:D
dobro pitanje, sto tocno ne valja ? :D
Šteka joj Bug Forum.
:D
dobro pitanje, sto tocno ne valja ? :D
Šteka joj Bug Forum.
:D
dobro pitanje, sto tocno ne valja ? :D
Šteka joj Bug Forum.
Onda i ja tražim tražim nekoga da mi pregleda laptop
šteka pa šteka :D
Ocito su na serveru s dial up-om :)
Ocito su na serveru s dial up-om :)
Ili nisu platili pretplatu ISP-u.
bit će da je iskon (mislim) rezao kablove :D
bit će da je iskon (mislim) rezao kablove :D
Pronašli su malog (Micro), mekanog (soft) "Iskonovca".
bit će da je iskon (mislim) rezao kablove :D
Pa sad se spajaju susjedu pola kilometra udaljenom na wlan od 4mbs, zajedno sa još nekim klincem koji skida PRONiće
da im se ne desi da polako forumasi pocnu sami sebi "dijelit" banove (postanu neaktivni)
Gadno je OVO već postalo.
bit će da je iskon (mislim) rezao kablove :D
Pa sad se spajaju susjedu pola kilometra udaljenom na wlan od 4mbs, zajedno sa još nekim klincem koji skida PRONiće
Zato je XXX na EDGE-u.
@Unix: Odhebi s politikom ili slijedi DDoS:
Pozz ekipica!
Dal netko zna nekoga tko se bavi otkupom laptopova ( ispravno/neispravno ) neka mi se javi u inbox.
Ili ako je netko od povjerenja pa da mi pogleda što ne valja sa laptopom. Ja ću sama srediti lapotop samo da mi netko kaže šta točno ne valja.
Bok svim nehrkalicama prije ekipčuga, s obzirom kolko nas ima vezano za Lapič Delj pa kaj nije ono ekran otišel jel ili veza LCD ekrana s Laptopom vjerojatno tak nekaj bi bilo u tom stilu.
čudne stvari mi se događaju i sa facebook profilom...
sve krepava XD
bit će da je iskon (mislim) rezao kablove :D
Evo nešto o iskonu ako niste već vidjeli:
čudne stvari mi se događaju i sa facebook profilom...
sve krepava XD
Osveta Mentalista?
Zato je XXX na EDGE-u.
nije, na hspa je :)
Ovakvih priča imaš za svakog providera. Jednostavno bad luck. Moje iskustvo s Iskonom je super i da nemam specifičnu potrebu glede TV-a nikad nebih otišao od njih.
Večer
Ovakvih priča imaš za svakog providera. Jednostavno bad luck. Moje iskustvo s Iskonom je super i da nemam specifičnu potrebu glede TV-a nikad nebih otišao od njih.
Istina, ali onakav stav.. Makar znam da i sa drugima nije puno bolje hehe.
nije, suhoga je :)
Bad luck. Tako ti je kad prviše pipaš uokolo.
crko sam od smijeha na tekst :)
slično je bilo kod mene s t-comom...
Bad luck. Tako ti je kad prviše pipaš uokolo.
ah jbg
Istina, ali onakav stav.. Makar znam da i sa drugima nije puno bolje hehe.
Pazi ekipa iz SZK je OK, ali oni su samo prvi red, oni pomažu samo onima koji se ne snalaze ili se jako slabo snalaze s tehnikom. Mahom studenti, pitaj dečke koji rade taj posao (za konkurenciju).
Lik je vjerojatno bio nabrijan i malo je napuhao cijelu stvar, pitanje je što bi bilo kad bi oni objavili sve te razgovore koji se snimaju (barem koliko se ja sjećam). Istina da su ga zahebali to stoji, takvi su svi, nastoje prodati uslugu a poslije tko te....
Večer
Mogel bi ti i malo češče doč pa Nehrkat pomalo jel fučkaj ga.
Pazi ekipa iz SZK je OK, ali oni su samo prvi red, oni pomažu samo onima koji se ne snalaze ili se jako slabo snalaze s tehnikom. Mahom studenti, pitaj dečke koji rade taj posao (za konkurenciju).
Lik je vjerojatno bio nabrijan i malo je napuhao cijelu stvar, pitanje je što bi bilo kad bi oni objavili sve te razgovore koji se snimaju (barem koliko se ja sjećam). Istina da su ga zahebali to stoji, takvi su svi, nastoje prodati uslugu a poslije tko te....
Tako je, najlakše se derati i hebati kevu onom studentu/studentici koji krpa za stanarinu jer je iz Slavonije ili mu je rata faksa 1100 kuna.
Takvi likovi su primitivni seljaci i odma' u startu gube bilo kakav kreditencijal.
Čekaj dakle, nekome hebeš mater i očekuješ da ti pomogne?
A na izjave tipa: "doći ću vam s bombom" se odmah reagira po proceduri, svaki takav poziv se prijavljuje policiji tako da pazite ;)
I ne razumijem tipove koji očekuju da mu na telefonu u SZK za 20kn/h radi inženjer održavanja računalnih sustava ili sysadmin. Pa može i tako, ali onda plaćaj 3x veću cijenu usluge.
A ovom frajeru s linka bi preporučio da pročita sitna slova...
Jbg prvi ću priznat da HT, naprimjer, je mućka pokvarena kompanija koju nije briga za korisnike, ali vrijeđati ekipu na telefonu =
szk je još ok, al naprimjer ovi što rade u t-centrima...Bože sačuvaj...ako od njih 10 tamo jedan zna što radi to je dobar prosjek...
kad se sjetim kad sam išao s frendom u t-centar da si uzme adsl...ja sam imao podnešen zahtjev za adsl isto, al tad ga još nisam mogao dobit pa je zahtjev bio na čekanju...a iskon mi nije mogao dat adsl dok je bio zahtjev u t-comu aktivan...zanimljivo je da s istom centralom i paricama iskon mogao dati 4mbit, a t-com ništa...uglavnom kretenarije...
razgovor između mene i neobrazovane ženske osobe (u daljnjem tekstu NŽO):
NŽO: izvolite, kako vam mogu pomoći?
ja: nemožete mi isporučit adsl uslugu pa bih molio da mi poništite zahtjav za adsl (i dajem joj osobnu)
NŽO: (utipkava moje podatke u komp) broj telefona?
ja: piše vam na ekranu
NŽO: aha, ok...vidim ne možete još dobit adsl zbog tehničkih razloga...
ja: znam, poništite mi zahtjev, neću adsl
NŽO: ali....pa....može zahtjev ostat, mi ćemo vas obavijestit kad bude usluga dostupna
ja: ali ne želim adsl i ne želim obavijesti, ništa ne želim...
NŽO: ali...
ja: molim vas poništite zahtjev jer me ne zanimaju više vaše usluge i gotovo...
NŽO: ... (nakon tipkanja od 10min zove kolegu (dalje NMO) jer očito nezna što i kako)
NMO: gospodine kako vam mogu pomoći?
ja: ponišite mi zahtjev za adsl, neću ga sad, poslije, ni ikad...i neću nikakve obavijesti da je dostupno...
NMO: u redu gospodine...(slijedi tipkanje od još nekih 10min udruženim snagama...a onda zovu još jednog kolegu (MO2))
MO2: gospodine kako vam mogu pomoći?
ja: ponišite mi zahtjev za adsl...ili zovite nekog tko može...
MO2: (klikne 3x mišem) zahtjev je poništen, mogu vam još kako pomoći?
ja: hvala, doviđenja...
na kraju sam čekao 25 min da ponište zahtjev :/
szk je još ok, al naprimjer ovi što rade u t-centrima...Bože sačuvaj...ako od njih 10 tamo jedan zna što radi to je dobar prosjek...
....
....
na kraju sam čekao 25 min da ponište zahtjev :/
Ma stvar je u tome tko može poništiti zahtjev a tko ne, ekipa u t-centrima je stvarno loša, ne znaš ni sam koliko problema nama zadaju u call centru.
Dakle, scenarije svakog trećeg poziva ide ovako:
korisnik: dobar dan, dobio sam račun na xyz kuna, pa me zanima kaj je tot u naplaćeno.
agent: vi imate tu, tu i tu tarifu, naplaćeno vam je to, to i to, sukladno cjeniku vaše tarife
korisnik: je, ali meni u tcentru nisu to rekli, rekli su mi da će mi račun biti xy kuna
I takvom liku ti ništa ne možeš, kažeš mu kako je, ako se smatra oštećeno neka se žali pismenim putem.
I kaj bude kad se požali? Potpisom ste potvrdili da ste pročitali i prihvatili opće uvjete poslovanja/korištenja tarife/usluge i odje*ite ljubazno.
Stvar je u tome da toj ekipi u t-centrima satnica ovisi o postotku prodanih ugovora, i naravno što manjem broju zahtjeva za raskid, a nikako se ne može provjeriti što oni tamo govore ljudima (za razliku od SZK) i eto ti recepta...
znam ja to sve...ovo je samo jedan mali primjer iz mnogih razgovora između njih...
sa szk nisam nikad imao problema, što sam zvao to se riješilo (uglavnom tehnički problemi)
problem je što obično nemam živaca čekat na mobu sat vremena dok se netko javi pa mi je lakše otić u t-centar u vrijeme kad nema nikog tamo...
ili isto tako kad me ženska tamo uvjeravala da mobitel koji sam htio oni uopće nemaju u ponudi, nit su ikad imali, ja joj kažem da zove kolegu, on dođe i pita me koje boje mob hoću jer imaju u 3 boje u skladištu....kretenarije na kvadrat...
OPEN!
Dobra večer!