Dogodio mi se zanimljiv slučaj.
Gledam tako jedan dan transakcije deviznog računa i primijetim da mi je prije 4 mj. prilikom aktivacije probnog razgoblja "Amazon Prime" servisa naplačeno 1€, ista stvar i prije 2 mj. prilikom aktivacije probnog razdoblja "Amazon Prime Video" servisa.
Javio sam se Amazonovoj službi za korisnike, te su mi oni poručili da su morali napraviti rezervaciju od 1€ prilikom aktivacije servisa kako bi se mogla napraviti sigurnosna provjera kartice tj. njezina valjanost te točnost korisničkih podataka.
Također poručuju da mi oni ne mogu vratiti nikakva sredstva jer ih nikada nisu ni zaprimili. Da rezervirana sredstva kod takvih provjera ostaju u posjedu banke i ona ih mora vratiti korisniku, a rezervacija može potrajati do 7 dana.
Odgovor Amazonove službe mi je potpuno jasan i razuman jer prilikom kupovine na eBay-u on radi iste takve rezervacije(provjere) samo u iznosu od 1$ (0,93€) ali je povrat rezervacije vidljiv na transakcijama računa isti dan.
Odlučim kontaktirati banku telefonom i dobivam uputak da podnesem pismenu žalbu, a na pitanje dali su imali već takav slučaj dobivam odgovor citiram: "ako je to greška kod nas, mi ćemo to ispraviti i vratiti ćemo vam novac."
Šaljem pismenu žalbu i dobivam odgovor za 2 dana da mi je novac vraćen i da se ovakve situacije ne mogu uvijek predvidjeti ali da mogu brzo reagirati ako redovito provjeravam svoje transakcije.
Znači, priznali su svoju krivnju i to mi obznanili bez objašnjenja kako se to moglo dogoditi i bilokakve isprike.
Osim što se sada pitate dali sam normalan što sam ih išao masirati radi 2€, zapitajte se koliko je takvih situacija bilo u prošlosti i koliko če ih biti. Većina korisnika uopće ne primijeti tu "rezervaciju", a oni koju ju i vide neće se zamarati, raspitivati i slati pismene žalbe zašto im je skinut 1€, nego če priječi preko toga i zaboraviti.
Nakraju, sav vaš nevračeni novac od rezervacija ne nestane nekim čudom u bespućima svemira nego ostane na raspolaganju vašoj banci.
Pitam se, koliko je banka dosad na ovaj način uspjela oštetiti svoje korisnike i ako je neko voljan neka napravi test, da vidimo dali se varam te je moj slučaj ipak jedan od milion.