Problem sa reklamacijom SSD-a

poruka: 3
|
čitano: 1.479
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, Lazarus Long, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
11 godina
neaktivan
offline
Problem sa reklamacijom SSD-a

Stvar je sljedeća.

Naime riknuo mi je ocz Vertex 3 od 90 gb unutar garancijskog roka pa sam to uredno poslao postom trgovini. Prije tocno 2 tjedna.

Danas mi je postar dosao i predao paket u kojem je Kingston Hyperx 3k od 120 gb. To su mi poslali bez mog odobrenja ili neke obavijesti.

Sad me zanima dali sam dobro prosao ili da se zalim da mi daju neki drugi?

 

BTW u svoje vrijeme OCZ-a sam platio nesto vise od 820 kuna (prije 2 godine)

 

Mislim da posto mi nemogu dati identican proizvod zasluzujem povrat novca ili barem da sam odlucim sto uzeti u toj vrijednosti?!

 

Necu javno blatiti o kojoj se trgovini radi dok ne vidim sto ce biti..

 
0 0 hvala 0
10 godina
neaktivan
offline
Problem sa reklamacijom SSD-a

Ja mislim da si jebeno prošo.

Takve su tada bile cijene danas su drugaćije.nemožeš oćekivati  samsung 850pro

 

SIVE LUBANJE SILOM
Poruka je uređivana zadnji put čet 19.2.2015 17:28 (Hrvoje.RH).
Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Re: Problem sa reklamacijom SSD-a
Hrvoje.RH kaže...

Ja mislim da si jebeno prošo.

Takve su tada bile cijene danas su drugaćije.nemožeš oćekivati  samsung 850pro

 

 Ali po zakonu o zastiti potrosaca ja bi trebao dobiti identican novi ili svoj popravljeni proizvod nazad a ukoliko nisu u mogucnosti to ispuniti ponuditi mi neki drugi u zamjenu ili povrat novca a ne gurnuti neki koji im je viska sa skladista.

1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice