Laptop je Acer, VN7-571g-51WH. Međutim, ta konfiguracija nije bila u prodaji kod nas. Nadalje, taman će sutra bit godina dana otkad sam kupio laptop, a taj Acer kao ima Limited Warranty od 1 godinu (ne znam zašto), dok CU daje na sve proizvode 2 godine. Sad nez jel bih mogao kod nas to riješit?
Općenito o kupnji hardvera u EU
- poruka: 2.170
- |
- čitano: 571.222
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, XXX-Man, Lazarus Long, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Pozdrav, narucio sam par stvari sa CU u cetvrtak, znaci sutra ce biti tjedan dana od narudzbe i status jos stoji Checking / Reviewing status a narucio sam samo ono sto je bilo odma dostupno za slanje.
Slao im mail u ponedjeljak gdje je zapelo i jos nema odgovora...
Jeli itko imao slicnu situaciju, jeli se moze cancellat narudzba pa da narucim u alzi npr jer ovo cekanje nema smisla.
Plus sam postarinu platio €38 a ovdje citam da je u Alzi besplatna.
Laptop je Acer, VN7-571g-51WH. Međutim, ta konfiguracija nije bila u prodaji kod nas. Nadalje, taman će sutra bit godina dana otkad sam kupio laptop, a taj Acer kao ima Limited Warranty od 1 godinu (ne znam zašto), dok CU daje na sve proizvode 2 godine. Sad nez jel bih mogao kod nas to riješit?
Jedna cura je prije jedno god dana pitala Acer.hr moze li se servisirati upravo Acer Nitro u HR i odgovor je bio negativan, no mozda se to promijenilo. Kontaktiraj Acer.hr U opisima i HR ducana zna doci sa zabunom opisa jamstva za Acer i Lenovo. Vrijedi 1g za pravne osobne, 2g za fizicke kod tih brandova pa se mozda ista greska desila u opisu CU. Btw., ovdje u HR se Aceru moze produljiti jamstvo u rok 10mj, a moze i malo preko te je jedno od najjeftinijih produljenja. Opcenito se laptopu moze produljiti jamstvo na max. 3g, a 4g za Toshibu te cijene nekad ovise, nekad ne o seriji. Kod Acera mislim da je cijena ista za sve serije. Kod Acera (iz iskustva) je procedura takva da nakon sto kupis produljeno jamstvo slikas/skeniras dokument u kojem to pise sa potpisom onog koji je fakturirao u ducanu i sa tvojim potpisom i saljes na neku acer.eu stranicu. Vise podataka o tome ti treba dati ducan u kojem bi kupio produljeno jamstvo, ako je to CU onda njih vise o tome ispitujes. Prvo kontaktiraj Acer.hr, zatim CU pa javi kakva je situacija.
Pročitao sam nekoliko zadnjih stranica i nije mi jasno koliko bi platio "razliku pdv-a" na mobitel naručen preko Amazona (UK)?I da li znate da li će raditi na našim mrežama jer ipak se radi o telefonu.Hvala
Prije potvrde narudžbe piše konačna cijena (uređaj+dostava+vat), to je sve što plaćaš
U CU je garancija 2 godine. Tako da je to riješeno.
Zvao sam i Acer DE i ovlašteni servis u Hrvatskoj (s obzirom da nema Acer HR kontakt broja, oni su zaduženi za RH). Acer DE kaže da nije siguran, ali ako je laptop kupljen u Njemačkoj, garancija se mora ostvariti isto tamo. I rekli su mi da kontaktiram servise u RH. Pa sam zvao u RH, rekli su mi da nisu sigurni i da im pošaljem sliku računa i jamstva i serijski broj i da će s tim kontaktiram Acer DE. Rekoh Ok. Od srijede odgovora nema tako da ću slati CU-u ako ne dobijem danas ili sutra odgovor.
Sad mi opet stara pitanja stoje:
"Trebam poslat laptop kupljen u computeruniverse na servis (ekran prestao radit). Zvao sam ih pa su mi poslali mailom proceduru za vraćanje.
Rekli su mi da im pošaljem napomene i RMA brojeve u kutiji. Što su RMA brojevi? Tj. gdje ih mogu naći i trebam li ih nužno poslati?
Trebam li na njihovoj stranici pod svojim accountom ispuniti neki formular Returns? Ako trebam, prije ili poslije slanja pošiljke?
I na kraju, da šaljem Hrvatskom poštom? jer koliko sam skužio overseas ne isporučuje u inozemstvo osim UPS-om koji je preskup..." + Što mislite, trebam li slati punjač?
Hvala vam na odgovorima i strpljenju :)
Haj, dal je netko narucival sa Fort Knox.de?
Na idealu sam krenul po redu gledat ko ima dostavu za hrvatsku i ovi su prvi.
Zanima me dal je sigurno od njih narucivat posto je gore kod
www.xxx prekrizeno?
Jeftini jesu, memoriju koju trebam imaju kao i dostavu.
Pozdrav ljudi,
ispričavam se ako je ovo pitanje već bilo ali ja nisam našao odgovor, mada pitanje je jasno i odgovor je kratak.
Išao sam na computer universe i vidio da su im cijene dobre, otišao sam na checkout da vidim koliko iznosi dostava i to, i vidim ako unesem WAT number odbije mi taj PDV i cijena je onda nerealno niska. Pošto ja nemam firmu nego bi naručio preko frendove, mene samo zanima jel ta cijena bez PDV-a konačna ili će njegova firma to na kraju platiti nekim drugim putem, neki porez ili bilo šta drugo? Stvarno nemam pojma o tim pravnim pitanjima...
Computeruniverse. net - Apple iPad mini 4 Wi-Fi + Cellular 64GB iOS space grau - € 548,99
Discount Code: Apple30
Zna li netko za dobar EU webshop gdje imaju LG G Flex 2 (Crveni) ?
Zanima me kako tece procedura garancije u computeruniverse.de kupio sam maticnu polovnu, pregorio je drugi pci-e utor. Pise date of order 13.03.2014
a danas je 11.03.2016 tako da imam 2 dana za reklamaciju, na koju adresu saljem za reklamaciju nerazumijem njemacki puno!!!
Poslao sam mail u petak za reklamaciju, zvao sam u subotu da nerade za vikend te da ce mi biti odgovoren na mail tek u ponedjeljak.
Evo cekam, jos nema nicega. Da li je netko vec nesto reklamirao iz computer universe??? Da mi kaze iskustva.
Ja sam slao laptop na reklamaciju, još uvijek je tamo. Uglavnom, bitno ti je da u pošiljci pošalješ kratki opis kvara i kopiju računa uz sve što si dobio s proizvodom (garancija, listići, originalna kutija ako si dobio grafičku u njoj) zajedno s proizvodom. Ako nemaš računa, pošalješ broj računa (Invoice number/Rechnungsnummer) i/ili broj kupca (Customer number/Kundennummer). Trebaš to sve adekvatno osigurat u kutiji u kojoj šalješ (zgrčene novine/letci i sl.). Šalješ na:
computeruniverse GmbH
Grüner Weg 14
61169 Friedberg
Germany
Kad šalješ poštom, dobivaš broj za praćenje koji onda njima pošalješ mailom čisto da znaju da si poslao. Inače, prije slanja ne trebaš ništa ispunjavat na njihovoj web-stranici, samo pošalješ. S obzirom da je tebi malo specifična situacija, bolje ih ponovno nazovi jer u posljednje vrijeme slabo odgovaraju na mailove (ako i uopće). Moguće da garantni rok za CU počinje od dana kada ti je proizvod isporučen:
5. Passage of risk and warranties
...
(2) The warranty period shall begin at the time when the goods are delivered. The statutory warranty provisions shall apply.
Još provjeri koliko ti traje rok za garanciju ako je polovno jer mislim da po defaultu daju godinu dana za polovnu robu, ali ako znaš da je dvije godine onda ok.
To je otprilike to, ako te još što zanima, pitaj.
I da, u slučaju da jamstveni rok i počinje od isporuke, onda pogledaj koji datum isporuke piše jer Date of order je datum kada si ti naručio. Od tog datuma vjerojatno ne počinje teći garancija.
Poslao sam mail sa opisom kvara, i slike racuna (invoice) na kojem pise broj, datum etc. Sliku kutije sa brojevima.
Koliko si cekao za odgovor na mail?
5 radnih dana sam čekao, nisu mi odgovarali i nisam htio više čekati pa sam ih nazvao.
Pogrešno si me shvatio. Sve to što sam ti nabrojao im trebaš u kutiji, pošiljci poslati. Ali ok, nije loše ni da si na mail poslao. Nazovi ih sutra i na engleskom im reci što je problem, tražit će te customer number (Kundennummer) i onda će ti poslat mail s uputstvima za slanje. Ta uputstva sam ti već sumirao u prošlom postu. Mislim da nemaš ni potrebe zvati, ali eto da ne bude da sam ja nešto zeznuo... Mada mislim da se nema što zeznuti. I u svakom slučaju, nije na odmet i da potvrdiš ovo što se tiče jamstvenog roka.
pozz ljudi, je li ima netko da je naručivao nešto iz Computer universea i da je plaćao metodom Vorkasse (Überweisung) ili na engleskom Advance payment by bank transfer?
zamolio bi ako netko je, da malo opiše cijeli postupak kako je to sve skupa išlo
Vorkasse je najobičnija uplata sa tvog računa na tuđi račun, u ovom slučaju račun od Computer Universa. Nakon zaključene narudžbe dobiješ podatke koje trebaš navesti prilikom uplate (svrha uplate itd...). Kada njima pare na računu budu vidljive, ide roba van.
Vorkasse je najobičnija uplata sa tvog računa na tuđi račun, u ovom slučaju račun od Computer Universa. Nakon zaključene narudžbe dobiješ podatke koje trebaš navesti prilikom uplate (svrha uplate itd...). Kada njima pare na računu budu vidljive, ide roba van.
jel to nije putem opće uplatnice ili tako nečeg? ako je sa mog računa na tuđi, onda bi ja trebao na svoj tekući staviti te novce i onda sa njega uplatiti ili?
Opća uplatnica ili online banking - ista stvar.
Opća uplatnica ili online banking - ista stvar.
e dobro, puno hvala, ma naručivati ću za sebe i za još dva prijatelja i biti će cifra malo preko 2000 eura, pa gledam koja mi je najbolja metoda plaćanja, ovo mi se činilo dosta dobro, koliko sam shvatio ja bi čak mogao općom uplatnicom platiti u eurima, ali to moram još provjeriti
također nudi i opciju plaćanja kreditnom karticom, sad ne znam je li to može preko Vise tekućeg računa, ja bi trebao staviti u tom slučaju novce na svoj tekući račun i platiti tom karticom, ali ne znam kakva je situacija kada je u pitanju tekući
Jel zna netko stranicu koja bi bila kao neki posanski sanducic u nekoj od zemalja EU.
Da tamo ja mogu naruciti neku stvar koju ne dostavljaju u HRV, pa onda one meni to proslijede.
Nesto kao tipa Mojshopping samo da je bazirana u EU (Njemacka, Francuska, VB...)
http://www.mailboxde.com/ , nisam ja naručivao al čitam po netu da je ta provjerena stranica!
http://www.mailboxde.com/ , nisam ja naručivao al čitam po netu da je ta provjerena stranica!
Potvrđujem, ja ju koristim već godinama. Besprijekorna usluga.
da se nadovežem na odgovor prije , meni bi trebao neki mailbox ali u UK , ima li netko kakvu informaciju ?
da se nadovežem na odgovor prije , meni bi trebao neki mailbox ali u UK , ima li netko kakvu informaciju ?
Jednom sam samo koristio forward2me.com
Ima još nekoliko takvih servisa u UK, ali su čak i skuplji od ovog koji nije baš jeftin. Računaj da te paket košta 30 funti. Isplati se tek ako kupuješ robu veće vrijednosti (ja kupio podžbukni tuš za 120 funti, najjeftiniji sličan, a znatno lošiji, je kod nas bio oko 5000kn, pa mi se isplatilo).
Ako ima info napiši mi koji su to servisi . Naravno ,isplati se na robu veće vrijednosti , dosta naručujem sa ebay-a i desilo mi se vec par puta da seller ne salje u HR nego samo u UK pa sam to izgubio. Radi se dosta o robi za brodove i jedrilice gdje roba nije baš jeftina ali se nađu razlike u cijenii to jako jako velike .
Potvrđujem, ja ju koristim već godinama. Besprijekorna usluga.
Možeš li u par rečenica opisati proceduru, tj. što se točno dešava nakon kupovine i koliko treba da paket stigne?
Hvala!
Otprilike ovako:
1. Kod kupovine upisuješ adresu koju dobiješ od njih. Dobiješ svoj mailbox ID.
2. Kad ti paket dođe dobiješ obavijest emailom
3. Ulogiraš se u svoj account na njihovom webu
4. Uplatiš kredit za troškove slanja, može i paypalom. Usluga je prepaid, što znači da nadopunjuš svoj account a onda ti se od toga naplaćuje trošak.
5. Odabereš opciju slanja i stisneš potvrdu, paket bude poslan isti ili sljedeći dan, dobiješ tracking broj.
Paket ti dođe za otprilike 5 dana kurirskom službom, meni cijena po paketu u prosjeku bude oko 25€. Ima više opcija slanja, s raznim cijenama i osiguranjima vrijednosti, najbolje da proučiš sam. Za pakete manje vrijednosti i mase imaju i opciju slanja redovnom poštom, to ti onda ispadne možda i manje od 10€. Također nude uslugu slanja fotografija primljenog paketa, prepakiranja (slanje više dolaznih pošiljaka u istom paketu) i još neke sitnice.
Odlično, hvala