Pogledajte što majstori rade ;-)

poruka: 6
|
čitano: 18.955
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
neaktivan

http://imgur.com/a/w1BSG

na potonjem linku nalazi se galerija, dakle radili smo frend i ja moj dnevni boravak. 12 sati dnevno smo radili, imamo žuljeve i rane po rukama, ali nema veze ponosni smo na učinjeno.

Oboje volimo ponekad odigrati kakve računalne igrice, i ne volimo izlaziti na fancy mjesta - kakogod, mislim da nismo niti najmanje beskorisni krelci, kakav je stereoptip tipičnog "geeka".

Inače, on je bauštelac, ja sam programer. Najbolji smo frendovi i eto, pomogao mi je srediti sobu za 2 pive i pizzu. (dao sam mu 600 kn u đep, ali ih je odbio i nikako nije htio uzeti)

Vrlo ukratko , opis posla:

* Struganje stare farbe i otpadnog materijala sa zidova i plafona

* Gletanje svih zidova i plafona (20 kilograma gleta)

* Odnos gomile otpadnog materijala, smeća, brdo nekih neidentificiranih šarafića i drugih govanaca.

* Farbanje zidova i plafona (2 ruke Dulux boje, bez impregnacije - na preporuku majstora kod kojeg smo kupili boju)

* Postavljanje LAMINATA NA ZID (silikonom + poneki čavlić). Zašto ne lamperiju ? Jer je lamperija ljigava i mora se bojati, usto ona je nazubljena i jednostavno, bljak mi je bila nakon 8 godina što sam gledao onu šugavu bijelu.

* Postavljanje rubnika na laminate (zeznuti dio posla, razmak između zida i kostura za laminat+laminata je bio debel više od palca pa je jedino rješenje za gornji rubnik bilo nakositi ga)

* Čišćenje, e to je bio najteži dio posla - vjerujte mi - nakon 22 sata rada, ubijaju vas leđa, mrtvi ste i samo razmišljate kako sve što prije završiti. Rane na rukama poštenu peću od sasušenog kreća i prljavštine, nervoza postaje sve očitija ... a onda još 2 sata čišćenja i spremanja, slaganja namještaja, brisanja, usisavanja, odnošenje gomile otpada, pranje alata, ... uhh ... (ovo je jedan tipičan dan "običnog" bauštelca)

Nadam se da vam se sviđa.