Danas mi došla pošiljka, poziv za prvi roditeljski za prvašića, gledam dan održavanja 23.06.2023.
Danas mi došla pošiljka, poziv za prvi roditeljski za prvašića, gledam dan održavanja 23.06.2023.
Obavijesti školu da su ljudi izumili e-mail, viber i ostale tehnikalije. :facepalm:
Nije ni čudo da je pošta zatrpana kad ljudi šalju sranja.
Na zalost fali radnika
Obavijesti školu da su ljudi izumili e-mail, viber i ostale tehnikalije. :facepalm:
Nije ni čudo da je pošta zatrpana kad ljudi šalju sranja.
Naravno da sam odmah ujutro otišao vidit jesam kaj bitno propustio - i veli mi tajnica mrtvo ladno da je zakonom o upravnom postupku određena dostava obavijesti putem pošte.
reko prije bi golubovi dostavili nego poštari...
isto, pošta je postala koma. ovdje sam kko bh imao vent jer čekam nalaze određene koji se šalju poštom, nažalost od strane bolničkog sustava i principa za taj tip nalaza jer se čeka očitavanje duže nego sama pretraga, te me čak i ekipa iz bolnice zvala jesam li ga primio jer sam im se po primitku trebao javiti zbog lijekova, da bih im rekao da još nije došlo, a oni poslali prije 10 dana sa naznakom preporučeno, obavezan potpis kod preuzimanja. podrška se ne javlja, 3 puta po 30min čekao dok me nije izbacilo sa svakih 10-20 sekundi porukom da su zazeti agenti, jer taman pomislim netko se javlja kad ono kifla - automatska poruka.
isto, pošta je postala koma. ovdje sam kko bh imao vent jer čekam nalaze određene koji se šalju poštom, nažalost od strane bolničkog sustava i principa za taj tip nalaza jer se čeka očitavanje duže nego sama pretraga, te me čak i ekipa iz bolnice zvala jesam li ga primio jer sam im se po primitku trebao javiti zbog lijekova, da bih im rekao da još nije došlo, a oni poslali prije 10 dana sa naznakom preporučeno, obavezan potpis kod preuzimanja. podrška se ne javlja, 3 puta po 30min čekao dok me nije izbacilo sa svakih 10-20 sekundi porukom da su zazeti agenti, jer taman pomislim netko se javlja kad ono kifla - automatska poruka.
ne mozes vidjeti preko eGradana?
isto, pošta je postala koma. ovdje sam kko bh imao vent jer čekam nalaze određene koji se šalju poštom, nažalost od strane bolničkog sustava i principa za taj tip nalaza jer se čeka očitavanje duže nego sama pretraga, te me čak i ekipa iz bolnice zvala jesam li ga primio jer sam im se po primitku trebao javiti zbog lijekova, da bih im rekao da još nije došlo, a oni poslali prije 10 dana sa naznakom preporučeno, obavezan potpis kod preuzimanja. podrška se ne javlja, 3 puta po 30min čekao dok me nije izbacilo sa svakih 10-20 sekundi porukom da su zazeti agenti, jer taman pomislim netko se javlja kad ono kifla - automatska poruka.
ne mozes vidjeti preko eGradana?
nažalost ne, provjeravao sam preko toga ali ništa s obzirom da se šalje još uvijek fizičkom poštom taj tip nalaza
Zašto neke pošiljke nije moguće preusmjeriti na paketomat iako sam dobio poruku s linkom na stranicu za preusmjeravanje? Na stranici mogu kliknuti samo na "Preusmjeri u poštanski ured" i "Promijeni adresu", prva opcija "Preusmjeri na paketomat" je grayed out i ne da mi kliknuti na nju.. Neki dan sam sličnu pošiljku od istog pošiljatelja bez problema preusmjerio, a ovaj paket je još manji tako da nije to razlog.. Stvarno mi nije jasno, nazvao bih podršku, ali nemoguće ih je dobiti..
Evo samo jedno upozorenje onima koji (kao ja) pokušavaju dobiti HP na kontakt telefon 072 303 304: iako govorni automat kaže da se poziv naplaćuje prema tarifi "poziva prema fiksnoj mreži vašeg operatera", operateri 072 smatraju posebnom uslugom. Tomato mi je to zadovoljstvo naplatio 7 centi po minuti. U konačnici ću račun za telefon platiti više nego paket koji mi je Pošta dostavljala mjesec dana
EDIT: riječ je samo o čekanju na javljanje operatera, preko sat vremena, a nikad se nisu ni javili
Zašto neke pošiljke nije moguće preusmjeriti na paketomat iako sam dobio poruku s linkom na stranicu za preusmjeravanje? Na stranici mogu kliknuti samo na "Preusmjeri u poštanski ured" i "Promijeni adresu", prva opcija "Preusmjeri na paketomat" je grayed out i ne da mi kliknuti na nju.. Neki dan sam sličnu pošiljku od istog pošiljatelja bez problema preusmjerio, a ovaj paket je još manji tako da nije to razlog.. Stvarno mi nije jasno, nazvao bih podršku, ali nemoguće ih je dobiti..
Ne možeš preusmjerit na paketomat pošiljku koju moraš potpisati, zato ti ni ne nudi tu opciju.
Obavijesti školu da su ljudi izumili e-mail, viber i ostale tehnikalije. :facepalm:
Nije ni čudo da je pošta zatrpana kad ljudi šalju sranja.
Naravno da sam odmah ujutro otišao vidit jesam kaj bitno propustio - i veli mi tajnica mrtvo ladno da je zakonom o upravnom postupku određena dostava obavijesti putem pošte.
reko prije bi golubovi dostavili nego poštari...
To je isto kao kad šalješ zamolbu za posao u bilo kakvu državnu firmu. Sve mora iči preko pošte. Ništa mail. Barem je tako bilo donedavno. Sumnjam da su išta promijenili. Pa ti sada pošalji sve i nadaj se da neće stiči mjesec dana nakon isteka roka za prijavu.
sumnjam da aboutyou posiljku treba potpisati.. nekad normalno preusmjerim, a nekad jednostavno ne da.
sumnjam da aboutyou posiljku treba potpisati.. nekad normalno preusmjerim, a nekad jednostavno ne da.
Trebao si odma reći o čemu se radi.
Da, za about you ne treba potpis ali tu mogu biti 2 problema koliko sam ja popratio.
Dotična trgovina nekada pakira odjeću u ogromne/predimenzionirane vreće, sustav koji to skenira tada ne nudi paketomat kao isporuku jer "ne stane" u pretince, iako realno stane.
Već se dosta ljudi žalilo toj trgovini ali izgleda da nastavljaju po starome.
Također, problem može biti i da jednostavno u tom trenutku nema mjesta u paketomatu i da su svi pretinci za tu dimenziju zauzeti.
Ali uglavnom, ne treba zivkati poštu radi takvih stvari i njima se žaliti jer ne odlučuje čovjek što će ići u paketomat nego to radi sustav i kompjuteri.
-da.. trebalo bi, 'ali' .. bez konkretne prijave, tužbe, bez grafološkog vještačenja.. to su stvari za ozbiljan postupak + nije samo banalno neisporučivanje, nego i vrlo visoka sankcija za počinitelja, kazneni zakon.. ozbiljno djelo + koje osim konkretnog djelatnika može dokvačiti i nadležne-firmu s ozbiljnom kaznom jer svi moraju imati interni mehanizam kontrole da se to ne događa, nikad.. (banke i sl.).. svaki lažni potpis je ozbiljno kršenje zakona, time i posljedice a to tad svi žele riješiti 'dogovorom'.. pa preporuka korisniku, malo pritisnuti, zaprijetiti i 90% da će biti brzo riješeno.. ili neće a tad treba 'za istač', jer to se mora kazniti, strogo...
-ti si barem dobio tracking.. ja sam dobio od pošiljatelja (sporedno, a1..) u vrijeme kad je uzaludno bilo zvati 072 + lokalna pošta s tim nema ništa, tj nema pošiljku za podići jer se nalazi u centralnom skladištu iz kojeg nikad nije ni distribuirano mada u trackingu piše da je pokušana dostava, laž, dostava jednostavno nije radila tih dana, kao ni szk-telefon .. nepostojeći tihi štrajk prije povišice.. i jedostavno sam (u dogovoru s operaterom a1..) čekao mjesec da se pošiljka vrati i da tad operater ponovo pošalje..
-kao i problem za poštu-račune koje operater pošalje početkom mjeseca 2.-3. .. i imaju datum plaćanja oko 15tog, i poštar to kad nema problema donese oko 10tog, .. no svaki drugi mjesec iz nekog razloga kasni, blagdani, potresi.. i tad stigne nakon datuma plaćanja, ili dan prije što ne pomaže jer (banking, vikend.. uplata sjedne idući radni dan kao ponedjeljak..) .. dok operater uredno na idućem računu zaračuna zateznu kamatu i nikom ništa.. a najgori dio priče je što se nemaš kome žaliti i nema smisla, par centi.. svaki trošak žalbe je veći no iritira, ne možeš ništa.. osim da jednog dana regulator-hakom kaže da to tako ne može, tj da operater tad ako želi zatezne kamate to treba potraživati od ongo tko uzrokuje problem-kašnjenje odnosno operater nek promjeni partnera, način dostave i sl. .. ali da ne može to naplatiti korisniku koji nije ni imao mogućnost platiti u roku račun.. no to se od hakoma ne može očekivati, zar ne.. (bez upitnika na kraju) :)
-ili szk na 072 s posebnom tarifom.. no ni to se nitko ne sjeti regulirati, sitnice koje ne bi direktno riješile problem no indirektno bi pomogle tj uvele reda-pravila a tad možda i promjenu na bolje..
To je novi viši nivo kvalitete koji pruža hrvatska pošta, nevidljivi poštar i nevidljiva dostava .... Naručio neku sitnicu s bike24.com i slučajno se sjetio da pogledam tracking i vidim da je paket u poštanskom uredu - naravno nikakva obavijest nije ostavljena i naravano da pošta ima ljetno radno vrijeme od 15.07. - 15.09. i da ne rade subotom i da rade napreskokce i od 6 šaltera radi 1 i kad sam konačno uspio doći na red pitam tetu zakaj nema obavijesti i skoro me je zatukla s paketom ....
Ja sam prije nekoliko godina sa Američkog Amazona naručio Oculus Rift S. Iz skladišta u Kaliforniji je poslan u Srijedu popodne i do Petka ujutro je bio u lokalnom poštanskom uredu. Poštaru je tada trebalo 5 dana da preveze paket 3km do mene.
Evo još malo o našoj pošti.
Supruga naručila nešto sa Zalanda, HP nije to stigao na vrijeme isporučiti (?!) i onda oni to vrate Zalandu bez da su išta išta napravili, barem da su obavijest šugavu ostavili da im ja to odem podignuti koliko su retardirani. I naravno toga artikla više nema za naručiti.
Neka si ga puše.
..barem da su obavijest šugavu ostavili da im ja to odem podignuti koliko su retardirani. I naravno toga artikla više nema za naručiti.
..
-jer pošiljka nikad nije ni došla do lokalne pošte, nema papirića, nema obavijesti.. nema čak ni sms-a i sl. ili poruke za tracking (mada ga pošiljatelj dobije kad pošiljku šalje i tako se može pribaviti, no ne može se osobno podići jer nije na šalteru-pošte.. nego u centralnom skladištu-sortirnici iz koje nije ni istovaren-pretovaren..).
-da, najgore je što nema nikakve poruke, no u ovakvom slučaju je ni ne može biti, jer lokalni poštar nije ni imao dostavu pa da bi tako ostavio papirić... tj to je razlika za 'one' slučajeve kad jednostavno nisu nosili pakete nego ubacivali papiriće i sam si podizao.. tog nema jer nema ničeg ni adrese na kojoj možeš podići.
-jedina razlika što ti više ne možeš do te robe-narudžbe, dok je meni operater nakon mjesec dana i automatskog povrata (s centralnog skladišta) ponovo poslao naručeno i tad je normalno stiglo za par 2-3 radna dana, kad sustav radi.. a ponekad ne radi i to je to.
-zašto nema sankcija? što radi hakom-regulator? preuzeta pošiljka, poslovna obveza.. svi znaju i ništa? bilo koji kafić-trgovina ako ne otvori u radno vrijeme, kazna.. posao=obveza i ako se ne ispuni netko mora platiti kaznu, penale dok u slučaju komunikacija-pošte-distribucije.. ide i gubitak koncesije-dozvole za posao, što naravno sama država ne želi jer je to ipak njeno, sama sebe kazniti.. i nikom ništa.
Evo još malo o našoj pošti.
Još si dobro i prošao . Od nekoliko slučajeva sa njima , zadnji put dok sam slao preko HP-a paket , nikad nisam dobio otkupninu . Nakon slanja mailova i ispunjavanja onih njihovih ništkoristi obrazaca , dobio odgovor da sam ja otkupninu primio isti dan . I da , bilo je naznačeno da otkupninu prima pošiljatelj , tj. ja . Nije neki veliki iznos , al opet ... Od toga dana , nikad više HP , a bogami ni slanje otkupninom ! Npr. Overseas je za njih mila majka , nikad problema sa njima nisam imao , a dostavili i preuzeli mi stotine paketa .
Bio sam prije par mjeseci na temi pisao kako mi kasni paket iz paketomata i da HP ne zna di je paket. Uglavnom našao na netu neki mail za prigovore i izvrijeđao sam ih brutalno uz navođenje svih činjenica i poslao im to čisto da se malo olakšam i zaboravio totalno na to, da bi mi došlo pismo od HP-a da prigovor usvojen i da imam pravo na naknadu za neisporuku na vrijeme u iznosu tri poštarine .... Ostao bez teksta, čuda se povremeno događaju i sad čekam meteor da pogodi zemlju ....
Meni je najvece sranje kaj DHL dostava koju placam 10eura ide preko njih.
Makar je UPS jos skuplji uvijek njih biram kad mogu jer oni sami dostave do vrata
Koja je sad cijena za male paketiće kad poštar donese, bila je cca 5 kuna?
sad su pak prestali i listiće ostavljati na adresi, a šalju poruke da se paket pokupi u najbližem poštanskom uredu... koji kaos od ekipe...