dok trčim ulicama ili priđem ruševinama (ne sve teksture, samo građevine i mostovi) teksture oko mene postaju svjetlije, kao da nosim svjetiljku usred dana, a to jako iritira.

 

nVidia 8800 GTS 320, AMD 5600+ (2 x 2.8 GHz), 3 GB RAM, Seagate diskovi, novi, defragmentirani s UltimateDefrag (AoC je na najbržem dijelu diska), reza 1680x1050

 

 

 

ps. ne moraš ništa kemijati, malo sam se poigrao s onom opcijom oko dodjeljivanja sistemske memorije za teksture, sad je sve OK :)

Cenzuriranje odražava nečiji nedostatak samopouzdanja, jer samo sitne duše i impotentni se plaše malih napisa.
Poruka je uređivana zadnji put ned 15.6.2008 10:14 (Faerdhur).
17 godina
neaktivan
offline
Age of Conan - Hyborian Adventures

Odgovorim ti zašto ti se to dešava: naime, na nekim konfiguracijama igra ne koristi dobro video memoriju. Problem su, pogađaš, driveri.:)

If it's sent by ship then it's a cargo, if it's sent by road then it's a shipment.
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
RE: Age of Conan - Hyborian Adventures

Da, dok nVidia ne zakrpi svoj dio... Ali sad mi sve izgleda OK, čak mi igra bolje izgleda kad sam se malo poigrao s naprednim opcijama, a nisam bitno izgubio FPS (30 - 40)

 

 

Cenzuriranje odražava nečiji nedostatak samopouzdanja, jer samo sitne duše i impotentni se plaše malih napisa.
Poruka je uređivana zadnji put ned 15.6.2008 10:58 (Faerdhur).
17 godina
neaktivan
offline
RE: Age of Conan - Hyborian Adventures
Faerdhur kaže...

Da, dok nVidia ne zakrpi svoj dio... Ali sad mi sve izgleda OK, čak mi igra bolje izgleda kad sam se malo poigrao s naprednim opcijama, a nisam bitno izgubio FPS (30 - 40)

 Mulja, nVidia jako puno mulja. Ako pogledaš članke u posljednje vrijeme bit će ti jasne neke stvari i kako je zapravo ova situacija gdje imamo samo 2 proizvođača kartica loša za nas krajnje korisnike. Jedva čekam da Intel uđe u igru i barem malo razbije ovo što nVidia radi.
Sponzoriraju 75% igara i time direktno ugrožavaju ATi koji ih uspije razbiti čak i u njihovoj igri poput Creed-a zbog njihove bahatosti da ostanu na starim tehnologijama.

Čitaj ovo:

"You see, owners of ATI Radeon HD 3000-series graphics cards benefitted from the inclusion of DirectX 10.1, as it enabled them to run anti-aliasing in a single pass that resulted in it delivering higher performance than the GeForce 9600 GT. The improvement was to the tune of 20 percent as a result of DirectX 10.1.

However,
Assassin's Creed has had several reports of stability problems—mostly from users with Nvidia hardware, according to a report on TG Daily—and this led to the announcement of a patch that would remove DirectX 10.1 support from the game.

Assassin's Creed is a part of Nvidia's The Way It's Meant To Be Played program and so it didn't take long for the conspiracy theorists to suggest possible foul play by Nvidia because the company doesn't have any DirectX 10.1 supporting hardware."

DirectX 10.1 gives the shader units access to all anti-aliasing buffers in a single pass – something that developers have been unable to do with DirectX 10.0. "DX10.0 screwed AA [performance]. . . . 10.1 would solve that [issue]," said one developer reportedly close to Ubisoft.

"Of course it removes the render pass! That's what 10.1 does! Why is no one pointing this out, that's the correct way to implement it and is why we will implement 10.1. The same effects in 10.1 take 1 pass whereas in 10 it takes 2 passes," added another anonymous developer, said to be working on a title that implements DirectX 10.1 support – in addition to DirectX 10.0.

Ubisoft confirmed that the decision to remove DirectX 10.1 support was made by the game developers and expressly denied any external influence. Michael Beadle, a senior PR manager at Ubisoft, admitted that there was some co-marketing between Nvidia and Ubisoft, but he said that "had nothing to do with the development team or with Assassin's Creed."

Nvidia, on the other hand, denied any financial agreement "Nvidia never paid for and will not pay for anything with Ubi. That is a completely false claim," said Derek Perez, Nvidia's director of public relations. In the past, during our talks with Nvidia's Developer Relations Team, the company has pointed out that Nvidia spends a lot of money sending its own engineers to development studios to help support them – whether or not that is what Beadle is referring to is unclear."


:)))
If it's sent by ship then it's a cargo, if it's sent by road then it's a shipment.
17 godina
neaktivan
offline
RE: Age of Conan - Hyborian Adventures

@naxeem

 

LOL Smijeh

 

Nisam se to nadao od njih.

 

I ajde mi malo pojasni iteme, možda još nekome treba. Kad ne piše gotovo nigdje što kako radi, čemu služi, koliko vrijedi (razmažen, eto :))

 

Kakvi su to generic items, što s njima?

Zašto za moj PoM do lvl20+ od oružja dropa samo blunt koji mogu koristiti (odvratno), a ništa od one-handed edge (osim za lvl50 ?! koji ne vrijedi ništa) i pokoji crossbow?

 

I ne mogu se sjetiti još što, ali ako imaš vremena razradi iteme...

Cenzuriranje odražava nečiji nedostatak samopouzdanja, jer samo sitne duše i impotentni se plaše malih napisa.
17 godina
offline
RE: Age of Conan - Hyborian Adventures
naxeem kaže...

Moja preporuka:

 

Broadband veza (1mbps+)

2.4GHz Core ili 5500+ X2

4GB RAM

3870x2, 8800GTS, 8800GT, 3870 grafička kartica

 

 

 Super recenzija Nax, al sta je ovo? Prepuruka za igranje u HD rezoluciji ili na normalnom 19"-21" monitoru u nativnoj rezoluciji?
4 GB RAMa je presmijesno.
AMD Athlon X2 6000+ @3Ghz HD3850 512 MB OC 2GB DDR2 Dual Channel 800 Mhz
17 godina
neaktivan
offline
RE: Age of Conan - Hyborian Adventures
naxeem kaže...
hUntEr kaže...

Mislim kupiti igru ali me zanima pošto nemam flat kolko igra troši prometa (download i upload) u 1 satu.Ako neko ko igra i ima neki program za mjerenje prometa pa da veli prosjek po satu bil bi jako zahvalan.

 10 MB/sat

Hvala Naxeem. To je stvarno malo i nije problem kaj nemam flat.Definitivno kupujem igru.

17 godina
neaktivan
offline
RE: Age of Conan - Hyborian Adventures
Psiho246 kaže...
naxeem kaže...

Moja preporuka:

 

Broadband veza (1mbps+)

2.4GHz Core ili 5500+ X2

4GB RAM

3870x2, 8800GTS, 8800GT, 3870 grafička kartica

 

 

 Super recenzija Nax, al sta je ovo? Prepuruka za igranje u HD rezoluciji ili na normalnom 19"-21" monitoru u nativnoj rezoluciji?
4 GB RAMa je presmijesno.
 To je realna preporuka za High postavke i 1280x800. 4GB za Vistu, 2GB za XP.
If it's sent by ship then it's a cargo, if it's sent by road then it's a shipment.
17 godina
offline
RE: Age of Conan - Hyborian Adventures
naxeem kaže...
Psiho246 kaže...
naxeem kaže...

Moja preporuka:

 

Broadband veza (1mbps+)

2.4GHz Core ili 5500+ X2

4GB RAM

3870x2, 8800GTS, 8800GT, 3870 grafička kartica

 

 

 Super recenzija Nax, al sta je ovo? Prepuruka za igranje u HD rezoluciji ili na normalnom 19"-21" monitoru u nativnoj rezoluciji?
4 GB RAMa je presmijesno.
 To je realna preporuka za High postavke i 1280x800. 4GB za Vistu, 2GB za XP.
 Neznam kako za Visru al meni na XPu sa 2 GB radi savrseno. i moja 3850 graficka vrti na high na toj rezoluciji tak da bi prije preporucio 9600GT/HD3850 za high a ove iznad su za vece rezolucije.
AMD Athlon X2 6000+ @3Ghz HD3850 512 MB OC 2GB DDR2 Dual Channel 800 Mhz
17 godina
neaktivan
offline
Age of Conan - Hyborian Adventures

Zanimaju me još neke stvari.

 

1.Da li se isplati dati 150kn više za collector edition i da li tih 150kn vrijede onaj prsten za brže leveliranje i mogučnos besplatnog pica zauvjek kaj se dobije u collector edition.

2.Kad se kupi igra dobi se 30 dana besplatnog igranja ili se odma kod kupnje igre mora kupitii i bon za igranje?

3.Vidim da je u algoritmu bon od 200kn, to je za 2 mjeseca igranja?

 
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Age of Conan - Hyborian Adventures

dobijes 1 mjesec free igre a bon od 200 kn ti vrijedi za 200 kn , a za ovaj prsten ti ne znam.

Necu zvaku ocu kusur
 
0 0 hvala 0
17 godina
moderator
offline
RE: Age of Conan - Hyborian Adventures

Nisam se mislio ukljucivati u raspravu, ali kolega s YouGamersa je u pravu u jako puno stvari.

 

Performanse i DirectX me ne diraju pola posto - prvo me ne dira jer imam mocan stroj, a drugo me ne dira jer u nijednoj DX10 igri koju sam dosad iskusao nisam uocio drasticnu razliku u odnosu na DX9. Ali kad setam gradom i likovi (hoces NPC-ovi, hoces PC-ovi) oko mene iskacu niotkuda, onda taj engine ima velikih problema. Ista stvar vazi za iscrtavanje tekstura - bez obzira koju ja udaljenost namjestio, dok secem svijetom neprestano ce se nesto oko mene iscrtavati, prebacivati iz niske i visoku rezoluciju i tome slicno. Jako glupo i jako naporno.

 

Ajmo dalje. Death penatly se moze stackati do 3 puta. Tada dobijes 3x -1 nesto i -1 nesto drugo. Nijedno po svoj prilici nema nikakav utjecaj na tvojeg lika jer statovi ne rade. A cak i ako ima, cim predas neki quest i pokupis expirience, death penalty se mice.

 

Problema s questanjem nema tamo negdje do levela 45 (sto je otprilike trenutak u kojem sam potpuno promijenio misljenje i igra mi se iz odlicne pretvorila u ultranapornu i jadnu). Tada, naime, ostanes bez questova i nemas sto raditi osim grindati mobove. Mislio sam da sam nesto propustio, u nevjerici sam skidao leveling guideove da vidim jesam li negdje bio glup i promasio zonu, quest hub, bilo sto, ali nisam - grind je jednostavno sastavni dio levelinga - tj. nije, nego Funcom jednostavno nije imao vremena (?) da napravi kvalitetan content nakon levela 45.

 

Dalje, combat. Stvar je zabavna u PvE (iako je cinjenica da su comboi, u nedostatku boljeg izraza, "sluggish" - nekad moram pritisnuti par puta neku tipku da bi mi se "priznala", a posebno je zabavno kad igra sama odluci poceti pazljivo detektirati sve tipke koje sam pritisnuo i onda zakljuci da sam istu tipku stisnuo vise puta, nakon cega propada citav combo), ali za PvP je katastrofa. Bolnih 25 levela koje sam proveo na Assassinu imao sam dosta obracuna s drugim melee klasama - tu ne znas tko pije, a tko placa. Obojica trcite jedan oko drugoga i pokusavate izvesti kombo, kojeg je ultrajednostavno izbjeci, tako da sve skupa traje dok u jednom trenutku netko ne odustane i pusti drugome da ga ubije ili naprosto pobjegne - da, uz malo volje, moguce je pobjeci iz bas svakog PvP 1v1 obracuna, jer nitko nema kvalitetan snare (ajd, osim rangera).

 

Instancirani i zatvoreni svijet - najgluplja stvar ikad. Nazovite me ludim, ali obozavao sam onaj osjecaj kada se iz jedne zone prelazi u drugu, iz jednog okruzja u neko novo, potpuno drugacije. Penjes se na brdo i na vrhu te doceka pogled na potpuno novi dio svijeta - to je za mene ono sto cini MMORPG to sto on jest. A sto te ceka u Conanu? Nista - na brdo se ne mozes popesti, sve zone su odvojene loading screenom i instancirane, a cak ako nekim cudom uspijes doci tamo gdje developeri nisu predvidjeli, naletit ces na nevidljivi zid.

 

 

Da sad ne nabrajam sve ostale nedostatke i propuste, jos cu samo spomenuti meni najiritantniju stvar - sustav healanja. Ne znam na kojim su drogama bili kad su ga osmisljavali, ali kako su oni zamislili da ce nekome biti zabavno healati s nekoliko slabih HoT-ova i jednim jacim koji se moze na grupu baciti jednom u minuti, to ne zna nitko. Borbe s eliteovima su zahvaljujuci ovom smijehu od mehanizma sada podijeljene na dva tipa - ili mob ne lupa dovoljno jako da bi napravio vise stete nego sto tvoji HoT-ovi mogu zalijeciti, ili lupaju toliko jako da je jedini nacin da ga se ubije dodavanje healera u grupu. Jer tu nema nikakve vjestine ni sposobnosti ni mozga. Ili imas dovoljno healing powera ili nemas. Nema treceg. Kao velikom fanu klasicnog healanja, ovakav sustav mi je preglup i u principu, zajedno s problemom s nedostatkom sadrzaja nakon sto se dosegnu kasne cetrdesete, glavni razlog zasto sam otkazao pretplatu i nemam se namjeru vracati ovoj igri.

Work is for people who suck at video games.
Poruka je uređivana zadnji put ned 15.6.2008 19:09 (Davor).
17 godina
neaktivan
offline
RE: Age of Conan - Hyborian Adventures

Ovo s grafikom sam već objasnio, ali dobro.

 

Problema s comboima ima, da jer su neki predugački za PvP (neki) ali moraš imati na umu da bjesomučno stiskanje tipke neće ubrzati izvršavanje i prihvaćanje comboa, već zapravo dovesti do prekida. Igra naime pamti tipke koje stiskaš, tako da ćeš spamanjem proizvesti isključivo neželjeni učinak. Kada se navikneš da spama nema, riješio si problem.

 

Problema s questovima ima negdje od 51/52 do 58 i to samo ako igraš solo. Dakle nekih 6-7 nivoa se misliš i tu i tamo grindaš. "samo grindanje" je čista laž.

 

Instancirani svijet je zapravo vrlo uobičajena stvar. Meni je jasno da je mnogima WoW bio prvi i jedini MMO u životu, ali isto tako moraš shvatiti razloge zašto je u svim MMO-ima svijet instanciran.

 

Healanje je ovdje dosta drugačije riješeno. Po meni isto nije najbolja solucija jer zapravo ne dopušta micro-management healerima. S jedne strane to je dobro nekima jer im je dosta bjesomučnog klikanja po raid grupi, a nekima to nedostaje ili zato što nisu dovoljno proveli healajući u WoWu ili zato jer su mazohisti.

Healanje je ovdje marginalizirano i zapravo sporedna stvar. Dmg i aggro management su bitni, a healer je dovoljan jedan u grupi jer je uvijek za instance vlastitog nivoa sasvim dovoljan.

 

No, te drugačije stvari ne moraju se svima svidjeti, pa ako si healer, sasvim je ok da te zbog toga Conan odbija. Sretno u drugim igrama! :)

If it's sent by ship then it's a cargo, if it's sent by road then it's a shipment.
Poruka je uređivana zadnji put ned 15.6.2008 19:45 (naxeem).
17 godina
moderator
offline
RE: Age of Conan - Hyborian Adventures

Ne prihvacam ovo objasnjenje vezano uz grafiku :) Age of Conan je samo jedna u moru igara - niti je graficki najnaprednija, niti je hardverski najzahtjevnija. Ista politika o kojoj pises u tom postu se primjenjuje i na prakticki sve ostale igre koje su imalo vise u nekakvom poretku svemira, no s njima nekim cudom nema problema. Mozemo diskutirati u kojoj je mjeri problem nastao zbog toga sto je MMORPG ipak "posebna biljka", ali da cu svu krivnju s Funcoma prebaciti na drivere, ne dolazi u obzir.

 

To sto je instancirani svijet uobicajena stvar, opet, to nije moj problem. Igrao sam Guild Wars i tamo mi je ista stvar isla na zivce. Zao mi je, ali igra se moze napraviti bez instanciranja svijeta (WoW i LOTRO). Osobno mi to unistava apsolutno svaki osjecaj slobode kretanja i masovne mrezne igre, utoliko vise sto su u AoC-u zone linearne, zatvorene i medusobno odvojene loading screenom. Da bi stvar bila gora, prebacivanje izmedu instanci je lose napravljeno, putovanje izmedu zona je katastrofa, na mapi ne vidis vlastiti tim dok im se ne priblizis pa nemas pojma tko je u kojoj instanci, jesi li dosao na dobro mjesto, ma strava i uzas. Za mene je to jedan nedoradjen i neispoliran koncept. Ne kazem da instancirani svijet ne moze funkcionirati, ali kazem da ne moze funkcionirati ovako kako je Funcom zamislio (a u konacnici i implementirao).

 

Sto se grinda tice, govorim iz prve ruke - ostao sam bez questova na levelu 48, bratu se dogodila ista stvar na levelu 52, obojica smo odustali od igre. Tu se ne radi o tome da smo nas dvojica cendravci koji ne mogu tolerirati malo grindanja (obojica smo igrali WoW na dosta visokom nivou - Naxx prije TBC-a, MH/BT/Sunwell do prije mjesec ili dva, znam da ti kao iskusnom WoW-eru ne moram govoriti sto to znaci po pitanju grinda i pripreme za raidove), nego smo se obojica jednostavno nasli pred zidom koji s obzirom na kvalitetu ostatka igre jednostavno nismo htjeli prelaziti. Ima boljih nacina za trosenje vremena, a jedan od njih se zove Trackmania :)

 

Zadnje, ali ne i najmanje vazno - meni healanje nije lose zato jer ga se nisam zasitio na WoW-u (imam restoration druju i dva priesta, sva tri lika su raidala endgame i bili healeri :D), nego mi je lose zato jer je lose. Svida mi se zamisao healanja bez klikanja po clanovima grupe, ali mi se ne svida koncept koji mi ne dozvoljava da utjecem na ishod borbe.

 

 

Work is for people who suck at video games.
Poruka je uređivana zadnji put ned 15.6.2008 20:17 (Davor).
17 godina
neaktivan
offline
Age of Conan - Hyborian Adventures

ma AoC je igra koja je tek izasla . Ne mozete odma ocekivati igru bez bugova ili nekih nedostataka.

Pustite malo vremenu da prođe pa cete vidjeti kako ce se sve to i popraviti kroz patcheve.

Uostalom mnogo je bolje nego sto je bilo u beti jer je zasada vec izdano oko 1 GB patchea ako se ne varam a Funcom najavljija tijekom ljeta jos njih .

Necu zvaku ocu kusur
 
0 0 hvala 0
17 godina
moderator
offline
RE: Age of Conan - Hyborian Adventures
Xorantu kaže...

ma AoC je igra koja je tek izasla . Ne mozete odma ocekivati igru bez bugova ili nekih nedostataka.

Pustite malo vremenu da prođe pa cete vidjeti kako ce se sve to i popraviti kroz patcheve.

Uostalom mnogo je bolje nego sto je bilo u beti jer je zasada vec izdano oko 1 GB patchea ako se ne varam a Funcom najavljija tijekom ljeta jos njih .

 
Popravit ce se neki veliki propusti poput nedostatka questova i grafickih bugova (valjda), no dobar dio stvar koje sam spomenuo su jednostavno dio mehanike i nema te zakrpe koja ce na bilo koji nacin na njih utjecati (mehanika healanja, instancirani svijet, comboi u PvP-u i ostalo). To sto oni najavljuju da ce izdati patch u kojem ce biti moguce koliko-toliko normalno levelirati nakon levela 45, meni je to smijesno - svi cemo se sloziti da je WoW imao tehnicki katastrofalan launch, ali ovakvih gluposti nije bilo, a nije ih bilo ni u mnogim drugim MMORPG-ovima koji su u meduvremenu ugledali svjetlo dana.
Work is for people who suck at video games.
17 godina
neaktivan
offline
RE: Age of Conan - Hyborian Adventures
Davor kaže...

Ne prihvacam ovo objasnjenje vezano uz grafiku :) Age of Conan je samo jedna u moru igara - niti je graficki najnaprednija, niti je hardverski najzahtjevnija. Ista politika o kojoj pises u tom postu se primjenjuje i na prakticki sve ostale igre koje su imalo vise u nekakvom poretku svemira, no s njima nekim cudom nema problema. Mozemo diskutirati u kojoj je mjeri problem nastao zbog toga sto je MMORPG ipak "posebna biljka", ali da cu svu krivnju s Funcoma prebaciti na drivere, ne dolazi u obzir.

 

To sto je instancirani svijet uobicajena stvar, opet, to nije moj problem. Igrao sam Guild Wars i tamo mi je ista stvar isla na zivce. Zao mi je, ali igra se moze napraviti bez instanciranja svijeta (WoW i LOTRO). Osobno mi to unistava apsolutno svaki osjecaj slobode kretanja i masovne mrezne igre, utoliko vise sto su u AoC-u zone linearne, zatvorene i medusobno odvojene loading screenom. Da bi stvar bila gora, prebacivanje izmedu instanci je lose napravljeno, putovanje izmedu zona je katastrofa, na mapi ne vidis vlastiti tim dok im se ne priblizis pa nemas pojma tko je u kojoj instanci, jesi li dosao na dobro mjesto, ma strava i uzas. Za mene je to jedan nedoradjen i neispoliran koncept. Ne kazem da instancirani svijet ne moze funkcionirati, ali kazem da ne moze funkcionirati ovako kako je Funcom zamislio (a u konacnici i implementirao).

 

Sto se grinda tice, govorim iz prve ruke - ostao sam bez questova na levelu 48, bratu se dogodila ista stvar na levelu 52, obojica smo odustali od igre. Tu se ne radi o tome da smo nas dvojica cendravci koji ne mogu tolerirati malo grindanja (obojica smo igrali WoW na dosta visokom nivou - Naxx prije TBC-a, MH/BT/Sunwell do prije mjesec ili dva, znam da ti kao iskusnom WoW-eru ne moram govoriti sto to znaci po pitanju grinda i pripreme za raidove), nego smo se obojica jednostavno nasli pred zidom koji s obzirom na kvalitetu ostatka igre jednostavno nismo htjeli prelaziti. Ima boljih nacina za trosenje vremena, a jedan od njih se zove Trackmania :)

 

Zadnje, ali ne i najmanje vazno - meni healanje nije lose zato jer ga se nisam zasitio na WoW-u (imam restoration druju i dva priesta, sva tri lika su raidala endgame i bili healeri :D), nego mi je lose zato jer je lose. Svida mi se zamisao healanja bez klikanja po clanovima grupe, ali mi se ne svida koncept koji mi ne dozvoljava da utjecem na ishod borbe.

 

 

 Nije bitno prihvaćaš li ili ne, ali stvari tako stoje. Ne bih govorio o nečemu o čemu ništa ne znam, a vjeruj mi kada je grafika u pitanju znam dovoljno da prepoznam o čemu se radi. Pitaj moderatoricu manic da ti potvrdi, ona je također stručna u području.
Problemi o kojima govorim su grafički, a što se napredne grafike tiče, vjerovao ili ne, ali AoC je u vrhu po tehničkim inovacijama i to uz bok Crysisu. Problem AoC-a je što je sistem na koji mora funkcionirati jednostavno daleko kompleksniji od bilo kojeg FPS-a. Slaganje dinamičkih modela likova i animacije istog u svim mogućim varijantama zahtjevnija su stvar.
Grafički problemi koje AoC ima redom su problemi s driverima (90%).

Instanciran je i LOTRO i ima loading screenove. Ili sam ja igrao drugu igru?
Kada si zadnji put igrao AoC? Pokazivači za grupe su popravljeni prije 2 tjedna... Sada grupu vidiš svugdje, a istovremeno su ikone velike i plave. Instance su također popravili, vidiš gdje je tko, sve je označeno bojama i ikonama...
Kako možeš proturječiti mi ako si zapravo AoC zadnji put upalio tako davno? Nema logike.

Ostao bez questova sigurno nisi. Ostao si na većinski grupnim questovima, ali bez questova nisi mogao ostati jer je to apsolutno nemoguće.

Što se healanja tiče, ok, da ne utječeš na igru ne bih se složio, ali da je healanje manje bitno - jest.
Davor kaže...
Xorantu kaže...

ma AoC je igra koja je tek izasla . Ne mozete odma ocekivati igru bez bugova ili nekih nedostataka.

Pustite malo vremenu da prođe pa cete vidjeti kako ce se sve to i popraviti kroz patcheve.

Uostalom mnogo je bolje nego sto je bilo u beti jer je zasada vec izdano oko 1 GB patchea ako se ne varam a Funcom najavljija tijekom ljeta jos njih .

 
Popravit ce se neki veliki propusti poput nedostatka questova i grafickih bugova (valjda), no dobar dio stvar koje sam spomenuo su jednostavno dio mehanike i nema te zakrpe koja ce na bilo koji nacin na njih utjecati (mehanika healanja, instancirani svijet, comboi u PvP-u i ostalo). To sto oni najavljuju da ce izdati patch u kojem ce biti moguce koliko-toliko normalno levelirati nakon levela 45, meni je to smijesno - svi cemo se sloziti da je WoW imao tehnicki katastrofalan launch, ali ovakvih gluposti nije bilo, a nije ih bilo ni u mnogim drugim MMORPG-ovima koji su u meduvremenu ugledali svjetlo dana.
 
Btw instanciranje je lakše riješiti od bilo kojeg problema, ako ćemo o težini rješavanja. :)
If it's sent by ship then it's a cargo, if it's sent by road then it's a shipment.
17 godina
moderator
offline
RE: Age of Conan - Hyborian Adventures

To sto stvari tako stoje, kakve to veze ima s bilo cim? Kao sto rekoh, postoji more drugih igara, sve su prozete istom filozofijom, a jedino AoC smrdi. Meni prica ovdje pocinje i zavrsava. Jesu li slozili sposoban engine - nisu. Igra umire na opakim strojevima, likovi nestaju i pojavljuju se niotkuda, teksture se iscrtavaju "as you go" bez obzira na postavke. Reci sto hoces u obranu Funcoma, ne prihvacam nista kao smisleno objasnjenje, zasrali su stvar i to je to.

 

AoC sam zadnji puta zavrtio prije par dana, nakon zadnjeg patcha, cisto da vidim sto je uvedeno. Pokazivaci za grupu su drugaciji, ali jos uvijek ne vidim svoju ekipu ako im nisam blizu. Ili je to mozda jos jedan graficki problem, LOLZ. E da, takodjer sam vidio da se vise ne mozes prebaciti u drugu instancu od bilo gdje, nego moras biti u blizini "groblja". Divna logika i jos jedan pun pogodak u duhu ubrzavanja okupljanja grupe, nema sto :)

 

U pravu si, nisam ostao bez questova, imao sam desetak gathering gluparija koje nisam mogao napraviti jer - vidi vraga - stvar je zbugirana :)

 

Da pojednostavim (i potencijalno okoncam) ovu raspravu - nitko me nece uvjeriti da je AoC dobar proizvod. Izrazito afirmativne recenzije nadrukala je ekipa koja nije posteno izasla iz Tortagea jer je ganjala ekskluzivu, a sada se svi cude sto su se odjednom poceli pojavljivati izrazito pljuvalacki tekstovi. Sok i nevjerica...

Work is for people who suck at video games.
17 godina
neaktivan
offline
RE: Age of Conan - Hyborian Adventures

Ne vidim po čemu to AoC "smrdi", a ne smrdi jedan WoW? LOTRO? EVE? Ako ćemo tako, možemo za svaki od njih navesti jako puno elemenata za pljuvanje. AoC definitivno nije ništa lošiji od navedenih osim u tome što je nov, pa ima bugove. Ne znam od kada si u Bug-u ali pišeš kao da si u najmanju ruku prvi put sjeo za nek igru nakon releasea.

Kakvim opakim strojevima? Pa gdje to igra umire ako je sasvim igriva na računalu od 3000kn? Ako ti računalo te cifre smatraš "opakim strojem" (a na njemu igra radi fino) kako bi tek nazvao neki zaista opaki stroj? Paklenim strojem?

 

Što se prebacivanja instanci tiče, slažem se da je to nepotrebna komplikacija. Ali ti pretjeruješ s pljuvanjem po vrlo promjenjivim stvarima i po svakoj sitnici koja realno nije game-breaking.

 

Nisi imao desetak gathering questova nego najmanje 1 story quest, najmanje 5-8 group dungeon questova i barem 10 solo žutih, narančastih i crvenih questova.

Ako si dismissao sive questove, nisi uzimao sve questove koje si mogao, pa što se onda žališ? - Uostalom, ne sjećam se jednog levela u WoW-u koji sam dignuo bez poštenog farmanja; i nemoj mi samo reći da WoW nisam igrao jer sam dignuo barem 6 likova na 70 i tko zna koliko na nešto niže, a bugova se itekako sjećam. Dapače, WoW u Europi ih je imao bezobrazno puno iako su imali head start od nekoliko mjeseci od USA do EU. Odakle ideja da se jednom Blizzardu tolerira potpuno uništenje igre (s čime će se složiti 99% vanilla wow igrača), a napadaš Funcom koji je izdao dobru igru s problemima koje rješava doslovno u 24 satnim ciklusima?

 

Meni je jasno da je pljuvati po nečemu jako in  i da to definitivno daje na kontroverznosti autora u štihu Damira Rukavine, ali nekog realnog pogleda na igru koja je stara manje od mjesec dana trebalo bi biti.

 

Ako su ti gluposti poput grafičkih bugova koje apsolutno svaka igra ima, toliko kritične onda ne igraj igre čim se izdaju na tržište.

Da ne govorim da LOTRO primjerice, nije 4 mjeseca imao završene animacije likova nego replacement skeletalna sranja o kojima smo i ja i Goran govorili u pripadajućoj temi? A tek bugovi u WoWu mjesecima nakon izlaska? Nepostojeći PvP skoro godinu dana? Neigrive instance poput Stratholmea i Scholomancea? BWL u koji su ljudi ulazili i izlazeći govorili (pazi sada) da je potpuno sranje i zbugirano, ali da će se strpiti jer je to ipak Blizzard. LOL?

Za razliku od Blizzarda koji patcheve izdaje u intervalima od 6 mjeseci i ignorira i potpuno game-breaking bugove, Funcom barem igru patchira svaki dan.

 

Nitko ne kaže da se igra tebi mora sviđati, dapače, baš mene briga hoćeš li je ti igrati, ja nisam na Funcomovoj platnoj listi niti imam bilo kakvu korist od pozitivnog komentara. Ta i sam sam rekao da je 50-60 razdoblje problematično.

Ali pljuvati po nečemu na način kako to radiš tu je u najmanju ruku smiješno.

If it's sent by ship then it's a cargo, if it's sent by road then it's a shipment.
Poruka je uređivana zadnji put pon 16.6.2008 2:18 (naxeem).
17 godina
offline
RE: Age of Conan - Hyborian Adventures
naxeem kaže...

Odakle ideja da se jednom Blizzardu tolerira potpuno uništenje igre (s čime će se složiti 99% vanilla wow igrača), a napadaš Funcom koji je izdao dobru igru s problemima koje rješava doslovno u 24 satnim ciklusima?

 

Ako su ti gluposti poput grafičkih bugova koje apsolutno svaka igra ima, toliko kritične onda ne igraj igre čim se izdaju na tržište.

Da ne govorim da LOTRO primjerice, nije 4 mjeseca imao završene animacije likova nego replacement skeletalna sranja o kojima smo i ja i Goran govorili u pripadajućoj temi? A tek bugovi u WoWu mjesecima nakon izlaska? Nepostojeći PvP skoro godinu dana? Neigrive instance poput Stratholmea i Scholomancea? BWL u koji su ljudi ulazili i izlazeći govorili (pazi sada) da je potpuno sranje i zbugirano, ali da će se strpiti jer je to ipak Blizzard. LOL?

Za razliku od Blizzarda koji patcheve izdaje u intervalima od 6 mjeseci i ignorira i potpuno game-breaking bugove, Funcom barem igru patchira svaki dan.


Okej, opet nešto što nije moja tema, ali ne mogu ne primijetiti... Također, iako je citat na naxeema, zapravo podcrtavam samo stav, nevezano za autora;

Tužan je dan kada se igre toliko pune bugova prihvaćaju kao sasvim normalna stvar. To je nešto na što su utjecale godine i godine izdavanja naslova koji nisu bili dovršeni, samo kako bi se s igrom izašlo na tržište prije konkurencije - lako ćemo naknadno ljudima ponuditi niz patcheva od po parstotinjak megabajta! Ovo vrijedi i za WoW i za AoC i za (gotovo) svaku prokletu igru izašlu unatrag zadnjih nekoliko godina. Naravno da je složenost naslova eksponencijalno porasla, ali u principu su za ovo krivi upravo igrači - da tržište sankcionira ove poluproizvode masovnim napuštanjem njihovih virtualnih svjetova, vrlo brzo bi izdavačke kuće odlučile promijeniti ploču.

EDIT: Molim vas, obratite pozornost na izvadak citata i (namjerno) boldane dijelove teksta i zapitajte se na što ljudi daju novce.

Vezano na diskusiju koja se (prirodno) razvila, moram napomenuti da mi se čini kako WoW i AoC nisu u istoj situaciji. WoW je ipak izašao par godina ranije, bio pokretač žanra, dok bi AoC trebao postavljati nove standarde - jednostavno rečeno, za ove dvije igre ne vrijede ista pravila! Nažalost, to tako funkcionira u svijetu, ljudi su već vidjeli jednu priču i ne žele ju ponavljati, da su željeli WoW sa svim istim (ili sličnim) problemima, ne bi se niti upuštali u kupovinu igre. Tko god dolazi drugi mora ponuditi nešto više od ljepše grafike, za koju nije niti bitno jesu li problemi u driverima ili ne - situacija (sa driverima) na tržištu je takva kakva je i Funcomm je zasigurno dobro znao u kakvu bazu korisnika ulazi. Ako su imali problema, trebali su ili nešto preraditi na engineu igre, ili pričekati s izdavanjem. Sori, ali tako je kako je...
OK, čitam kako tu ima još novih stvari (osim grafike), ali koliko kužim, niti to ne funkcionira besprijekorno.

Samo kratka napomena - ne ulazim u kvalitete jednog ili drugog naslova (niti ih igram), ali mi se čini bitno reći neke principijelne stvari. I rekao sam ih gore. Osmijeh
Pozdrav i uživajte u raspravi!
Pazi, gledam te!
Poruka je uređivana zadnji put pon 16.6.2008 8:21 (Veliki Brat).
17 godina
neaktivan
offline
RE: Age of Conan - Hyborian Adventures
Veliki Brat kaže...
naxeem kaže...

Odakle ideja da se jednom Blizzardu tolerira potpuno uništenje igre (s čime će se složiti 99% vanilla wow igrača), a napadaš Funcom koji je izdao dobru igru s problemima koje rješava doslovno u 24 satnim ciklusima?

 

Ako su ti gluposti poput grafičkih bugova koje apsolutno svaka igra ima, toliko kritične onda ne igraj igre čim se izdaju na tržište.

Da ne govorim da LOTRO primjerice, nije 4 mjeseca imao završene animacije likova nego replacement skeletalna sranja o kojima smo i ja i Goran govorili u pripadajućoj temi? A tek bugovi u WoWu mjesecima nakon izlaska? Nepostojeći PvP skoro godinu dana? Neigrive instance poput Stratholmea i Scholomancea? BWL u koji su ljudi ulazili i izlazeći govorili (pazi sada) da je potpuno sranje i zbugirano, ali da će se strpiti jer je to ipak Blizzard. LOL?

Za razliku od Blizzarda koji patcheve izdaje u intervalima od 6 mjeseci i ignorira i potpuno game-breaking bugove, Funcom barem igru patchira svaki dan.


Okej, opet nešto što nije moja tema, ali ne mogu ne primijetiti... Također, iako je citat na naxeema, zapravo podcrtavam samo stav, nevezano za autora;

Tužan je dan kada se igre toliko pune bugova prihvaćaju kao sasvim normalna stvar. To je nešto na što su utjecale godine i godine izdavanja naslova koji nisu bili dovršeni, samo kako bi se s igrom izašlo na tržište prije konkurencije - lako ćemo naknadno ljudima ponuditi niz patcheva od po parstotinjak megabajta! Ovo vrijedi i za WoW i za AoC i za (gotovo) svaku prokletu igru izašlu unatrag zadnjih nekoliko godina. Naravno da je složenost naslova eksponencijalno porasla, ali u principu su za ovo krivi upravo igrači - da tržište sankcionira ove poluproizvode masovnim napuštanjem njihovih virtualnih svjetova, vrlo brzo bi izdavačke kuće odlučile promijeniti ploču.

EDIT: Molim vas, obratite pozornost na izvadak citata i (namjerno) boldane dijelove teksta i zapitajte se na što ljudi daju novce.

Vezano na diskusiju koja se (prirodno) razvila, moram napomenuti da mi se čini kako WoW i AoC nisu u istoj situaciji. WoW je ipak izašao par godina ranije, bio pokretač žanra, dok bi AoC trebao postavljati nove standarde - jednostavno rečeno, za ove dvije igre ne vrijede ista pravila! Nažalost, to tako funkcionira u svijetu, ljudi su već vidjeli jednu priču i ne žele ju ponavljati, da su željeli WoW sa svim istim (ili sličnim) problemima, ne bi se niti upuštali u kupovinu igre. Tko god dolazi drugi mora ponuditi nešto više od ljepše grafike, za koju nije niti bitno jesu li problemi u driverima ili ne - situacija (sa driverima) na tržištu je takva kakva je i Funcomm je zasigurno dobro znao u kakvu bazu korisnika ulazi. Ako su imali problema, trebali su ili nešto preraditi na engineu igre, ili pričekati s izdavanjem. Sori, ali tako je kako je...
OK, čitam kako tu ima još novih stvari (osim grafike), ali koliko kužim, niti to ne funkcionira besprijekorno.

Samo kratka napomena - ne ulazim u kvalitete jednog ili drugog naslova (niti ih igram), ali mi se čini bitno reći neke principijelne stvari. I rekao sam ih gore. Osmijeh
Pozdrav i uživajte u raspravi!
 Pa ako ne vidiš, baš sam napisao da je Funcom išao korak dalje pa na patchiranju igre radi na dnevnoj bazi.
Što se tiče tvog komentara koji sam podebljao: trebala bi vrijediti ista pravila.
WoW NIJE pokretač žanra!!! Ljudi moji, pa zar vi nikada niste čuli za MMO igru u životu? Kakav pokretač žanra?? WoW je tek jedan od cirka 200 MMO igara i to nije čak niti vremenski nešto posebno.
Što se bugova tiče, niti jedan softver na ovom svijetu ni danas ni u budućnosti nećeš vidjeti bez bugova jer je to nemoguće.
If it's sent by ship then it's a cargo, if it's sent by road then it's a shipment.
17 godina
neaktivan
offline
RE: Age of Conan - Hyborian Adventures
naxeem kaže...

Ali pljuvati po nečemu na način kako to radiš tu je u najmanju ruku smiješno.

 
Nemoj mu zamjeriti, ljudi su se u startu igrali satima, a naletjeli su na hrpu nedovršenosti i drukčiju koncepciju nego u WoWu, pa je sve skupa mučno i zamorno.

Mislim da su on i njegov buraz, po onome što čitam, navalili levelirati u prvih par dana, kao i mnogi drugi (valjda ljudi imaju previše vremena) pa su se brzo zasitili. To se i meni događa kad uzmem cijeli vikend za igranje, više nije zabava nego mučenje. To je psihosomatski problem, i poznat je već dugo.

A što se tiče AoC, ja sam mu dao drugu priliku. Naime, jučer sam ustao ujutro i rekao "idem na Funcom account stranicu otkazati pretplatu", da mi slučajno nakon 23.06. ne bi skinuli mojih dragocjenih 100+ kn sa kartice za novih mjesec dana igranja, a zapakirali su mi polovičnu betu u box. Još kad sam se sjetio da je Funcom bio u krizi, da su igru radili 5 godina i da Anarchy Online probleme nisu ispravili nikada, zgadilo mi se.

Međutim, rekao sam "ajde još ova nedjelja". Poradio sam malo na grafičkim postavkama, izašao iz Tortage i... opet se upecao :) Ulovili su me "podvodni" kvestovi, climb, penjanje na svakakva brda i rubove zgrada bez nevidljivih barijera i proklizavanja, zvuk borbe i dinamika, impozantnost Tarantie, kvestovi su vrlo solidni, monsteri su izvrsno dizajnirani, zvuče zastrašujuće u borbi, mape su dovoljno velike da imaš dojam svijeta, a tek kad su prvi mount mamut i nosorog protutnjali pored mene... Iznenađen Osim toga, pozvan sam u neki gild koji mi se čini pristojan, bar po prvome chatu i njihovoj web stranici, pa me je sve to skupa potaklo da ne otkazujem pretplatu, bar ne još neko vrijeme. Čak možda osim healera, zarolam i guardiana ovih dana.

Naxeem, nisi mi još odgovorio u svezi itema. Meni je taj sustav jako s*eban, jer moj healer nosi blunt oružje stalno, a mrzim to. Nema edged oružja nigdje koje je dovoljno dobro, nemam pojma što s "generic" itemima, što je oznaka kod "Damage Range: 30 - 50 (1.20s)"? Vrijednosti na itemima nema nigdje, kako bih znao što pokupiti, torba premala za zaraditi nešto na itemima...

Da ne govorim koliko me ždere što je moj healer u stvari divine smiter i što vrlo slabo heala, ma koliko se trudio preslagivati build. Kad će to ispraviti?


Cenzuriranje odražava nečiji nedostatak samopouzdanja, jer samo sitne duše i impotentni se plaše malih napisa.
17 godina
offline
RE: Age of Conan - Hyborian Adventures
Igra kad je izašla je imala krajnje stupidne bugove i priče tipa da pečiraju svaki dan me ne zanimaju.
To kaj pečiraju svaki dan ne da im nije pohvalno nego žalosno.
Uzeli su nam 5€ za eak i kaj smo za to dobili? Dobili smo čast da budemo pokusni kunići.
Ekonomija igre je LOL, onaj trade ekran i prodavanje itema je u rangu igre iz devedesetih.
Heal je za ukras i neka sporedna radnja.
Nek mi neko objasni kak aggro funkcionira u toj igri? Pošaljem svog demona na lika i ne radim ništa dok ga moj demon šamara a lik je uporno na meni i ja imam aggro?

Ove sad recenzije i pametovanja o driverima su ultimativna glupost. Ak nisu u stanju napravit igru kak spada onda nek odgode a ne da prodaju betu.

Sam se vi fino igrajte i uživajte u AOC baš me zanima kolko dugo vam bude igra interesantna.
PVP je fora ali na kratke staze.
17 godina
neaktivan
offline
RE: Age of Conan - Hyborian Adventures
Faerdhur kaže...
naxeem kaže...

Ali pljuvati po nečemu na način kako to radiš tu je u najmanju ruku smiješno.

 
Nemoj mu zamjeriti, ljudi su se u startu igrali satima, a naletjeli su na hrpu nedovršenosti i drukčiju koncepciju nego u WoWu, pa je sve skupa mučno i zamorno.

Mislim da su on i njegov buraz, po onome što čitam, navalili levelirati u prvih par dana, kao i mnogi drugi (valjda ljudi imaju previše vremena) pa su se brzo zasitili. To se i meni događa kad uzmem cijeli vikend za igranje, više nije zabava nego mučenje. To je psihosomatski problem, i poznat je već dugo.

A što se tiče AoC, ja sam mu dao drugu priliku. Naime, jučer sam ustao ujutro i rekao "idem na Funcom account stranicu otkazati pretplatu", da mi slučajno nakon 23.06. ne bi skinuli mojih dragocjenih 100+ kn sa kartice za novih mjesec dana igranja, a zapakirali su mi polovičnu betu u box. Još kad sam se sjetio da je Funcom bio u krizi, da su igru radili 5 godina i da Anarchy Online probleme nisu ispravili nikada, zgadilo mi se.

Međutim, rekao sam "ajde još ova nedjelja". Poradio sam malo na grafičkim postavkama, izašao iz Tortage i... opet se upecao :) Ulovili su me "podvodni" kvestovi, climb, penjanje na svakakva brda i rubove zgrada bez nevidljivih barijera i proklizavanja, zvuk borbe i dinamika, impozantnost Tarantie, kvestovi su vrlo solidni, monsteri su izvrsno dizajnirani, zvuče zastrašujuće u borbi, mape su dovoljno velike da imaš dojam svijeta, a tek kad su prvi mount mamut i nosorog protutnjali pored mene... Iznenađen Osim toga, pozvan sam u neki gild koji mi se čini pristojan, bar po prvome chatu i njihovoj web stranici, pa me je sve to skupa potaklo da ne otkazujem pretplatu, bar ne još neko vrijeme. Čak možda osim healera, zarolam i guardiana ovih dana.

Naxeem, nisi mi još odgovorio u svezi itema. Meni je taj sustav jako s*eban, jer moj healer nosi blunt oružje stalno, a mrzim to. Nema edged oružja nigdje koje je dovoljno dobro, nemam pojma što s "generic" itemima, što je oznaka kod "Damage Range: 30 - 50 (1.20s)"? Vrijednosti na itemima nema nigdje, kako bih znao što pokupiti, torba premala za zaraditi nešto na itemima...

Da ne govorim koliko me ždere što je moj healer u stvari divine smiter i što vrlo slabo heala, ma koliko se trudio preslagivati build. Kad će to ispraviti?


 Healeri koliko znam nose nekoliko stvari osim blunta. Štapove.. blunt.. daggere i swordove mislim.
U početku je itemizacija slaba, tj. jako malo korisnih stvari dropa. Dobar item je u AoC-u rijedak i to je po mom mišljenju dobro jer je cijena dobroj opremi realna, a trgovina ima smisla.
Doduše, za sada je oprema iz questova najbolje što možeš dobiti do nekog 30-35 nivoa. Iza toga plave opreme je sve više.
Ne zamaraj se opremom. Uzmi nešto zbog izgleda od oružja i to je to.
U trade merchanta pogledaj što od opreme možeš koristiti, pa ćeš vidjeti na čemu si. Uvijek u ponudi imaš barem jedan komad svake vrste oružja.

Za oznake i sl. imaš ingame manual i chat. Damage range je da ovisno o udarcu radiš 30-50 štete, a brzina udarca je 1.20 sekundi. Dakle 30-50 dmg svakih 1.2 sekundi.

Healanje se kao i svi drugi spellovi poboljšava napredovanjem u igri.

Btw upravo sam razgovarao s kolegom hilerom iz guilda koji kaže da healanje jest drugačije, ali nije loše. Više ga treba planirati i nema spašavanja u zadnji čas, već je potrebno razmišljati i koristiti više sposobnosti da biste se izvukli iz gadne situacije osim samo puknuti neki jaki heal. U svakom slučaju, zvuči bolje.

Izvlačim jedan zanimljivi opis igrača PoM-a u kasnijem stadiju igre:

pulled 4 groups of human mobs on me. Each group consisting of 1 normal level 35 npc and 2 minions who were ranged fighters. Now thats like 12 mobs level 35 against me level 32 "shiver". Thats when I thought "Im toast". Here is how it went down!

1. Isfird panicks as she see a red horde of mobs attacking.
2. Isfrid panicks when there are ranged aswell and pops a Health potion
3. fighting furiously to manouver to get those rangers in aoe range
4. Im SURROUNDED!!!! Cant get out, walls, sword, arrows sticking out of my shield

5. Ok first thing going off is AOE knockback so I can get my healing over time going. First goes my AOE damage spell. Then AOE knockback. BOOOM!!!!

6. Healing like crazy, Hot's with a potion works wonders in tight corners

7. PAYBACK time!!! AOE damage going off along with AOE knockback. Popping a Mana potion now.

8. Now we are down to 4 normal level mobs with 50% health. 8 died with aoe's

9. Die die die! They are all dead those scumbags.

After I realized I had a 4 second protection shield aswell. Well well, my mana goes to nuke!

Thats for messing with a priest of Mitra hahaha. At my level I have 2 healing over time spells and 1 direct heal which heals a good "chunk". The direct heal have a long cooldown but work wonders. With feats im going to heal when getting hit aswell.

This class have tons of survivability. If I get jumped by an assassin or whatever I usually fire of the aoe knockback spell and run if they are highlevel or kick their ass if I can

Tons of survivabililties here

Dakle, očito se nekima sviđaju priestovi.

NEW_MAN kaže...
Igra kad je izašla je imala krajnje stupidne bugove i priče tipa da pečiraju svaki dan me ne zanimaju.
To kaj pečiraju svaki dan ne da im nije pohvalno nego žalosno.
Uzeli su nam 5€ za eak i kaj smo za to dobili? Dobili smo čast da budemo pokusni kunići.
Ekonomija igre je LOL, onaj trade ekran i prodavanje itema je u rangu igre iz devedesetih.
Heal je za ukras i neka sporedna radnja.
Nek mi neko objasni kak aggro funkcionira u toj igri? Pošaljem svog demona na lika i ne radim ništa dok ga moj demon šamara a lik je uporno na meni i ja imam aggro?

Ove sad recenzije i pametovanja o driverima su ultimativna glupost. Ak nisu u stanju napravit igru kak spada onda nek odgode a ne da prodaju betu.

Sam se vi fino igrajte i uživajte u AOC baš me zanima kolko dugo vam bude igra interesantna.
PVP je fora ali na kratke staze.
 To što patchiraju svaki dan je vrlo pohvalno, ne vidim kako bi bilo žalosno?
Aggro? LOL - da si posvetio barem 10 sekundi korištenju umnih sposobnosti ili barem pitao nekoga, onda bi ti bilo jasno iz nekoliko sekundi traženja odgovora da petovi NISU tenkovi u AoC-u namjerno i da nikada neće biti. Služe za buff/dmg, ali nisu tenkovi niti su ikada trebali biti. Jasnije?

Što se pametovanja o driverima tiče, jebiga, educiraj se malo više o PC računalima i grafici na PC-u. Ako ti smetaju bugovi, igraj se na konzolama jer igru bez bugova na PC-u nećeš sigurno nikada više vidjeti (još od kasnih 80-tih).

---
I moram komentirati jednu jako bitnu stvar: odakle sada sve te žalbe da svijet ima loading ekrane, a eto od cirka 1000 ljudi s kojima sam bio u guildovima i približno 30 ljudi IRL koje znam da igraju ili su igrali WoW, NITKO, ali ama baš nitko ne "putuje" uokolo nego 95% vremena:
1. teleportaju se grad-instanca
2. plate grifona grad-instanca/farm spot
3. loadaju se grad<-> arena
4. apsolutno nikoga niti vidim da luta po svijetu niti znam da itko to radi.

I odakle onda žalba da se na prijelazu od svakih 5km treba loadati 20 sekundi ekrana? - Komično.


Što se ovih žalbi na klase tiče, očito je da neki ljudi jednostavno ne mogu igrati ništa osim WoW-a jer očekuju da svaka igra bude WoW i da sve klase u drugim igrama funkcioniraju baš kao one u WoW-u.

Age of Conan jednostavno ima drugačiju mehaniku igre koja definitivno nije kao ona u WoW-u. Kome se sviđa neka igra, kome ne, WoW serveri su još neko vrijeme online. (Do izlaska novog najavljenog Blizzardovog MMO-a).
If it's sent by ship then it's a cargo, if it's sent by road then it's a shipment.
17 godina
moderator
offline
RE: Age of Conan - Hyborian Adventures
naxeem kaže...

Ne vidim po čemu to AoC "smrdi", a ne smrdi jedan WoW? LOTRO? EVE? Ako ćemo tako, možemo za svaki od njih navesti jako puno elemenata za pljuvanje. AoC definitivno nije ništa lošiji od navedenih osim u tome što je nov, pa ima bugove. Ne znam od kada si u Bug-u ali pišeš kao da si u najmanju ruku prvi put sjeo za nek igru nakon releasea.

Kakvim opakim strojevima? Pa gdje to igra umire ako je sasvim igriva na računalu od 3000kn? Ako ti računalo te cifre smatraš "opakim strojem" (a na njemu igra radi fino) kako bi tek nazvao neki zaista opaki stroj? Paklenim strojem?

 

Što se prebacivanja instanci tiče, slažem se da je to nepotrebna komplikacija. Ali ti pretjeruješ s pljuvanjem po vrlo promjenjivim stvarima i po svakoj sitnici koja realno nije game-breaking.

 

Nisi imao desetak gathering questova nego najmanje 1 story quest, najmanje 5-8 group dungeon questova i barem 10 solo žutih, narančastih i crvenih questova.

Ako si dismissao sive questove, nisi uzimao sve questove koje si mogao, pa što se onda žališ? - Uostalom, ne sjećam se jednog levela u WoW-u koji sam dignuo bez poštenog farmanja; i nemoj mi samo reći da WoW nisam igrao jer sam dignuo barem 6 likova na 70 i tko zna koliko na nešto niže, a bugova se itekako sjećam. Dapače, WoW u Europi ih je imao bezobrazno puno iako su imali head start od nekoliko mjeseci od USA do EU. Odakle ideja da se jednom Blizzardu tolerira potpuno uništenje igre (s čime će se složiti 99% vanilla wow igrača), a napadaš Funcom koji je izdao dobru igru s problemima koje rješava doslovno u 24 satnim ciklusima?

 

Meni je jasno da je pljuvati po nečemu jako in  i da to definitivno daje na kontroverznosti autora u štihu Damira Rukavine, ali nekog realnog pogleda na igru koja je stara manje od mjesec dana trebalo bi biti.

 

Ako su ti gluposti poput grafičkih bugova koje apsolutno svaka igra ima, toliko kritične onda ne igraj igre čim se izdaju na tržište.

Da ne govorim da LOTRO primjerice, nije 4 mjeseca imao završene animacije likova nego replacement skeletalna sranja o kojima smo i ja i Goran govorili u pripadajućoj temi? A tek bugovi u WoWu mjesecima nakon izlaska? Nepostojeći PvP skoro godinu dana? Neigrive instance poput Stratholmea i Scholomancea? BWL u koji su ljudi ulazili i izlazeći govorili (pazi sada) da je potpuno sranje i zbugirano, ali da će se strpiti jer je to ipak Blizzard. LOL?

Za razliku od Blizzarda koji patcheve izdaje u intervalima od 6 mjeseci i ignorira i potpuno game-breaking bugove, Funcom barem igru patchira svaki dan.

 

Nitko ne kaže da se igra tebi mora sviđati, dapače, baš mene briga hoćeš li je ti igrati, ja nisam na Funcomovoj platnoj listi niti imam bilo kakvu korist od pozitivnog komentara. Ta i sam sam rekao da je 50-60 razdoblje problematično.

Ali pljuvati po nečemu na način kako to radiš tu je u najmanju ruku smiješno.

 
Ponovo ne razumijem o cemu pricamo :) Ako neka igra nije nista losija od drugih, kako je to automatski cini dobrom? U Bugu sam od 2001. godine, hvala na pitanju :) Buduci da mi je dio posla opisivanje igara, sto podrazumijeva igranje manje-vise svega novog sto izadje, "nakon releasea" sam zaigrao prakticki svaki bitniji naslov koji je izasao u zadnjih desetak godina. I pogodi sto - igre s kojima je bilo grafickih problema mogu izbrojiti na prste jedne ruke (tocnije ne mogu, jer mi nijedna trenutno ne pada na pamet). Tako da navod da graficke bugove ima apsolutno svaka igra smatram sasvim suludim. Ili je po tvojoj definiciji samo MMORPG igra? :)

Vidim da jedna stvar nije potpuno jasna - AoC ne usporedjujem s WoW-om. Gledam ga kao samostalan i zaseban proizvod i ocjenjujem sto je dobro, a sto lose izvedeno. To sto mnoge stvari u WoW-u funkcioniraju beskrajno bolje, to je paralela koju sam povlacis :) Funcom nije izdao dobru igru s problemima koje ispravlja u roku od 24 sata. Funcom je izdao nedovrsenu igru koju ce naknadno pokusati dovesti u upotrebljivo stanje. Osim ako nevjerojatnu kolicinu bugova, od kojih su mnogi uzasno veliki (statovi koji ne rade u MMORPG-u!?!?!?!?!?!?!? Potpuno polomljene profesije!!?!?!?!?!?). Ako ces ih ti ignorirati i nastaviti im puniti dzepove - ne znam sto da na to kazem, imas veci prag tolerancije od mene i vecu vjeru u developere :) Fascinantno mi je da kraj 200 drugih MMORPG-ova koje spominjes oni nisu uspjeli nauciti lekciju i fundamentalne stvari napraviti kako treba.

Pod opakim strojevima sam mislio na svoje racunalo (OC-ani C2D E6600, 8800 GTX, 4 GB RAM-a) na kojem igra u iole vecem selu ili nedajboze gradu pri 1680x1050 radi katastrofalno. Ne znam odakle si izvukao racunala za 3000 kuna kad ih ni ja ni nitko drugi nije spomenuo :)

Na kraju, nepostojeci PvP, neigrive instance, zbugirane animacije likova, sve skupa si pripisao drugim MMORPG-ovima, a ono sto me silno zabavlja je cinjenica da svaki navedeni problem postoji i u AoC-u. Sto se dogodilo s onim da se uci na tudjim greskama? :)

Netko je u ovoj raspravi rekao veliku istinu - tuzan je dan kad smo poluproizvode poceli tretirati kao normalnu stvar (i jos k tome placati).
Work is for people who suck at video games.
17 godina
moderator
offline
RE: Age of Conan - Hyborian Adventures

Jednu stvar je tvoj kolega PoM zaboravio spomenuti - Radiance (ovaj "veliki" heal) na levelu 80 lijeci za 2000-2500 stete :) A ova prica o planiranju healova je totalna nebuloza. Sto se tu ima planirati? Svi HoT-ovi su cijelo vrijeme aktivni (ako nisu, ne radis svoj posao kako spada). O kakvom tu planiranju govorimo?

Work is for people who suck at video games.
17 godina
neaktivan
offline
RE: Age of Conan - Hyborian Adventures
Davor kaže...
Ponovo ne razumijem o cemu pricamo :) Ako neka igra nije nista losija od drugih, kako je to automatski cini dobrom? U Bugu sam od 2001. godine, hvala na pitanju :) Buduci da mi je dio posla opisivanje igara, sto podrazumijeva igranje manje-vise svega novog sto izadje, "nakon releasea" sam zaigrao prakticki svaki bitniji naslov koji je izasao u zadnjih desetak godina. I pogodi sto - igre s kojima je bilo grafickih problema mogu izbrojiti na prste jedne ruke (tocnije ne mogu, jer mi nijedna trenutno ne pada na pamet). Tako da navod da graficke bugove ima apsolutno svaka igra smatram sasvim suludim. Ili je po tvojoj definiciji samo MMORPG igra? :)

Vidim da jedna stvar nije potpuno jasna - AoC ne usporedjujem s WoW-om. Gledam ga kao samostalan i zaseban proizvod i ocjenjujem sto je dobro, a sto lose izvedeno. To sto mnoge stvari u WoW-u funkcioniraju beskrajno bolje, to je paralela koju sam povlacis :) Funcom nije izdao dobru igru s problemima koje ispravlja u roku od 24 sata. Funcom je izdao nedovrsenu igru koju ce naknadno pokusati dovesti u upotrebljivo stanje. Osim ako nevjerojatnu kolicinu bugova, od kojih su mnogi uzasno veliki (statovi koji ne rade u MMORPG-u!?!?!?!?!?!?!? Potpuno polomljene profesije!!?!?!?!?!?). Ako ces ih ti ignorirati i nastaviti im puniti dzepove - ne znam sto da na to kazem, imas veci prag tolerancije od mene i vecu vjeru u developere :) Fascinantno mi je da kraj 200 drugih MMORPG-ova koje spominjes oni nisu uspjeli nauciti lekciju i fundamentalne stvari napraviti kako treba.

Pod opakim strojevima sam mislio na svoje racunalo (OC-ani C2D E6600, 8800 GTX, 4 GB RAM-a) na kojem igra u iole vecem selu ili nedajboze gradu pri 1680x1050 radi katastrofalno. Ne znam odakle si izvukao racunala za 3000 kuna kad ih ni ja ni nitko drugi nije spomenuo :)

Na kraju, nepostojeci PvP, neigrive instance, zbugirane animacije likova, sve skupa si pripisao drugim MMORPG-ovima, a ono sto me silno zabavlja je cinjenica da svaki navedeni problem postoji i u AoC-u. Sto se dogodilo s onim da se uci na tudjim greskama? :)

Netko je u ovoj raspravi rekao veliku istinu - tuzan je dan kad smo poluproizvode poceli tretirati kao normalnu stvar (i jos k tome placati).
 
Ne čini ju ništa lošijom, barem. - Što se grafičkih problema tiče, ne možeš reći da se ne sjećaš niti jedne igre s navedenim problemima. Spominjem MMO zato što je to žanr u kojem je sve uvijek novo. Naravno da nisi vidio grafičke probleme u Call of Duty 4 kada igra koristi engine star 10 godina i razrađen u tih 10 godina u barem 5 reinkarnacija i razvojnih verzija kroz nekoliko timova i 4 igre tog istog tima. Probleme nisi vidio ni u Bioshocku jer je i to igra koja koristi engine star 10 godina i to u trećoj reinkarnaciji s barem 5 podverzija. Command & Conquer 3 jako malo do ništa grafičkih problema što je opet logično...
- Ali, zato si itekako probleme s grafikom i performansama vidio u jednom Crysisu, zar ne? U jednom Call of Juarezu? World in Conflictu? Company of Heroes? Jelda? - Ne govori li ti to možda da je zapravo problem u tome da niti jedan novi engine ne može odmah raditi dobro? Ja možda jesam zbog svoje struke upoznatiji s problematiko, ali osnovne premise u ovom slučaju moraju biti jasne i uredskoj tajnici.

Statovi u Conanu rade. Od jutros. :) Profesije rade. Od jutros.:) Zajedno s još cirka 50 drugih problema riješenih. - Dakle, sve te tvoje zamjerke jednostavno padaju u vodu iz sata u sat.
Ako ćemo usporedbu s WoW-om raditi, no, objasni mi što to u WoW-u funkcionira neusporedivo bolje ili još bolje, što je to na startu funkcioniralo neusporedivo bolje?

Ako budemo realni, WoW je bio još problematičniji od AoC-a mjesecima nakon izlaska. AoC je od ostalih naučio što je mogao: nula (0) rušenja servera, nula (0) lagspike situacija, nula (0) čekanja na ulaz na servere  najvažnije -> brzo patchiranje kritičnih i nekritičnih problema.

Ako očekuješ da Funcom izbjegne bugove u engineu i mehanici igre na račun drugih, to samo pokazuje da nemaš pojma o softveru. Apsolutno je nemoguće učiti na tuđim pogreškama u programiranju. To ne postoji, to nije marginalan i jednostavan posao, pogotovo na PC-u.

Ne znam jesi li igrao WoW u početku, ali ako ćemo o instancama i stvarima koje nisu radile? - Auction House, Mail sustav, cirka 20% questova nerješivo, propadanje u tlo, evade bug, nepostojeća ekonomija... to je samo u startu od 5 mjeseci... a onda kada se krenulo na insttance od 2 instance za lvl 60 2 nisu radile. Pa su uveli Molten Core pa nije radio puna 3 tjedna (sjećam se točno koliko jer smo u guildu brojali)... BWL... ušli smo u BWL i nismo mogli ništa jer je instanca bila zbuggana do neigrivosti.

"OC-ani C2D E6600, 8800 GTX, 4 GB RAM-a" - na tome igra mora raditi dobro. Ako ne radi, najmanje je problem Conana. Ako očekuješ 1920x1200 i 8xFSAA onda je to smiješno slabo računalo. Zamisli Conana zahtjevnog kao Crysis (jer je praktički na toj razini). Nove tehnologije traže novi i jači hardver.

Što se igrivosti u Conanu tiče, zapravo je sve igrivo. Ne postoji instanca koju je nemoguće odigrati.

Ako misliš na onaj problem s time da igrači visokih nivoa kradu bossove i da je nemoguće igrati zbog njih, gle čuda! - u posljednjem patchu je i to popravljeno pa sam ja jučer fino odradio 7 questova koji su mi ostali u tim instancama. Kako su popravili? Jednostavno je sada svima osim  najvišim levelima 75-80 preteško ubiti bossove premalog levela da bi im se isplatio loot.

Ukratko:

- bugovi s grafikom: checked
- neigrive instance zbog boss-campinga: checked
- statsi koji ne rade: checked
- bug s instanciranjem: checked
- spori konji i samoubojstva: checked
- profesije: checked
- crafting: checked
- socket itemi: checked
- bonusi gradova: checked
- hrpa drugih bugova: checked

u idućem patchu (4-8 dana):
- NPC-i u gradovima
- tier 3 gradovi (siegeovi)
- PvP XP
- PvP loot death
- PvP bounties
....

sve ostalo na repertoaru u vrlo skoroj budućnosti jer je funcom zapravo naučio od drugih: patchiranje matters.


Dakle, činjenica je da Funcom doslovno iz dana u dan rješava sve probleme koje smo i ja i ti i kolega s yougamer-a naveli kao kritične. Trebam li spomenuti koliko treba jednom Blizzardu ili CC-u da izda patch? (4 - 6 mjeseci) Koliko sam čekao posljednji support mail zbog čega sam i otkazao WoW pretplatu na 3 accounta? (7 tjedana)

Ako očekuješ bug-free igre i dobre performanse na novim naslovima ili da ti sve radi kako treba, počmi recenzirati igre za konzole jer ćeš se na PC-u samo nabijati frustracijama.

Nismo mi počeli prihvaćati poluproizvode, nego biti tolerantniji na stvari bez kojih igara na PC-u uopće nebi bilo.


Za kraj ove rasprave:
 - Nažalost, igranje na PC-u upravo zbog toga i jest u problemima. Razvoj igara je postao pretežak: nesavršeni driveri, hrpa kombinacija konfiguracija napravili su razvoj za PC noćnom morom.

A za probleme s grafikom znaš kome možeš zahvaliti? - Našim dragim ATi i nVidia firmama koje boli neka stvar za drivere u ovom trenutku. Naime, fixanje problema je sada u drugom planu s obzirom na izlazak nove generacije kartica u idućih 10 dana.
If it's sent by ship then it's a cargo, if it's sent by road then it's a shipment.
17 godina
offline
RE: Age of Conan - Hyborian Adventures
Davor kaže...
 
Pod opakim strojevima sam mislio na svoje racunalo (OC-ani C2D E6600, 8800 GTX, 4 GB RAM-a) na kojem igra u iole vecem selu ili nedajboze gradu pri 1680x1050 radi katastrofalno. Ne znam odakle si izvukao racunala za 3000 kuna kad ih ni ja ni nitko drugi nije spomenuo :)
 Konfa is siga, platio 3300 kuna prije malo manje od pol godine. Igram na High 1280x960 s Bloomom.
AMD Athlon X2 6000+ @3Ghz HD3850 512 MB OC 2GB DDR2 Dual Channel 800 Mhz
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice