Iz hrvatskog izbaciti književnost i staviti ga kao zaseban predmet koji se ne bi ocjenjivao.
Pa književnost je jedan od najvažnijih dijelova hrvatskog.A kaj bi ti ucio samo gramatiku.
Hrvatski će uvjek biti obavezan predmet.Ne moreš ga "skratit".
Iz hrvatskog izbaciti književnost i staviti ga kao zaseban predmet koji se ne bi ocjenjivao.
Pa književnost je jedan od najvažnijih dijelova hrvatskog.A kaj bi ti ucio samo gramatiku.
Hrvatski će uvjek biti obavezan predmet.Ne moreš ga "skratit".
Iz hrvatskog izbaciti književnost i staviti ga kao zaseban predmet koji se ne bi ocjenjivao.
Pa književnost je jedan od najvažnijih dijelova hrvatskog.A kaj bi ti ucio samo gramatiku.
Hrvatski će uvjek biti obavezan predmet.Ne moreš ga "skratit".
Važnije je znati pravopis i gramatiku vlastitog jezika nego ''što se bijeli u gori zelenoj''
ja bi stavio da je vjeronauk u hrvatskoj obvezan zato da malo više upoznaš svoju vjeru (naravno ako si kršćanin), ali ga nebi ocijenjivao
Slažem se iako bih dodao par stvari:
Vjeronauku oppće nije mjesto u školi. Ukoliko u Župnom uredu ne postoje uvjeti za vjeronauk on se može održavati u školi, ali izvan normalnog rasporeda kako ne bi učenici koji ne pohađaju vjeronauk imali rupe u rasporedu. Uz to bi vjeroučitelja trebala financirati župa, a pohađanje vjeronauka ne bi trebalo imati nikakav utjecaj na školu (ocjene, izostanci i sl.)
Ovo je točno ali kad bi vjeronauk ostao u školama, bilo bi dobro kad bi se samo opisno ocjenjivao ili se nebi ocjenjivao uopće. Kad bi vjeronauk bio van programa, to bi bilo još bolje ali teško da će to proći kod nas.
Tjelesni, glazbeni i linkovni imaju jednu komponentu koja se može i mora ocijeniti, a najčešće se zanemaruje:
Glazbeni i likovni nisu samo sviranje i crtanje, već uključuju i opću kulturu.
Tjelesni ne postoji, već postoji Tjelesna i zdrastvena kultura. TZK se najčešće svodi na napucavanje lopte i određenih vježbi za ocjenu, a zanemaruje se edukacijska komponenta.
Za likovni i glazbeni postoji elegantno rješenje koje bi se zvalo - povijest umjetnosti. Spojiti likovni i glazbeni (ovaj dio koji je opća kultura i povijest) i napraviti od toga novi predmet koji bi se normalno ocjenjivao. Kome je do crtanja i sviranja, ima izborni predmeti likovna i glazbena umjetnost koji se nebi ocjenjivali ili bi imali opisne ocjene. I svi sretni i zadovoljni (djeca će znati najvažnije stvari iz povijesti umjetnosti i opće kulture a oni kojima crtanje/sviranje slabije ide neće imati lošiji prosjek zato jer nisu baš talentirani).
A što se tiče "tjelesnog" (to sam nabrzinu napisao, znam da se taj predmet zove TZK) također je dobro rečeno. U 99% slučajeva se zanemaruje edukacijski dio ali eto, ja imam (sam imao?) sreće i od osnovne pa sve sad do kraja srednje škole edukacijski dio TZKa je bio prisutan. U drugim školama nije baš tako (koliko sam čuo i vidio).
ne bih ništa izbacivao, ali bih dosta stvari mijenjao. likovnu i glazbenu umjetnost bih spojio u jedan predmet, u kojemu bi još bila i književnost koja se uči u sklopu hrvatskog jezika. vjeronauk/etika bi trebali biti izborni predmeti, vjeronauk bih izbacio, osobno sam jako religiozan, ali zašto bi ga netko nereligiozan morao učiti. drugi strani jezik također. promijenio bi geografiju, ne da se uče ne znam ni ja kakve stvari o tektonici zemlje i slično, ili promatranju rasta i razvitka stanovništva, razno-raznim podjelama svega i svačega, više bih stavlja praktične stvari: spomenike kulture, panorame raznih gradova, gdje je koja država, glavne gradove, temeljno opće znanje, koje će mi služiti čak i ako neću studirati geografiju. povijest je u redu, iako bih malo smanjio broj sati i obujam gradiva, te se malo više fokusirao na novi vijek. biologiju bih također više volio malo praktičniju, a ne molekularnu, dakle općenito o životinjama, naučiti što više o pojednim vrstama, a ne učiti mikrobiologiju (eventualno izborno) i razne podjele živog svijeta koje nisu ažurne te se mijenjaju svakih nekoliko mjeseci.tjelesni ne bih micao, ali bi se više fokusirao na nešto što može gotovo svatko, ne natjecati sposobnije i manje-sposobne, nego više praktično, da se ocjenjuje opisnom ocjenom, da svatko ima kondiciju i usredotočio bih se na razvijanje motorike. matematiku, fiziku, kemiju te prvi strani jezik ne bih dirao.
ne bih ništa izbacivao, ali bih dosta stvari mijenjao. likovnu i glazbenu umjetnost bih spojio u jedan predmet, u kojemu bi još bila i književnost koja se uči u sklopu hrvatskog jezika. vjeronauk/etika bi trebali biti izborni predmeti, vjeronauk bih izbacio, osobno sam jako religiozan, ali zašto bi ga netko nereligiozan morao učiti. drugi strani jezik također. promijenio bi geografiju, ne da se uče ne znam ni ja kakve stvari o tektonici zemlje i slično, ili promatranju rasta i razvitka stanovništva, razno-raznim podjelama svega i svačega, više bih stavlja praktične stvari: spomenike kulture, panorame raznih gradova, gdje je koja država, glavne gradove, temeljno opće znanje, koje će mi služiti čak i ako neću studirati geografiju. povijest je u redu, iako bih malo smanjio broj sati i obujam gradiva, te se malo više fokusirao na novi vijek. biologiju bih također više volio malo praktičniju, a ne molekularnu, dakle općenito o životinjama, naučiti što više o pojednim vrstama, a ne učiti mikrobiologiju (eventualno izborno) i razne podjele živog svijeta koje nisu ažurne te se mijenjaju svakih nekoliko mjeseci.tjelesni ne bih micao, ali bi se više fokusirao na nešto što može gotovo svatko, ne natjecati sposobnije i manje-sposobne, nego više praktično, da se ocjenjuje opisnom ocjenom, da svatko ima kondiciju i usredotočio bih se na razvijanje motorike. matematiku, fiziku, kemiju te prvi strani jezik ne bih dirao.
Napokon se netko slaže s menom u vezi drugog stranog.Meni je dosta engleski govoriti i nisam interesiran u jezike poput njemačkog,talijanskog,francuskog itd...
Meni je to samo pilanje.
Napokon se netko slaže s menom u vezi drugog stranog.Meni je dosta engleski govoriti i nisam interesiran u jezike poput njemačkog,talijanskog,francuskog itd...
Meni je to samo pilanje.
pogotovo u ovo vrijeme globalizacije je gotovo isključivo potreban engleski. treba čuvati hrvatski i govoriti engleski.
Napokon se netko slaže s menom u vezi drugog stranog.Meni je dosta engleski govoriti i nisam interesiran u jezike poput njemačkog,talijanskog,francuskog itd...
Meni je to samo pilanje.
pogotovo u ovo vrijeme globalizacije je gotovo isključivo potreban engleski. treba čuvati hrvatski i govoriti engleski.
S time se ja slažem čuvaj svoj jezik i govori onaj koji ti treba.
Matematiku nebih u potpunosti uklonio nego bi uklonio gomilu glupih i teskih stvari iz Matematike koje nam nece nikad zatrebati...
Hrvatski bih pojednostavnio - sta mene i ostale zabole ku*ac tko je bio Ivan Gundulić,sta je radila crkva itd. Mislim ono, sta je to Povijest a ne Hrvatski?!
Engleski izbacii??? NIKAKO! Engleski je u danasnje vrijeme siroko upotrijebljavan u Informatici... Ako neznate engleski ste kao nepismeni...
Tjelesni bih izbacio u elektro skolama,jer 95% njih ga mrze... ...u onih 5% koji ga vole spadaju profesori i oni iz Ministarstva skolstva...
Ma bolje da sutim...
ja bi samo mjenjao matematiku...ucimo neke bezvezne stvari koje nam nikad neče trebati...i kemiju bi smanjio gradivo,tog ima pun kufar,a čemu,bezveze nas zamaraju s time...trebali bi se više fokusirat na hrvatski,matematiku,fiziku,pov,geo,teh(to su predmeti za upis u skoro sve škole)a za neke treba još i kemija i bio....al ko neće ić u te škole gdje treba bio i kem...može uciti što mu treba za upis..
Matematiku nebih u potpunosti uklonio nego bi uklonio gomilu glupih i teskih stvari iz Matematike koje nam nece nikad zatrebati...
Hrvatski bih pojednostavnio - sta mene i ostale zabole ku*ac tko je bio Ivan Gundulić,sta je radila crkva itd. Mislim ono, sta je to Povijest a ne Hrvatski?!
Engleski izbacii??? NIKAKO! Engleski je u danasnje vrijeme siroko upotrijebljavan u Informatici... Ako neznate engleski ste kao nepismeni...
Tjelesni bih izbacio u elektro skolama,jer 95% njih ga mrze... ...u onih 5% koji ga vole spadaju profesori i oni iz Ministarstva skolstva...
Ma bolje da sutim...
Nismo mislili na engleski nego na njemački,talijanski i francuski.
Da se mene pita stavio bih Matematiku, Hrvatski , Engleski, Fiziku kao obavezne predmete + 2 neka izborna (kemija,biologija, geografija...).
Tako, zašto netko tko želi ić na FER mora učit latinski ili npr. povjest. Ako ga zanimaju matematike i fizike nek se više upusti u njih a ne da štrebaju 30 str. iz povjesti koje će zaboravit nakon 10 dana a neće im služit u životu.
Moje osobno misljenje: Osnovna skola nek ostane kakva je. A sto se srednje tice. Tu bi treba dati prednost strucnim predmetima, a osnovni: hrvatski, matematika i strani jezik. Njih samo pojednostavit i prilagoditi obrazovnom podrucju. A sve ostalo staviti pod izborni.
Moje osobno misljenje: Osnovna skola nek ostane kakva je. A sto se srednje tice. Tu bi treba dati prednost strucnim predmetima, a osnovni: hrvatski, matematika i strani jezik. Njih samo pojednostavit i prilagoditi obrazovnom podrucju. A sve ostalo staviti pod izborni.
osnovna škola i jest gimnazija,ne treba nam gimnazija još 4 godine
Osnove elektrotehnike..., ma šalim se, to mi je prva dva razreda najvažniji predmet, mada je tešak ko vrag.
Iz osnovnoškolskog programa izbacio bi ( ili stavio na izborne ) likovni, glazbeni, vjeronauk ( smatram da bi etika bila puno bolja ), a u srednjim školama smanjio satnice predmeta koje u struci nisu potrebne ( mogu razumjet gimnazijalce, ali zašto ja, kao računalni tehničar, uza sve stručne predmete koje imam, moram učiti povijest i zemljopis, kako mi to pomaže u poslu, a i dosta toga znam oz osnovne ).
Što se tiče hrvatskog i matematike te sličnih predmeta ( strani jezik, itd... ), njih bi ostavio, to su važni predmeti i u gotovo svakom poslu mogu koristiti.
Moje osobno misljenje: Osnovna skola nek ostane kakva je. A sto se srednje tice. Tu bi treba dati prednost strucnim predmetima, a osnovni: hrvatski, matematika i strani jezik. Njih samo pojednostavit i prilagoditi obrazovnom podrucju. A sve ostalo staviti pod izborni.
osnovna škola i jest gimnazija,ne treba nam gimnazija još 4 godine
pa čitaš li ti što pišeš ponekad ?
Moje osobno misljenje: Osnovna skola nek ostane kakva je. A sto se srednje tice. Tu bi treba dati prednost strucnim predmetima, a osnovni: hrvatski, matematika i strani jezik. Njih samo pojednostavit i prilagoditi obrazovnom podrucju. A sve ostalo staviti pod izborni.
osnovna škola i jest gimnazija,ne treba nam gimnazija još 4 godine
pa čitaš li ti što pišeš ponekad ?
samo kad nisam napušen
Bilo bi dobro uvesti autoškolu ko što ameri imaju, neka niža cijena, a u autoškole bi sigurno išlo više ljudi i možda bi manje se ginulo po cestama.
Informatiku pod obavezni predmet
Informatiku pod obavezni predmet
a za profesora Denisa Arunovića
Osnove elektrotehnike..., ma šalim se, to mi je prva dva razreda najvažniji predmet, mada je tešak ko vrag.
Iz osnovnoškolskog programa izbacio bi ( ili stavio na izborne ) likovni, glazbeni, vjeronauk ( smatram da bi etika bila puno bolja ), a u srednjim školama smanjio satnice predmeta koje u struci nisu potrebne ( mogu razumjet gimnazijalce, ali zašto ja, kao računalni tehničar, uza sve stručne predmete koje imam, moram učiti povijest i zemljopis, kako mi to pomaže u poslu, a i dosta toga znam oz osnovne ).
Što se tiče hrvatskog i matematike te sličnih predmeta ( strani jezik, itd... ), njih bi ostavio, to su važni predmeti i u gotovo svakom poslu mogu koristiti.
Pa Povijest i Zemljopis su prelagani naprema nekim strukovnim koji su u 3. i 4. razredu.
A u 1. i 2. moraju stavit neke takve predmete jer nemožeš učit odma ove teže predmete recimo ja imam Električke strojeve da mi je to bio predmet prije Osnova koje si gore spomenuo ja nebih ništa razumio.
Ovako da se i ja malo ukljucim...ja bi da se , Matematika i HRV ucine obaveznim, a ostali predeti izborni. (Od 1-4 osnovne imas sve normalno, a od petog si moras birati) Moras imati MAT i HRV i sest predmeta koje hoces...Stim da moras imati jedan izorni kao jezik...
I da vidi skako bi nam lijepo bilo...Ucis samo ono kaj hoces...
ja bi stavio da je vjeronauk u hrvatskoj obvezan zato da malo više upoznaš svoju vjeru (naravno ako si kršćanin), ali ga nebi ocijenjivao
Pa koliki je postotak katolika u RH?
Razmisli malo.
ja bi stavio da je vjeronauk u hrvatskoj obvezan zato da malo više upoznaš svoju vjeru (naravno ako si kršćanin), ali ga nebi ocijenjivao
Pa koliki je postotak katolika u RH?
Razmisli malo.
ma nema ni 30 posto katolika u HRV
ja bi stavio da je vjeronauk u hrvatskoj obvezan zato da malo više upoznaš svoju vjeru (naravno ako si kršćanin), ali ga nebi ocijenjivao
Pa koliki je postotak katolika u RH?
Razmisli malo.
ma nema ni 30 posto katolika u HRV
Službeno katolika ima kojih 90%,ali zanima koliko ih prakticira u cjelosti svoju vjeru.
ja bi stavio da je vjeronauk u hrvatskoj obvezan zato da malo više upoznaš svoju vjeru (naravno ako si kršćanin), ali ga nebi ocijenjivao
Pa koliki je postotak katolika u RH?
Razmisli malo.
ma nema ni 30 posto katolika u HRV
87,8% katolika po mjerenju iz 2001. godine
EDIT preteknut sam.
Ali ni ja ne kužim šta će vjeronauk u školi, postoji crkva za takve stvari.
ja bi stavio da je vjeronauk u hrvatskoj obvezan zato da malo više upoznaš svoju vjeru (naravno ako si kršćanin), ali ga nebi ocijenjivao
Pa koliki je postotak katolika u RH?
Razmisli malo.
ma nema ni 30 posto katolika u HRV
87,8% katolika po mjerenju iz 2001. godine
EDIT preteknut sam.
Ali ni ja ne kužim šta će vjeronauk u školi, postoji crkva za takve stvari.
Pa bolje ići u školu na vjeronauk nego ići u crkvu (mislim da ućim vjeronauk)
-iz škole bi trebalo izbaciti učenike kojima na pamet padaju ovakve ideje.
Taj 'predmet', tj. 'učenik' nije ni predmet (jer je živo biće, srodno amebi), a nije ni učenik jer osnovni preduvjet - učenje, mu je samo 'nužno zlo'.
-treba izbaciti, politiku (svih boja, rasa, spolova itd..)
-treba izbaciti drogu (i dilere), alkohol, opčenito huligane i bulling.
-treba izbaciti vjeronauk, jer je to stvar vjere, ne učenja-znanja. Razlika između 2+2=4 i vjere...
-treba izbaciti profesore, koji neznaju biti pravi profesori, nastavnici -učitelji, kod kojih je učenje = mučenje,
.. ili pak samo čekaju penziju,
.. ili, što je starno najgore, onaj profesor, na telefonu, ('imaš piiBIPiiičke?').
... - to je nepristojan izraz, znam (isprika) ali ako nije njemu (profesoru) neugodno, nije ni meni.
-ima dosta toga za izbaciti, ali nastavni predmeti nikako nebi smjeli biti pri vrhu te liste.
matematiku i hrvatski jel sere mi se od ta dva predmeta.
Meni se čini da tebi bome treba malo edukacije iz Hrvatskog. JEL i JER su dvije potpuno različite stvari. A to su osnove osnova, majko mila...ah.
Glavni predmeti -
Matematika,Fizika,Hrvatski,Engleski
Izorni-svi ostalo
mislim da nas matematika i fizika uče razmišljati dok je hrvatski u srednjoj više književnost nego gramatika,tj. bitan za opću kulturu
engleski bi bio obavezan jer ga je danas obavezno znati
ovo ostalo-tko voli nek izvoli